Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
sered: ale ne, nechci se do nikoho navazet, psal jsem, jak bych se citil ja. Ja na svoji Jawu extra vzpominky nemam a byla duvodem, ze jsem prestal na dlouho jezdit. Nejsem mechanicky typ, moc si toho neopravim a to ta motorka hodne potrebovala.
At si kazdej jezdi, na cem chce. Ale kdyz vidim takovouto cinu, a ze se na ni koukat da, alespon me se zda pohledna, tak je mi lito, ze nase fabrika nedokaze vykouzlit neco podobneho, se jmenem, ktere by se na tom zatracene lesklo.
A my na venkove metro nemame, tak to v nem nemuzeme delat
Kluci mají pravdu, je to v podstatě přebarvená čtyřstovka Shinerai, Chungking a kdoví, jak se to kde ještě jmenuje.
Nicméně - základ prodává Mash ve Francii za 4430 éček.
Pro srovnání - Manxman 125, který se teď u nás Yuki prodává nový za nějakých 33 tisíc, střílí Mash ve Francii za 1895 éček, v přepočtu za nějakých 51 tisíc Kč.
Z toho je patrné, že Yuki si u nás přihazuje mnohem menší marži, než dovozci čínských motorek v jiných evropských státech či v Americe.
Kdyby se rozhodl dovážet tu čtyřstovku a nenasazoval brutální marži, tak by ji dokázal nabídnout za nějakých 77 tisíc Kč, určitě pod 80 tisíc. A to mi přijde jako libová cena za pěknou, klasicky vyhlížející motorku s 27 koníky a pětikvaltem, která by se dala pěkně dál (a lacino) upravovat.
Pro srovnání - Yamaha SR400 stojí jednou tolik - přes 160 háků.
je zajimavy co lidi na foru vidi dotaz na cinana a muze se po@rat a tady striknou do trenek nad stejnou cinskou pseudoretrostackou!
ad PepaBobr> nevis asi o cem pises. Ono pusobi hooodne trapne kejvacka prestrikana akrylatem s vylestenejma karterama a spooustou chromu. Navic bych rekl ze 4/5 jawkaru si nepripadaj ani nahodou jako socialove, ale rozhodne je budou dost s@at metrosexualove Tvyho typu.
A tak jsem pohledal ty retro Jawy. Tak to jsem asi starej, protoze vyrobu techhle slupek jsem zazil, ale jako retro mi to nepripada. Kdybych se chtel masochisticky trapit s elektrikou a vecne napul zdachlym motorem, navdavkem vypadat jako social, tak bych po nich skocil. Styl to nema a techniku take ne.
Mel jsem na mysli vyfesakovane jawy v puvodnich tmavecervenych barvach, s funkcni technikou a stylove nafintene. Nemusely by vypadat jako podle katalogu z pulky stoleti, naopak bych jim jeste pridal neco pro oko, cingrlata. Kdyz se muze prodavat takovyto cinsky kolotoc, urcite by nekdo z puvodne vyhlasene znacky dokazal vykresat nejaky zpenezitelny retronovostroj.
Kto vymyslel tie opletané výfukové kolená? Keď to vidím, tak mám pocit, že autor chce skryť pod páskou niečo nepekné, zfušované, odfláknuté, nedokonalé atď. No dobre, ešte pri prestavbe prosím, ale pri sériovke?
to jafrik : A co v Týnci uvidím. Vstup do fabriky pod pěší lávkou, dvůr jak v sedmdesátkách a vrátnici a to celé s nápisem Jawa z šedesátek (ale už jsem tam asi rok nebyl). A co si koupit. Třindu v bedně na díly, která po složení nejde přihlásit bez obcházení zákona s papírama na vrak ? Viděls fabriku na motorky, co by ti nedala techničák, páč ho nejde dát ? Nebo se zařadit mezi těch 5 (slovy pět) šťastlivců, co 5 x zvedli letošní prodej šestistovky proti loňsku ? A budou na ni za 5-10 let nějaký díly. Na motor jo, to věřím, ten není jejich. Zkus si něco koupit na 634, což ještě není druhovýroba jako Stadion, Pionýr nebo panelka. A zkus jim tam zavolat, že něco chceš na 634 (třeba nádrž), jako jsem to udělal já a vypadal jsem jako úplnej hlupák.
stačí pár kliknutí a víme-pane pisálku-že firma Dusch je obdoba firmy Yuki,Kentoya,Zipp...
Že se dnes dělají v Číně motorky lepší než před pár lety je jasný,-už přihazují kubíky -a je otázka nedaleké budoucnosti,kdy spolknou i těch pár evropskejch značek,páč v eu se nebude vyplácet cokoli vyrábět a pak ???si budeme moci vybrat mezi BMW Von Dutch, Motoguzzi Von Dutch, KTM Von Dutch...
Třindu si v původních barvách jako retro můžete aktuálně snadno koupit (vypadá fakt pěkně). Takže tu neremcejte, aspoň si sežentě informace, nebo zvedněte p...l a jeďte se do Týnce podívat.
Mash pusobi ve Francii uz par sezon. Vse motorky z Ciny, takze neprekvapi, ze i toto je z Ciny. Delaji 125, 250 a 400 motory, jsou to nejake cinske kopie osvedcenych japonskych malorazek. Motorka je to ale pohledna.
Myslím, že někdo v Evropě objevil to, co v Americe už udělali pod názvem Cleveland Cyclewerks. Málem jsem se na jakože amíky chytil, "len ten štítek výrobce bez čínského názvu jim tam chýba" (Černí baroni). Zlatá Jawka, škoda, že zase nejezdí (elektrika).
Krásny stroj, ale cena je mimo. Francúzsky je na tom len marketing, takýto stroj vyrába v Číne hneď niekoľko fabrík, stojí to +-3-4 000 euro aj s maržou obchodníka v Europe. Zákazkové lakovanie mi príde trocha málo za 2500 euro navyše
Jde tedy v podstatě o čínské retro, to že jej pak budou prodávat Francouzi, z něj evropskou motorku nedělá.
Sice vypadá pěkně, ale za ty prachy...
Raději něco přisypat a sáhnout po Triumphu, jeho motory se sice taky vyrábějí někde v Thaiwanu, ovšem mají jeden válec navíc a dvojnásobný výkon.
Tak tohle opravdu stojí za to!
PepaBobr: HonzaHus myslel takovéhle Jawy: //matesmotoservis.cz/
Marex: Trefa do černého!
//www.shineray-atv.com/UpLoad/20135288849461.jpg
Z tohohle?
sered: ale ne, nechci se do nikoho navazet, psal jsem, jak bych se citil ja. Ja na svoji Jawu extra vzpominky nemam a byla duvodem, ze jsem prestal na dlouho jezdit. Nejsem mechanicky typ, moc si toho neopravim a to ta motorka hodne potrebovala.
At si kazdej jezdi, na cem chce. Ale kdyz vidim takovouto cinu, a ze se na ni koukat da, alespon me se zda pohledna, tak je mi lito, ze nase fabrika nedokaze vykouzlit neco podobneho, se jmenem, ktere by se na tom zatracene lesklo.
A my na venkove metro nemame, tak to v nem nemuzeme delat
Kluci mají pravdu, je to v podstatě přebarvená čtyřstovka Shinerai, Chungking a kdoví, jak se to kde ještě jmenuje.
Nicméně - základ prodává Mash ve Francii za 4430 éček.
Pro srovnání - Manxman 125, který se teď u nás Yuki prodává nový za nějakých 33 tisíc, střílí Mash ve Francii za 1895 éček, v přepočtu za nějakých 51 tisíc Kč.
Z toho je patrné, že Yuki si u nás přihazuje mnohem menší marži, než dovozci čínských motorek v jiných evropských státech či v Americe.
Kdyby se rozhodl dovážet tu čtyřstovku a nenasazoval brutální marži, tak by ji dokázal nabídnout za nějakých 77 tisíc Kč, určitě pod 80 tisíc. A to mi přijde jako libová cena za pěknou, klasicky vyhlížející motorku s 27 koníky a pětikvaltem, která by se dala pěkně dál (a lacino) upravovat.
Pro srovnání - Yamaha SR400 stojí jednou tolik - přes 160 háků.
je zajimavy co lidi na foru vidi dotaz na cinana a muze se po@rat a tady striknou do trenek nad stejnou cinskou pseudoretrostackou!
ad PepaBobr> nevis asi o cem pises. Ono pusobi hooodne trapne kejvacka prestrikana akrylatem s vylestenejma karterama a spooustou chromu. Navic bych rekl ze 4/5 jawkaru si nepripadaj ani nahodou jako socialove, ale rozhodne je budou dost s@at metrosexualove Tvyho typu.
A tak jsem pohledal ty retro Jawy. Tak to jsem asi starej, protoze vyrobu techhle slupek jsem zazil, ale jako retro mi to nepripada. Kdybych se chtel masochisticky trapit s elektrikou a vecne napul zdachlym motorem, navdavkem vypadat jako social, tak bych po nich skocil. Styl to nema a techniku take ne.
Mel jsem na mysli vyfesakovane jawy v puvodnich tmavecervenych barvach, s funkcni technikou a stylove nafintene. Nemusely by vypadat jako podle katalogu z pulky stoleti, naopak bych jim jeste pridal neco pro oko, cingrlata. Kdyz se muze prodavat takovyto cinsky kolotoc, urcite by nekdo z puvodne vyhlasene znacky dokazal vykresat nejaky zpenezitelny retronovostroj.
Kto vymyslel tie opletané výfukové kolená? Keď to vidím, tak mám pocit, že autor chce skryť pod páskou niečo nepekné, zfušované, odfláknuté, nedokonalé atď. No dobre, ešte pri prestavbe prosím, ale pri sériovke?
Osobně dám jasně přednost stylovce nové Jawě 640 Retro, která je pořád originál. Nějakou Yuki prodávat za takové peníze může jenom blázen.
Chungking 400B. Při troše snahy bych si ho přelakoval na Von Dutche
Moc pěkné. Motor ovšem neodpovídá mojim představám. Ale koukat bych na to mohl hodiny.
Motorka docela fešná, ale cena , obzvlášť když je to čistokrevná čína...
to jafrik : A co v Týnci uvidím. Vstup do fabriky pod pěší lávkou, dvůr jak v sedmdesátkách a vrátnici a to celé s nápisem Jawa z šedesátek (ale už jsem tam asi rok nebyl). A co si koupit. Třindu v bedně na díly, která po složení nejde přihlásit bez obcházení zákona s papírama na vrak ? Viděls fabriku na motorky, co by ti nedala techničák, páč ho nejde dát ? Nebo se zařadit mezi těch 5 (slovy pět) šťastlivců, co 5 x zvedli letošní prodej šestistovky proti loňsku ? A budou na ni za 5-10 let nějaký díly. Na motor jo, to věřím, ten není jejich. Zkus si něco koupit na 634, což ještě není druhovýroba jako Stadion, Pionýr nebo panelka. A zkus jim tam zavolat, že něco chceš na 634 (třeba nádrž), jako jsem to udělal já a vypadal jsem jako úplnej hlupák.
No vida, hezké a co takhle něco od Jawy. Přestaňte sakra žít na účet státní podpory vývoje Jawashitů a něco konečně udělejte podvodníci
stačí pár kliknutí a víme-pane pisálku-že firma Dusch je obdoba firmy Yuki,Kentoya,Zipp...
Že se dnes dělají v Číně motorky lepší než před pár lety je jasný,-už přihazují kubíky -a je otázka nedaleké budoucnosti,kdy spolknou i těch pár evropskejch značek,páč v eu se nebude vyplácet cokoli vyrábět a pak ???si budeme moci vybrat mezi BMW Von Dutch, Motoguzzi Von Dutch, KTM Von Dutch...
Pěkné XS400 ale taky není levné Viz. moje hehe
Co to všichni mají s tou třindou ? Není lepší koupit si třeba pěkné XS 400 ?
Nebo do Lošánek u Kolína k Matesum, od nich už vyjelo hodně pěkných retro-Jaw s objemy 125 (4T), 250 (4T) a 350 (2T), teď dokonce i 500 (4T Rotax).
Třindu si v původních barvách jako retro můžete aktuálně snadno koupit (vypadá fakt pěkně). Takže tu neremcejte, aspoň si sežentě informace, nebo zvedněte p...l a jeďte se do Týnce podívat.
zdenekp: pneu AV METZELER KAROO 2
Mash pusobi ve Francii uz par sezon. Vse motorky z Ciny, takze neprekvapi, ze i toto je z Ciny. Delaji 125, 250 a 400 motory, jsou to nejake cinske kopie osvedcenych japonskych malorazek. Motorka je to ale pohledna.
Myslím, že někdo v Evropě objevil to, co v Americe už udělali pod názvem Cleveland Cyclewerks. Málem jsem se na jakože amíky chytil, "len ten štítek výrobce bez čínského názvu jim tam chýba" (Černí baroni). Zlatá Jawka, škoda, že zase nejezdí (elektrika).
Pekne si to frantici vymysleli s tim marketingovym planem, ale ja jim to zkazim a nechytim se do nej.
Krásny stroj, ale cena je mimo. Francúzsky je na tom len marketing, takýto stroj vyrába v Číne hneď niekoľko fabrík, stojí to +-3-4 000 euro aj s maržou obchodníka v Europe. Zákazkové lakovanie mi príde trocha málo za 2500 euro navyše
Nemaj na tom náhodou Mitasky? Foto č.5 a 6
Takovýhle rádobyretro je všude a třindu v jako původních barvách nikdo něudělá. To by byla nádhera...
Vypadá hodně dobře. I ta cena je dobrá. Proč se třeba tímto směrem nepustí naše JAWA?
Jde tedy v podstatě o čínské retro, to že jej pak budou prodávat Francouzi, z něj evropskou motorku nedělá.
Sice vypadá pěkně, ale za ty prachy...
Raději něco přisypat a sáhnout po Triumphu, jeho motory se sice taky vyrábějí někde v Thaiwanu, ovšem mají jeden válec navíc a dvojnásobný výkon.
Kdyz to srovnam s Guzzinou, tak neni snad co resit: cinskej HNUS!
Honosně nazvaná, číňany okopčená SR 400...