Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
seikos> Na jednu stranu si drží svůj vzhledový feeling, ale na druhou máš absolutní pravdu nový desetiletí vyžaduje nový vzhled. Teď už v tom je strach/lenost/peníze zkoušet nové prvky a design.
jako bullikář jsem nadšenej...Erikovi fandim...designově se mi to líbí rozhodně je to 1003x hezčí než 1125R a jsem zvědav až přijede s modelem SX od čehož očekávám naháče...za mě rozhodně palec hore...u Bullíků jsem na rozpoluplný přijetí zvyklej, taže mě to vubec nervy nedrásá heheh
Nepřišlo vám, že to přední světlo by mohlo mít něco jako má BMW? Myslím to zrcátko, aby to svítilo ideálně v zatáčkách. Ledka bude přes den a pak z tý ďoury musí být něco pořádnýho...
Jinak Buell je mi sympatický, protože jeho konstrukční vychytávky nejdou s davem a jsou funkční.
jeden kotouč, nutno podotknout že 8mi píst! na mém xb je 6ti pístek a brzdí to nádherně!
jinak se mi jednoznačně líbí. k těm značkám co píše pilotbalda bych ještě doplnil trochu MV Agustu Erik je zpět a to je dobře!
Buell by udělal dobře kdyby najmul nějakého rozumného designéra. Ty jeho motorky jsou už X let úplně stejný. A nechci říct že ošklivý. Jen prostě designem nenadchnou.
A také pořád krátký. Neškodilo by roztáhnout rozvor o nějakých 8cm
21 stupnova kontrola trakce... tym ludom uz fakt hrabe
inak nemozem si pomoct, ale napriek tomu ze to neni uplne skareda motorka, pripada mi tak nejak... neviem jak to povedat... jak keby bola ta kapotaz uplacana na kolene v garazi...
cena 360.000 je zadarmo... keby taketo nieco vyvinuli napriklad v usti tak by za to pytali 3.600.000 a este by na forach vzklicili obavy ci to nebude tahat doprvava pri brzdeni...
nic premna. skor by mal zacat riesit nadherna streety tak ako kedysi...
Divny dizajn ala amerika ako pokus urobit z pioniera superbike
Myslím, že tu motorku udělali až zbytečně moc krásnou...
seikos> Na jednu stranu si drží svůj vzhledový feeling, ale na druhou máš absolutní pravdu nový desetiletí vyžaduje nový vzhled. Teď už v tom je strach/lenost/peníze zkoušet nové prvky a design.
jako bullikář jsem nadšenej...Erikovi fandim...designově se mi to líbí rozhodně je to 1003x hezčí než 1125R a jsem zvědav až přijede s modelem SX od čehož očekávám naháče...za mě rozhodně palec hore...u Bullíků jsem na rozpoluplný přijetí zvyklej, taže mě to vubec nervy nedrásá heheh
Nepřišlo vám, že to přední světlo by mohlo mít něco jako má BMW? Myslím to zrcátko, aby to svítilo ideálně v zatáčkách. Ledka bude přes den a pak z tý ďoury musí být něco pořádnýho...
Jinak Buell je mi sympatický, protože jeho konstrukční vychytávky nejdou s davem a jsou funkční.
Řádnej EXOT..Kdo na tom přijede na Dubou první, bude hero.
jeden kotouč, nutno podotknout že 8mi píst! na mém xb je 6ti pístek a brzdí to nádherně!
jinak se mi jednoznačně líbí. k těm značkám co píše pilotbalda bych ještě doplnil trochu MV Agustu Erik je zpět a to je dobře!
Buell by udělal dobře kdyby najmul nějakého rozumného designéra. Ty jeho motorky jsou už X let úplně stejný. A nechci říct že ošklivý. Jen prostě designem nenadchnou.
A také pořád krátký. Neškodilo by roztáhnout rozvor o nějakých 8cm
Pěknej strojek. A komponenty Showa jsou taky špičkové
ta je tak ošklivá , až je vlastně pěkná
21 stupnova kontrola trakce... tym ludom uz fakt hrabe
inak nemozem si pomoct, ale napriek tomu ze to neni uplne skareda motorka, pripada mi tak nejak... neviem jak to povedat... jak keby bola ta kapotaz uplacana na kolene v garazi...
Na SS bych raději dva kotouče vpředu.
Jinak se mi moc líbí.
erik je financny kuzelnik... klobuk dolu
cena 360.000 je zadarmo... keby taketo nieco vyvinuli napriklad v usti tak by za to pytali 3.600.000 a este by na forach vzklicili obavy ci to nebude tahat doprvava pri brzdeni...
Krásnej a zároveň drsnej stroj, kterej když necháš na volnoběh na stojánku, tak ti odpochoduje pryč. Pro takový motorky stojí za to žít
krásnej comeback
Krása!!! Trochu Kawa,Triumph, Ducati...