Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koukám, že se tady rozproudila divoká polemika...
Asi jsu všichni nervózní, že se nedá jezdit.
K Enigmě: mně se náhodou jako celek líbí. Že to má pár věcí okopčených od jinejch bajků? A co má bejt? Stejně to není ještě finální verze. Já bych si to jako ojetinu za 100-tisíc klidně koupil.
miciangora-tcd> hmmmmm
sání na polokapotáži je z prostě a jen z MV F4
záď podsedlovky RSV4 (včetně "bobku" místo tandemu a včetně jeho optickýho rozdělení na dva díly)
světlo z 999 včetně obroučky okolo
kola, zadní brzdovej třmen a hlavně kyvka z DB6 Deliria včetně všech detailů
rám MV Brutale
barvy MV Costacorta
pro svou designovou "studii" jenom posbíral části z různejch motorek...
takže ti vlastně děkuju, že jsi mě nepřímo donutil se v tom víc hrabat...
já dost nemám rád, když někdo nabourá motorku a opraví ji stylem, že slepí různý světla masky apod. z jinejch motorek jinejch výrobců. ale když to udělá oficiálně výrobce, resp. někdo kdo na tom chce vydělat, tak to ať jde s prominutím do prdele !!
Ako zaujímavá prestavba Triumphu je to OK na zraze v Neukirchene am Großvenediger (Trydas) by to malo určite úspech ale ako samostatný produkt to má asi malú šancu. Predávať by sa to malo ako KIT na prestavbu...
Vždycky se dá vymyslet i něco originálního , stačí se jen podívat vedle na úpravu Triumph Speed Triple! Mimochodem, ten třeba nemá ani tu příhladu, ani DeltaBox v pořadí už asi XVI generace , ale je svůj! Myslím si, že okopírovat něco, nebo to složit z X dalších koncepcí, to by dokázalo hodně tvůrců , možná i já... A tohle podle mého popravdě zase až tak povedené není , určitě se dají ještě i dneska potkat lepší kousky... Už i ten Gladius mi sedl víc jak toto!
miciangora: Pochopitelně máš v mnohém pravdu,ale nepochopil jsi jednu zásadní věc. Spotřebitel má právo remcat. Spotřebitel nestaví mašiny. Spotřebitel si je koupí, nebo okafrá.
Nerejpejte se v tom.Co je in,to prodává,a vo tom to je.Dneska se už nikdo nepozastaví na tom,že naháče mají skoro všechny příhraďák,nebo že každý "khůl" cestovní enduro má "zobák" co němci okopčili z biga.
Jiste kyvka pripomina Bimotu ram Ducati,ale byt tam deltabox zas by to pripominalo vsecky japony,beru to tak ze nekdo postavil masinu podle sveho gusta a vysledek je perfektni oproti tem paskvilum co dnes vystavuji jako novinky...toto je proste klasicka masina se zavodnima genama at se to nekomu libi ci ne je to original.Aopravdu nevim co byste vytvorili Vy ,remcalove,aby to jako bylo in nebo co.Schvalne udelejte graficke modely svych predstav o idealni masine a vystavte je zde...Osobne su rad za kazdy takovy pocin ,protoze dnesni motorky seriove masove produkce vypadaji vsecky stejne,tuctove,lacine zkratka bezduche produkty pro kazdeho...
miciangora: Čím to vybočuje z řady? Vždyť sám podle svého příspěvku reaguješ na naše remcy, ve kterých jsme se shodli, že je to složeno z designových specialit cca 3 výrobců...
Zdar,moc casto se do diskuzi nezapojuju,ale nekdy mi to fakt neda ...Kdykoliv se obevi neco co vybocuje z rady,tak ma kazdy plnou h..u kritiky jak je to tak ci onak,ale kdo z vas jezdi na necem co si sam alespon pretvoril,predpokladam ze vsici mate tuctove nudne seriovky a nemate ani vizi neceho co byste sami postavili at uz ovlivneni necim nebo ciste z vlastni hlavy ...Za me super masina ...
thor83> no to ale není konkurenceschopnost, že postavíš bajk za 1,5 mega a koupí si ho pár miliardářů do sbírky. dost by mě zajímalo, jakej je o Midalu zájem, kolik chtěj vyrobit kusů a kolik jich prodaj.
řek bych, že se jim investice nevrátí a pro českej trh to neznamená vůbec nic. akorát soukromník něco prodá...
Mně se to teda zrovna moc nelíbí... Ten design, to je jako něco mezi Ducati, MV-Agustou a Suzuki , ale nemá to ani na jednu z nich! (No snad jen na tu Suzuki?! ) Ale jako celek nevím nevím , působí to jako slátanina a hraje si to na něco, na co to prostě nemá a nikdy mít nebude... Když už anglána, tak jedině Triumph , kterej si na nic nehraje, vypadá o nádherně a stejně tak dobře i funguje! A když už chce někdo příhadu, nic lepšího než Ducati nebo MV-Agustu - minimálně po té stránce designu - stejně nenajde!
Tak to jsem zvědav jak to dopadne ve finále.K tomu výčtu bych jen doplnil,že to "cupolino" mi připadá vážně jako kombinace F4 s 999.Navíc podle skicy mi to připadá na dost radikální posed na to,že má bejt pohodlná na celej den.
Každopádně sefo má pravdu,že dneska už je těžký vyrobit motorku,která má bejt hezká a nebude se ničemu(hlavně italskýmu ) podobat...
...treba v tom, ze konecne mame bike na svetovy urovni...coz pro me neznamena masovou vyrobu, ale kusovou, jako je treba CR&S nebo Confederate...myslim, ze se shodneme, ze velkovyrobcum, jako je napr. Yamaha, Ducati atd. se konkurovat neda...tohle je cesta a ja jsem hrdej na to , ze mame poradnej CESKEJ bike...
...jak to ze to nema zadnej uzitek pro spolecnost?...to ze na to nekdo nema , neznamena , ze to je na hovno...co treba to, ze ta firma zamestnava nejaky lidi, kteri to vyrabi a dava praci i firmam co vyrabi pro ne...porad tady nekdo breci, ze nemame konkurenceschopnou motorku, proti svetu a kdyz ji nekdo udela tak se keca porad...trochu myslet by neuskodilo;)
Chenzi: Ale tak na hnůj bych to asi nehodil,ale jako výkladní skříň British designu je to naprostá drzost.
škoda,taková pěkná motorka to mohla být a ona se zatím nehodí ani na hnůj...
Zetsdead: Pár věcí, jo?
v čechách to stejně nepůjde přihlásit
Koukám, že se tady rozproudila divoká polemika...
Asi jsu všichni nervózní, že se nedá jezdit.
K Enigmě: mně se náhodou jako celek líbí. Že to má pár věcí okopčených od jinejch bajků? A co má bejt? Stejně to není ještě finální verze. Já bych si to jako ojetinu za 100-tisíc klidně koupil.
Forty: Asi tak. Není nutno nic dodat... teda pokud někdo nepotřebuje mít poslední slovo.
miciangora-tcd> hmmmmm
sání na polokapotáži je z prostě a jen z MV F4
záď podsedlovky RSV4 (včetně "bobku" místo tandemu a včetně jeho optickýho rozdělení na dva díly)
světlo z 999 včetně obroučky okolo
kola, zadní brzdovej třmen a hlavně kyvka z DB6 Deliria včetně všech detailů
rám MV Brutale
barvy MV Costacorta
pro svou designovou "studii" jenom posbíral části z různejch motorek...
takže ti vlastně děkuju, že jsi mě nepřímo donutil se v tom víc hrabat...
já dost nemám rád, když někdo nabourá motorku a opraví ji stylem, že slepí různý světla masky apod. z jinejch motorek jinejch výrobců. ale když to udělá oficiálně výrobce, resp. někdo kdo na tom chce vydělat, tak to ať jde s prominutím do prdele !!
Ako zaujímavá prestavba Triumphu je to OK na zraze v Neukirchene am Großvenediger (Trydas) by to malo určite úspech ale ako samostatný produkt to má asi malú šancu. Predávať by sa to malo ako KIT na prestavbu...
Vždycky se dá vymyslet i něco originálního , stačí se jen podívat vedle na úpravu Triumph Speed Triple! Mimochodem, ten třeba nemá ani tu příhladu, ani DeltaBox v pořadí už asi XVI generace , ale je svůj! Myslím si, že okopírovat něco, nebo to složit z X dalších koncepcí, to by dokázalo hodně tvůrců , možná i já... A tohle podle mého popravdě zase až tak povedené není , určitě se dají ještě i dneska potkat lepší kousky... Už i ten Gladius mi sedl víc jak toto!
miciangora-tcd:
miciangora: Pochopitelně máš v mnohém pravdu,ale nepochopil jsi jednu zásadní věc. Spotřebitel má právo remcat. Spotřebitel nestaví mašiny. Spotřebitel si je koupí, nebo okafrá.
//www.motoinzerce.cz/motorky/triumph/583396-sprint-rs.html
se inspiroval asi tu
Nerejpejte se v tom.Co je in,to prodává,a vo tom to je.Dneska se už nikdo nepozastaví na tom,že naháče mají skoro všechny příhraďák,nebo že každý "khůl" cestovní enduro má "zobák" co němci okopčili z biga.
Jiste kyvka pripomina Bimotu ram Ducati,ale byt tam deltabox zas by to pripominalo vsecky japony,beru to tak ze nekdo postavil masinu podle sveho gusta a vysledek je perfektni oproti tem paskvilum co dnes vystavuji jako novinky...toto je proste klasicka masina se zavodnima genama at se to nekomu libi ci ne je to original.Aopravdu nevim co byste vytvorili Vy ,remcalove,aby to jako bylo in nebo co.Schvalne udelejte graficke modely svych predstav o idealni masine a vystavte je zde...Osobne su rad za kazdy takovy pocin ,protoze dnesni motorky seriove masove produkce vypadaji vsecky stejne,tuctove,lacine zkratka bezduche produkty pro kazdeho...
Aby to bylo spravne british meli by to striknou do british racing green
Stokorunáčka od Miško Vtipkára poputuje do Přerova pro pána Cookera.
DMC:.."...(No snad jen na tu Suzuki?!"
miciangora: Čím to vybočuje z řady? Vždyť sám podle svého příspěvku reaguješ na naše remcy, ve kterých jsme se shodli, že je to složeno z designových specialit cca 3 výrobců...
miciangora-tcd> jako sorry, ale právě proto jezdím na podle tebe "tuctový mrtce", než abych kopíroval něčí design a označoval ho za vlastní...
Zdar,moc casto se do diskuzi nezapojuju,ale nekdy mi to fakt neda ...Kdykoliv se obevi neco co vybocuje z rady,tak ma kazdy plnou h..u kritiky jak je to tak ci onak,ale kdo z vas jezdi na necem co si sam alespon pretvoril,predpokladam ze vsici mate tuctove nudne seriovky a nemate ani vizi neceho co byste sami postavili at uz ovlivneni necim nebo ciste z vlastni hlavy ...Za me super masina ...
to Forty...uvidime ...kazdopadne si stojim za tim, ze jsem rad, ze to Midalu je i kdyz na nej nemam;)
Jo je to pěkný .
thor83> no to ale není konkurenceschopnost, že postavíš bajk za 1,5 mega a koupí si ho pár miliardářů do sbírky. dost by mě zajímalo, jakej je o Midalu zájem, kolik chtěj vyrobit kusů a kolik jich prodaj.
řek bych, že se jim investice nevrátí a pro českej trh to neznamená vůbec nic. akorát soukromník něco prodá...
hmm...takova cinska ducati - dle designu...
Mně se to teda zrovna moc nelíbí... Ten design, to je jako něco mezi Ducati, MV-Agustou a Suzuki , ale nemá to ani na jednu z nich! (No snad jen na tu Suzuki?! ) Ale jako celek nevím nevím , působí to jako slátanina a hraje si to na něco, na co to prostě nemá a nikdy mít nebude... Když už anglána, tak jedině Triumph , kterej si na nic nehraje, vypadá o nádherně a stejně tak dobře i funguje! A když už chce někdo příhadu, nic lepšího než Ducati nebo MV-Agustu - minimálně po té stránce designu - stejně nenajde!
Tak to jsem zvědav jak to dopadne ve finále.K tomu výčtu bych jen doplnil,že to "cupolino" mi připadá vážně jako kombinace F4 s 999.Navíc podle skicy mi to připadá na dost radikální posed na to,že má bejt pohodlná na celej den.
Každopádně sefo má pravdu,že dneska už je těžký vyrobit motorku,která má bejt hezká a nebude se ničemu(hlavně italskýmu ) podobat...
Parada,moc hezka motorka ale ta cena,co...
,
...treba v tom, ze konecne mame bike na svetovy urovni...coz pro me neznamena masovou vyrobu, ale kusovou, jako je treba CR&S nebo Confederate...myslim, ze se shodneme, ze velkovyrobcum, jako je napr. Yamaha, Ducati atd. se konkurovat neda...tohle je cesta a ja jsem hrdej na to , ze mame poradnej CESKEJ bike...
thor83> v čem je konkurence schopná ?
...jak to ze to nema zadnej uzitek pro spolecnost?...to ze na to nekdo nema , neznamena , ze to je na hovno...co treba to, ze ta firma zamestnava nejaky lidi, kteri to vyrabi a dava praci i firmam co vyrabi pro ne...porad tady nekdo breci, ze nemame konkurenceschopnou motorku, proti svetu a kdyz ji nekdo udela tak se keca porad...trochu myslet by neuskodilo;)