Eicma 2006
Text: Jarda Ducháček , Filip Tichý , Lukáš Růžička | Zveřejněno: 28.11.2006 | Zobrazeno: 126 070x
Kapitoly článku
- Úvodní informace
- První novinky
- Aprilia
- Benelli
- Bimota
- Buell
- Cagiva / Husqvarna / MV Agusta
- Derbi
- Ducati
- Gilera / Piaggio / Vespa
- Kawasaki
- KTM
- Malaguti
- Moto Guzzi
- Moto Morini
- Rieju
- Yamaha
- Příslušenství a zajímavosti
- Hodnocení dívek z výstavy
- Videa z výstavy
- Elektroskútry Vectrix
- Motolive - testovací jízdy pro veřejnost
Malaguti představila na milánské výstavě dvě novinky a to nový Phantom F12 S a zmodernizovaný Madison v objemu 250ccm a 125 ccm.
Phantom F12 S má opravdu bohatou historii a značka s ním sklidila na trhu nemalý úspěch. Nová generace se tak snaží na tuto legendu v maloobjemových skútrech nyní navázat právě představeným modelem. Podle toho co jsem měl možnost spatřit, jedná se i nadále o designově a technicky povedený kousek, který svými kompaktními rozměry určitě rozčísne nejednu městskou kolonu.
O pohon se stará dvoutaktní kapalinou chlazený jednoválec, který je podle výrobce ideální právě do městských aglomerací. Vybaven je 13“ koly osazenými vpředu pneumatikami o rozměru 130/60 a vzadu 140/60. Vpředu má jezdec k dispozici pro bezpečné zastavení 190 mm brzdový kotouč. Stroj dostal také nový kombinovaný (analog/digital) přístrojový panel. Na trhu by se měl tento 95 kg vážící skútr objevit na jaře 2007.
Další novinka Madison 250 ccm a 125 ccm je pro Italy srdcovou záležitostí. Údajně až 95% všech na něm použitých komponent pochází z domácí produkce. Oba tyto “cestovní“ maloobjemové stroje s motory koncernu Piaggio byly upraveny na normu Euro3 a dostalo se jim elektronického vstřikování. Upraveny byly rovněž za účelem snadnější a lehčí ovladatelnosti. Snížena byla hmotnost, rozvor a výška sedla. Jak výrobce uvádí mělo by to přinést především lepší ovladatelnost do stále více zaplněných městských aglomerací, kam je tento stroj v obou objemových kategoriích především určen. Pod sedlo není problém umístit dvě otevřené přilby, případně laptop. Stroje budou k dispozici v široké škále barevných provedení.
O pohon se stará dvoutaktní kapalinou chlazený jednoválec, který je podle výrobce ideální právě do městských aglomerací. Vybaven je 13“ koly osazenými vpředu pneumatikami o rozměru 130/60 a vzadu 140/60. Vpředu má jezdec k dispozici pro bezpečné zastavení 190 mm brzdový kotouč. Stroj dostal také nový kombinovaný (analog/digital) přístrojový panel. Na trhu by se měl tento 95 kg vážící skútr objevit na jaře 2007.
Další novinka Madison 250 ccm a 125 ccm je pro Italy srdcovou záležitostí. Údajně až 95% všech na něm použitých komponent pochází z domácí produkce. Oba tyto “cestovní“ maloobjemové stroje s motory koncernu Piaggio byly upraveny na normu Euro3 a dostalo se jim elektronického vstřikování. Upraveny byly rovněž za účelem snadnější a lehčí ovladatelnosti. Snížena byla hmotnost, rozvor a výška sedla. Jak výrobce uvádí mělo by to přinést především lepší ovladatelnost do stále více zaplněných městských aglomerací, kam je tento stroj v obou objemových kategoriích především určen. Pod sedlo není problém umístit dvě otevřené přilby, případně laptop. Stroje budou k dispozici v široké škále barevných provedení.
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
- Úvodní informace
- První novinky
- Aprilia
- Benelli
- Bimota
- Buell
- Cagiva / Husqvarna / MV Agusta
- Derbi
- Ducati
- Gilera / Piaggio / Vespa
- Kawasaki
- KTM
- Malaguti
- Moto Guzzi
- Moto Morini
- Rieju
- Yamaha
- Příslušenství a zajímavosti
- Hodnocení dívek z výstavy
- Videa z výstavy
- Elektroskútry Vectrix
- Motolive - testovací jízdy pro veřejnost
Jak se Vám líbil tento článek?
Náš tip