Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Takze mi chcete rict, ze se to v Indii prodava za 60000,- CZK, jo? To si snad delate prdel. Takze veskera homologace a dalsi kraviny by z takove motorky u nas udelaly stroj jeste o 50000,- drazsi.
Tvary, které se neomrzí.
Pamětníci vzpomenou Kawasaki Estrelu.
Mne se zase vždy vybaví parádní dvouválec do "V" = Yamaha SRV.
V 90. - tkách jsme po době JAW a Číz prahli po největších / nejrychlejších / nejvýkonnějších....
(a svět dal ZZR, CBRXX, ZX12R).
Pak výkon přestal být podstatným a pro změnu šroubována ovladatelnost SRAD, ZX7R, F.Blade, R1, a kontrováno GSXR.....
Náznak vrácení naznačila Beta Jonathan. Následovala expanze "třístovek", u "vyčůránků" 390.
Nyní se díky účelovosti Asiatů vrací i k nám = "naše" účelovost 60.tých let - ale pro nás již nikoli z nutnosti, ale pro radost.
Já bych si velice přál, aby nějaký (nejlépe japonský) výrobce uvedl v Evropě na trh retro enduro v podobné kubatuře a bylo by za přijatelnej peníz .
Kulatý světlo, kapka nádrž, lavice sedlo, prostě něco v duchu XT 250/500, či XL 250/500.
Vhledově se tomu hodně blíží ten Fantic Cabalero raĺly, ktrej tady je tento týden prezentován v jiném článku .. jenže ten už je za 200 tis a nejsem úplně přesvědčen že to bude fungovat jako ten japonec ..
Moc pěknej bajk. Normální motorka pro normální lidi. Vždyť i na takové krásné třindě se dá zažít spousta krásných zážitků. Pořád mám pocit, že indická Jawa nikdy nebude jako japonská Honda, už třeba s ND.
Oproti indickej RE má Honda pekné súmerné tvary.
Mohla by to byť nejaká vzorka a skúška záujmu verejnosti, Honda má staré osvedčené motory XBR 500 alebo výborný motor z Dominatora 650
V Čechách sa tiež predáva pekná klasika SWM 500 za neveľké peniaze, alebo Jawa 400 , takže sa dá pojazdiť na klasike aj u nás.
Bohužel Honda neuvažuje o dovozu CB350 H´ness , ptal jsem se na to v prosinci oficiálního zasoupení Hondy ČR
Ale pokud o moto projeví zájem víc lidí , možná to přehodnotí !
Takze mi chcete rict, ze se to v Indii prodava za 60000,- CZK, jo? To si snad delate prdel. Takze veskera homologace a dalsi kraviny by z takove motorky u nas udelaly stroj jeste o 50000,- drazsi.
Jinak docela mi to pripomina MZ251.
Přední kolo by mohlo mít 18", jako celek jinak povedený, objem taky ok, rozvor dostačující.
Moc pěkná motorka ,jestli 120 tak bude zájem !
Dovezte to do Evropy kluci japonští
Moc pěkný bajky, k dokonalosti chybí jen drátová kola ...
Tvary, které se neomrzí.
Pamětníci vzpomenou Kawasaki Estrelu.
Mne se zase vždy vybaví parádní dvouválec do "V" = Yamaha SRV.
V 90. - tkách jsme po době JAW a Číz prahli po největších / nejrychlejších / nejvýkonnějších....
(a svět dal ZZR, CBRXX, ZX12R).
Pak výkon přestal být podstatným a pro změnu šroubována ovladatelnost SRAD, ZX7R, F.Blade, R1, a kontrováno GSXR.....
Náznak vrácení naznačila Beta Jonathan. Následovala expanze "třístovek", u "vyčůránků" 390.
Nyní se díky účelovosti Asiatů vrací i k nám = "naše" účelovost 60.tých let - ale pro nás již nikoli z nutnosti, ale pro radost.
Milý Ježíšku ..... bla bla bla CB 350 ...bla bla bla ....NUTNĚ POTŘEBUJI!!
Za 120 taky beru.
Já bych si velice přál, aby nějaký (nejlépe japonský) výrobce uvedl v Evropě na trh retro enduro v podobné kubatuře a bylo by za přijatelnej peníz .
Kulatý světlo, kapka nádrž, lavice sedlo, prostě něco v duchu XT 250/500, či XL 250/500.
Vhledově se tomu hodně blíží ten Fantic Cabalero raĺly, ktrej tady je tento týden prezentován v jiném článku .. jenže ten už je za 200 tis a nejsem úplně přesvědčen že to bude fungovat jako ten japonec ..
4 reakce
Tohle moto mi dává smysl.
Ty jo fakt pěkný.
Moc pěknej bajk. Normální motorka pro normální lidi. Vždyť i na takové krásné třindě se dá zažít spousta krásných zážitků. Pořád mám pocit, že indická Jawa nikdy nebude jako japonská Honda, už třeba s ND.
Motorka co dává smysl. Žádné dekadentní pí..viny a obludné objemy.
Kdyby se to tu prodávalo za těch cca 120 000 Kč, tak bych si ji koupil.
ta je vážně nádherná!
Líbí! Ale ten zadní blatník je divnej
Ještě jsem to ani nečetl a vím, že ji chci. Hned od loňského uvedenííí na indický trh
Oproti indickej RE má Honda pekné súmerné tvary.
Mohla by to byť nejaká vzorka a skúška záujmu verejnosti, Honda má staré osvedčené motory XBR 500 alebo výborný motor z Dominatora 650
V Čechách sa tiež predáva pekná klasika SWM 500 za neveľké peniaze, alebo Jawa 400 , takže sa dá pojazdiť na klasike aj u nás.
Bohužel Honda neuvažuje o dovozu CB350 H´ness , ptal jsem se na to v prosinci oficiálního zasoupení Hondy ČR
Ale pokud o moto projeví zájem víc lidí , možná to přehodnotí !
Vypadá moc hezky,jednoduchý klasický tvar-to je záruka úspěchu