Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Inak na tu výšku: v endure sa mi zdá že nad 185cm to majú jazdci dokonca tažšie, aj ked moto je vyššia lebo sa tam stojí a musíš sa tak hrbiť a skladať na tú motorku čo je na dlhšom tripe unavné na chrbát a nohy.
ako to tu može niekto porovnávať s ktm freeride? ved KTM je športové náčinie do lesa. Tato honda je endurko na chalupu, do práce, skočiť pre rohlíky... porovnávať servisné intervaly - smiešne.
hogon: enduro, take co je naozaj vhodne do terenu, nikdy nebude pre nizkych to prave. toto skutocny offroad nieje, tak to mohli spravit trosku nizssie. ja mam tiez kratke nohy a som nizssej postavy, nebrani mi to vsak jazdit na enduro speciale so sedadlom mozno najvyssim zo vsetkych porovnatelnych masin. a viem o viacerych hobbitoch co to zvladaju. pritom nema starter a nakopavacka je nalavo a dost vysoko.
..měl jsem na mysli, že ta Yuki má byť "jen" 20 koní a 18Nm oproti Hondě. Tedy o něco málo slabší je. No ale to na normální blbnutí bohatě stačí. Tak jde o to, jestli to málo muziky navíc se vyplatí za ten ranec peněz na víc. Ta Honda by byla supr, kdyby stála nová cca 90 tis. Ale to stát nikdy nebude, protože japonská výroba nemůže být nikdy tak laciná, jako ta čínská.
Parádní Honda! Jen se bojím, že mnoho těch kluků, kteří prostě chtějí jezdit, raději sáhne například po starší mašině prověřené značky za slušnou cenu, nebo i po nějakém novém laciném čínském zboží. Protože když se člověk podívá, jak novináři píší o Yuki TR250, která nová stojí dnes už jen 40 tis a váží jen o 5kg více a jen 20koní a 18Nm. Teď do toho servis lacinější, náhradní díly lacinější. A podvozek..ten už v terénu fakt funguje. Takže je na zvážení, jestli to či ono. Jsem přesvědčený, že hodně těch kluků, kteří vědí, že na takové mašině se padá, vsadí na tu náplavu z Číny. Holt takové motorky, jako je tahle Honda, za ty peníze, nebudou mít na růžích ustláno. Vždyť za tu cenu má člověk možná i 4 nové dvěpade z Číny. Jako vlastenec má ale člověk chuť se na takovou naplaveninu vykašlat,když ale ta cena..a člověk prostě jezdit chce :)
Přesně jak píše alexa7- v našich končinách naprosto zbytečná, nekonkurenceschopná a neprodejná(mala kupní síla obyvatel ČR/SR v porovnání se zeměmi staré evropy a USA- pod 100 tisíc Kč,- nebude zcela jistě) motorka. Pro šestnáctiletého středoškoláka na cestu do školy jistě ok, ovšem prezentace ve stylu, že jde o motocykl pro hobby enduro je zcela zcestná
Vyše 10 rokov sa predávajú u nás takéto motorky "na ryby " od iných značiek napríklad gasgas pampera za prijatelnu cenu v špičkovej kvalite a nikdo to nekupuje lebo pár euri prihodíš a máš ostre enduro na špz.Kto to kupi a jazdí terén, nebude spokojny, predá a kupi ostre enduro a ked nejazdí terén tak kupi moto na cestu.Ja som ten terénny prípad.
Je to moto na všetko a na nič.
Vypadá zajímavě, záleží jaká bude cena.
Myslím si, že výkon by mohl být trošku vyšší a váha malinko nižší. Vedle Yamahy WR 250R to bude horší volba. Ale pokud bude cena pod 100 tisíc, tak to bude docela zajímavý stroj pro 18-tiletý kluky...
Nevypada to spatne , ale trochu jako KLX 250 , kazdopadne WR 250 R by byla si myslim lepsi , chtelo by to v budoucnu nakej test techdle tri , uvidi se jeste co ta cena no
zase super honda cena (kawa nemá šanci) 99tkč: //moto.honda.cz/motocykly/on-off/crf250l/zakladni-informace.html
Inak na tu výšku: v endure sa mi zdá že nad 185cm to majú jazdci dokonca tažšie, aj ked moto je vyššia lebo sa tam stojí a musíš sa tak hrbiť a skladať na tú motorku čo je na dlhšom tripe unavné na chrbát a nohy.
ako to tu može niekto porovnávať s ktm freeride? ved KTM je športové náčinie do lesa. Tato honda je endurko na chalupu, do práce, skočiť pre rohlíky... porovnávať servisné intervaly - smiešne.
hogon: enduro, take co je naozaj vhodne do terenu, nikdy nebude pre nizkych to prave. toto skutocny offroad nieje, tak to mohli spravit trosku nizssie. ja mam tiez kratke nohy a som nizssej postavy, nebrani mi to vsak jazdit na enduro speciale so sedadlom mozno najvyssim zo vsetkych porovnatelnych masin. a viem o viacerych hobbitoch co to zvladaju. pritom nema starter a nakopavacka je nalavo a dost vysoko.
Opět jen pro velké lidi.Strčte si ji někam...
..měl jsem na mysli, že ta Yuki má byť "jen" 20 koní a 18Nm oproti Hondě. Tedy o něco málo slabší je. No ale to na normální blbnutí bohatě stačí. Tak jde o to, jestli to málo muziky navíc se vyplatí za ten ranec peněz na víc. Ta Honda by byla supr, kdyby stála nová cca 90 tis. Ale to stát nikdy nebude, protože japonská výroba nemůže být nikdy tak laciná, jako ta čínská.
Parádní Honda! Jen se bojím, že mnoho těch kluků, kteří prostě chtějí jezdit, raději sáhne například po starší mašině prověřené značky za slušnou cenu, nebo i po nějakém novém laciném čínském zboží. Protože když se člověk podívá, jak novináři píší o Yuki TR250, která nová stojí dnes už jen 40 tis a váží jen o 5kg více a jen 20koní a 18Nm. Teď do toho servis lacinější, náhradní díly lacinější. A podvozek..ten už v terénu fakt funguje. Takže je na zvážení, jestli to či ono. Jsem přesvědčený, že hodně těch kluků, kteří vědí, že na takové mašině se padá, vsadí na tu náplavu z Číny. Holt takové motorky, jako je tahle Honda, za ty peníze, nebudou mít na růžích ustláno. Vždyť za tu cenu má člověk možná i 4 nové dvěpade z Číny. Jako vlastenec má ale člověk chuť se na takovou naplaveninu vykašlat,když ale ta cena..a člověk prostě jezdit chce :)
A hele, Hondař se snaží dělat už i motorky! Podívejme se na ně, klucí jedni šikovní od sekaček , za chvilku se už možná pustí i do aut...
Pekne, ale je to to iste ako KLX250 a moja stara vzduchom chladena Honda XL500r rv84 ich aj tak obe hravo presti vo vsetkom.
Přesně jak píše alexa7- v našich končinách naprosto zbytečná, nekonkurenceschopná a neprodejná(mala kupní síla obyvatel ČR/SR v porovnání se zeměmi staré evropy a USA- pod 100 tisíc Kč,- nebude zcela jistě) motorka. Pro šestnáctiletého středoškoláka na cestu do školy jistě ok, ovšem prezentace ve stylu, že jde o motocykl pro hobby enduro je zcela zcestná
A jaký to má servisní intervaly? Pokud to má stát proti KTM Freeride, tak se snad intervaly počítají v tisících km, nežli v motohodinách
alexa7> TT-R sice mělo suchou váhu 131kg, ale pohotovostní 154kg, takže nakonec je TT-R o 10kg těžší
a ešte k tej váhe - katastrofa. Starý vzducháč Yamaha TT600R mala o 10kilo menej !!!
Vyše 10 rokov sa predávajú u nás takéto motorky "na ryby " od iných značiek napríklad gasgas pampera za prijatelnu cenu v špičkovej kvalite a nikdo to nekupuje lebo pár euri prihodíš a máš ostre enduro na špz.Kto to kupi a jazdí terén, nebude spokojny, predá a kupi ostre enduro a ked nejazdí terén tak kupi moto na cestu.Ja som ten terénny prípad.
Je to moto na všetko a na nič.
Ta váha je opravdu poměrně vysoká , ale jinak slušné .
Vypadá zajímavě, záleží jaká bude cena.
Myslím si, že výkon by mohl být trošku vyšší a váha malinko nižší. Vedle Yamahy WR 250R to bude horší volba. Ale pokud bude cena pod 100 tisíc, tak to bude docela zajímavý stroj pro 18-tiletý kluky...
super myslím že po 125 dobrá volba
Nevypada to spatne , ale trochu jako KLX 250 , kazdopadne WR 250 R by byla si myslim lepsi , chtelo by to v budoucnu nakej test techdle tri , uvidi se jeste co ta cena no
Tohle se mi hodně líbí. Snad to nesprasijou cenovkou...
Výborně