Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
musim se postavit na stranu harlejářů.
HD jsou vizuelně a materiálově nejlépe zpracované klasické motorky.
Japonci mají zprasené sváry, image tančícího robota, a materiál vymyšlený tak, aby výroba formy na něj byla co nejlevnější- s tim začli už na konci 70 let.
Zaplať bůh, že HD existuje, a není jen ta záplava nesmyslně vyráběných a překomplikovaných kosmických lodí.
choptop> Já sem rád, že s HD žádnou zkušenost nemam, to raděj sednu do trabanta. HD je dinosaurus, kterej zastavil vývoj, protože už na něj nemaj. Americký pokus o motorku. "Musíte tomu vyšponovat porádně cenu, aby si lidi mysleli, že to je dobrá motorka" K tomu marketingová strategie ohánějící se slovy "historie, dědictví, punc, originalita, původ, tradice" bla bla bla a motorka nikde...
Dost let jsem měl Virago 1100 a pak Wildstar 1600,pěkná klasika a spolehlivá.Škoda,ze to přestali dělat..
Teď mám 2 roky Ultra Classic Glajdku,klasika,bez problémů,na každý díl hromady variant a doplňků.
Naprostá spokojenost,třešnička na dortu ..
Kdo nevyzkouší a neporovná,neví o čem mluví
Gombin: No právě tu jsem myslel, ta nebyla mířena na tebe, vždyť tě ani neznám, to bylo míněno HD
ChopTop: Upřímnou gratulaci že ti funguje, já měl taky zkušenost, ale naprosto opačnou. A nebyl jsem jediný kdo ji měl. Takže jsem už krapek opatrný a vzhledem k tomu, že to vyrábí už 50 let stejně, tak je docela fajn, že to alespoň u někoho funguje )
Kyselino,kyselino.. máš trochu zkreslený představy o spolehlivosti H-D Na tom mým posledním mám najeto přes 40 tis km a neměnit pomačkanej zadní blatník tak nevím, kde servis sídlí
Vyměnit náplně, svíčky, destičky a prasklý žárovky - k tomu mechanika nepotřebuju, a jinak je to bezúdržbová motorka. Ve štychu mě nenechala nikdy.
Takže klidně dál žij v bludu, šiř ho - a hoň se za co nejmodernější rejží
SuperLow bude pro holky dobrej, i když na mě je nízkej až moc, já bych udělala NormalSize a 1200 motor a pak bych ho s chutí vyměnila za svoje eRko. Jinak ale musím říct, že to, že daj Spotsteru Low loukotě a nazvou to novým modelem, se mi u HD líbí čím dál míň . Kucí emerický, není na čase už něco konečně vymyslet??
gombin: No vidíš, já bych na to i měl a stejně jezdím na rejži, protože mám rád technologický pokrok, kvalitu a hlavně nechci mít starosti se servisem a chci vždy vždy dojet ) Což u italských motorek jistotu nemám u HD taky ne (tam chybí i ten technologický pokrok). Jediná vyjímka o které opravdu uvažuji je BMW a nebo KTM. To jsou opravdu kvalitní mašiny, ale zase nejsou o tolik lepší než rejže, abych za ně dal takovou částku.
Jinak jsem si všiml, že slovem tradice se většinou ohání ti, kdo už nestačí.
Tom ...Není mi jasné proč člověk který nesnáší HDčka se vyjadřuje k jeho modelům...jediný důvod může být provokace. A názory na tradici jsou taky dost zvláštní ??? Já osobně taky nejsem příznivcem těchto motorek, jezdím celá léta na "rejžích", ale pokud bych na to měl, tak bych vlastil raději Ducati, či BMW.
ChopTop: to jo, 17-18l je ok, ale třeba 12,5l u XL 1200N Nightster nebo dokonce 8l u XL 1200X 48 je opravdu málo.
Jinak jo, naprostá většina motorek pode mnou vypadá menší, já to zas tak extra neřeším, to bych se nesvezl vůbec, ale serie Sportster je opravdu rozměrově malá.
Značka H-D jako taková mě nijak nebere, ale série Sportster se mi moc líbí, škoda jen, že na ni mohu se svými 209cm zapomenout, nemluvě o žalostně malých nádržích...
DMC.motobiker> "tradice a dědictví" jsou jen prázdné fráze, kterejma se hádéčkáři ohání. Jde jen o pozérství, nic víc, nic míň. Nikde ale neřeknou, že sou ty motorky předražený, těžký, neovladatelný, motory na svuj objem slaboučký a vše je zastaralý a hnusně čoproidní. Já chci po motorce za takový prachy aby jela jak dělová koule, brzdila, zatáčela a taky vypadala, to je vše. Tohle amíci bohužel neumí, neuměli a umět nikdy nebudou.
Anti> Ne , mají tři druhy motorů a pět druhů rámu... A myslím že to stačí bohatě... Jinak díky za rozbor , ale Asijský motocyklový průmysl mě nijak moc ovlivňuje , jenom nemám rád příživníky , ale to už je věc každýho co je mu bližší , jestli tradice a originalita a nebo napodobování... BTW: Smajlíků není nikdy dost , od toho tu přece jsou , moc rád je používám...
ChopTop-Já samozřejmě vím že to není novinka.A co se týče předělávky tak to je mi taky jasné.Jen mi ty motorky fakt připadají stejné.Nepoznám FL rám od jiných.Mám pocit,že Amíci si vystačí s jedním motorem a jedním rámem a namrskají s tím X typů motorek...
Na představení nových modelů H-D se vždycky teším, ale letos teda opravdu nic moc. A to bohužel platí i o tomhle článku na motorkářích. Těch novinek je totiž víc, například některé modely touring mají standardně objemnější motor 103 ci, k softailům je možné objednat ABS a je tam i pár nových vymazlených modelů CVO. Jam má článek o novinkách H-D vypadat se raději podívejte na mororcycle-usa.com nebo na motorcyclecruiser.com
Anti a spol: RoadGlide se dělá od 1998 a už předtím od 1980 se vyráběla Tour Glide se stejným typem pevný kapotáže.
Takže žádná "novinka" a už vůbec ne předělávání čopra na cesťák - je to FL rám, touring.
Nedostatek informací, nebo jen časná ranní hodina ?
musim se postavit na stranu harlejářů.
HD jsou vizuelně a materiálově nejlépe zpracované klasické motorky.
Japonci mají zprasené sváry, image tančícího robota, a materiál vymyšlený tak, aby výroba formy na něj byla co nejlevnější- s tim začli už na konci 70 let.
Zaplať bůh, že HD existuje, a není jen ta záplava nesmyslně vyráběných a překomplikovaných kosmických lodí.
fascinuje mě, jak "motorkáři" co na HD nikdy neseděli, mají o nich tak "přesné" informace, zejména o motorech, podvozcích atd...
opravdu zajímavé...
šroty pro paprdy se šrajtoflí...motorky co nic neuměj jen se musí dokola leštit nuda nuda po americku...
Tk už je to tady! Harlej je zu grunt a chtěj zastavit výrobu. Nakonec to přesunou do Mexika nebo číny
Ma to malo valcu
choptop> Já sem rád, že s HD žádnou zkušenost nemam, to raděj sednu do trabanta. HD je dinosaurus, kterej zastavil vývoj, protože už na něj nemaj. Americký pokus o motorku. "Musíte tomu vyšponovat porádně cenu, aby si lidi mysleli, že to je dobrá motorka" K tomu marketingová strategie ohánějící se slovy "historie, dědictví, punc, originalita, původ, tradice" bla bla bla a motorka nikde...
Dost let jsem měl Virago 1100 a pak Wildstar 1600,pěkná klasika a spolehlivá.Škoda,ze to přestali dělat..
Teď mám 2 roky Ultra Classic Glajdku,klasika,bez problémů,na každý díl hromady variant a doplňků.
Naprostá spokojenost,třešnička na dortu ..
Kdo nevyzkouší a neporovná,neví o čem mluví
Gombin: No právě tu jsem myslel, ta nebyla mířena na tebe, vždyť tě ani neznám, to bylo míněno HD
ChopTop: Upřímnou gratulaci že ti funguje, já měl taky zkušenost, ale naprosto opačnou. A nebyl jsem jediný kdo ji měl. Takže jsem už krapek opatrný a vzhledem k tomu, že to vyrábí už 50 let stejně, tak je docela fajn, že to alespoň u někoho funguje )
Jestli myslíš mě, tak to není "názor", ale vlastní zkušenost. Názor máš možná ty, a ten mi nestojí za komentář.
Co člověk, to názor...
Kyselino,kyselino.. máš trochu zkreslený představy o spolehlivosti H-D Na tom mým posledním mám najeto přes 40 tis km a neměnit pomačkanej zadní blatník tak nevím, kde servis sídlí
Vyměnit náplně, svíčky, destičky a prasklý žárovky - k tomu mechanika nepotřebuju, a jinak je to bezúdržbová motorka. Ve štychu mě nenechala nikdy.
Takže klidně dál žij v bludu, šiř ho - a hoň se za co nejmodernější rejží
Nejsem fanouškem HD ale ta XR1200 se mi fakt líbí,v oranžové je sportster nejhezčí
Tak nevím - XR1200X mod.r. 2010 už nastavitelné pružení má. Leda by vpředu vylepšili přístupnost těch šroubků.
Měl jsem na mysli tu poslední větu, ale nechme to plavat
gombin: jen nevím na co narážíš tím psychologem - ta poznámka o tradici nebyla mířena na tebe ale na HD.
SuperLow bude pro holky dobrej, i když na mě je nízkej až moc, já bych udělala NormalSize a 1200 motor a pak bych ho s chutí vyměnila za svoje eRko. Jinak ale musím říct, že to, že daj Spotsteru Low loukotě a nazvou to novým modelem, se mi u HD líbí čím dál míň . Kucí emerický, není na čase už něco konečně vymyslet??
Kyselina-tipnu si tvůj profil:
Velice zámožný, vtipný, technický expert a v neposlední řadě skvělý psycholog.
gombin: No vidíš, já bych na to i měl a stejně jezdím na rejži, protože mám rád technologický pokrok, kvalitu a hlavně nechci mít starosti se servisem a chci vždy vždy dojet ) Což u italských motorek jistotu nemám u HD taky ne (tam chybí i ten technologický pokrok). Jediná vyjímka o které opravdu uvažuji je BMW a nebo KTM. To jsou opravdu kvalitní mašiny, ale zase nejsou o tolik lepší než rejže, abych za ně dal takovou částku.
Jinak jsem si všiml, že slovem tradice se většinou ohání ti, kdo už nestačí.
Tom ...Není mi jasné proč člověk který nesnáší HDčka se vyjadřuje k jeho modelům...jediný důvod může být provokace. A názory na tradici jsou taky dost zvláštní ??? Já osobně taky nejsem příznivcem těchto motorek, jezdím celá léta na "rejžích", ale pokud bych na to měl, tak bych vlastil raději Ducati, či BMW.
ChopTop: to jo, 17-18l je ok, ale třeba 12,5l u XL 1200N Nightster nebo dokonce 8l u XL 1200X 48 je opravdu málo.
Jinak jo, naprostá většina motorek pode mnou vypadá menší, já to zas tak extra neřeším, to bych se nesvezl vůbec, ale serie Sportster je opravdu rozměrově malá.
Kong: s 209 cm zapomen na VSECHNY motorky.. teda kromě Ćechie
Ten novej Sportster má 4.5 galonovou nádrž (cca 18 l.)
Značka H-D jako taková mě nijak nebere, ale série Sportster se mi moc líbí, škoda jen, že na ni mohu se svými 209cm zapomenout, nemluvě o žalostně malých nádržích...
Nějak tomu němůžu přijít na chuť
Tom_Riddle> V tom případě si kup rejži a nevotravuj ****!!!
DMC.motobiker> "tradice a dědictví" jsou jen prázdné fráze, kterejma se hádéčkáři ohání. Jde jen o pozérství, nic víc, nic míň. Nikde ale neřeknou, že sou ty motorky předražený, těžký, neovladatelný, motory na svuj objem slaboučký a vše je zastaralý a hnusně čoproidní. Já chci po motorce za takový prachy aby jela jak dělová koule, brzdila, zatáčela a taky vypadala, to je vše. Tohle amíci bohužel neumí, neuměli a umět nikdy nebudou.
Anti> Ne , mají tři druhy motorů a pět druhů rámu... A myslím že to stačí bohatě... Jinak díky za rozbor , ale Asijský motocyklový průmysl mě nijak moc ovlivňuje , jenom nemám rád příživníky , ale to už je věc každýho co je mu bližší , jestli tradice a originalita a nebo napodobování... BTW: Smajlíků není nikdy dost , od toho tu přece jsou , moc rád je používám...
Něco podobnýho vlastně už jezdím.
ChopTop-Já samozřejmě vím že to není novinka.A co se týče předělávky tak to je mi taky jasné.Jen mi ty motorky fakt připadají stejné.Nepoznám FL rám od jiných.Mám pocit,že Amíci si vystačí s jedním motorem a jedním rámem a namrskají s tím X typů motorek...
Na představení nových modelů H-D se vždycky teším, ale letos teda opravdu nic moc. A to bohužel platí i o tomhle článku na motorkářích. Těch novinek je totiž víc, například některé modely touring mají standardně objemnější motor 103 ci, k softailům je možné objednat ABS a je tam i pár nových vymazlených modelů CVO. Jam má článek o novinkách H-D vypadat se raději podívejte na mororcycle-usa.com nebo na motorcyclecruiser.com
Anti a spol: RoadGlide se dělá od 1998 a už předtím od 1980 se vyráběla Tour Glide se stejným typem pevný kapotáže.
Takže žádná "novinka" a už vůbec ne předělávání čopra na cesťák - je to FL rám, touring.
Nedostatek informací, nebo jen časná ranní hodina ?