husqvarna_svartpilen_801_2




FGR představuje prodejní verzi Midalu 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fanny007 (4) napsal 07.03.2017 v 14:44

Za mě OK, pěkný kousek, klobouk dolu dotáhnout do konce , když chybí zázemí a zkušenosti velkých firem. Jasně maloseriovka se dost podepíše na ceně. Ta je astronomická. Vůbec se nedivím, že s ní Abraham ve videu více neskotačil.

Jiřináč (0) napsal 20.01.2017 v 16:45-1

Až vyhraju 100mega tak si to koupím, protože motor, rám a základ je Hned to ale fouknu nějakým šikovným tunningářům, co mi vymění zadek, předek, kyvku a laufy, řídítka cafe-dolů, odfrézují to hrozné slovo MIDALU pak teprve pojedeme do Německa na dálnici.

Lech (57) napsal 11.11.2016 v 23:00

No a žádná prezentace na Intermotu nebo na Eicma? Nějaké hledání případných budoucích majitelů? Tak jakou má FGR představu že to bude prodávat? Formou inzerátu třeba zde na motorkari.cz ?

Destroyer (237) napsal 07.11.2016 v 17:58

nápad splniť si sen je fakt super keď sa podarí takéto niečo dotiahnuť cez legislatívu a EURO4 už len do malosériovej výroby je taký objem práce ktorý si vlastne ani neviem predstaviť. To musí byť nejaký podnikavý romantik.
Avšak k hodnoteniu motocyklu nebudem veľmi pozitívny. I keď design nasleduje trendy súčasnosti, nieje ničím výnimočný v mojich očiach. U mňa je to designový prepadák najmä kvôli neohrabanému chladiču, výfuky ako kufre, predné valce pri pohľade zľava pripomínajú stavebný materiál - cihly z Bohušovej cihelny - a Designové ťažisko je v mojich očiach posunuté smerom do stredu motocyklu, pričom v dnešnej dobe sa dáva najmä dopredu pre športovejší pocit. Skrátka sú tie kolesá motocyklu nevýrazné, vyzerá že skôr chce chalan ostať stáť ako ísť.

BadRX (84) napsal 27.10.2016 v 13:29

Teda za některý komentáře by se nemuseli stydět ani diskutéři na novinky.cz

IvanDvoutakťák (5065) napsal 14.10.2016 v 13:06+1

Ještě bych dodal, žeby bylo zajímavé, zda by se tady v ČR našel někdo,
uvažující ( = dostatečně solventní !) o koupi Midalu "bratru" za 3 mega
a nedal přednost dvěma stopám pod střechou za ""pouhých"" 2,5 mega ,
jako např. tomuto
https://www.novinky.cz/auto/417412-dynamika-nissanu-gt-r-bere-dech-vyrovna-se-podstatne-drazsim-autum.html

Ovšem tím pomíjím zcela reálnou možnost, že někdo může mít dost na oboje ...

Left (30) napsal 09.10.2016 v 21:24+1

Škoda, že původně slibovaný český "Goldwing" se sportovnějším srdcem se nekoná, tam by ten objem dostal konečně nějaký smysl a mohl se dostat i do slušných prodejních čísel po celé světě. V kategorii Grand Turismo by neměl konkurenci, takhle jen exot pro bohaté sběratele

IvanDvoutakťák (5065) napsal 07.10.2016 v 11:15

Žeby konkurent ? Zvukem ( = otáčkami) určitě ...

https://www.youtube.com/watch?v=a-DtdKJu5k4

šelep (321) napsal 07.10.2016 v 10:28

Působí dojmem neohrabaného monstra a ten krátkej zadek je směšnej.Jinak exotická hračka pro bohatý snoby.Třeba tento projekt pomůže nastartovat něco co bude dostupný pro většinovou populaci.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 05.10.2016 v 10:13

Opravdu dlouhodobý projekt :
koncem roku 2009 hotov rám, kvyka, podsedlovka, výfuková soustava a nádrž,
v roce 2015 začaly testy a máme tu závěr 2016 ...

VIZI (1419) napsal 04.10.2016 v 13:08

jen pro info...

Na sklonku roku 2008 začalo výběrové řízení na designera motocyklu a ze 45 přihlášených byl v následujícím roce jako nejzdařilejší posouzen a k realizaci vybrán návrh Stanislava Hanuše. Následně se s designérskými pracemi rozjela také výroba rámu, kyvné vidlice a dalších komponentů. Koncem roku 2009 tak už byl hotov trubkový rám, kvyka z certalu , podsedlovka, výfuková soustava a nádrž. Loňskou zimu také proběhly poslední testy motoru, motocykl byl postaven na kola a od jara podnikalo FGR testovací jízdy.

karlos65 (5) napsal 03.10.2016 v 23:39

Ti co tady pišou o tom že je to okopirovaný diavel by si měli uvědomit že tato moto nebyla navrhnutá před týdnem...

Romoto (48) napsal 03.10.2016 v 19:30+1

Bez toho aby to bolo v technických údajoch: 2500 ccm = min 200 HP a cca 250 Nm. A môžete hodnotiť. Tu nejde o výkon a kruťák. To musí byť všade "over possibility". Krásny jedinečný technický kúsok urobili "zlaté české ručičky". Že iba pre bohatých? Nuž smola. Pre nespokojných schopných je tu šanca urobiť podobný skvost pre chudobných. Len do toho!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 01.10.2016 v 11:43

Podle mého názoru, Mutlíku, na Midalu V6 nikdy nebude " vpuštěn žáden"
zkušený tester, či okruhář - superbajker, aby ověřil jeho limitní parametry,
protože by tomuto stroji mohli "ublížit" ...

boneshaker (89) napsal 01.10.2016 v 08:09

Další prodlužovadlo přirození pro bohaté.
Jinak proč koní jak ve westernu když platí 50-90-130 a benga jsou všude.

Mutlik (10) napsal 01.10.2016 v 05:39

ať ten motocykl objektivně zhodnotí Sršeň v autosalónu. bez údajů o výkonu a krouťáku, což jsou dvě podstatné věci, nemůžu tento stroj hodnotit.

chesterfield (72) napsal 30.09.2016 v 22:11

moc pěkna

chfox (7) napsal 30.09.2016 v 21:22+1

Práce jistě spousta a tvrdé. Ale můj šálek kávy to teda určitě není ani kdybych na to měl - a to rozhodně nemám ani vzdáleně. Už podle promo videa určeno na kochačku po krajině a předvádění se zaparkované před luxus restaurantem. Takže za mě jako za celek

More (26) napsal 30.09.2016 v 20:40-1

Promo video seper!!!

FiZzeR (362) napsal 30.09.2016 v 14:40

Díra na dotace, co jinýho. Ale narozdíl od jinýho nejmenovanýho českýho výrobce (a tím nejmenovaný myslím jawa) aspoň něco opravdu vykulili. Je to pěkný a na to jak dlouho se s tím babrali to ani moc vizuálně-zastarale nevypadá.
Ale docela by mě zajímalo jaký budou čísla prodejů, imho ňyc moc protože "kdo na to má" šáhne natuty jinam (asi kamkoli ).

martjan_1098 (283) napsal 30.09.2016 v 14:38

Motorka se mi líbí, pro úplnost mi tam chybí informace, kolik nás její vývoj stál na daních (dotace)

pajinecka (1) napsal 30.09.2016 v 12:57

naprostý souhlas s již psaným níže, ta prezentace stroje za 3mio je spíš taková rodinná sejšn v klídku, tak aby se o tom nikdo nedozvěděl nebo aspoň co nejmíň lidí Webovky jsou taky super, parametry toho stroje sou jistě úžasný, ale proč je tedy výrobce veřejně nesdělí...třeba to zájemce nezajímá ale mě by asi hodnota výkonu nebo krouťáku nejspíš zajímala. Nebo je to neznáma veličina a na brzdě to nebylo? Vždyť kdyby to fungovalo tak to musej být super čísla ne? Fakt z toho zřejmě smrdí jen ty dotace a nic jinýho...a ta cena je nesmysl, nebo účel aby se toho moc neprodalo.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.09.2016 v 12:25

Taková zajímavůstka - Motus V4 made in USA Prej by vyšel "kolem" 40tis. Éček .
Ale "asi" nebude mít Euro4, natož 5 ...

https://www.youtube.com/watch?v=FhaRdPJI3sU

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 30.09.2016 v 12:15+1

Mě se to nelíbí, protože je to moc velký a těžký. A jestli to má být exkluzivní motocykl, měla by tomu odpovídat také prezentace. Narychlo postavený fotokoutek a pár strejců v mikinách a svetrech mnoho milionářů nepřiláká. Jediný, kdo má alespoň oblek (i když bez kravaty) je pan Felgr...
Na druhou stranu je třeba smeknout před trpělivostí, která vývoj tak zbytečného stroje musela provázet. Kdo někdy zkusil vyvinout a vyrobit něco, co vydrželo fungovat déle než dva roky, ví, jak je to složitý a dlouhý proces. Z toho pohledu si zaslouží uznání...

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.09.2016 v 11:50+1

Přesně, SPV Moji dva synci když každej měsíc zjistí, kolik z výplat za
jejich dřinu ZASE "padne do státu", tak jsou rádi, že v ten moment
"nemají po ruce" někoho z těch našich NEzodpovědnejch NEfachčenků,
kteří ty love ZASE rozfofrují, protože by to taky mohlo špatně skončit ...

SPV (816) napsal 30.09.2016 v 11:42+2

Je pěkné, že v ČR může vzniknout takový motocykl.
Na druhou stranu nejde obhajovat dotace do takovýchto projektů a dotace všeobecně. Pokud jsou tady nějací fanoušci značky FGR, můžou se složit a z vlastní kapsy jim poslat těch 50mil. Pokud FGR tak fandí a najde se 1000 fanoušků, tak každý z nich dá určitě rád 50tis korun jako podporu.
Pokud se najde 10tis fanoušků ( což asi tušíme, že je nereálné), stačí, když každý dá "jen" 5000,-Kč.
VIZI, kolik by jsi přispěl ty?
Nevím, proč by měl stát za mě rozhodovat, v čem moje peníze utopí. Babiš prosazuje odchod do důchodu v 72 letech, což se dožije jen málo z nás, a tady se najdou maniaci, co jsou ještě nadšení, že stát vyhodil do vzduchu jejich dalších 50mil, přestože odvádíme z výplaty dost peněz, které by nám mohly zůstat.

Venda, ano, zajisté Midalu bude sběratelský kousek, pokud ti nebude vadit, že jsi ztratil 2,5 mil ze 3 mil... Asi takovou cenu bude mít jako ojetina.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.09.2016 v 11:13

Vladdo, že Ty "pamatuješ", nebo jsi je dokonce jezdil - Yamahy SR ... !??
SteveCZ / Vratas61 / mirecc : mládenci , zapomínáme na fakt, že v tomto
absurdistánu "existuje" dostatečný počet lidí peroucích peníze, kteří jsou dost
solventní, aby koupili Midalu i (!) "domečky" potomkům (a ty za daleko víc, než
3mega / kus) ... Za kolikpak byl ten BMW, co má Vratas za profilovku a zají-
mala by mě jeho akcelerace a brzdění ... Holt "jeden holky, jinej vdolky" !

Beast1186 (9) napsal 30.09.2016 v 09:00

Motor je opravdu pěkný, šest hrnků bude mít pěkný zvuk a bude kultivovaný. Motorka je to zajímavá. Co mě trochu není jasné tak zadní kyvka...jak jsou ramena k sobě spojená? na žádné foto jsem detail nenašel. Nic nenahradí pevný svařenec, a u tak těžkého stroje pokud je to pouze sešroubované?
Jediný mínus je, že se jen tak na tom nesvezem!

Wanislav (27) napsal 30.09.2016 v 08:46+2

Mě se to osobě moc nelíbí, je tam velká disproporce mezi tím masivním motorem a malou zadní částí. Předešlá verze byla podle mne hezčí. Motorka se řadí do kategorie VYRUS, Avinton a ... Ty jsou podle mě hezčí. Myslím si, že motorka za 3m by měla působit, tak, že každý by ji chtěl a ten kdo na ni nemá, ji chce jako plagát do garáže. Což se tady prostě podle zdejších reakcí nestalo. Ten motor je úžasný už od pohledu, ale ten zbytek tomu nějak chybí. Nelze postavit stroj jen z toho nejlepšího, ale postavit to nejlepší.
Jen tak něco málo k prezentaci. Video s Karlem a jeho nesympatickým hlasem, nic moc. Prohlášení jak na schůzi manažerů. Navíc je vidět, že se tomu vyloženě bojí naložit. (možná i kvůli instrukcím)
Já bych si prezentační video představoval asi takhle:
Černobýlé záběry na CZ v4 a Jawu V4 , prostříhané s se záběry na nový stroj. Prohlášení na videu by mohlo znít" Tradice velkých V motorů pokračuje dál... Jsme hrdí, že vám můžeme představit pokračování legend." no a teď by skočilo pár opravdu akčních záběrů.
Takže asi tak

Fast17 (431) napsal 30.09.2016 v 08:37

rozhodně body pro pana Felgra za odvahu a vytrvalost. Akorát mi přijde, že je na tom designu vidět, jak dlouho to vyvíjeli (čti - je trochu zastaralý v detailech - výfuky, ty vopičárny kolem chladiče). Ale jinak všechna čest. Cena není ke komentáři, bude to malosériovka do sběratelských rukou...

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist