Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jekl není, ale prostě mi nesedí na takovej krásnej bajk
koukal jsem na ty kyvky a gsr má vlastní. sice je podobná tvarově předchozím ročníkům gsx-r 6/750 (k4,k5), ale už je to odlitek a je trochu jiná. gsx-r má pořád svařenec kterej mám i já na k1. k6 už má odlitek, ale "plnější" než gsr
Forty: Ty kyvka na GSR je dobrá. O tom žádná. Za ty prachy by tam mohla KTM dávat kývu potaženou zlatem ... jekl to ale není... na tom GSR to pochází asi z GSXR... ze staršího modýlku?
Marex> tak jasný, na tom diversionu je to úplná trubka... ale na dukovi stejně nic moc. zaprvý tam měl bejt letmák a nebo minimálně pořádnej odlitek...
třeba tady a gsr zrovna není nějakej "přemotivovanej" model //coolwallpaperz.files.wordpress.com/2011/04/suzki-gsr600-1.jpg
oprava: Marex> tak zrovna tebou zmíněnej superduke má taky jenom hnusnej jekl... to jediný se mi na něm nelíbí, jinak je to supr stroj (opačnej smajl samozřejmě)
k těm vašim "papundeklům" - na fárošovi 08 se mi nelíbí jak ta svislá ostrá hrana (sama o sobě se mi taky nelíbí a nesedí mi tam) vůbec neladí se zaoblenejma tvarama přední masky (která taky moc krásy nepobrala ). rc8 je ostrá ve všech detailech a dohromady vypadá prostě mazácky (na přední masku jsem si taky musel chvíli zvykat). ale rc8 prostě vypadá jako modelka nebo náčiní pro nějakej hollywoodskej akční trhák
na 2012 fárošovi ta maska vypadá taky divně. nový sedmpade gix a šestka mají masku taky zvláštní
Třeba tam ta kontrola bude... jinak si ji lze dokoupit v rámci HRC balíčku... otázka je kolik stojí :(.
Ten lauf je pěkně na hnědáka, není to vůbec slyšet minule sem s tím jel a jela za mnou máti v autě s zaplým rádiem a říkala, že sem nebyl vůbec slyšet- celkem nebezpečný, ale kdo za to může?? == EU!!!
no mohli udelat aspon kontrolku oleje v okynku a ne zas tycku jak na traktoru, jinak jak uz bylo receno, nijak nenadchne, ale funguje tak, ze da na prdel i vsem tem premotorovanejm bestiim. Ty kola pekny, jak na Ducne, cekal sem treba kontrolu trakce, ale neva. Sel bych zas klidne do ni.
Nemyslím si, že je "nejslabší ne jen motorem" z japonské čtyřky, protože co bylo v několika testech změřeno tak nejslabší je Yamaha, která si s big bangem podřízla větev. Ono než koně se stačí kouknout na pár jinejch věcí... oproti fárošovi je R1 autobus, je velká a oproti hondě o 9kg těžší, to je u těchto mašin jako 9koní když vemu v potaz výkonovou hmotnost. Honda má ještě furt jeden z nejlepších podovzků a ty brzdy deklasujou třeba GSXR na celé čáře, těch věcí je víc... stejně každýmu vyhovuje něco jiného a na silnici je to úplně jedno jestli má 200 nebo 180 protože abys to využil tak se pohybuješ v takovejch rychlostech o kterej se nemá cenu bavit.
Jinak k tomu modelu, já furt nevím, mě to připadá jako nějakej HONG KONG made tuning, čínani jsou na to experti, narvat digi přístrojovku a udělat nový světla si nemyslím, že je nějakej big deal... já osobně si počkám na OFICIALNI PREDSTAVENI.
DMC.motobiker> To máš tak, když přišel v roce 2008 totálně přestavěný fároš sedl jsem na prdel. Čekal jsem, že teď Honda konečně nasadila správný směr. Jenže ono se neděje nic. Když to srovnám s brutální Kawasaki nebo Yamahou se svým BigBang motorem (to se musí slyšet ) tak Honda mi přijde jako bajk pro nagelované metrouše. Bez charizmatu, bez emocí prostě motorka co funguje sakra dobře, hezky vypadá, ale působí chladně. A to mně na Hondě sere, protože to měla v roce 2008 dobře našlápnuté a zatím přešlapuje na místě což jako důkaz představila model 2011.
Momentálně sedlám fároše 08 a je pro mě zatím lídrem všech na kterých jsem kdy seděl. O tom jak funguje by bylo na dlouhé povídání. Ale 2012ka je můj sen.
Dobre , honda je honda, aj vzhlad dobrý... ale všetky tieto hypersporty sa v posledných rokoch v honbe za čo najlepší pomer PS/KG vyrabaju levyrábaju len v vo verzii XS, teda pre spoluobčanov 150-165cm vysokých.
Prečo sa to nikde v žiadných článkoch nespomína páni motorkari-sti??
Pre 185-200cm chlapakov su tieto minibajky XS velkosti nepoužitelné!! Čo takto vyrabat aj hipersport velkosti XXL??
Interceptor: Já bych za RC8 dal 2 tyhle fároše. Na okruhu by mi asi dávali na frak,ale pokaždé, když bych z toho slezl, musel bych se přemáhat, abych tu kačenu nepřefik. Když mrkneš na rozpočtovýho Japonce, je to vidět na kyvce- jekl... V Evropě to snad ani nikoho nenapadlo.
Stejný je to s naháčema od KTM- agresivní hrany, agresivní barvy... pak mrknu na novýho Horneta... jo, taky pěkný,ale...jak sám píšeš. JE TO O VKUSU!!!
zdá se mi to nebo má pokaždý šikmější očička,ale jinak bych řekl že má hezčí kukuč než 2010.Technika myslim nemá cenu řešit pokud jezdíš po silnici a ne na okruhu už před deseti rokama byla na normálni komunikace perfektní.
lidi co by to využili se dají spočítat v naší zemi na prstech, zbytku by stačila technika 15 let stará.
takže ten design je opravdu na místě, narozdíl od zbytku je využitelné
No nic převratnýho . Hondo, Hondo kam si dala voči .
Forty: Na tom se shodnem. Mohlo by to být na Katce mnohem lepší.
jekl není, ale prostě mi nesedí na takovej krásnej bajk
koukal jsem na ty kyvky a gsr má vlastní. sice je podobná tvarově předchozím ročníkům gsx-r 6/750 (k4,k5), ale už je to odlitek a je trochu jiná. gsx-r má pořád svařenec kterej mám i já na k1. k6 už má odlitek, ale "plnější" než gsr
Forty: Ty kyvka na GSR je dobrá. O tom žádná. Za ty prachy by tam mohla KTM dávat kývu potaženou zlatem ... jekl to ale není... na tom GSR to pochází asi z GSXR... ze staršího modýlku?
Marex> tak jasný, na tom diversionu je to úplná trubka... ale na dukovi stejně nic moc. zaprvý tam měl bejt letmák a nebo minimálně pořádnej odlitek...
třeba tady a gsr zrovna není nějakej "přemotivovanej" model //coolwallpaperz.files.wordpress.com/2011/04/suzki-gsr600-1.jpg
Forty: Hele. Netvrdím, že je to nějakej designerskej počin
//www.topendz.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=topendz&Product_Code=SD&Category_Code=FMF
...ale jekl vypadá jinak:
//www.google.cz/imgres?q=yamaha+diversion&hl=cs&biw=1280&bih=827&tbm=isch&tbnid=yvksKmlZ4KduLM:&imgrefurl=//www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj6_diversion.htm&docid=NZpCM34e-anxHM&w=680&h=415&ei=O4xSTv3CM82O4gTVnpi_Bw&zoom=1&iact=rc&dur=464&page=1&tbnh=152&tbnw=249&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=117&ty=76
Nebo:
//www.google.cz/imgres?q=honda+hornet&hl=cs&biw=1280&bih=827&tbm=isch&tbnid=b_TdcgAh-F5L-M:&imgrefurl=//jaromir-sysel.blogspot.com/2010/05/honda-hornet-600.html&docid=n5A5fpwo3H_nuM&w=500&h=360&ei=jYxSTs_cEIek4ASBvfT0Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=192&vpy=147&dur=437&hovh=154&hovw=193&tx=91&ty=122&page=1&tbnh=154&tbnw=193&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0
Trošku víc mi to připomíná BMW S 1000RR. Ale možná i proto se mi to DOCELA líbí
Mám takovej pocit, že poslední dooporavdy povedená motorka od Hondy byla XX 1100 Super Blackbird.
yuki 1000 rs
prostě šikmá plechovka
Takhle nějak sem si představoval předek z Yuki 1000RS. Hrozné hrozné ...
a strašně se mi líbí, že na něj dali ty kola. ale zase zrovna takovej update musí zvednout cenu, takže mě zajímá o kolik to bude...
oprava: Marex> tak zrovna tebou zmíněnej superduke má taky jenom hnusnej jekl... to jediný se mi na něm nelíbí, jinak je to supr stroj (opačnej smajl samozřejmě)
Marex> tak zrovna tebou zmíněnej superduke má taky jenom hnusnej jekl... to jediný se mi na něm nelíbí, jinak je to supr stroj
k těm vašim "papundeklům" - na fárošovi 08 se mi nelíbí jak ta svislá ostrá hrana (sama o sobě se mi taky nelíbí a nesedí mi tam) vůbec neladí se zaoblenejma tvarama přední masky (která taky moc krásy nepobrala ). rc8 je ostrá ve všech detailech a dohromady vypadá prostě mazácky (na přední masku jsem si taky musel chvíli zvykat). ale rc8 prostě vypadá jako modelka nebo náčiní pro nějakej hollywoodskej akční trhák
na 2012 fárošovi ta maska vypadá taky divně. nový sedmpade gix a šestka mají masku taky zvláštní
už se těším na nový litrový gixerko !
Třeba tam ta kontrola bude... jinak si ji lze dokoupit v rámci HRC balíčku... otázka je kolik stojí :(.
Ten lauf je pěkně na hnědáka, není to vůbec slyšet minule sem s tím jel a jela za mnou máti v autě s zaplým rádiem a říkala, že sem nebyl vůbec slyšet- celkem nebezpečný, ale kdo za to může?? == EU!!!
jo a ten hnusnej drzak RZ a lauf taky mohli zmenit, stejne to kazdy hned sunda.
no mohli udelat aspon kontrolku oleje v okynku a ne zas tycku jak na traktoru, jinak jak uz bylo receno, nijak nenadchne, ale funguje tak, ze da na prdel i vsem tem premotorovanejm bestiim. Ty kola pekny, jak na Ducne, cekal sem treba kontrolu trakce, ale neva. Sel bych zas klidne do ni.
Nemyslím si, že je "nejslabší ne jen motorem" z japonské čtyřky, protože co bylo v několika testech změřeno tak nejslabší je Yamaha, která si s big bangem podřízla větev. Ono než koně se stačí kouknout na pár jinejch věcí... oproti fárošovi je R1 autobus, je velká a oproti hondě o 9kg těžší, to je u těchto mašin jako 9koní když vemu v potaz výkonovou hmotnost. Honda má ještě furt jeden z nejlepších podovzků a ty brzdy deklasujou třeba GSXR na celé čáře, těch věcí je víc... stejně každýmu vyhovuje něco jiného a na silnici je to úplně jedno jestli má 200 nebo 180 protože abys to využil tak se pohybuješ v takovejch rychlostech o kterej se nemá cenu bavit.
Jinak k tomu modelu, já furt nevím, mě to připadá jako nějakej HONG KONG made tuning, čínani jsou na to experti, narvat digi přístrojovku a udělat nový světla si nemyslím, že je nějakej big deal... já osobně si počkám na OFICIALNI PREDSTAVENI.
DMC.motobiker> To máš tak, když přišel v roce 2008 totálně přestavěný fároš sedl jsem na prdel. Čekal jsem, že teď Honda konečně nasadila správný směr. Jenže ono se neděje nic. Když to srovnám s brutální Kawasaki nebo Yamahou se svým BigBang motorem (to se musí slyšet ) tak Honda mi přijde jako bajk pro nagelované metrouše. Bez charizmatu, bez emocí prostě motorka co funguje sakra dobře, hezky vypadá, ale působí chladně. A to mně na Hondě sere, protože to měla v roce 2008 dobře našlápnuté a zatím přešlapuje na místě což jako důkaz představila model 2011.
Muscle: Ale tak smotám se i na supersport 600 (mám ca 185cm)...pravda, vypadám na tom jako ta... no víš co, ono se to vyhvězdičkuje.
...atletický...
Leon49, čiže z toho vyplýva že si zrejme alteltcký typ cca 165cm kedže ti sedia čepele?
Momentálně sedlám fároše 08 a je pro mě zatím lídrem všech na kterých jsem kdy seděl. O tom jak funguje by bylo na dlouhé povídání. Ale 2012ka je můj sen.
Dobre , honda je honda, aj vzhlad dobrý... ale všetky tieto hypersporty sa v posledných rokoch v honbe za čo najlepší pomer PS/KG vyrabaju levyrábaju len v vo verzii XS, teda pre spoluobčanov 150-165cm vysokých.
Prečo sa to nikde v žiadných článkoch nespomína páni motorkari-sti??
Pre 185-200cm chlapakov su tieto minibajky XS velkosti nepoužitelné!! Čo takto vyrabat aj hipersport velkosti XXL??
italšrot> No teda , od tebe bych to nečekal...
Jo pěkná, ale absoltně vyčpklá Je nejslabší (nejen motorem) z velké japonské čtyřky. Nenadchne, neurazí... prostě Honda.
Interceptor: Já bych za RC8 dal 2 tyhle fároše. Na okruhu by mi asi dávali na frak,ale pokaždé, když bych z toho slezl, musel bych se přemáhat, abych tu kačenu nepřefik. Když mrkneš na rozpočtovýho Japonce, je to vidět na kyvce- jekl... V Evropě to snad ani nikoho nenapadlo.
Stejný je to s naháčema od KTM- agresivní hrany, agresivní barvy... pak mrknu na novýho Horneta... jo, taky pěkný,ale...jak sám píšeš. JE TO O VKUSU!!!
zdá se mi to nebo má pokaždý šikmější očička,ale jinak bych řekl že má hezčí kukuč než 2010.Technika myslim nemá cenu řešit pokud jezdíš po silnici a ne na okruhu už před deseti rokama byla na normálni komunikace perfektní.
lidi co by to využili se dají spočítat v naší zemi na prstech, zbytku by stačila technika 15 let stará.
takže ten design je opravdu na místě, narozdíl od zbytku je využitelné