globalmoto_duben_nolan




Victory High-Ball a H-D Blackline představeny v New Yorku

Na výstavě NY Motorcycle Show během uplynulého víkendu zaujaly především nové modely domácích výrobců. Společnost Victory využila příležitosti k představení bobberu High-Ball, zatímco Harley-Davidson uvedl jednoduchý cruiser Blackline.

Victory High-Ball

Značka Victory zacílila na vyznavače old-schoolového designu. V jeho duchu použila šestnáctipalcové ráfky s drátěným výpletem a obula je do bělobokých pryží. Řídítka dimenzovaná pro šimpanze se při pocitu počínajícího mravenčení v prstech dají jednoduše spustit do nižší polohy, přičemž se nezapomnělo ani na seřiditelnou polohu ovladačů a dostatečnou délku bovdenů. Přední blatník by mohl sloužit jako názorný příklad pořekadla, že méně je někdy více. A pokud jde o chrom, tak ten tady nehledejte vůbec. Od začátku do konce se natíralo jen černou barvou a pozornosti štětky neunikly ani výfuky. Takže kdo chce být na silnici co nejméně nápadný, právě našel ty správné mimikry.
O dostatečně oslňující akceleraci se bude starat matně černý vidlicový dvouválec Freedom® V-Twin s objemem 1740 ccm, výkonem 97 HP a točivým momentem 153 Nm. Stejné parametry najdete také ve specifikacích novinky předchozího roku Hammer 8-ball.
Přestože je High-Ball prezentován jako modelový rok 2012, první kusy se mají na trhu objevit už letos v dubnu. Zatím se bude vyrábět jediné barevné provedení, které můžete vidět na fotografiích.

H-D Blackline

Tenký jako drátek, tvrdý jako železo a černý jako asfalt o půlnoci – tak firma Harley-Davidson charakterizuje svůj nejnovější přírůstek do kolekce Dark Custom. Nový Blackline, to je Softail svlečený až na kost.
Tradičnímu americkému výrobci pomalu stárne zdravé jádro zákazníků a je načase zaměřit se na novou generaci. Teď letí odlehčený styl, takže nic moc zbytečného na modelu Blackline skutečně nenajdete. Okoukaný chrom nahradila na celé řadě ploch moderní černá.
Image majitele náležitě přitvrdí skrytá centrální jednotka zadního odpružení, která navozuje dojem, že veškeré otřesy pohlcují zadní partie statečného jezdce. Ve skutečnosti ale motocykl nabízí komfortní jízdní vlastnosti - odmyslíme-li nejnižší posez v historii firmy, který pravděpodobně způsobí páteři jezdce nepatrně zvýšenou zátěž. Případnou újmu na pohodlí ale majiteli jistě vykompenzují zbrusu nová řídítka Split Drag a modifikovaná nádrž paliva.
Motor Twin Cam o objemu 1 584 ccm je pevně spojen s rámem za účelem lepšího přenosu pozitivních vibrací až k jezdci. Na povrchu pohonného agregátu se střídají chromované, lesklé černé a matné plochy.

Na jaký typ zákazníků teď  u H-D spoléhají, prozrazuje promo video.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.


Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (9x):



TOPlist