husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CRF250 i ve verzi motard!

Téměř na den přesně po roce od oznámení, že se do Evropy dostane sympatické čtvrlitrové endurko CRF250L. přichází neméně skvělá zpráva. Honda tuhle dvěstěpadesátku začíná výrábět v motardovém provedení, a stihne první kousky dodat na trh ještě v průběhu letošní sezóny.

Kapitoly článku

Zásadní rozdíl proti enduru CRF250L tvoří už od pohledu velikost kol. Motard stojí na sedmnáctipalcových ráfcích, obutých do pneumatik o rozměrech 110/70-17 vpředu a 130/70-17 vzadu. K silničním kolům dostal i větší přední brzdový kotouč a upravené pérování. Převrácená přední vidlice i zadní centrální tlumič Shova na přepákování Pro-Link mají v případě CRF250M tužší pružiny
Se změnami na podvozku souvisí také o 20 mm nižší sedlo, které se nachází ve výšce 855 mm. Nic se nemění na čtyřtaktním jednoválci 250 ccm DOHC jehož výkon má maximální hodnotu 23 koní v 8 500 otáčkách, a nejvyšší kroutící moment 22 Nm přichází v rovných sedmi tisících. Už z testu endura CRF250L víme, že motor vyniká hlavně pružností a ochotou jít rychle do otáček. Jak se na jeho projevu podepíše menší zadní rozeta, bychom se měli dovědět ještě letos v létě.
Nádrž se zdá hubená, ale pojme dohromady 7,7 litrů benzínu, což by podle teoretických výpočtů výrobce mělo vydržet až na 250 km nepřetržitého provozu. V reálu to bude asi o něco méně, ale tohle stejně nebude motorka na transkontinentální expedice. O to větší sranda s ní bude ve městě a okolí. A navíc nabídne za málo peněz hodně muziky, protože její cena bude 109 900 Kč s DPH. Do prodeje půjde v polovině června letošního roku.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (11x):
Motokatalog.cz



TOPlist