Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sim> myslim ze autor clanku to napsal hezky sedmikilo je paprdovska rozpoctovka s motorem z auta kterej konci na 6000 ot. jel jsem na tom a je to fakt nuda jen co otocis heftem tak omezovac...
Tohle by mohlo tocit tech cca 11000 ot. jako stary cb tak by s tim mohla byt i zabava
Tugar747> Je to delany presne na skupinu A2 od 18ti (35kw 0.2kw/kg
Na tohle jsem zvedavej. Oproti starsim petikilum pocitam, ze by mohl byt tuzsi podvozek, vyrovnanejsi krivka vykonu (bez der v plynu), mensi vliv jizdniho stylu na spotrebu, nizsi cena (ve srovnani s predchudci), lepsi ergonomie a ovladatelnost, prodlouzene servisni intervaly a mensi hmotnost. Pokud neco z toho vylepseno nebude, musi se o to vic zlepsit to ostatni, aby ta motorka byla konkurenceschopna.
U sedmikila se slo vylozene cestou zlepseni ovladatelnosti a spotreby ... tady by se toho melo zlepsit vic, jinak nebude jediny duvod, proc nejit rovnou do toho sedmikila.
Pokud bude dobrá cena a solidní spotřeba tak . JInak jak tu kdosi psal 195kg mokrá...vždyť je to 175suchá, žádný problém. Kdo nezvládne tohle neměl by na motorku vůbec vlézt.
Mně se Crossrunner naživo celkem líbil, ale jako motorku jsem to moc nepochopil, takže nicmoc, Crosstourer je super a tohle kdo ví, asi bych volil raděj naháče nebo to cbr.
to Orgovany: No máš pravdu,...GPZ 500 S bylo delo...a super motorka, nicméně výkon u CB řady se snižuje s ukolem dodržet debilni EU normy díky kterým CB s 57 konmi musela u CBF ji stáhnout na 53 a ted si myslím že duvod je tentýž.
Jinak nechci se opakovat, fakt by mě zajímal váš názor na verzi X, resp vubec na řadu "ropuch" Crosrunnerem počinaje.
No ja myslim že jako dělňas to bude dobrý, pro mlaďochy taky, akorát mi to přijde nějaký malý. Myslim vzrůstem. Míval jsem CBF500 a když jsem ji trochu držel pod krkem tak jela pěkně podvozek dodbrej, ale pořád poplatnej těm 10ti letum zpátky kdy ji vymysleli. Akorát mi neni moc jasný do jaký kategorie řidičáků tohle bude vlastně patřit. Pro náctiletý , mi to přijde nějak mimo papíry.
ze by se hondě konečně neco povedlo??? Toto trvalo. Trosku zalezi na cene ale kvituji navrat objemu 500ccm. Tohle vůbec neni blbej napad, a věřím že tohle bude mit ne jen u mladejch velkej uspech
Ta CBR 500 vypadá docela solidně pro začátečníka asi v pohodě stroj. Jen nepochopím ty 1000 let starý přední vidlice a zadní kyvku. To je prostě v dnešní době ostuda.
Já měl tušim 7 půllitrových dvouválců, jsem na ně ujetej a moc rád že Honda zaplnuje šilenou mezeru která ještě nedávno byla mezi 125 a 600.
Jen jednu vetu nechápu (nevím jak vy? ) ... že design crossoveru X je velmi povedený!
Stejný humel s čím přišla Honda počínaje modelem Cross runner...Já nevim ale taková nafouklá žába nenajde příznivý ohlas u žádné skupiny motorkářů-nebo se pletu?
deep-sk: no já jsem onehdá najezdil pár kiláků na půjčené sůze GSX 1400 (ta má myslím 180) od kámoše a ta se mi do zatáček vodila daleko lépe a byl jsem si jistější, než s mojí CBF. Ale zase kámošovi se zase jelo lépe na mojí CBF. Tak nevím.
No-limits: bud rad ze mas to co mas... ja som nedavno presedlal na CBF1000 co ma v zadu 160ku z litroveho Fazera kde som mal vzadu 190 ku... a neviem si to vynachvalit... kde som Fazera musel vyslovene tlacit do naklonov v zatackach tam CBFka padne do zatacky uplne sama ani o tom neviem... pred tym som mal GSR600 kde bola vzadu 180ka ale nevidim v tom zatial ziadnu vyhodu...
No s tou váhou to bude asi nalevačku tady : //www.iamabiker.com/motorcycle-news-desk/2012/cbr500rcbr500xcb500-first-clear-pictures/ uvádějí u CB500R 430 liber mokrou takže asi 195kg
Škoda už jsem myslel, že někdo dostal rozum a udělá nějakou lehkonožku jinak se mi líbí, že Honda dělá několik variant na jednom základu - už kvůli ceně Zajímavá by bal spíš nějaká 400stovka s rozumnou váhou tak do 175 plná, ale asi bych toho chtěl moc
Zajímavé to bude pouze v případě, že se jim povede podobné „kouzlo“ se spotřebou jako u těch sedmistovek, v což příliš nevěřím když chtějí „cosi“ dohánět otáčkami. Uvidíme s jakou kartou se na nás vytáhnou.
dejf: aby ta Ninja300 ale nejela líp, jak tyto 500. Víš sám, že výkon na papíru nedělá ještě rozdíl. Jestli to bude točit 5-7 tis, a Ninja prej přes 10, tak nevim nevim. Chce to se svézt.
že by konečně renesance třídy půllitrů? Půllitr je ideální kompromis mezi metorkou, co pořádně jede, ale i žeře a hodně stojí a mezi nizkonákladovejma sračičkama dfo města. NA půůlitru se dá v pohodě vydat i do světa (pokud vám ho někdo nečórne...)
ja myslim ze to "sportovni" petikilo je velkej krok dopredu mezi konkurenci v tyhle dobe 35KW skupin. Mlady chtej sporta, ale nemuzou skrtit velkou sestku a naopak nechtej jezdit na prdici ninje 250/cbr250...tohle aspon trochu pojede a bude vypadat dospelejc Pudou po tom jak slepice po flusu!
Sim> myslim ze autor clanku to napsal hezky sedmikilo je paprdovska rozpoctovka s motorem z auta kterej konci na 6000 ot. jel jsem na tom a je to fakt nuda jen co otocis heftem tak omezovac...
Tohle by mohlo tocit tech cca 11000 ot. jako stary cb tak by s tim mohla byt i zabava
Tugar747> Je to delany presne na skupinu A2 od 18ti (35kw 0.2kw/kg
Na tohle jsem zvedavej. Oproti starsim petikilum pocitam, ze by mohl byt tuzsi podvozek, vyrovnanejsi krivka vykonu (bez der v plynu), mensi vliv jizdniho stylu na spotrebu, nizsi cena (ve srovnani s predchudci), lepsi ergonomie a ovladatelnost, prodlouzene servisni intervaly a mensi hmotnost. Pokud neco z toho vylepseno nebude, musi se o to vic zlepsit to ostatni, aby ta motorka byla konkurenceschopna.
U sedmikila se slo vylozene cestou zlepseni ovladatelnosti a spotreby ... tady by se toho melo zlepsit vic, jinak nebude jediny duvod, proc nejit rovnou do toho sedmikila.
Pokud bude dobrá cena a solidní spotřeba tak . JInak jak tu kdosi psal 195kg mokrá...vždyť je to 175suchá, žádný problém. Kdo nezvládne tohle neměl by na motorku vůbec vlézt.
Mně se Crossrunner naživo celkem líbil, ale jako motorku jsem to moc nepochopil, takže nicmoc, Crosstourer je super a tohle kdo ví, asi bych volil raděj naháče nebo to cbr.
Podle mě super krok, pro všechny, kteří budou mít A2 jsou to super stroje a ani nevypadají špatně .
to Orgovany: No máš pravdu,...GPZ 500 S bylo delo...a super motorka, nicméně výkon u CB řady se snižuje s ukolem dodržet debilni EU normy díky kterým CB s 57 konmi musela u CBF ji stáhnout na 53 a ted si myslím že duvod je tentýž.
Jinak nechci se opakovat, fakt by mě zajímal váš názor na verzi X, resp vubec na řadu "ropuch" Crosrunnerem počinaje.
No ja myslim že jako dělňas to bude dobrý, pro mlaďochy taky, akorát mi to přijde nějaký malý. Myslim vzrůstem. Míval jsem CBF500 a když jsem ji trochu držel pod krkem tak jela pěkně podvozek dodbrej, ale pořád poplatnej těm 10ti letum zpátky kdy ji vymysleli. Akorát mi neni moc jasný do jaký kategorie řidičáků tohle bude vlastně patřit. Pro náctiletý , mi to přijde nějak mimo papíry.
ze by se hondě konečně neco povedlo??? Toto trvalo. Trosku zalezi na cene ale kvituji navrat objemu 500ccm. Tohle vůbec neni blbej napad, a věřím že tohle bude mit ne jen u mladejch velkej uspech
Je to nějaké slabé. Vždyť Kawasaki GPZ 500 před 20ti lety měla koní 60 ! A starší Honda CB 500 asi 53 nebo tak nějako.
Ta CBR 500 vypadá docela solidně pro začátečníka asi v pohodě stroj. Jen nepochopím ty 1000 let starý přední vidlice a zadní kyvku. To je prostě v dnešní době ostuda.
ten druhý kotouč dopředu ale namontovat mohli
Já měl tušim 7 půllitrových dvouválců, jsem na ně ujetej a moc rád že Honda zaplnuje šilenou mezeru která ještě nedávno byla mezi 125 a 600.
Jen jednu vetu nechápu (nevím jak vy? ) ... že design crossoveru X je velmi povedený!
Stejný humel s čím přišla Honda počínaje modelem Cross runner...Já nevim ale taková nafouklá žába nenajde příznivý ohlas u žádné skupiny motorkářů-nebo se pletu?
No konečně!!!
deep-sk: no já jsem onehdá najezdil pár kiláků na půjčené sůze GSX 1400 (ta má myslím 180) od kámoše a ta se mi do zatáček vodila daleko lépe a byl jsem si jistější, než s mojí CBF. Ale zase kámošovi se zase jelo lépe na mojí CBF. Tak nevím.
No-limits: bud rad ze mas to co mas... ja som nedavno presedlal na CBF1000 co ma v zadu 160ku z litroveho Fazera kde som mal vzadu 190 ku... a neviem si to vynachvalit... kde som Fazera musel vyslovene tlacit do naklonov v zatackach tam CBFka padne do zatacky uplne sama ani o tom neviem... pred tym som mal GSR600 kde bola vzadu 180ka ale nevidim v tom zatial ziadnu vyhodu...
No s tou váhou to bude asi nalevačku tady : //www.iamabiker.com/motorcycle-news-desk/2012/cbr500rcbr500xcb500-first-clear-pictures/ uvádějí u CB500R 430 liber mokrou takže asi 195kg
Škoda už jsem myslel, že někdo dostal rozum a udělá nějakou lehkonožku jinak se mi líbí, že Honda dělá několik variant na jednom základu - už kvůli ceně Zajímavá by bal spíš nějaká 400stovka s rozumnou váhou tak do 175 plná, ale asi bych toho chtěl moc
Ten půllitr má stejně široké gumy jako můj litr Si asi dozadu dám 180ku
Zajímavé to bude pouze v případě, že se jim povede podobné „kouzlo“ se spotřebou jako u těch sedmistovek, v což příliš nevěřím když chtějí „cosi“ dohánět otáčkami. Uvidíme s jakou kartou se na nás vytáhnou.
2dodoterra: se plácni mezi oči, na předposlední fotce je řadička více než jasně vidět...
Ta CBRka je pěkná, pro mlaďochy s bohatým papínkem ideálka.
dvouvál, 500ccm..paráda
Doufám, že je taky někdy napadne udělat sporta pro 1.90 Evropany :D :D
dejf: aby ta Ninja300 ale nejela líp, jak tyto 500. Víš sám, že výkon na papíru nedělá ještě rozdíl. Jestli to bude točit 5-7 tis, a Ninja prej přes 10, tak nevim nevim. Chce to se svézt.
Paráda
kéž by to vážilo do cca 160kg bez paliva
doufam že to bude čtyř válec :D kdyby jo je můj
Konecne navrat techto motorek kdyz nemuze 6tku a 250tku zase nechce ze to je vice mene detska motorka tak 5tku skvelej kompromis
že by konečně renesance třídy půllitrů? Půllitr je ideální kompromis mezi metorkou, co pořádně jede, ale i žeře a hodně stojí a mezi nizkonákladovejma sračičkama dfo města. NA půůlitru se dá v pohodě vydat i do světa (pokud vám ho někdo nečórne...)
ja myslim ze to "sportovni" petikilo je velkej krok dopredu mezi konkurenci v tyhle dobe 35KW skupin. Mlady chtej sporta, ale nemuzou skrtit velkou sestku a naopak nechtej jezdit na prdici ninje 250/cbr250...tohle aspon trochu pojede a bude vypadat dospelejc Pudou po tom jak slepice po flusu!
porovnani:
CBR 250 - 26ps
ninja 250 - 32ps
ninja 300 - 39ps
CBR 500 - 46ps
Já nikde nevdím řazezení, doufám že koukám blbě, jinak na tom moc "nástiletých" jezdit nebude