EICMA Miláno 2008
Text: Filip Tichý , Filip Tichý | Foto: TZ , Filip Tichý | Zveřejněno: 23.10.2008 | Zobrazeno: 68 140x
Kapitoly článku
- Výstava EICMA v Miláně - informace
- Miláno 2008 - Yamaha
- Miláno 2008 - BMW F800R a Lo Rider
- Miláno 2008 - BMW F800R a Lo Rider
- Miláno 2008 - Suzuki GSF650/650S Bandit
- Miláno 2008 - KTM
- Miláno 2008 - Moto Guzzi
- Miláno 2008 - Aprilia Mana X
- Miláno 2008 - Honda
- Miláno 2008 - Ducati
- Miláno 2008 - Kymco
- Miláno 2008 - Husqvarna
- Miláno videoreportáže - příslušenství
- Miláno 2008 - Derbi
- Miláno 2008 - Harley Davidson & Buell
- Miláno 2008 - Nipponia
- Miláno - 10x videoreportáž
- Miláno 2008 - Bimota, Benelli, MV Agusta, Moto Morini
- Miláno 2008 - Rieju
- Miláno 2008 - sportovní moto
- Miláno 2008 - Výrobci přileb
- Miláno 2008 - zajímavosti
- Miláno 2008 - hodnocení hostesek
Husqvarna SMQ
Červenobílý koncept SMQ upoutal pozornost snad všech, kteří stánek Husqvarny navštívili. V tu ránu se honí hlavou otazníky, kam bychom mohli toto stovoření zařadit? Dirt-track, naháč, trial nebo snad café-racer? Mám pocit, že z každého z nich si koncept SMQ uloupl kousek.Extravagance je vidět na každém detailu. Tak třeba „aerodynamická“ přední maska, za kterou je skrytý chladič, téměř offroadové sedlo, mohutná kuželovitá koncovka výfuku nebo dlouhá nádrž vypovídají své o svérázném italském designu. Nicméně italští designéři ztvárnili myšlenku postavit fungl nový typ motocyklu, který bude především perfektně ovladatelný a lehký, a tím jezdci zaručí pořádnou porci jednostopé zábavy.
Husqvarna SM530RR
Letošnímu Světovému šampionátu Supermoto třídy S2 opět kraloval francouzský rychlík Adrien Chareyre, který se za světovými body honil v sedle tovární Husqvarny. Právě proto připravili v Husqvarně na oslavu titulu mistra světa limitovanou edici motardových závoďáků SM530RR a SM450RR. Obě mašiny jsou osazeny naprosto stejnými racingovými komponenty, jako používali na svých speciálech tovární jezdci Husqvarny Adrien Chareyre, Gerald Delepine a Thomas Chareyre. Tím je například zajímavě tvarované sedlo pro lepší držení těla při akceleraci.Mezi naleštěnými Husky byly pochopitelně k vidění jak dvoutaktní, tak čtyřtaktní offroadové kousky celé motokrosové a enduro modelové řady. Těmto offroaďákům dominovala fungl nová čtyřtaktní dvěpade TC250. Největší inovace zaznamenal jednoválcový vodou chlazený motor se čtyřmi titanovými ventily, který nyní váží pouhých 22 kg. Nový je také lehčí rám s předělanou geometrií. Suma sumárum, celková hmotnost TC 250 dělá 92 kg suché váhy.
Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
- Výstava EICMA v Miláně - informace
- Miláno 2008 - Yamaha
- Miláno 2008 - BMW F800R a Lo Rider
- Miláno 2008 - BMW F800R a Lo Rider
- Miláno 2008 - Suzuki GSF650/650S Bandit
- Miláno 2008 - KTM
- Miláno 2008 - Moto Guzzi
- Miláno 2008 - Aprilia Mana X
- Miláno 2008 - Honda
- Miláno 2008 - Ducati
- Miláno 2008 - Kymco
- Miláno 2008 - Husqvarna
- Miláno videoreportáže - příslušenství
- Miláno 2008 - Derbi
- Miláno 2008 - Harley Davidson & Buell
- Miláno 2008 - Nipponia
- Miláno - 10x videoreportáž
- Miláno 2008 - Bimota, Benelli, MV Agusta, Moto Morini
- Miláno 2008 - Rieju
- Miláno 2008 - sportovní moto
- Miláno 2008 - Výrobci přileb
- Miláno 2008 - zajímavosti
- Miláno 2008 - hodnocení hostesek
Jak se Vám líbil tento článek?