Bizarní Amerika. V Laguně Seca závodily baggery
Text: Jan Rameš | Foto: Indian, MotoAmerica, Facebook | Video: MotoAmerica | Zveřejněno: 2.11.2020 | Zobrazeno: 11 307x
Text: Jan Rameš | Foto: Indian, MotoAmerica, Facebook | Video: MotoAmerica | Zveřejněno: 2.11.2020 | Zobrazeno: 11 307x
stačí jen seriový 114ce vypomoct 131 Kitem a o zábavu jistě nebude nouze
Jednou, kdysi dávno, jsem byl *svezen* několik kol po trati AMD Brno
kamarádem, ze Skotska na (tehdy)"křižníku" nazvaném Paneuropean.
V naivní víře, že si při tak vyjímečné příležitosti dá jen *kochačku*, moje
výbava spolujezdce tomu odpovídala
"Vybál" jsem se během těch několika kol až-až a posléze zjistil, že mám
ubroušenou špičku na pravé z mých *vycházkových" bot
Ale konec dobrý, všechno dobré - při jednom z večerů u piva jsem se
dozvěděl, že se dotyčný cestovatel občas *sveze* v jejich a anglických
club-racing akcích. Samozřejmě ne na "okufrovaném"Paneuropeanovi ...
1 reakce
Krásné závody a parádní zvuk těch strojů. Jen houšť.
Jeden Goldwing na startovním roštu a bylo by jasné, kdo bude vítěz.
1 reakce
Super . Nahodou to neni o nic vic zvlastni, nez kdyz jezdej zavody kamiony. Tam mi to prijde mnohem vic WTF.
1 reakce
A teď ještě bagry a bude to úplné .Ale jo závod OK! Marku Marquezovi by v náklonu překážely zadní kufry!...
2 reakce
Wow, paráda
A já si do teď myslel, že Hárlej nejede, nebrzdí, nezatáčí a furt z něj chčije olej (podle místních ,,expertů,,).
Ten Frankieho nápad s Cenduro cupem (i s aspoň menšíma kuframa...) pro Evropu se mi strašlivě líbí - trať přibližně něco jako upravený supermoto (samozřejmě s třeba i krátkou, ale opravdu prověřující off-roadovou částí...)...
To by byla sranda a fakt by to asi opravdu ledacos ukázalo/vysvětlilo, jak píše zase CR500...
Nářez ! Takhle se má propagovat motor-sport... Tleskám, Amíci. Ne jak ty pošahaný Bruselský hlavy, který se snaží vnutit lidem závody bezzvukových elektrických sraček, který shoří, ještě než vyjedou....
1 reakce
Tak to je brutální,ale zase je vidět že jsou borci co zajedou na čemkoliv co má dvě kola a nějakej motor.
Rok zpět jezdil v Hořicích borec na Goldwingu 1800 jako zavírač trati a vůbec se s tím nemazlil. Ty dva supersporty co jezdily s ním měly co dělat aby udržely s ním krok. U Křížku ten horizont a následně pravej vingl, tak to jsem fakt nepobral. Oči viděli,ale hlava to nebrala. Fakt palba a parkrát jel ve dvou a s Anežkou a jel furt jak sólo!
1 reakce
Hoši, vypadá to super, ale když se podíváte do výsledkový listiny, zjistíte, že nejrychlejší třístovka jede v závodě 1:36.662, což je sice pomalejší než bagger, který jede 1:36.211, ale druhý bagger už má 1:38.815! Superbiky v AMA tu jedou pod 25.
https://motoamerica.com/standings/
Opět připomenu, jak se kdysi v rámci víkendu MotoGP jezdil BMW Boxer Cup. Vypadalo to podobně. Bývalí závodníci působili dojmem že jedou ráno na šichtu do kolbenky, ale časama by zpráskali drtivou většinu hobíků a poloprofíků na supersportech. Škoda, že tady nějaký takový nejel - bylo by to zajímavé srovnání
To je paráda ! Ty krabicoidní kapoty vpředu i ty kufry vzadu na první pohled strašně srandovní, ale na druhý je vidět že se s tím nemažou a fakt závodí...
Pro Evropu navrhuji udělat Cenduro cup, to znamená GSa, Afriky a Advíky. Samozřejmě včetně hliníkových kufrů Byla by to určitě skvělá zábava
1 reakce
*Stará věc* , že závodit se dá na čemkoliv
Když tak kolikrát vidím, s čím vším se závodí, tak tohle mi jako nějakej velkej extrém ani nepřijde.
Konečně Vodpadlík LL/Renegát RR se nám před čtvrt stoletím pokoušel ukázat/vsugerovat něco podobnýho, ale ten jezdil na H-D i v terénu apod.
1 reakce
Tenhle úlet se mi líbí.
Něco jako short-course trucky ale na dvou kolech.
Tak to je ta pravá americká baggerovina . Ale to video je hustý
1 reakce
MotoGP na aerickej způsob . Chtělo by to ale víc značek, něco mimo amerického. Třeba BMW R 1250 R, Triumph Rocket ...... moc pěkně upravený bajky
Amíci jsou fakt úchyláci ale za mě palec nahoru
Paráda. Na druhou stranu aspoň zjistili, co tam v náklonu překáží
2 reakce
pecka!
zvedat to z kačera nechceš
4 reakce
Wow, dobrá bejkárna Konečně mašiny pro pořádné chlapy!
Jen by mě zajímalo, jak to zvládaly brzdy. Ty musely "hořet" při té hmotnosti motorek.