EICMA 2005
Text: Jarda Ducháček , Filip Tichý | Zveřejněno: 25.11.2005 | Zobrazeno: 77 094x
Kapitoly článku
Super Enduro 950
KTM zareagovala na ohlasy z konkurenčního počinu - BMW HP2, které pochvalně hodnotí i někteří ortodoxní oranžovci. Toto sportovní náčiní odvozené od 950 Adventure s crossovým předkem a světlem, lehčí a menší nádrží a sportovním sedlem má oproti Adventure S ještě o pět milimetrů delší zdvihy.
Adventure 990 EFI
Nástupce 950 Adventure využívá motor koncepce LC8 s navýšeným objemem 999 ccm použitým v modelu Superduke s elektronickým vstřikováním - emisní normy Euro3 jsou neúprosné. Nový Adventure bude i nadále k dispozici ve dvou verzích - civilnější standardní verze v černém nebo oranžovém provedení s lehce nižším podvozkem a brzdovým systémem s ABS, naštěstí s možností deaktivace pro jízdu v terénu. Ostřejší verze Adventure S s delšími zdvihy se může pochlubit designem naznačujícím úspěchy KTM na Dakaru - jen nápisy Gauloises chybí.
Adventure 990 S
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?