yamaha_demo_tour




Honda CBR1000RR pro rok 2017: vyšší výkon, nová elektronika a semi-aktivní podvozek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mr.Dreamer (46) napsal 02.08.2016 v 10:55

Takže to vypadá, že kontrolu trakce tam stále nedali?

bledemon (126) napsal 27.07.2016 v 17:35

se bavim kolik lidí nalítne na nějakou amaterskou skicu.

McAntos: na to si přišel kde, že kawa žije z prodejů zx10? V asii a evropě dle statistik vůbec ne, v usa možná trochu.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.07.2016 v 14:13

me by ani ta elektronika taky nevadila, pokud by kvuli tomu nebyly motorky vyrazne drazsi a pokud by sla vypnout komplet (a jezdil bych bez ni i s ni, podle nalady). bohuzel i EU dost tlaci podobnym smerem.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.07.2016 v 12:57

dejf. (8:05): presne tak sem to myslel, naprostej souhlas

KapitanMasakr (-29) napsal 26.07.2016 v 11:41

Za chvíli mi policie bude vracet body , Rsv mělo chybu spalování zadního válce, další majitel si to opravil a tvrdil, že to jde na záda i na 3 , co z toho plyne, i s vadou spalování furt lepší, než tady honda

dejf. (1341) napsal 26.07.2016 v 10:38

a hele kapitan! Dlouho sem te nepotkal...jak na silnici, tak tady.

Hele chlape, ja si spis myslim, ze misto zx10r sis mel koupit nakej kurz motoskoly. Porychlilo by te to vic, nez dalsich 60koni navrch a bylo by to rapidne levnejsi a hlavne bezpecnejsi

KapitanMasakr (-29) napsal 26.07.2016 v 09:39

A stejný - podobny motor z roku 2008 furt zůstává Lepší naporače měli řešit dávno.

Ten vzhled se začíná vracet asi do 90sátek tohle už né

CharlieV (93) napsal 26.07.2016 v 08:35

Když sem tu mašinu viděl, hnedka se mi vybavilo starý VTR, jako by si z oka vypadly. Dobře ty, Hondo, tohle je design, kterej se mi líbí

(až na ten vejfuck, teda)

dejf. (1341) napsal 26.07.2016 v 08:05

Taky mi prijde prehnany tvrzeni ze dnesni litry by bez elktroniky uz ani ridit neslo. Dyt ten narust koni neni tak velkej oproti litrum ze "stary skoly". K5,ZX10...dyt to melo okolo 180hp a zadny pomocniky. Neska mas 200hp a jemnejsi prubeh vykonu, lepsi podvozky, brzdy... Myslim, ze naopak by to bez ty elektroniky bylo kolikrat i jednodussi nez ty bestie tenkrat, ktery byly vic agresivnejsi a este treba moc nebrzdily A vlastne i ty gumy sou po 10+ letech taky trochu dal...

Jinak ja nejsem nijak vyhranenej proti elektronice. Jen se ty dnesni motorky moc demonizujou a vlastne nejsou zas o tolik dal oproti tem starejm kladivum (kde i "antihop" bylo tenkrat este sprosty slovo), aby nesly uridit bez trakce, launch control, antiwheelie, abs atd. atd...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.07.2016 v 02:09

a jeste si pamatuju co rikal jeden typek o ZX10R 04 kdy na vyjezdu ze zatacky jeste v naklonu se mu zvedla na zada a na zadnim mu navic ustrelil zadek, to je teprv zradlo me se podobna vec stala na ZX9R kdyz sem jel po zadech na kostkach ve vyjetych kolejich a z vrcholu to spadlo do strany do ty koleje, to sem se malem musel prevliknout. a tank-slapper jeste casteji nez u ZX10R protoze silnejsi spodek a kratsi prevod (a ac JEN 143hp)

opakuju - kontrola trakce ci antiwheelie je dobry pro rychlejsi casy na kolo a NEBO pro zvladnuti mrchy zacatecnikem/zenskou, ale uz je to proste omezovani bestiality, brutality a i proto je treba zrovna 04 ZX10R ocenovana mnohymi ze je vic zvireci nez novejsi modely (nezavisle na tom ze na novejsich modelech je snadnejsi byt rychlejsi na dromu, ale to je treba i s R1 05 nebo prave s privetivejsi Hondou z ty doby).

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.07.2016 v 00:47

kolikrat si stezuje nejakej jezdec MotoGP ze nema potrebnej vykon, to zni neuveritelne ne?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.07.2016 v 00:44+1

Chudas899: neshodnem se, ale v poho

ja nepsal ze sou ty piloti zensky (poprvy sem to psal vzhledem k soucasnejm seriovejm litrum), jen ze ty pomucky jsou i proto aby to na tom zvladly zensky, ty piloti se s nima jen dostanou na hranu jinde nez bez nich (a proto lepsi casy, ale to sem psal uz na zacatku). a ten vykon je vicemene porad podobnej i z doby co nebyla kontrola trakce apod. omezuje se napr mensim mnozstvim paliva a dalsima vecma (omezeny pocet motoru, omezene gumy, strop pro brzdove komponenty, omezeni otacek...), tj ten rozdil by nebyl nejak brutalni aby to nezvladli uplne stejne. dokonce si myslim ze kdyby to Sic tehda polozil a neudrzela by elektronika motku na kolech, tak tu moh dneska bejt. a jeste ocituju Karla Abrahama z roku 2013: "Podle mého názoru někteří méně zdatní závodníci hodně spoléhají právě na elektroniku". a Valentina z 2011 " "Pro mě existuje jediný problém, velká část startovního pole kubatury MotoGP jsou prostě měkoty", říká současný tovární pilot Ducati a dodává:"V minulosti to bylo úplně normální, ovšem jezdci byli tehdy muži a nyní jsou to většinou děti".

to jestli brzdis z 310 do apexu, tak porad v tom apexu mas uz nejakou rozumnou nizkou rychlost tak jako pred lety.

riditka mi bez tlumice nafackovaly uz hodnekrat (a to i na vyjezdu v Sosnovy asi v 50kmh, na to neni treba 200+ hp), me to holt bavi, chapu ze nekoho nemusi

WSBK bez elektroniky jezdi prave v BSB, takze LZE.

a vykon MGP - je to jen o zvyku, malem sem se pokaknul i na 100hp GSXR kdyz sem na ni poprvy otocil plynem po par letech na panelce 350 a potom po delsi pauze i na stary ZX9R 94 se mi asi hodinu klepaly ruce, dneska po ostrejsi projizdce bych klidne snesl dalsich 40 hp a samozrejme 100-140hp je cajicek. ale je to jen o zvyku, na jakykoliv vykon se da zvyknout casem.

Chuďas899 (314) napsal 25.07.2016 v 19:35

dejf.. Já se Hondy nezastávám... já jsem na Firebladu 2010 jezdil :D Ročníky 2008 byly dost poruchové to je pravda, ovše od roku 2009 došlo k nápravě a dneska je to jedna z nejspolehlivějších motorek

Bubrak: Jo takže já píšu nesmysly... Hele já myslím že to nemá cenu ani nijak komentovat... prostě seš jeden z těch zatvrzelejch "oldschool" lidí co si myslí že cokoliv co je na té mašině s kabelem je automaticky špatně... A s tím tlumičem řízení si tomu dal korunu... Hochu já bych tě chtěl vidět jak krotíš na okruhu 200+hp bez tlumiče řízení na výjezdech či překlápěčkách... on takovej výjezd z ďolíku pod plynem nafackuje pěkně i s utaženým tlumičem... Jistě že to dřív bylo víc "chlapácký" ale podívej se na rozdíl v těch časech... dnešní motogp a wsbk prostě bez elektroniky NELZE a myslet si, že ti piloti jsou "ženský" může napsat jen diletant (chtěl bych tě vidět letět do zatáčky 310kmh při plnejch brzdách až na apex přitom přidávat plyn a zároveň si brzdit zadní brzdou)... každej z vás co by si sedl na motogp motorku by se posral při prvním otočením plynu, ta svině má takovou sílu, že protáčí gumu na ráfku...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2016 v 19:28

technasia: jasny, VTR SP supr, ale radsi asi TL-R dejf: tak tak

jinak obecne preju Honde at vyda neco konkurenceschopnyho k soucasny ZX10R (Bawor mi moc nesedi jak se sype) a sem samo zvedavej s cim se nakonec vyloupne. ta 954 me bavila, hrava, obratna, wheelie, super motka to byla, samo vykon byl takovej hondi nemastnej ale ty ostatni vlastnosti to dohanely v poho

dejf. (1341) napsal 25.07.2016 v 18:25

bubrak> Jo, v bsb je zabava cumet i na jednoho krouzila treba v treningu.
Napr. Linfoot ted z vikendu v Thruxtonu

technasia (1933) napsal 25.07.2016 v 17:41

Bubrak-ale VTR SP1,SP2 by ti v garáži určitě nevadila

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2016 v 17:31

dejf: ani moc v nadsazce ne. jezdci jsou vyborny a chudasuv vyvod ze by nic bez elektroniky nezajeli je taky nesmysl (jako co dosavad napsal). ale ze elektronika usnadnuje/zlehcuje je snad jasny, nevim vubec proc to takhle resime. ze stejnyho duvodu nechci tlumic rizeni a pokud bych nekdy poridil novejsi desitku, tak si ho klidne sundam a elektroniku vypnu, na testovaci 2013 me dost stvalo, ze kdyz sem ji vypnul tak po vypnuti/zapnuti klickem se automaticky nastavila zpet na level 1.

podle me je to tak jak sem napsal, jde o to aby to bylo 'i pro zensky' a na druhou stranu to objektivne zrychluje casy na dromu a je to snadnejsi. ale neznamena to, ze se jezdci MGP pri zruseni elektroniky neprizpusobi nove situaci a nebudou jezdit stejne na hrane, jen treba o neco malo pomaleji a vic driftem (tak jako driv).

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2016 v 17:26

Chudas: ano, ty co maj elektroniku v MotoGP tak je to pro ne jednodussi nez kdyz se jezdilo driv bez elektroniky, takze da se to tak napsat, ze dneska uz to neni co to byvalo a vyjadril se tak i Rossi kdysi. pokud vim, tak v BSB elektronika povolena neni (trakce , launch apod) a i proto je to vic 'chlapskej' serial, takto hodnocenej pomerne bezne.

dejf. (1341) napsal 25.07.2016 v 16:37

Chudas> on to urcite bubrak myslel krapet v nadsazce. Ale ty ses toho hned chytil jak hovno kosile, nesmis to tak zrat.:)
A o farosovi novy generace - 08+ sem si uz taky precet a vyslech nekonecne mnoho kyselejch majitelu, kerejm se to nemile vysypalo este v zaruce. Ta obecna bezporuchovost hondy platila spis driv...a dle myho pohledu, co do kvality, bych za nejpovedenejsi urcil 04-07. Na tyhle rocniky sem moc negativnich historek neslysel.

A vubec, odkdy hajej ducatistas hondy?

Chuďas899 (314) napsal 25.07.2016 v 15:29

JA-NE: V superbicích je to DUCATI

Chuďas899 (314) napsal 25.07.2016 v 15:28-1

"jsou to jen kecy, elektronika potreba neni, je to jen berlicka pro zensky nebo aby byl clovek snadneji rychlej na dromu (podobne jako elektronika v MotoGP ci WSBK). "

Tak tohle mi stačí abych měl jasno Takže vlastně všici ti co lítají na strojích motogp a wsbk jsou vlastně lůzři "ženský" co by bez elektroniky nic nezajeli...

JA-NE (767) napsal 25.07.2016 v 13:49

McAntos , pockaj pockaj, Honda ma najviac titulov vo svetovych sampionatoch? superbajky to ale nebudu.. napriklad..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2016 v 11:23

McAntos: nicim mi neublizila, proc by? to je jen takovej hec z pred asi 15 lety kdy kdekdo rikal 'Honda je Honda' a me to zaclo sejrit. nic vic a ani to u me neni na vazno. jen me to tak nejak bavi si pestovat tudle image, sam sem 954 mel (napul) a ted mam FES250 a spoustu kamosu s Hondama, s kteryma se postuchujem. ale za ty leta sem samo zjistoval cim kdejaka Honda trpi, abych mel munici proti tem fanatickejm hondarum.

McAntos (36) napsal 25.07.2016 v 10:56-1

Bubrak:
Cim Ti Honda tak ublizila:
Tim, ze :
- Je nejvetsim vyrobcem motoru na svete i v souctu s auty?
- Je nejvetsim svetovym vyrobcem motocyklu?
- Ma nejvic mistrovskych titulu ve svetovych sampionatech?
- Se nemuzes divat na MotoGP a Dakar?
- Na showroomech naseho maloprodejniho vychodniho bloku chybi stroje Formule 1, MotoGP, NSX,
plug in hybridni vozy, Clarity vodikove vozy, Asimo a dasli technologie predvadene v Tokijstem Miraikanu. Ano v tomto bode s Tebou souhlasim, take mne stve, ze jsou videt u dealeru jen stroje typu
NC 750, Civik 1,6 D a nebo Fireblade z roku 2008

Kawasaki drzi nad vodou jen perfektni ZX10R 2016, kterou mimochodem jezdi Srsen v motoskole na Brnenskem okruhu a snimiz jsem mel moznost primeho srovnani. Kdyby se nadejboze stalo, ze selze projekt ZX10R tak jde Kawasaki hodne rychle ke dnu s celkovymi prodeji motocyklu.
Za rok prijde novy Fireblade, ktereho jak jsem nize zminil nam otestoval mimo jine Karel Abraham v
MotoGP v kategorii Open viz. nize, tedy pockejme si rok na srovnani Fireblade, S1000RR a ZX10R,
at se nesiri takove bludy jako je tato oskliva skica stareho Fireblade.

JA-NE (767) napsal 25.07.2016 v 09:02

No nevim, musim povedat ze nova GSXR 1000 bude vyzerat daleko lepsie..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2016 v 02:00-1+2

chudas: napsat ze motor 08 CBR je nesmrtelnej je snad vtip desetileti. prave s modelem 08 sla Honda vyrazne dolu co se tyce mechanicke spolehlivosti. spojka, prevodovka, klika, vsecko se sype a bylo tu mraky vlaken ve foru. to snad i ten Bawor je na tom lip.

sensation: ZX10R 04 nema skoro nic (ani tlumic rizeni) a je to uplne v pohode, pritom vykon 175 (184) neni zas tak dramaticky nizsi oproti soucasnym litrum. jsou to jen kecy, elektronika potreba neni, je to jen berlicka pro zensky nebo aby byl clovek snadneji rychlej na dromu (podobne jako elektronika v MotoGP ci WSBK).

sem znamej jako antihondar, ale tady ani ja nic neberu

dejf: tak, 954 je nadherna motorka

Majki (672) napsal 22.07.2016 v 21:20-1

Paráda až se ukáže finální podoba motorky tak to bude pecka a co teprv na vlastní oči

-666- (12) napsal 22.07.2016 v 18:40

Zase čest Hondě, že nekopíruje vzhled Ducati, ale jde svojí cestou.
SC28 bylo toho času z japonců prostě nejvíc. Ale to bylo před 20 lety. Dnešní CBR ve mě absolutně žádný emoce nebudí.

Houmr24 (39) napsal 22.07.2016 v 14:54

dejf, nejhezčí je ročník 2004 - 05 a 2006 - 07

Petřičák (184) napsal 22.07.2016 v 14:49+1

Dnešní motorky jsou plné sofistikovaných komponentů a chytré elektroniky. To je prostě fakt, stejně jako to, že za to výrobci chtějí dostat zaplaceno. Potud OK. Proč jsou teda lidi ochotní vypláznout u dealera balík peněz a ve výsledku nevědět proč? Když se začnu lidí ptát na detaily proč si koupili to a ono, jak to využívají, jestli vnímají rozdíl, jen velmi zřídka dostanu vůbec odpověď, natož smysluplnou. Nebo se to fakt kupuje jen kvůli tomu, aby majitel ukázal okolí že na to má?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist