globalmoto_duben_nolan




Honda CRF250R 2010

Honda CRF250R modelového roku 2010 to vzala hezky od podlahy a po vzoru letošního čtyřipáďa prošla zásadní proměnou. Jednou pro vždy skoncovala s karburátorem, krerý nahradilo elektronické vstřikování a výfuková koncovka už nebude mít „dabléra“ vlevo.

Na sklonku loňského roku jsme v předvánočním šílenství v redakčním testu proklepli fungl novou Hondu CRF450R. Tenkrát jí sekundovala limitovaná dvěstěpadesátka, která si však své zásadní inovace nechala po vzoru starší ségry až pro rok 2010.
Před nedávnem se zbrusu nová Honda CRF250R představila světu a asi tou nejzásadnější novinkou je použití programovatelného elektronického vstřikování PGM-FI bez použití baterie. To by se mělo podepsat na vyšším výkonu, plynulejším průběhu výkonové křivky, také citlivější odezvě na plynovou rukojeť, ale i nižší spotřebě paliva. Změny doznal i čtyřventilový Unicam, který se nemohl obejít bez odtučňovací kůry a nárůstu produkce výkonu. Pro malé céerefko jsou minulostí víc než charakteristické laufy po každé straně, a tak to desítkové bude brázdit motokrosové tratě pouze s jedním vpravo. Díky tomu získává 850g k dobru.
Beze změn nezůstal ani rám, ale ani plně stavitelné odpružení a chybět pochopitelně nemůže Hondí záležitost, tedy progresivní tlumič řízení HPSD. Na startovní rošty se tedy postaví komplet nové malé céerefko s výkonem kolem čtyřiačtyřiceti koní a provozní hmotností 100,7 kilo. Stejně jako velké CRF bude k mání pouze v červené barvě s bílým zadním blatníkem.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (22x):
Motokatalog.cz



TOPlist