Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli to má být komentář k článku, tak radši nic víc nenapíšu, než že je ubohý a za článek to nelze ani považovat.
Co se týče novýho motoru, ti chrapouni ekoteroristé zabijí jednou všechno, co má koule.
revoluční čtyřventilový motor OHV, hurá.
Jára Cimrman šel se svým pětidobým motorem ale konstrukčně ještě dále. Pětidobák - Eight v Milwakue prosadí ale nejspíše až napřesrok.
Jestli to má být komentář k článku, tak radši nic víc nenapíšu, než že je ubohý a za článek to nelze ani považovat.
Co se týče novýho motoru, ti chrapouni ekoteroristé zabijí jednou všechno, co má koule.
Je mi líto těch lidí, co se smějí novému motoru. Jenom nechápu, co u HD dělají špatně, že vyrábějí motorky už 113 let...
nástupce bude 5ventilový 3litr
Jawa 1200 to stejně celé překoná!
Flathead, Knucklehead, Panhead, Shovelhead... and Evolution... THE END!
Uz jsem pochopil proc eight: tri vackove hridele u OHV motoru je malo -> daji zrejme ctyri NA KAZDY VALEC!
Volejte Chocholouska!
jj , každý nový motor nebyl milník ale mylník od slova OMYL !!!
revoluční čtyřventilový motor OHV, hurá.
Jára Cimrman šel se svým pětidobým motorem ale konstrukčně ještě dále. Pětidobák - Eight v Milwakue prosadí ale nejspíše až napřesrok.
Čtyřventilové OHV Když se v HD rozhodnou pro "nový" motor,je to vždy technický skvost
Jsem zvědav kam s tou kubaturou půjdou...
Zajímal by mě krouťák a výkon u verze 1 917 ccm. To už je masíčko
Snad to bude k něčemu dobré. Já osobně bych vrátil EVO motory:)))
revoluce 4 ventily na valec ? , tady nekdo konecne objevil ameriku
Drzte se klasiky a zvysujte objem...at se prasi za kocarem...