Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak nevím či to RD a TDR jsou ofic info od Yamahy. Yamaha i Honda už před lety (myslím že od 2004) oznámili ukončení komerční výroby dvoudobých motorů.Ale na obr. vypadají skvěle.
Valentino: už jsem tu někde psal, že upřednostním kvalitní a funkční špičkovou techniku, třeba s horším designem než krásnou mrdku, která o spolehlivosti a životnosti slyšela z velké dálky. Někdo to má naopak. Nehledě na to, že hnusná jak prdel se jeví tobě, mně se vcelku líbí. A také ty nemáš evidentně vztah k písmenům VFR
Jo nechme se překvapit, ale nevím co víc byste chtěli, pokud by to bylo jak píší... V5 1000ccm, rám ze dvou dílů šroubovaný na motor-nízká hmotnost, kompletně nový systém brzd brake by wire, údajně možnost řadit tlačítky na řídítkách za 60ms, Variable Cylinder Management, plně stavitelný podvozek, upsidedown vidle, výběr ze dvou verzí atdatd..., jsem zvědavý
to Valentino: viděl jsi CB1000 alspoň na obrázku?? řekl bych , že ne, protože VFR z fotek MCN má kola z RC46 a ty jsou podstatně odlišné než jaké má sršeň
Nějakej pořádnej street by se ducati hodil, nápad integrovat výfuk do podsedlovýho rámu taky není špatnej (jenom by byl problém s laďákama), ale chtělo by to taky trošku italskýho designu aby to vypadalo jako motorka a ne jako hromada šrotu.
dewwit: Však RSV by mělo být ve výrobě souběžně s tímhle (aspoň doufám).
KawaDOG: líbí , nelíbí, výfuk dole a co nejmenší je prostě úspora váhy a obejdeš tím i řadu dalších problémů (jako třeba ohřívání centrálního tlumiče a pod) a snadněji se pak na to řeší racingový výfuk a pod. Pro mě je tohle prostě sportovní náčiní a tam by mělo být vše v prvé řadě účelové, všeobecně prodeje sportů klesly a kupují si je lidi hlavně pro závodní účely...takže jen ať je výfuk dole a co nejmenší a la GSXR nebo R6 ...hurá
VFR1000 V5 je výmysl starej několik let a pořád nic, takže nevim jak se to mohlo objevit ve fotomontážích pro rok 2009. Myslim že to bude podobné jako veškeré ty řeči o nových Afrikaách a Supertenérkách ...Nikde nic...
Takovéto Ducati nikdo nechce - naháč na platformě 1098 bude úplně jiný.
Twin pulse už tu je (Desmo RR), tak proč ne Big Bang od Yamahy .RD350 nic nového ale budiž - jen se obávám že se zajímavý 2T motor do série nedostane.
Taky nerozumím neustálému laborování BMW se závěsy kol.Uvidíme co pojede Xaus v SBK,tam jejich kreace vypadá více jako Suzuki, než jako BMW.
Aprilie sype motory z rukávu a málem bylo po ní.Snad V4 uspěje - pěkný koncept.
Kwak ať třeba vypadá takhle, hlavně ale ať "zhubne"
TDR 350
To je fakt láska na první pohled. Počítám tak 55-60 divokých dvoutaktních koní a hmotnost někde kolem 130 kilo. Na šumavský zatáčky nemůže být nic lepšího
Škoda že 2T už je asi mimo, nebo že by...
Tak nevím či to RD a TDR jsou ofic info od Yamahy. Yamaha i Honda už před lety (myslím že od 2004) oznámili ukončení komerční výroby dvoudobých motorů.Ale na obr. vypadají skvěle.
Tu ducnu bych si nechal líbit
Valentino: už jsem tu někde psal, že upřednostním kvalitní a funkční špičkovou techniku, třeba s horším designem než krásnou mrdku, která o spolehlivosti a životnosti slyšela z velké dálky. Někdo to má naopak. Nehledě na to, že hnusná jak prdel se jeví tobě, mně se vcelku líbí. A také ty nemáš evidentně vztah k písmenům VFR
jenže taky záleží kolika lidem se bude líbit?! já osobně bych si motorku která hnusná jak prdel v životě nekoupil...
Jo nechme se překvapit, ale nevím co víc byste chtěli, pokud by to bylo jak píší... V5 1000ccm, rám ze dvou dílů šroubovaný na motor-nízká hmotnost, kompletně nový systém brzd brake by wire, údajně možnost řadit tlačítky na řídítkách za 60ms, Variable Cylinder Management, plně stavitelný podvozek, upsidedown vidle, výběr ze dvou verzí atdatd..., jsem zvědavý
Na VFR 1000 už čekám leta ... ale tohle? no nevím nevím ... necháme se překvapit .
to TDR by bylo dobry,ale je to trochu moc robustní
to wario:
myslel sem obrazne ne do podrobna cb 1000r ma 4 takovy jakysi srance, ale todle je celkove podbny ty kola mysim..
to Valentino: viděl jsi CB1000 alspoň na obrázku?? řekl bych , že ne, protože VFR z fotek MCN má kola z RC46 a ty jsou podstatně odlišné než jaké má sršeň
ta VFR je absolutní hnus...kola a vyfuk z litrovyho horneta a maska no fuuuj
Vmax jediná pořádná motorka
Nějakej pořádnej street by se ducati hodil, nápad integrovat výfuk do podsedlovýho rámu taky není špatnej (jenom by byl problém s laďákama), ale chtělo by to taky trošku italskýho designu aby to vypadalo jako motorka a ne jako hromada šrotu.
dewwit: Však RSV by mělo být ve výrobě souběžně s tímhle (aspoň doufám).
co to aprilce udelali? rsv se 4 hrnkama uz nebude rsv :o
Aprilia vypadá pěkně,i ta Kawa není k zahození,ale ta Ducati je absolutně příšerná.Něco tak ošklivýho jsem ještě neviděl.
asi nej je to rd nebo tdr,zx6r a jinak ta r1 je naprosta hruza
Big Bang . prosim prosim prosim .
Mně je jedno jestli bude V4 nebo V5 hlavně ať už je nové VFR tady
KawaDOG: líbí , nelíbí, výfuk dole a co nejmenší je prostě úspora váhy a obejdeš tím i řadu dalších problémů (jako třeba ohřívání centrálního tlumiče a pod) a snadněji se pak na to řeší racingový výfuk a pod. Pro mě je tohle prostě sportovní náčiní a tam by mělo být vše v prvé řadě účelové, všeobecně prodeje sportů klesly a kupují si je lidi hlavně pro závodní účely...takže jen ať je výfuk dole a co nejmenší a la GSXR nebo R6 ...hurá
VFR1000 V5 je výmysl starej několik let a pořád nic, takže nevim jak se to mohlo objevit ve fotomontážích pro rok 2009. Myslim že to bude podobné jako veškeré ty řeči o nových Afrikaách a Supertenérkách ...Nikde nic...
VFR 1000!
No proto, už jsem si myslel, že ta fotka údajného nového VFR Z MÉHO vlákna v diskusi zapadla lol lol lol
no za chvili bude mit bmw kola na magneticem polstari
Takovéto Ducati nikdo nechce - naháč na platformě 1098 bude úplně jiný.
Twin pulse už tu je (Desmo RR), tak proč ne Big Bang od Yamahy .RD350 nic nového ale budiž - jen se obávám že se zajímavý 2T motor do série nedostane.
Taky nerozumím neustálému laborování BMW se závěsy kol.Uvidíme co pojede Xaus v SBK,tam jejich kreace vypadá více jako Suzuki, než jako BMW.
Aprilie sype motory z rukávu a málem bylo po ní.Snad V4 uspěje - pěkný koncept.
Kwak ať třeba vypadá takhle, hlavně ale ať "zhubne"
No jeslti s něco podobného chytne u R1 opravdu. Tak budu teda nešťastný.
A gde je Hyuosung?
jj, byl sem majitelem RD350, moje první motorka co měla koule!
to je good!!!
super krasky (sechny) porat lepsi jak ten hnus od hondy dn-01
Ta dvoutaktní yamaha by byla pecka!jenom škoda že to nevyjde.
TDR 350
To je fakt láska na první pohled. Počítám tak 55-60 divokých dvoutaktních koní a hmotnost někde kolem 130 kilo. Na šumavský zatáčky nemůže být nic lepšího
Škoda že 2T už je asi mimo, nebo že by...