husqvarna_svartpilen_801_2




Novinky Harley-Davidson 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nuclear (1) napsal 11.08.2010 v 06:15

musim se postavit na stranu harlejářů.
HD jsou vizuelně a materiálově nejlépe zpracované klasické motorky.
Japonci mají zprasené sváry, image tančícího robota, a materiál vymyšlený tak, aby výroba formy na něj byla co nejlevnější- s tim začli už na konci 70 let.
Zaplať bůh, že HD existuje, a není jen ta záplava nesmyslně vyráběných a překomplikovaných kosmických lodí.

romaskov (0) napsal 07.08.2010 v 22:16

fascinuje mě, jak "motorkáři" co na HD nikdy neseděli, mají o nich tak "přesné" informace, zejména o motorech, podvozcích atd...
opravdu zajímavé...

devastator (-4) napsal 07.08.2010 v 15:59

šroty pro paprdy se šrajtoflí...motorky co nic neuměj jen se musí dokola leštit nuda nuda po americku...

SuperSic58 (1307) napsal 06.08.2010 v 18:37

Tk už je to tady! Harlej je zu grunt a chtěj zastavit výrobu. Nakonec to přesunou do Mexika nebo číny

toulic (1) napsal 05.08.2010 v 15:21

Ma to malo valcu

SuperSic58 (1307) napsal 04.08.2010 v 07:03

choptop> Já sem rád, že s HD žádnou zkušenost nemam, to raděj sednu do trabanta. HD je dinosaurus, kterej zastavil vývoj, protože už na něj nemaj. Americký pokus o motorku. "Musíte tomu vyšponovat porádně cenu, aby si lidi mysleli, že to je dobrá motorka" K tomu marketingová strategie ohánějící se slovy "historie, dědictví, punc, originalita, původ, tradice" bla bla bla a motorka nikde...

riccie (20) napsal 04.08.2010 v 06:17

Dost let jsem měl Virago 1100 a pak Wildstar 1600,pěkná klasika a spolehlivá.Škoda,ze to přestali dělat..
Teď mám 2 roky Ultra Classic Glajdku,klasika,bez problémů,na každý díl hromady variant a doplňků.
Naprostá spokojenost,třešnička na dortu ..
Kdo nevyzkouší a neporovná,neví o čem mluví

kyselina (10) napsal 03.08.2010 v 23:02

Gombin: No právě tu jsem myslel, ta nebyla mířena na tebe, vždyť tě ani neznám, to bylo míněno HD

ChopTop: Upřímnou gratulaci že ti funguje, já měl taky zkušenost, ale naprosto opačnou. A nebyl jsem jediný kdo ji měl. Takže jsem už krapek opatrný a vzhledem k tomu, že to vyrábí už 50 let stejně, tak je docela fajn, že to alespoň u někoho funguje )

ChopTop (0) napsal 03.08.2010 v 17:59

Jestli myslíš mě, tak to není "názor", ale vlastní zkušenost. Názor máš možná ty, a ten mi nestojí za komentář.

SuperSic58 (1307) napsal 03.08.2010 v 17:12

Co člověk, to názor...

ChopTop (0) napsal 03.08.2010 v 16:16

Kyselino,kyselino.. máš trochu zkreslený představy o spolehlivosti H-D Na tom mým posledním mám najeto přes 40 tis km a neměnit pomačkanej zadní blatník tak nevím, kde servis sídlí
Vyměnit náplně, svíčky, destičky a prasklý žárovky - k tomu mechanika nepotřebuju, a jinak je to bezúdržbová motorka. Ve štychu mě nenechala nikdy.

Takže klidně dál žij v bludu, šiř ho - a hoň se za co nejmodernější rejží

PajaZR (5) napsal 03.08.2010 v 14:57

Nejsem fanouškem HD ale ta XR1200 se mi fakt líbí,v oranžové je sportster nejhezčí

Trotl (4) napsal 03.08.2010 v 00:13

Tak nevím - XR1200X mod.r. 2010 už nastavitelné pružení má. Leda by vpředu vylepšili přístupnost těch šroubků.

gombin (0) napsal 02.08.2010 v 16:43

Měl jsem na mysli tu poslední větu, ale nechme to plavat

kyselina (10) napsal 02.08.2010 v 13:02

gombin: jen nevím na co narážíš tím psychologem - ta poznámka o tradici nebyla mířena na tebe ale na HD.

Mili883 (0) napsal 02.08.2010 v 12:13

SuperLow bude pro holky dobrej, i když na mě je nízkej až moc, já bych udělala NormalSize a 1200 motor a pak bych ho s chutí vyměnila za svoje eRko. Jinak ale musím říct, že to, že daj Spotsteru Low loukotě a nazvou to novým modelem, se mi u HD líbí čím dál míň . Kucí emerický, není na čase už něco konečně vymyslet??

gombin (0) napsal 02.08.2010 v 11:31

Kyselina-tipnu si tvůj profil:
Velice zámožný, vtipný, technický expert a v neposlední řadě skvělý psycholog.

kyselina (10) napsal 02.08.2010 v 09:53

gombin: No vidíš, já bych na to i měl a stejně jezdím na rejži, protože mám rád technologický pokrok, kvalitu a hlavně nechci mít starosti se servisem a chci vždy vždy dojet ) Což u italských motorek jistotu nemám u HD taky ne (tam chybí i ten technologický pokrok). Jediná vyjímka o které opravdu uvažuji je BMW a nebo KTM. To jsou opravdu kvalitní mašiny, ale zase nejsou o tolik lepší než rejže, abych za ně dal takovou částku.

Jinak jsem si všiml, že slovem tradice se většinou ohání ti, kdo už nestačí.

gombin (0) napsal 02.08.2010 v 07:49

Tom ...Není mi jasné proč člověk který nesnáší HDčka se vyjadřuje k jeho modelům...jediný důvod může být provokace. A názory na tradici jsou taky dost zvláštní ??? Já osobně taky nejsem příznivcem těchto motorek, jezdím celá léta na "rejžích", ale pokud bych na to měl, tak bych vlastil raději Ducati, či BMW.

Kong (2) napsal 31.07.2010 v 23:10

ChopTop: to jo, 17-18l je ok, ale třeba 12,5l u XL 1200N Nightster nebo dokonce 8l u XL 1200X 48 je opravdu málo.

Jinak jo, naprostá většina motorek pode mnou vypadá menší, já to zas tak extra neřeším, to bych se nesvezl vůbec, ale serie Sportster je opravdu rozměrově malá.

ChopTop (0) napsal 31.07.2010 v 22:55

Kong: s 209 cm zapomen na VSECHNY motorky.. teda kromě Ćechie
Ten novej Sportster má 4.5 galonovou nádrž (cca 18 l.)

Kong (2) napsal 31.07.2010 v 19:58

Značka H-D jako taková mě nijak nebere, ale série Sportster se mi moc líbí, škoda jen, že na ni mohu se svými 209cm zapomenout, nemluvě o žalostně malých nádržích...

patap333 (0) napsal 31.07.2010 v 17:53

Nějak tomu němůžu přijít na chuť

DMC.motobiker (-23) napsal 31.07.2010 v 17:18

Tom_Riddle> V tom případě si kup rejži a nevotravuj ****!!!

SuperSic58 (1307) napsal 31.07.2010 v 16:44

DMC.motobiker> "tradice a dědictví" jsou jen prázdné fráze, kterejma se hádéčkáři ohání. Jde jen o pozérství, nic víc, nic míň. Nikde ale neřeknou, že sou ty motorky předražený, těžký, neovladatelný, motory na svuj objem slaboučký a vše je zastaralý a hnusně čoproidní. Já chci po motorce za takový prachy aby jela jak dělová koule, brzdila, zatáčela a taky vypadala, to je vše. Tohle amíci bohužel neumí, neuměli a umět nikdy nebudou.

DMC.motobiker (-23) napsal 31.07.2010 v 15:18

Anti> Ne , mají tři druhy motorů a pět druhů rámu... A myslím že to stačí bohatě... Jinak díky za rozbor , ale Asijský motocyklový průmysl mě nijak moc ovlivňuje , jenom nemám rád příživníky , ale to už je věc každýho co je mu bližší , jestli tradice a originalita a nebo napodobování... BTW: Smajlíků není nikdy dost , od toho tu přece jsou , moc rád je používám...

aniani (7) napsal 31.07.2010 v 14:52

Něco podobnýho vlastně už jezdím.

Anti (391) napsal 31.07.2010 v 13:12

ChopTop-Já samozřejmě vím že to není novinka.A co se týče předělávky tak to je mi taky jasné.Jen mi ty motorky fakt připadají stejné.Nepoznám FL rám od jiných.Mám pocit,že Amíci si vystačí s jedním motorem a jedním rámem a namrskají s tím X typů motorek...

883R (0) napsal 31.07.2010 v 11:55

Na představení nových modelů H-D se vždycky teším, ale letos teda opravdu nic moc. A to bohužel platí i o tomhle článku na motorkářích. Těch novinek je totiž víc, například některé modely touring mají standardně objemnější motor 103 ci, k softailům je možné objednat ABS a je tam i pár nových vymazlených modelů CVO. Jam má článek o novinkách H-D vypadat se raději podívejte na mororcycle-usa.com nebo na motorcyclecruiser.com

ChopTop (0) napsal 31.07.2010 v 11:11

Anti a spol: RoadGlide se dělá od 1998 a už předtím od 1980 se vyráběla Tour Glide se stejným typem pevný kapotáže.
Takže žádná "novinka" a už vůbec ne předělávání čopra na cesťák - je to FL rám, touring.

Nedostatek informací, nebo jen časná ranní hodina ?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist