trail250 je homologován jako ostré enduro, takže i když má v tp euro5 emise, byl měřen dle hodnot euro4 (díky prodloužení komise o 4roky nám stejně přežijí i dvoutakty). Ovšem stejný motor v silničnim scrambleru Caballero250 se na skutečné e5 nedostal a končí (jsem zvědav na Mondial hps300, třeba nyní od zongshenu vezme novou Dohc variantu)
trail250 je homologován jako ostré enduro, takže i když má v tp euro5 emise, byl měřen dle hodnot euro4 (díky prodloužení komise o 4roky nám stejně přežijí i dvoutakty). Ovšem stejný motor v silničnim scrambleru Caballero250 se na skutečné e5 nedostal a končí (jsem zvědav na Mondial hps300, třeba nyní od zongshenu vezme novou Dohc variantu)
4 reakce
Jaký je servisní interval u hobby XEF 250 Trail?
Kdo nechce hledá důvod, kdo chce, hledá... Fantic:)
Proč ne dvoudobá 250? až za rok?