globalmoto_duben_nolan




FIM a Dorna WSBK spustí v roce 2017 sérii WorldSSP 300

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 09.10.2016 v 20:39

rsjawkar (85) napsal 07.10.2016 v 11:00

Děkuji za reakci Ivane, naprosto s Vámi souhlasím. Čekal jsem, že se chytnete... S pozdravem R.Š.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 07.10.2016 v 09:01

... konkrétním ...

IvanDvoutakťák (5069) napsal 07.10.2016 v 08:53

Jawkářu , stačí vzpomenout "se slzou v oku"
na někdejší prognózy Dorny o ""levnější"" Moto2 (oproti 250 - 2T)
a to stejné "v bleděmodrém" o 4T - jednoválcích pro Moto3 ...
Především to možnilo léta "vejvarů" konkrétních výrobcům .
A kde "jsme" dnes ? Už se zase chystají obdobné ""inovace""
a zase to prý bude pro zpřístupnění tohoto sportu ... :-/ ,
který prostě levný nikdy nebyl, není a ani být nemůže .

rsjawkar (85) napsal 03.10.2016 v 11:03

Technickou úrovní těchto "supersportovních" bouchaček, se už zabývat nebudu. Jestli se to ale někdy u nás pojede, tak si koupím vstupenku do první řady, aby mi ten tech. pokrok neunikl. Twiny měly být také dostupná a "levná" třída, A jak to dopadlo... Slovo "levné", do závodů nepatří.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 30.09.2016 v 21:20

Teď jde ""jen"" o to, Bloomo, jestli to není záměrný (další!) krok
k "upozadění" a pozdější likvidaci mistrovství SVĚTA (!) WSBK,
aby nakonec zůstalo to nej- a to MotoGP 250(nebo kolik), 600
a 1000ccm, protěřované "dítě" (španělské !)Dorny a jejího CEO
No neříkej, Zazi, že Tě ještě nikdy nenapadlo, že to "svazování"
úzkoprsými pravidly pro NĚKTERÉ kategorie má třeba nějaký účel ...

Zazi (1006) napsal 30.09.2016 v 08:30+1

Nepleťte si MS speciálů (MotoGP) a MS sériových motocyklů (SBK). Pokud chci, aby se závodilo na strojích vycházejících ze série, nemůžu přece výrobce svazovat úzkoprsíma pravidlama. Prostě ta filozofie v rámci SBK by měla být taková "vezměte co máte a jdeme si to rozdat". A abychom někoho příliš nezvýhodňovali, tak ok, jeďte s pětikilem, ale zvedneme vám minimální hmotnost a omezíme výkon.

Blooma (203) napsal 29.09.2016 v 22:48

Tyhle nejednoznačný pravidla jsou strašným neštěstím a způsobily už v historii obrovský evoluční průsery, zejména v SBK. Jednou pravidla nadržujou čtyřválcům a Ducati řve, pak naopak a Honda kvůli tomu musí pohřbít nejlegendárnější koncepci V4 a vyvíjet dvoválec... Strašný. Má bejt jasně danej objem a ať si tam každej nacpe válců kolik chce, nebo třeba wankela.

Vladimirator (106) napsal 29.09.2016 v 14:17

V 15 letech na stokový 3kilo? To je snad pro mladší děti.To je nějak nedomyšlený.

Nuvolari (2329) napsal 29.09.2016 v 13:55+1

Aby to vůbec jelo, bude se to muset ladit a ve finále to bude stát možná víc, než šestka. Když chtěli udělat něco levnějšího, tak "fullstock". Šestka kompletně z krámu, bez svodů bez všech úprav, jen pancířové hadice, laminátová kapotáž a povoleno měnit rozety.

petridas (275) napsal 29.09.2016 v 13:53

proc tam dali Hondu 500 mi nebere rozum . Jinak si myslim ze prvni rok to bude jeste jakz takz a od druheho roku uz to bude stat za h... . Znam kluky co ted jedou pri alpe kawy 300 a pokud by to bylo mozne tak ze by chteli skusit treba jeden zavod na divokou kartu , ale samo vsechno je o sponzorech .
Jinak mi to pripomina takove ty 80 90 leta kdy jezdilo plno soukomniku a to muze ted byt taky , ale myslim ze jen jeden rok pak se to zvrtne .

IvanDvoutakťák (5069) napsal 29.09.2016 v 06:37

Jj, Majki, pořád dókola Tak jak před několika lety v MotoGP990/800/1000/Open,
je neustále potřeba dávat najevo svoji "nepostradatelnost" v technickém vývoji ...

10Lukas10 (9) napsal 28.09.2016 v 23:54

European Junior Cup jedou taky samé Hondy jsou to CBR 650F a moc to teda nejede

[url]//www.europeanjuniorcup.com[/url]

Frankie (731) napsal 28.09.2016 v 21:27+1

Podle mě se jedná o výbornej nápad ! Teď to jen dotáhnout do konce. A že má každá jinou koncepci ? Nevadí, dřív přece taky závodily spolu 750 4V a 1000 2V... Pravidla se ještě doladí.

2pavel (21) napsal 28.09.2016 v 21:07

No konečně se začíná něco dít! Moto3 je drahý, 125ky jsou mrtvý a přesednout z minibiku na 600:/ a kor když se k tomu dneska fabriky staví tak, že 600 není dospělá motorka...
Ale teda nevím nevím, jestli to dopadne "dobře":/ Raději bych viděl když by se "federace" dohodla na nějakých pravidlech a ty předložila výrobcům, ať se k tomu postaví čelem:) stejně začnou po prvním ročníku všichni laborovat...

Romanko (1206) napsal 28.09.2016 v 20:47

Majki, tato je ze začátku ´90 let. Já psal o první polovině ´80tých. Ale jinak máš samozřejmě pravdu.

Ogg (387) napsal 28.09.2016 v 20:32-2+1

Tak to bude pátá či šestá liga? jde mi o to, co bude rychlejší na kolo, jestli Moto3 nebo WSS 300. Protože lidé - veřejnost určuje pořadí lig dle času na kolo, čím rychlejší, tím vyšší

DOMINATOR (1260) napsal 28.09.2016 v 20:21

Ka. ma sedačku

Majki (672) napsal 28.09.2016 v 19:34

Romanko: I kawa měla 250 4-válec //www.motorkar...awasaki-zxr-250.html

Romanko (1206) napsal 28.09.2016 v 19:17

Ono si to sedne. Pak to bude i napínavé. Hlavně, aby to bylo a zůstalo levné. Třeba se najdou i u nás sponzoři. Mladí závodníci jistě jsou. A doufám, že se předvedou. Domácí mistrák v této třídě by jistě pomohl.
Jinak bych uvedl první komentář na pravou míru: v ´80 letech to byly japonské 4válcové 250ky se 45 ks. Krom Kawasaki, jež měla "jen" dvouvál s 38 ks, ale byla nejhezčí. 4stovky měly 60 ks a do Evropy se od začátku ´90 let dovážely ofic jen Kawa a Honda, jenže ta byla neskutečně drahá podobně jako její 750ková předloha. To jen na okraj.

afro-r1 (513) napsal 28.09.2016 v 19:09+1

Jak rikam porad a stale:
zakazat velke upravy je na prvni pohled lakave, ale je to sesta do pekel a likvidace segmentu na trhu!

Pokud se upravy zakazou, MUSI je vyrobce, ktery chce jezdit vpredu, montovat uz v zakladnim modelu. A to jsou vetsinou upravy, ktere jezdci na okreskach nepotrebuji ale musi je par zavodnikum zaplatit. Nasledkem toho ceny rostou a dany segment trhu postupne umira.

Mrtve jsou sestky co jedou mezi 12 a 16000 otackami a stoji 13000€, nyni jsou na rade litry s 200+ PS a 18000€, potom prijdou na radu treba sportovni litrove nahace po upgradu z 10 na 14000€

Pokud jeden ze soucasneho kvarteta bude dominovat, dalsi rok prijdou ostatni v serii s hlinikovymi podvozky, vyztuzenymi vidlicemi, tlumici s pomalymi a rychlymi utlumy, blippery, kovanymi pisty a spirala se roztoci.
A na konci se bude kluk s cerstvymi papiry divit, proc mu jeho Kawa nebo Yamaha musi stat 9000€...

Zazi (1006) napsal 28.09.2016 v 18:30

Za mě super!

Čtyři výrobci na startu, bude to levný, bude o závod víc, spousta lidí na trati... jen moc nedává smysl, že se to jmenuje SSP300 a Honda pojede s půllitrem.

Majki (672) napsal 28.09.2016 v 18:15

Ivan 2T : No jak už tady bylo psáno, hodně kubatur, 1 válec, 2 válce, široké spektrum krouťáku...nevím nevím jak na tohle napasovat fér pravidla pro všechny.. Jak to mají vedle, někomu se bude dařit, a už se to bude muset měnit a tak pořád dookola...

IvanDvoutakťák (5069) napsal 28.09.2016 v 17:50-3

Majki, klííd , to bude Honda Cup č.2 , takže po Honda MotoGP600,
přijde Honda WSBK World (jak jinak než WORLD ! ) SSP300 .
Jako se pouze ve Španělsku začalo jezdit Mistrovství SVĚTA CEV Moto3 ...

blackblues (1507) napsal 28.09.2016 v 16:07

No pokud to nebude rozkubaturovany...proc ne

Michal_KA (12) napsal 28.09.2016 v 16:05+1

urcite to bude zaujimavejsie a zabavnejsie ako kategoria Moto2 s jednotnym motorom...

Petta (377) napsal 28.09.2016 v 15:58+1

Bude to super a hlavne levne. Zadny 500 nepojedou. Evropsti kluci budou moct zavodit..

blackblues (1507) napsal 28.09.2016 v 15:36+1

Je to fakt blbost,tvl lidi vsadim se,ze se do moto zavodu zacina montovat Makrela z nemecka jinak to nejde na rozum

saci_ventil (292) napsal 28.09.2016 v 15:23

bude to guláš, kopec protestov a podvodov, ale nech mladí jazdia!!! Predsa to bude malý svet

mmlmike (120) napsal 28.09.2016 v 14:29+1

Na první pohled zajímavý nápad. Ale jak chtějí udělat pravidla, aby spolu vyrovnaně závodily pětistovky, čtyřstovky a třístovky, to mi hlava nebere. Např. Honda má max. krouťák 43Nm při 7000 ot., Kawa dá max. 27Nm při 10000 ot. Uvedené omezení max. otáček nic neřeší, Kawa je pořád na 60% krouťáku Hondy. Jedině, že by se dalo pravidlo, že Hondy můžou jet jenom španělští jezdci. Pak by to dávalo smysl.
Když pominu fakt, že Cebro 300R je taky k dispozici.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist