globalmoto_duben_nolan




EICMA Miláno 2007

Kapitoly článku


Také tentokrát tomu nebylo jinak a Husaberg vzbudil na výstavě EICMA vystaveným prototypem velký zájem. Pro novou generaci žlutomodrých teréňáků vyvinul Husaberg zcela nový revoluční koncept čtyřtaktního motoru se 70-ti stupňovým úhlem válce a elektronickým vstřikováním paliva.


Při vývoji nového motoru se vedle vysoké spolehlivosti a odolnosti stalo hlavním cílem projektantů umístit klikovou hřídel do blízkosti celkového těžiště a tím pádem zlepšit jízdní vlastnosti motocyklu. (Díky plochému válci bylo umožněno posunutí klikové hřídele o více než 100 milimetrů nahoru a o 160 milimetrů dozadu, čímž se rotující kliková hřídel dostane blíž k těžišti stroje)

Podobně jako zcela nový koncept motoru se nově objevilo také využití plastu při konstrukci zadní části rámu motocyklu. Hlavní rám je však vyroben z chrom-molybdenového materiálu. O odpružení motocyklu se starají tlumiče značky WP, přední i zadní brzdy jsou od italského výrobce Brembo.
Za technologickými novinkami nezůstává pozadu ani nový, velice atraktivní design stroje.

Pro Husaberg tradiční modrožlutou kombinaci barev doplňují tabulky a zadní blatník v bílém provedení. Některé prvky, jako jsou protektory přední vidlice nebo víčko nádrže s bezpečnostní pojistkou, známe ze strojů KTM, tedy značky, pod kterou Husaberg spadá.

Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist