EICMA Miláno 2007
Text: Filip Tichý , Lukáš Růžička | Foto: Vláďa Novotný , TZ , Jarda Ducháček | Zveřejněno: 16.11.2007 | Zobrazeno: 28 201x
Kapitoly článku
Letošní novinkou tohoto výrobce je sportovní kapotovaný model DB7. Motorově stroj čerpá tradičně ze stáje Ducati. V tomto případě bije uvnitř motor 1098 Testastretta Evoluzione. Specialitou značky jsou rámy a celková konstrukce jejich strojů. DB7 v tomto ohledu není výjimkou. Na motocyklu je použit nový hybridní příhradový rám z oválných trubek doplněný o odlehčené strojové části (cnc). Podobné řešení zvolil výrobce i u netradiční a unikátní kyvné vidlice.
Vzhledově jde rovněž o lahůdku, integrované blinkry, dvojice nad sebou umístěných bodových světel a sexy minimalistická záď to je jen několik detailů, které hovoří za vše. Na první pohled musí každého upoutat kvalita a preciznost zpracování o použitých materiálech ani nemluvě. Motocykl je vyveden v tradičním červeno-bílo-černém provedení. DB7 váží pouhých 170 kg a do velice kompaktní a vzhledově sladěné nádrže se vejde velice slušných 26 l paliva.
Dominantním prvkem je tradičně vedená a do boku vytažená koncovka výfuku, která působí po nejrůznějších kreacích japonských výrobců jako balzám na duši.
Bimota zde však představila svým fanouškům i novou a více agresivnější verzi svého Deliria pod označením DB6 R. Ta dostála několika modifikací a odlehčení karbonem, nicméně především nový vzduchem chlazený Ducati motor o objemu 1078 ccm.
Pro opravdové fajnšmekry zde byla navíc představena varianta Borsalino, která jde ještě dále co se barevného provedení, čalounění sedadla a dalších doplňků týče.
Video: Ostatní značky
(autor: Jarda, střih: Radek Žemlička)Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?