Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dokud se rok starý model EC 300, nový motocykl prodával kolem 140 tis. tak jsem o něm uvažoval. za 180 už jsem o něm uvažovat přestal. Nakonec jsem skončil u Asiawing 250 (VVMX250) a jsem spokojen. Na to co jezdíme dostačující a nákupem i provozem o dost níž.
Ten výrobce mi je úplně u zadele , protože ty motorky jsou drahý!
Za ty prachy spousta lidí radši pořídí osvědčenou špičku japonce, nebo oranžovou.Ostatní zejména evropští výrobci jen kopírují KTM, ale bohužel i s cenou, čímžš se stávaj neprodejné...
Pokud chtějí konkurovat, měli by si uvědomit druhořadost a zlevnit - jinak to nevidím...
kixs2: Jojo s motorkami z jihu byl vždy problém s dílama. Známí mi vždycky říkali, když se ti pokazí motor v půlce léta, tak už sezónu nestihneš ... ani tu příští.
seikos: Možná by se měli zaměřit na trošku jinej segment než KTM pakliže nechtějí vyhodit dalších 13 mega Eček: cross, trial a contact odstranit pouze vady, vyvinout enduro tupé lehké, cesťák jednoduchej a spolehlivej.
Taky mě napadá, jestli nechce Torrot čerpat dotace na vývoj. Něco jako Jawa 1000 a více?
Přeji jim vše nej, nej nej, protože donedávna to byla i moje srdeční záležitost. Ale co bylo včera není dnes a po mnoha excesech šly motorky z domu. A s náhradními díly se skutečně není třeba znepokojovat. Jen je třeba se smířit se skutečností, že některé díly Vám firma nikdy nedodá. Klidně to reklamujte i několikrát dokola. A to platí i pro rok starou motorku a vytrvale od roku 2008 do minulého roku minimálně. Ale třeba se letos skutečně stane zázrak.
Jestli je to Torrot nebo Sherco, je uplne jedno. Nakonec o tom jestli ta firma bude fungovat nebo ne rozhodnou sami zakaznici - jestli ty motorky budou kupovat. Dokud se lidi budou v evrope zahalovat vyhradne do oranzovych barev, nepokvete psenka nikomu jinemu. Ani Shercu kdovijak nekvete. Maji sami co delat sami se sebou.
Torrot alespon ma kapital z jinych odvetvi, do kterych jim KTM nemuze zasahovat. A shodnou se vsichni, hlavne ze to nekoupila KTM
To je dobre ze Gas Gas prezil...jejich 2t endura se mi vzdy moc libila, byla by skoda zustat na svete z dvoutaktu pomalu uz jen KTM s ruznebarevnymi nalepkami
Škoda (pro Gas Gas), že je nekoupilo Sherco, má v daném segmentu určitě větší zkušenosti, než Torrot, o kterým asi naprostá většina z nás čte poprvé. Ale chápu, nacionalistická stunka asi zazněla, záruka pracovních míst... Každopádně držme jim palce, byla by škoda zániku firmy, která přeci jenom něco dokázala .
sirr - přesně tonoucí se stébla chytá a chce víc a víc
Dokud se rok starý model EC 300, nový motocykl prodával kolem 140 tis. tak jsem o něm uvažoval. za 180 už jsem o něm uvažovat přestal. Nakonec jsem skončil u Asiawing 250 (VVMX250) a jsem spokojen. Na to co jezdíme dostačující a nákupem i provozem o dost níž.
To je asi nej pozitivní zpráva dne :)
Ten výrobce mi je úplně u zadele , protože ty motorky jsou drahý!
Za ty prachy spousta lidí radši pořídí osvědčenou špičku japonce, nebo oranžovou.Ostatní zejména evropští výrobci jen kopírují KTM, ale bohužel i s cenou, čímžš se stávaj neprodejné...
Pokud chtějí konkurovat, měli by si uvědomit druhořadost a zlevnit - jinak to nevidím...
kixs2: Jojo s motorkami z jihu byl vždy problém s dílama. Známí mi vždycky říkali, když se ti pokazí motor v půlce léta, tak už sezónu nestihneš ... ani tu příští.
seikos: Možná by se měli zaměřit na trošku jinej segment než KTM pakliže nechtějí vyhodit dalších 13 mega Eček: cross, trial a contact odstranit pouze vady, vyvinout enduro tupé lehké, cesťák jednoduchej a spolehlivej.
Taky mě napadá, jestli nechce Torrot čerpat dotace na vývoj. Něco jako Jawa 1000 a více?
Jsem rád,že se Gas nedostal do spárů rakušáka a jeho Ktm. Stačí jedna převlečená Ktm.
Přeji jim vše nej, nej nej, protože donedávna to byla i moje srdeční záležitost. Ale co bylo včera není dnes a po mnoha excesech šly motorky z domu. A s náhradními díly se skutečně není třeba znepokojovat. Jen je třeba se smířit se skutečností, že některé díly Vám firma nikdy nedodá. Klidně to reklamujte i několikrát dokola. A to platí i pro rok starou motorku a vytrvale od roku 2008 do minulého roku minimálně. Ale třeba se letos skutečně stane zázrak.
No tedy, už ta první věta " ... mohou snad definitivně znovu klidně ... ", to je fakt oříšek pro psychiatry a ředitele Ústavu pro jazyk český
Super, boj se vyplatil
Seikos to napsal úplně přesně.Lépe to nejde.
Jednoduché to ale mať nebudú. Oranžový to valcujú zo všetkých strán -preteky, reklama, obchodná sieť a aj kvalita.
Jestli je to Torrot nebo Sherco, je uplne jedno. Nakonec o tom jestli ta firma bude fungovat nebo ne rozhodnou sami zakaznici - jestli ty motorky budou kupovat. Dokud se lidi budou v evrope zahalovat vyhradne do oranzovych barev, nepokvete psenka nikomu jinemu. Ani Shercu kdovijak nekvete. Maji sami co delat sami se sebou.
Torrot alespon ma kapital z jinych odvetvi, do kterych jim KTM nemuze zasahovat. A shodnou se vsichni, hlavne ze to nekoupila KTM
Ta firma má budoucnost a šanci se stát jednou z nej značek , ale musí mít spolehlivý investory a dobrý vedení !
Jináč přeji mrtě dalších let na trhu
To je dobre ze Gas Gas prezil...jejich 2t endura se mi vzdy moc libila, byla by skoda zustat na svete z dvoutaktu pomalu uz jen KTM s ruznebarevnymi nalepkami
fajn, GasGas by na trhu chyběl
Škoda (pro Gas Gas), že je nekoupilo Sherco, má v daném segmentu určitě větší zkušenosti, než Torrot, o kterým asi naprostá většina z nás čte poprvé. Ale chápu, nacionalistická stunka asi zazněla, záruka pracovních míst... Každopádně držme jim palce, byla by škoda zániku firmy, která přeci jenom něco dokázala .
je na čase narušit hegemonii kateem
Velké plus, že továrnu nekoupila konkurence
Držme palce, ať to toreadoři zvládnou
To je dobra zprava Tak at se jim dari!
páčia sa mi