yamaha_mt09




Vítěz soutěže o design FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Chuďa (0) napsal 10.04.2009 v 01:02

Tak tuhle si dát tak do obýváku, člověk by se na to mohl dívat celý den , ale jezdit bych na tom asi nechtěl

marway (1) napsal 08.04.2009 v 00:40

Dobrý den všem,
myslím že Stanislav Hanuš realizoval i nový motocykl Blata 125, tedy ne jen minibike. Ta nová 125 je asi nejlepší (nejmodernější) co v čechách zatím vzniklo na dvou kolech.
Jak vypadá vítězný návrh je nyní zcela pochopitelně obchodním tajemstvím FGR, pokud má někdo zájem mrknout se alespoň na "neúspěšné" návrhy, tak něco najde na //www.marway.freepage.cz/

Vanda (0) napsal 07.04.2009 v 21:06

Asi tomu nerozumím...Přeji Vám, aby ten tvůrce minibajků vyplodil něco profesionálnějšího, než na své skice z 1.kola
MJ. To:whd dívala jsem se web, celkem slušný muscle bike, jako z QUAKEa Respect, Vanda CBR6

teamwhd (74) napsal 06.04.2009 v 13:14

Navíc na to o jaký jde projekt je tu docela mrtvo tak proč to tu nerozdmýchat

teamwhd (74) napsal 06.04.2009 v 13:12

Píši jen to že pana Hanuše vidím jako sázku na jistotu(než jako tvůrce nějakého převratného designu) protože jako asi jediný s tím má od začátku do konce zkušenosti. Jinak od toho tu dizkuze je, aby se polemizovalo, kritizovalo atd. a ne jen chválilo. Takže doufám že po té naší kritice nám vytřete zrak a představíte světovou Bombu!!!

MOTO_FGR (0) napsal 06.04.2009 v 13:04

Nevím, kdo tu za nás píše odpovědi (teamwhd), ale to je každého věc. V prvním kole bylo vybráno 11 uchazečů a poprávu vyhrál pan Škoda. Ve druhém kole odevzdalo návrhy 10 designerů a vyhrál pan Hanuš. Návrhy ze samozřejmých důvodů nezveřejňujeme a není důvod se domnívat, že z někoho děláme blbce.
Je jen zvlášní, že vítězný návrh vidělo 5 lidí a všichni v diskuzi vědí, jak to bude vypadat finální podoba a jak rychle tento projekt upadne do zapomění ...
Pomlouvat pana Hanuše je jistě velmi krátkozraké, neboť za poslední léta je v Čechách jediný, který dal dohromady nějaký ten motocykl !
My jdeme s tímto projektem do velkého risku, jestli se povede nebo ne je otázkou dvou nebo tří let.
Škodolibost a závistivost některých pisálků není na místě.
MOTO FGR

Vanda (0) napsal 05.04.2009 v 19:24

Podle mě to není o termínu, ani o jistotě. Ukažte nám tu jistotu! Výstup č.7 z prvního kola mě spíš přesvědčil o neumětelismu autora...
FGR to dost veřejně pos...ali a to jsou teprve na začátku dlouhé obchodní cesty...
Kdoví co jim ten "vítěz" nabulíkoval...

teamwhd (74) napsal 05.04.2009 v 18:53

jistotu bez koulí

teamwhd (74) napsal 05.04.2009 v 18:52

my nejsme bez vkusu ale termín představení motorky hoří a tak se vsadilo na jistotu než na nějaké inovace a experimenty.

Vanda (0) napsal 05.04.2009 v 17:52

Nechápu proč vybrali tento návrh, když ve všech anketách jednoznačně vyhrál návrh č.1? PR oddělení firmy FGR z nás dělá blbce. Na jedné straně pořádá veřejné ankety, a na té druhé je vůbec neakceptuje. Znamená to, že my, motocykloví fandové jsme bez vkusu a jejich motorku si koupíme jen kvůli síle motoru? Tak to jste na omylu!

Janek (27) napsal 04.04.2009 v 14:22+1

Další z mnoha megalomanskejch projektů po kterým po pár letech neštěkne ani pes. Klasika bude vždycky klasikou a to i za 50 let. Tohle se jí nikdy nestane. A ani žádnou ikonou a ani ničím na co budou desetitisíce bikerů s láskou, tichou nostalgií a vděčností vzpomínat, jako třeba na Jawu 350 v jeji mnoha provedeních. V tomhle případě to pro mě nemá s motorkařením nebo spíš s láskou k motocyklům nic společného. Jde zase, světe div se, pouze o prachy. Kde vidím potenciál tohoto stroje, abych nebyl jen negativní, snad by tento motocykl mohl najít uplatnění v dragsrech. Za mě palec dolů. Radši se jdu projet na své staré , nemoderní, technicky zastaralé, těžké, pouze 106ti koňové ZRX 1100, která je přes tyto nedostatky pravým motocyklem od A do Z.

teamwhd (74) napsal 04.04.2009 v 14:06

miura: kdyby ses učastnil tak bys možná pochopil. Navíc ten kdo plive je např. pan výherce, přečti si jeho sloupek v předposledních čmn v článku o italském nadšenci bezzim. A jen hodnotím to kolik dostal hlasů v anketě. Kdyby vyhrál Škoda tak neřeknu ani popel...

miura (5) napsal 04.04.2009 v 13:55

teamwhd: proč jen to vypadá, že tu pliveš jedovaté sliny proto, že neprošel tvůj návrh, který třeba pro mě byl z vybraných opravdu nejhorší.

muscle_biker (50) napsal 04.04.2009 v 11:31

ZDAREC!
Vidím dobre alebo by som si mal nasadiť bríle???

Firma FGR už dávno proklamuje že chce vyrábať naháča, ale na obrázku vidím polokapotáž. Návrh vraj v druhom kole od tohoto človeka vyzerá odlišne tak prečo ho ale potom firma nešupne tuna do placu???!!!

Ja presadzujem že treba vyrábať bajka v konečnej predajnej cene 15.000 EUR a YAMAHA bude mať potom hlavu v smútku s jej nepredajným, tažkým a čoproidným V-MID 1979CCM and 200PS+180NM ONLY , ktorá ale aspoň koštuje rozumných 20.000 europských papierikov!!!...

Firma ďalej proklamuje že chce vyrábať bajka zo zbytočne predraženými komponentami (brzdy, tlmiče, kolesa atď...) v konečnej predajnej cene +80.000 EUR. Čiže nakoniec by sa ani o českého bajka nejednalo kedže by boli všetky významne komponenty zahraničné od renomovaných výrobcov a stúpanie českého motorkárského sebavedomia by sa jednoducho nekonalo...

Je nezmysel robiť z bajka fetiš alebo nejaku modlu a skláňať sa nad ňou v garaži a pritom sa v krčme vychvalovať ako to majitel kade komu na ceste nandal, išiel 340KM/H a podobné bludy zatiaľ čo motorka smutne stojí v garaži s centimetrovou vrstvou vosku v garáži s 0 KM na tachometri kedže pišu jazdí, len sa vychvaluje a kompenzuje si tak malu ciczinu.

Objem ničím nenahradíš, takže kazdodenne využívaný krútiak +200 ktorý by mal tento motor dosahovať (ako nič strednou zadnou ...) pri nízkých otáčkách by prišiel vhod, ale každopadne motorka je predsa na poriadne zajazdenie si a nerobiť so spotrebného tovaru modlu alebo fetiš! Sám som motorkár s haldou najazdených kilometrov od roku páne 1986 takže viem o čom hovorím!

Takisto popelnice ako Bugatti Veyron (dizajn robil mimochodom Slovák!), ferrari a podobné nevyužitelné nezmysly, načo je to dobré do piši keď majitelia takýchto popelníc majú najazdené v priemere iba smiešných 2.000 KM ročne. Keď nemám na prevádzkové náklady alebo čas na jazdenie tak nekupujem taýto žrút penazí, alebo ked mám tak jazdím a nerobím z toho konpenzátor malého penisu!!!

Prezentujem svoj názor!

thor83 (34) napsal 04.04.2009 v 10:26

to GINNO650: pokud vím, tak firma se nechala několikrát slyšet, že nechce dělat konvenční motorky pro normální lidi, ale něco extra pro bohatý...tak by se toho asi měli držet, myslím že Batman by to uvítal

teamwhd (74) napsal 04.04.2009 v 08:35

Hlavně že dostal hlasy když se tu hlasovalo a co ten 200mm zdvih vidlice??? Tenhle člověk přednáší na čvut??? pche

ginno650 (-2) napsal 04.04.2009 v 05:40

Pekne moto - odlisuje se od prumeru dost uz jen temi vyfuky & myslim ze jeste vetsi originalita uz by mohla byt na skodu - prece jen ne kazdej chce vypadat jako batman.

thor83 (34) napsal 03.04.2009 v 22:33

taky na tom nevidím nic nekonvenčního...když už chtějí dělat motorku pro horních 10.000 jak už bylo několikrát napsáno, volil bych spíš něco na styl US firmy CONFEDERATE : ale ten m otor je dobrej o tom žádná

Marex (2560) napsal 03.04.2009 v 21:25

No on ten příhraďák je na konceptu opravdu pěknej a i to řešení laufů je neokázalé. Jako vykrádání jiných designů bych to nebral, protože ono už tady vážně všechno bylo. jenom jsou v tom ty "nyjáns" - no a v tomhle případě se sešly s pochopením u řady bikerů.

Pechyjo (3) napsal 03.04.2009 v 21:12

no já sem radši pro klasiku, kulatý světlo atd, ale dnešní trend je takovej. Třeba za padesát let bude zrovna todle klasika, držim palce ať se topovede se vším všudy

TomBiker (0) napsal 03.04.2009 v 19:11

Sandok
bohuzel souhlas

CBR-rr (-4) napsal 03.04.2009 v 18:48

Tomu řikam MOTORka

Sandok (-1) napsal 03.04.2009 v 14:52

Já na tom nevidím nic nového, je to jen poskládané z jiných motorek, ikdyž celkem dobře.

memphis.unv (17) napsal 03.04.2009 v 14:39

no, já vím že kritizování je to nejjednoduší, ale mně připadaly všechny obdobný, stejně jako se mně nelíbí ty ostrý hrany a dávka vesmírnosti, kterou to všechno oplývalo. pokud se jedná o design naší mašiny, musím souhlasit s oceněním "český design" pro jawu 650 style. ta byla pěkná a měla určitou dávku elegance, i když tam taky neměli skoro žádnej prostor

teamwhd (74) napsal 03.04.2009 v 13:56

To se dalo čekat že zvítězí strach, pan Hanuš je asi jedinej kdo s designem motocyklu od začátku dokonce má zkušenosti. Stačilo říct rovnou že pro normálního člověka je výhra jaksi unreal

Lihy (3) napsal 03.04.2009 v 12:49

Obě sou hezkýkluci sou pašáci a FGR to doufám dotáhnou do finále se všim všudy aby se zase mohlo začít mluvit o českejch motorkách jako o něčem po všech stránkách kvalitnim. Hodně štestí a zdaru všem co stim maj něco společnýho
.zase mi vytanula na mysl jawa s jejich designem atd. .

acALIEN (-4) napsal 03.04.2009 v 10:57

Hm, hlavne, aby to pak taky nekdy nekdo vyrobil.Jinak jsem pro nej take hlasoval...

letatko (2) napsal 03.04.2009 v 10:03

ta laďova se mi líbila víc teda

VlastíkPlamínek (0) napsal 03.04.2009 v 09:50

Petrovi jsem držel palce : ale i tak




TOPlist