husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gervajz9 (0) napsal 08.07.2010 v 13:13

Moc tomu projektu fandím,ať vše vyjde,a na cesty vyjede pořádnej českej bike,ať světu ukážem,co dokážou pravý český ručičky,a že v motocyklovém průmyslu máme ještě co nabídnout...

marway (1) napsal 08.01.2010 v 22:36

//www.marway.freepage.cz/img/obrazky/ae1a6bb92a44e5a3e8d3d16bdccc1e8b.jpg?nocache=162

marway (1) napsal 08.01.2010 v 22:31

Projekt FGR je pro mne "srdcová záležitost" , dělá mi ale stále trochu problém ztotožnit se například s koncepcí a tvarem trubkového rámu

//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/13137/20081209112226-fgr557_jpg_resize_1200x800__type_jpg_.jpg

..tedy trubky "natažené" až k uchycení kyvky. Pokud srovnám motorky "top" výrobců, tak dnes tento koncept má sice například Ducati Streetfighter nebo BMW HP2, mnohem běžnější a pocitově na vyšší úrovni (tzv "IN") mi přijde kombinace trubkového rámu s odlitkem (nebo obrobkem) z lehké slitiny. Má-li být FGR "top" mašina, asi by jí slušelo jiné řešení, hlavně když jde o "naháče", kde je design rámu opticky značně důležitý prvek. Osobně to vidím například takto:

//www.marway.freepage.cz/img/obrazky/ae1a6bb92a44e5a3e8d3d16bdccc1e8b.jpg?nocache=162

A myslím je škoda že, u FGR neaplikovali "simultánní inženýring", tedy "kapoty" napasoval designér až na prakticky hotový rám. Vznikl tak v čechách například Dandy a jiné motorky před ní, ale ve světě to funguje trochu jinak a je to znát ...

RaDeoon (0) napsal 15.12.2009 v 19:19

Zase tu je Čecháčků jak nasráno.

brzda123 (24) napsal 10.12.2009 v 20:26

O žádným tunelování nemůže být řeč.Ve firmě jsem byl a mají můj obdiv.V českých podmínkách utáhnout dva takovýhle projekty-V6 A 125 GP je zázrak.Fandím jim.

Kuzmenn (0) napsal 09.12.2009 v 22:28

Podle fotky je to zatím nic moc.. Motor a rám jsem na vlastní oči viděl a vypadalo to krásně. No možná je škoda že jsem design nevyhrál já :(

Marex (2569) napsal 07.12.2009 v 20:47

Prdlajs tunel. Borci to jsou!!!

LukyCat (2) napsal 07.12.2009 v 11:19

Grifindoor já jen nevím,jestli jseš dost obeznámenej ohledně formy FGR-to zrovna nebude případ klasického tunelu-najdi si o tomto projektů pár článků přelouskej je a pak můžeš soudit

Italofil (41) napsal 07.12.2009 v 11:10

Grifindoor : proč ten pesimismus? Dej na Prieznice a strč hlavu do kýbla s dešťovkou, nebo praskne cévka Né každá firma v tomhle banánově je už předem odsouzená k zániku

SuperSic58 (1307) napsal 07.12.2009 v 07:12

Co je na tom nepochopitelnýho? Tohle se tu děje dnes a denně, stačí se občas kouknout na zprávy nebo otevřít noviny a sundat ty růžový brejle.

sportacek. (8) napsal 06.12.2009 v 17:26

LukyCat:ale dá.Jen by to asi admin smazal

LukyCat (2) napsal 06.12.2009 v 15:54

Grifindoor na to snad ani nejde reagovat

SuperSic58 (1307) napsal 06.12.2009 v 12:30

Podle mě ta motorka nikdy dokončená nebude. Firma, do který tečou prachy z fondu MPO se hezky vytuneluje, zanikne nebo převede a nikdo už ty prachy nikdy nedohledá, tak to u nás chodí.

Jaris998 (10) napsal 05.12.2009 v 18:29

já tomu rozhodně fandím

Willy.Satan (0) napsal 05.12.2009 v 17:30

K projektu se dá říct jen málo ... držím fšechny pět palců, je to něco v mé říši snů a představ lituju jen toho že se na tom asi nikdy nesvezu.

teamwhd (74) napsal 05.12.2009 v 16:54

Ale jo jsem zvědavej

ymrich (2) napsal 05.12.2009 v 11:31

Seikos: No dyť, taxem to myslel...

seikos (975) napsal 05.12.2009 v 09:34

ymrich: ja bych zase rekl ze to je realna fotka. Motorka stoji na servisnim stojanu, za zadni kolo ji drzi stojanek. Ve Photoshopu je jen aplikovany filtr

Marex (2569) napsal 04.12.2009 v 22:52

Počkám si na hotovku. Každopádně FGR moc fandím a přeju jim, aby se to povedlo, prodávalo a aby to budilo pozornost!!!

AKRO (-498) napsal 04.12.2009 v 22:30

Je to monstrum, já bych si to určitě nekoupil, ale jistě si své zájemce najde. Těch pár kousků bude na silnici docela zajímavých!

ZZR1200 (127) napsal 04.12.2009 v 22:20

Jinka myslím, že větší šance má exkluzivní drahý stroj pro bohaté než rozpočtovka, protože tu v Číně vždy vyrobí ještě levněji...

ZZR1200 (127) napsal 04.12.2009 v 22:18

Držím palce...

Chlup (6) napsal 04.12.2009 v 21:46

Panu Felgrovi fandím, motorku s takovým motorem nedělá
nikdo ( pomíjím brutality s motorem z Vipera, Mammut apod. )
Přidají-li se k tomu fajnovosti jako odpružení od Öhlinsu
a spousta frézovaných věcí atd., zkrátka bude na tom vidět,
že to není žádná rozpočtovka, bude majitel hóóódně
spokojený jak s motocyklem, tak s tím, že při každé
zastávce vyvolá pozornost okolí .
Řekl bych, že to bude jeden z hlavních důvodů, proč
si to někdo koupí. Ovšem bude muset mít na to ruce,
protože co si budeme vykládat, koupit si drahou a silnou
motorku je trochu jiný kafe, než si pořídit auto s podobnými vlastnostmi

miura (5) napsal 04.12.2009 v 19:52

líbí se mi ten počin a držím FGR palce
vzhledem k tomu, že s tímto strojem určitě nechtějí zahltit český resp. světový trh, tak je nemusí ani mrzet, že se najde dost odborníků přes design a konstrukci, kteří vědí dřív než se vůbec dodělá funkční prototip, že je to celý na h****, tito "odborníci" s největší pravděpodobností nejsou cílovou skupinou zákazníků pro tento motocykl

Pjercak (48) napsal 04.12.2009 v 19:16

Meseto libi a snad to bude ukrutny strojek a ma celkem odvahu protoze to asi ziskove moc nebude ale bude to jedinecna strojovna apropos kolik vynalezu vymysleli cesi tak procbyto nefakcilo...

LukyCat (2) napsal 04.12.2009 v 17:57

MaximBrutus Grifindoorem a Voldemortem

ach jo klucí ono se dá taky zažádat o peníze z evropské unie-jako to dělá každý druhý na výstavbu rádoby rekreačních zařízení atd. Nevím proč by se nemohl podpořit tento projekt. Čecháčství je hrozná vlastnost. Člověk se nikdy nezavděčí. Vždy se najde nějaký moula co za vším hledá čertovinu apod. Ta motorka bude mazec a bude přitahovat pohled lidí,ale místní pisálci se za ní uritě ani neotočí-pač to bude hnusnej šestiválec já si počkám na finále,ale co jsem měl možnost zatím vidět,tak se těším,ač to moje krevní skupina není...

ymrich (2) napsal 04.12.2009 v 17:26

Tedy ruku do ohně za to nedám, ale spíš než jako "nástin designu" tohle vypadá jako ve photoshopu upravená fotka. Řekl bych že až na barvičky se to od prototypu lišit nebude... chybí ale zjevně ještě nějaká ta součástka...

Anti (390) napsal 04.12.2009 v 17:25

Pánové
Jak bylo už zde několikrát řečeno,toto není stroj pro masy lidí,a ví se to už od začátku.A docela chápu filozofii výrobce.Prorazit s typem motorky co má v nabídce každý z výrobců a již několik desetiletí ji vylepšuje a buduje si na ní jméno,je téměř nemožné.I když jsem příznivcem jednoduchých a praktických strojů,fandím tomuto ryze českému stroji především z principu,a nezajímá mě,kdo to bude kupovat a jaké to bude mít vlastnosti.

BorisMira (8) napsal 04.12.2009 v 17:19

Asi na ni nikdy nebudu mít jedině že bych si ji koupil jako hooodně ojetou i tak si budu muset počkat jinak psycho aparáda jen tak dál.Jinak tam podemnou máš pravdu.Ale když tu ty možnosti jsou tak proč je nevyužit

MaximBrutus (0) napsal 04.12.2009 v 17:08

Souhlas s Grifindoorem a Voldemortem, také nechápu proč stát finančně podporuje vývoj stroje, který bude pouze pro pár vyvolených. Pokud vůbec někdo o drahý stroj od firmy beze jména a historie bude mít zájem.Stát by snad měl z daní obyčejných lidí podporovat obecně prospěšný věci a ne exkluzivní výrobek v kusové sérii. Pan Felgr by si měl své sny plnit za své a nést si podnikatelské riziko sám.U nás je ale možný úplně všechno.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist