husqvarna_svartpilen_801_2




Novinky Harley-Davidson pro rok 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rozm3tac (0) napsal 28.01.2010 v 12:41

80% mi komentářů mi přijde..jak kdyby je psali 15ti letý děti co koukaj na motoGP, mají u tatínka v garazi Simsona a připadaj si strasně ohromný...

devastator (-4) napsal 11.01.2010 v 11:06

kdyš sou ty amici tak dokonalí proč nemaj normalní motorky proč jen takový parniky nic na cestovaní čim by mě přesvedčili abych utratil prachy za jejich stroj...zatim jenom masírka na peněženku a předražená nepoužitelná věc ...

devastator (-4) napsal 11.01.2010 v 10:59

ježiš co to je za hruzu to červeny to už je jako po bouračce hnus dizajn...bože co to je ?? di tole se vyrabí pořad stejné to nejsou novinky reinkarnace pro evropu se střikem to možna vše ...nechci to do baraku ani za cenu juky

pepe.k (2) napsal 04.08.2009 v 14:35

anti:
"Powered by a thoroughly massaged Harley-Davidson Sportster engine, HP (stock) 121.1 hp at 9700 rpm
Torque (stock) 68.7 ft-lbs at 7800 rpm = 93Nm? "

spuzva (0) napsal 03.08.2009 v 22:50

Vlastním H-D a taky Victory. Můj osobní názor - Na Victory Vegas Jackpot nemá žádnej Haryk. Možná. možná Softail... ALe nejlepší chopper je Jackpot. Howgh

Anti (391) napsal 03.08.2009 v 22:23

Sem myslel,že Bulíci mají ty svoje nový Rotaxy...

pepe.k (2) napsal 03.08.2009 v 19:04

grifindoor: Buell (s HD motorem samozřejmě) se právě dostává do AMA (US superbike závody). Jinak je trošku škoda, že se do článku nevešla vcelku fajn XR1200X (oproti loňsku to má ale jen decentně narovnaný vidlice), trošku víc pro-město-udělanej-HD, s fakt dobrym motorem a obratnost by měla být na 1*, vlastně je to koncept vymyšlenej pro Evropu a ty naše klikatý silničky...

DMC.motobiker (-23) napsal 03.08.2009 v 15:26

Grifindoor> Tak tady už se asi nejedná jenom o HD, ale o kategorii Chopper a Cruiser obecně že? A jak říkam, fakt že HD kopírujou i Japonsku a do jisté míry už i v Evropě svěčí o tom, že lidé to chtějí, lidem se to líbí , a velký počet lidí to všechno co uvádíš jako negativa od motorky přímo vyžaduje! Navíc už ani Asijské napodobeniny HD nejsou zrovna z nejlevnějších , takže to od tebe budu brát jen jako ftípek, a ani není moc dobrej... A HD v MotoGP? To už bejvávalo, co by tam dělal, a dneska už to nemá zapotřebí , ale možná tam jednou vstoupí třeba prostřednictvím MV-Agusty s nápisem HD na boku, kdo ví...

SuperSic58 (1307) napsal 03.08.2009 v 14:16

Brácha: já vim, že maj stříkačky, ABS, tempomat a podobný kokotiny, ale furt je to těžká, slabá a neovladatelná motorka, jasně, že to má svý cílový zákazníky, je to luxusní zboží, i když nechápu, jak to muže někdo koupit za ty prachy... Navíc posaz, jako když sedíš na hajzlu a čteš noviny, prostě motorka na hovno. A ten V-Rod, to fakt vypadá jak totální gay motorka, ale věřim, že ten motor pojede. Dočkám se snad někdy, že by vstoupil HD do motoGP???

ZZR1200 (127) napsal 02.08.2009 v 19:32

Používání urážek, nadávek, sprostých slov a rasistických keců, které se často v komentářích objevuje, ukazuje jen na mindráky daného jedince..
Mě se sice H-D nelíbí, ale je to jen můj názor a otázka vkusu.. Nevím proč bych měl kvůli tomu kazit radost těm, kdo mají americké motorky v oblibě..

Brácha (2) napsal 02.08.2009 v 06:38

Grifindoor: nesnížím se k tomu, abych urážel to, na čem jezdíš a ani tebe osobně. Budu reagovat pouze čistě konstruktivně. Píšeš že HD je dinosaurus. Kdy jsi se na něj byl naposledy podívat? Když by jsi to udělal za poslední dva roky, tak by jsi znal u HD takové vychytávky jako jse například bezůdržbový hnací řemen, který vydrží více jak 80.000 km, že to má šest rychlostí, automatické vypínání blinkrů, nemusíš používat klíče do zapalování (stačí ti klíčenka v kapse a motorka tě pozná jako oprávněného majitele a umožní ti nastartování bez klíčů), elektronické vstřikování (tady bych byl raději za tu historii v podobě karburátoru), řada tourink má ve standardu el. ovládání plynu a tempomat, nejlépe udělané ABS (když se podíváš na motorku, ani nepoznáš, že tam, protože senzory jsou důmyslně skryté) a mnoho dalšího. A taková maličkost na závěr. Když se ti něco na motorce nelíbí, tak se koukneš do šestiset stránkového katalogu a vyměníš to a pozor, takových katalogů jsou desítky. Ne nadarmo se říká, že neexistují dva stejné Harleye a to je na tom to nádherné! Jezdíš na motorce, kterou nemá žádný jiný motorkář.
A nyní reakce na tlusté homosexuální dědky. Je pravdou, že je mezi Harleyaři dost starších chlápků, kteří již v životě něco dokázali a na HD si vydělali. Jsou mezi námi ovšem i mladí kluci a nejsou to jen manažeři či majitelé firem, ale prostě si řekli, že jim to za to stojí. A homosexuály najdeš všude, dokonce i mezi "rejžema"

DMC.motobiker (-23) napsal 01.08.2009 v 23:46

Anti> No já mám na mysli toho nového Triumpha, myslím že se jmenuje America? Ten má sice klasický Triumphácký motor , ale ten vzhled je jakoby HD z oka vypadl , takže proto bych si ho asi já osobně nekoupil , ale jinak nic proti , no a s těma ráfkama u FAT BOYe, mě se tam docela líbí , dělá ho to FAT BOYem , ale kde se mi nelíbí je V-ROD , tam jsou z jednoho kusu, a nic moc, tady jsou ale pěkně šroubovaný což vypadá v celku skvěle a dokresluje to jeho mohutnost , no ale když už tak jejich výměna není problém, a dokonce myslím že starší typ měl paprsky...

Majki (672) napsal 01.08.2009 v 23:18

Každý jezdí na tom co se mu líbí a vyhovuje a nemá sebemenší právo urážet a ponižovat jiné značky.

Anti (391) napsal 01.08.2009 v 23:16

Triumph si vždy šel vlastní cestou,mimochodem značka je to stejně stará jako HD.A vždy dělal řadové motory,takže podobnost s HD nevidím.
V případě Fat Boye se dá mluvit o vcelku slušně vypadající motorce.Tedy,když vycházet z obrázku z toho článku,pokud by někdo vyměnil ty odporná plná kola.

DMC.motobiker (-23) napsal 01.08.2009 v 22:56

Anti> Já ale obhajuju všechny originální Evropské a Americké stroje , a třeba u Moto Guzzi nebo u toho nového Triumpha ve stylu HD se mi to napodobování HD také moc nezamlouvá , to takovej Rocket III, Gold Wing, nebo třeba V-MAX, proti těm nemám námitek , ty jsou zaručeně originální, a např. ten Gold Wing je dokonalej příklad toho, jak bych si představoval Japonskou konkurenci HD , je to stejná třída, ale úplně jiná motorka, stejně jako ten Rocket...

Jinak můj sen v této kategorii je Harley - Davidson FAT BOY , to je něco úžasného , kašlu na to že na našich cestách se na tom prej nedá jezdit , a že je to "jenom" těžkej kus železa , myslím že na tom bych snesl i ty keci o bukvicích co se tady s nima ohání rejžisti , a ještě s úsměvem ve tváři...

Anti (391) napsal 01.08.2009 v 22:25

DMC,drž se toho co obhajuješ a netahej sem Amíky.Když bych někdy v budoucnu vlivem nějaké nemoci propadl kouzlu těchto hromad železa,tak je jasno,beru Triumph.Evropská značka s tradicí a stylem.Z "véček" mi už je na

DMC.motobiker (-23) napsal 01.08.2009 v 22:19

Grifindoor> No vzhledem k tomu že podobné stroje má v nabídce skoro každá značka z Asie, a dokonce už i některé evropské , a tyto jejich výrobky se stále více začínají podobat strojům HD , jak váhově, vzhledově, a stejně tak i konstrukčně , musíš uznat že to je vyloženě tvůj subjektivní názor, který asi není ničím podložený... Protože kdyby na tom tvém názoru bylo něco pravdy, kategorie Chopper a Cruiser by už dávno zanikla na obou stranách Pacifiku... A co se té údajné homosexuality majitelů HD týče, to myslím pobavilo nejvíce lidí...

SuperSic58 (1307) napsal 01.08.2009 v 21:35

HD je dinosaurus, zkostnatělá a konzervativní retro značka, když nepočítám V-rod(ale nebejt Porsche, tk se nezmůžou ani na to) Na těhle HD si umim představit akorát upocený tlustý dědky s plnovousem, navlečený v homo hadrech ala Blue oyster, úchyly jako Zed v Pulp fiction či homoklády jako Lorenzo Lamas. Ještě že sou na světě i jiný soudný výrobci motocyklů, co umí dělat normální motocykly a ne jen nepraktické hory železa.

Anti (391) napsal 01.08.2009 v 14:32

Brácha-opět naprostý souhlas.HD je takový terč nejen kvůli svému stylu,ale dle mého hlavně díky lidem typu DMC.motobiker kteří udělají z HD modlu nad kterou není.Jemu podobní lidé tuto značku v mých očích "zprofanovali".
Na HD se může každý dívat jak chce.Ale nelze této firmě upřít významné místo v motocyklovém průmyslu.

dALLaSS (7) napsal 01.08.2009 v 12:10

1. naštěstí si může každý pořídit co chce a co se mu líbí, vzájemné osočování a urážky jsou jen folklór, který se mne naštěstí netýká.
2. jako jeden z mála zde diskutujících jsem měl 2x Hondu a nyní mám H-D. A víte co? NEMĚNIL BYCH
3. a je fakt, že naživo (tj. z jiného pohledu než čistě z profilu) vypadají ty motorky fakt jinak...

Brácha (2) napsal 01.08.2009 v 08:14

Anti: A o tom to je. Buďto se nadchneš a nebo to zamítneš. Proto ty kecy, které se tady a v jiných diskuzích vedou o tom co je lepší, nejsou na místě. Každý hledá to své a proto se rozhodnul pro tu svou "lásku". A urážet někomu tu jeho motorku je jako by jste mu řekli, že vaše děti jsou jedinečné a všechny ostatní stojí za hov...no.

kizak (-1) napsal 01.08.2009 v 05:27

DMC.motobiker> Každý z těch modelů HD je stokrát lepší než celá Japonská produkce v kategorii Chopper a Cruiser za posledních 30 let...pozor hošánku co tu píšeš.. laskavě to piš přesně, takže správně je to 300x až 500x lepší...
mám skromný dotaz pane teoretiku: baví tě ze sebe dělat přede všema trotla?

pepe.k (2) napsal 01.08.2009 v 00:00

ok, pro Harlejíčka a Pavouka:
96c.inch je osazena řada Softail + přikládám část technických paramterů Dyna Wide Glide
Engine type: Air-cooled 45-degree tandem V-twin
Valve arrangement: OHV, one intake, one exhaust, operated by pushrods, hydraulic adjusters
Displacement, bore x stroke: 1450ccm, 95.2 x 101.5 mm
Compression ratio: 8.9:1
Transmission: 6 speeds
Final drive: Belt
Rake/trail: 34o/5.1 in.

dejte vědět jestli to mám špatně...

Anti (391) napsal 31.07.2009 v 22:29

DMC-A kolik těch evropských firem drží prapor?Němci jsou předražení a nepříliš praktičtí.Cagiva a Gilera umřela.Tak mi nezbylo nic jiného než koupit Japonce.Chtěl jsem Evropana,ale bohužel.
Brácha-Plný souhlas.Když kouknu na Harleje,vidím předraženou monstrózní ikonu,nepraktickou hromadu železa se kterou bych si opravdu na ty naše malé klikaté rozbité příhraniční silničky netroufl.
Pro ty stroje se buď nadchneš,nebo je nemusíš.

Brácha (2) napsal 31.07.2009 v 22:09

Zaplať pánbůh, že se vám to nelíbí. Byla by to hrozná představa, když by tady jezdili jenom R1, nebo Suzuki Bandit apod.. Takle alespoň mám jedinečnou motorku, kterou nemá nikdo jiný a jestli se někomu líbí, nebo nelíbí je mi úplně jedno. A ten červenej hnus (jak tady někteří píší) je ve skutečnosti tak hnusný, až je nádherný. Ale to by jste museli zvednou prdele a jít se na něj podívat naživo. To by jste totiž viděli motorku obrovskou jako kráva před kterou by jste měli respekt a málo kdo by jste našli odvahu jí osedlad

DMC.motobiker (-23) napsal 31.07.2009 v 22:06

Rokosi> Poslouchám , ale nechápu jak to souvisí???

Anti> Na lehké a praktické motorky tu vždycky byla Evropa!

..Roko.. (7) napsal 31.07.2009 v 21:50

DMC už zase mele tu svou..neposloucháš často kabáty?

Anti (391) napsal 31.07.2009 v 21:44

Ještě štěstí,že tu jsou Jaoponci.Být to všechno na amíkách,tak existuje jeden typ motorek.Což bych jako zastánce lehkých a praktických motocyklů nesl velmi těžce.Nebo spíš,nebyl bych motorkářem.

DMC.motobiker (-23) napsal 31.07.2009 v 20:06

Každý z těch modelů HD je stokrát lepší než celá Japonská produkce v kategorii Chopper a Cruiser za posledních 30 let , nebo jak dlouho už se snaží HD napodobit , takže to mluví za vše...

..Roko.. (7) napsal 31.07.2009 v 16:32

Pro mě je cílová stanice masáckej naháč (ZRX,GSX,CB,..) mě tohle nic neříká..Z laickýho hlediska na něco pěknej pohled je ,ale tím to u mě začíná a končí..

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist