Koment k motorce jako takové:
Je to typický zástupce expandující kategorie UČM
(= Univerzální Čínský Motocykl)
Jestli Vám to připomíná gastronomický pojem UHO
(= Univerzální Hnědá Omáčka)
tak je to správně.
UČM a UHO
mají totiž překvapivě podobné vlastnosti:
- nabídka UČM/UHO brzy bude na trhu převažovat nad běžným poctivým produktem, ale stát bude totéž
- na pohled to většinou vypadá jako běžný produkt, na který jste zvyklí
- uspokojí to základní potřeby, ale nenadchne - není to nic na co byste dlouho vzpomínali a nehrozí, že po konzumaci nebudete už nikdy chtít ochutnat něco jiného
- slabší povahy po konzumaci mohou mít i zažívací potíže
harley má v tom společném podniku s "benelli" jen 20%. A který jeho model naposled točil přes 10t otáček jako tento? Ještě foto leoncina pardon pětikila H-D:
jako nevypadá to úplně zle, ale kdybych to potkal na ulici tak si budu myslet, že je majitel trapák, protože na Čínu lepí nálepku H&D v domnění že to jako zvýší společenskou prestiž. No a vida on to fakt HD je. Asi podobný problém jako když se VW (lidový vůz) pokoušel udělat limuzínu phaeton, která sice byla podle recenzentů perfektní a na úrovni, ale pořád to bylo VW, což stačilo k neúspěchu. Tady je problém přesně opačný
Tenhle stroj uz je samozrejme u dealeru v USA. Ale bude bez papiru. Protoze ve skole H&D pro jezdce nahradi ty starsi 500. I kdyz teda nevim jaky ma smysl trenovat na tomhle, kdyz pak v nabidce jsou jen mnohem vetsi a tezsi stroje.
V Evrope bude mozna taky.
Ale tohle je mnohem podstatnejsi informace https://www.swm-motor.cz/machines/custom-v1200-stormbreaker/
Aneb pokracovani motoru Evo, pro zmenu z Ciny pod zastitou itala. Vtipne je, ze H&D ukoncil tenhle stroj i v USA s tim, ze uz to nejde udelat na EURO5. No a vida, jde to
V článku je chyba, Aermacchi nepřevzala nikdy značku Harley Davidson, ale Harley-Davidson byl v šedesátých letech součástí americké firmy AMF a v roce 1981 jej odkoupilo jeho vedení složené z potomků zakladatelů firmy. Italská filiálka Aermacchi byla již v roce 1978 prodána Cagivě...
V článku je chyba, Aermacchi nepřevzala nikdy značku Harley Davidson, ale Harley-Davidson byl v šedesátých letech součástí americké firmy AMF a v roce 1981 jej odkoupilo jeho vedení složené z potomků zakladatelů firmy. Italská filiálka Aermacchi byla již v roce 1978 prodána Cagivě...
Zvláštní směr. Od motocyklů pro opravdové fandy, pro kohokoli. Těžko hodnotit jejich průzkumy, ale nízkou cenou mohou znehodnotit ostatní produkty.
Harley made in China? Konec světa se blíží...
Koment k motorce jako takové:
Je to typický zástupce expandující kategorie
UČM
(= Univerzální Čínský Motocykl)
Jestli Vám to připomíná gastronomický pojem
UHO
(= Univerzální Hnědá Omáčka)
tak je to správně.
UČM a UHO
mají totiž překvapivě podobné vlastnosti:
- nabídka UČM/UHO brzy bude na trhu převažovat nad běžným poctivým produktem, ale stát bude totéž
- na pohled to většinou vypadá jako běžný produkt, na který jste zvyklí
- uspokojí to základní potřeby, ale nenadchne - není to nic na co byste dlouho vzpomínali a nehrozí, že po konzumaci nebudete už nikdy chtít ochutnat něco jiného
- slabší povahy po konzumaci mohou mít i zažívací potíže
A můžu se pak hlásit k Hells Angels?
1 reakce
Uz se mi chce zase zvracet...
Na vystavisti vyoadali cinske mororky jako anwrixke a americke jako cinske.No a ted tohle...
a už došlo i na USA. čínský Harley, to je síla.
1 reakce
Kdo by si takový 195kg rumpál koupil? Místo aby šetřili materiálem tak vyrábí 350ky s váhou 750ky. Krom toho je příliš malá.
Svět chce být klamán.
No, za sto tisíc nekup to.
1 reakce
harley má v tom společném podniku s "benelli" jen 20%. A který jeho model naposled točil přes 10t otáček jako tento? Ještě foto leoncina pardon pětikila H-D:
No tohle se bude ortodoxním majitelům HD , kteří neodpoví ani na pozdrav bude líbit
jako nevypadá to úplně zle, ale kdybych to potkal na ulici tak si budu myslet, že je majitel trapák, protože na Čínu lepí nálepku H&D v domnění že to jako zvýší společenskou prestiž. No a vida on to fakt HD je. Asi podobný problém jako když se VW (lidový vůz) pokoušel udělat limuzínu phaeton, která sice byla podle recenzentů perfektní a na úrovni, ale pořád to bylo VW, což stačilo k neúspěchu. Tady je problém přesně opačný
3 reakce
Tenhle stroj uz je samozrejme u dealeru v USA. Ale bude bez papiru. Protoze ve skole H&D pro jezdce nahradi ty starsi 500. I kdyz teda nevim jaky ma smysl trenovat na tomhle, kdyz pak v nabidce jsou jen mnohem vetsi a tezsi stroje.
V Evrope bude mozna taky.
Ale tohle je mnohem podstatnejsi informace https://www.swm-motor.cz/machines/custom-v1200-stormbreaker/
Aneb pokracovani motoru Evo, pro zmenu z Ciny pod zastitou itala. Vtipne je, ze H&D ukoncil tenhle stroj i v USA s tim, ze uz to nejde udelat na EURO5. No a vida, jde to
4 reakce
V článku je chyba, Aermacchi nepřevzala nikdy značku Harley Davidson, ale Harley-Davidson byl v šedesátých letech součástí americké firmy AMF a v roce 1981 jej odkoupilo jeho vedení složené z potomků zakladatelů firmy. Italská filiálka Aermacchi byla již v roce 1978 prodána Cagivě...
V článku je chyba, Aermacchi nepřevzala nikdy značku Harley Davidson, ale Harley-Davidson byl v šedesátých letech součástí americké firmy AMF a v roce 1981 jej odkoupilo jeho vedení složené z potomků zakladatelů firmy. Italská filiálka Aermacchi byla již v roce 1978 prodána Cagivě...
Třeba si to koupím, až se odstěhuju do Číny.
Náhodou mně se to líbí...
Ale u těchto menších objemů mi vadí klasicky velkoobjemová hmotnost a asi by to bylo na mě malý.
Tým rámom a kyvkou, vidím v tom niečo z produkcie Benelli.
1 reakce
Čínskej Harley
. Nebo čínská Benellka s nápisem Harley?
1 reakce
Kúp si friško Harleye
3 reakce
Viz předchozí H-D-článek - tak na tohohle Harleye asi nikdo není "moc mladej", ani moc starej...
1 reakce
Nebýt samolepky H-D na nádrži tak je to další z desítek možná i stovek motocyklů ACM. Nenadchne, neurazí.
2 reakce