yamaha_demo_tour




Buell 1190RS - nový dvouválcový superbike

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kalda_999 (0) napsal 06.04.2011 v 22:50

No vypadá to moc hezky, doufám, že to nebude dělat stejný bordel jako ty předchozí Buelly s pumpou na močůvku od HD místo motoru... - Příšerná kombinace a hodně debilní nápad narvat do sportky motor z chopperu s ooooobrovskou klikou a příšernýma gyroskopickýma silama... Snad to nebude jako XB9 chtít vyjet po přidání plynu v zatáčce odpochodovat do kačírku... no uvidíme... Jinak se design konečně povedl a je to pěkné, nic netrčí a neruší siluetu, nikde žádné bachraté násosky vzduchu... Jo, vypadá to hezky

Dave8452 (0) napsal 28.02.2011 v 10:34

příšera :)

Vaklaf (6) napsal 26.02.2011 v 11:10

To Buellrider:

Repulsion (-1) napsal 25.02.2011 v 13:31

Go, Eric, go!

kubislav.k (0) napsal 22.02.2011 v 21:18

ymrich - máš pravdu, opět chyba redakce, titulek měl znít určitě jinak, takhle je to zavádějící a v Harley by z toho jistě radost neměli.

Buellrider (79) napsal 22.02.2011 v 20:11

Komentáře jsou vždycky větší sranda, než články. Odborník kolega axa-pneu a jeho chytristika:

"Buell už NIKDY víc! Zase ten bezva rám, co ti uškvaří nohy" - Rám na XB nikdy nepálil. V zimě bych si moc přál, aby topil, ale kdepak.

"zase ty ventilátory, co budou hučet dalších 189 hodin po otočení klíčku," - No a? Přitahuje to pohledy a v zimě se za větrákem skvěle nahřívají rukavice.

"zase ta klepatůra celého těla úplně všude ještě další den."
- moje XB klepe jen na volnoběh, za jízdy nic. A pokud decentně ano, je to móóóckrát příjemnější, než zběsilé brnění a mravenčení ve stupačkách japonských čtyřválů. Je fakt, že 1125ka taky trochu brněla, hlavně "nahoře".

"Toto bude mašina jen pro opravdové buellmaniaky, co překousnou všechny neduhy jen z toho důvodu, že mají na nádrži značku Buell." Za ty prachy si každej bude sakra jistej, že tu motorku chce i kvůli něčemu jinýmu, vzlášť, když na nádrži "BUELL" nebude. Pomineme-li, že Buelly řady XB (a tohle je sakra podobné) nádrže jako takové nemají.

A pro ostatní - jsem též pro řemen, je to jinej svět, nula starost, jen pozitiva...

ymrich (2) napsal 22.02.2011 v 10:11

Nejprve jsem byl zmatený, že je řeč o novém Buellu - podivil jsem se, že by Harley Davidson znovu rozjel provoz, což by bylo opravdu hodně překvapivé, ale bližší pohled na fotky ukázal, že jde ve skutečnosti o EBR (Eric Buell Racing), takže Buellova záležitost. Celá věc se jménem značky je docela legrační...

BadRX (84) napsal 21.02.2011 v 13:03

Udelal jste mi Eriku opravdu radost!

polopost (67) napsal 20.02.2011 v 23:12

ou... tak nebejt tý ceny a bejt řemenu, tak to je vááženě sexy

Desmo (0) napsal 20.02.2011 v 22:02

moc pekne )

kubislav.k (0) napsal 20.02.2011 v 14:58

opět jsem se u komentářů pobavil, hodnotit nebudu ani je ani motorku, jen doplním, že její předběžná cena je hodně přes 800.000,- czk ( 44.900,-usd), to nějak redaktorům vypadlo. zdroj: //www.motorcycl...l-1190rs-first-look/
//www.twinmotorcycles.nl/artikelen.asp?cid=12&aid=131

Amík (5) napsal 20.02.2011 v 14:28

Koukám, že spoustu lidí má určitě radost ze svých obohacujících příspěvků do komentáře. Říkám si, že kdybych se měl negativně vyjadřovat například k jízdním vlastnostem Bugatti Veyrona (anichž bych sáhl aspoň na kliku jeho dveří), musel bych být ostatním za Lojzu Kozíhobrka. Ale aspoň někdo dobře usíná.

Drakis (67) napsal 20.02.2011 v 13:11

Americká popelnice jake vše z ameriky

Interceptor (108) napsal 20.02.2011 v 12:35

Je to pěkné, ale je to Buell takže to bude zase všechno, jen ne konkurence schopné.

Kvilca (0) napsal 20.02.2011 v 11:55

Asi takhle, hnus je to pořád, ale vzhledem k tomu, že je to od Buella je to o malinký kousíček krok vpřed.

polopost (67) napsal 20.02.2011 v 00:14

třeba je to dvoutakt!
váha, lauf atd. by tomu odpovídalo, ale výkon by při 1200ccm byl asi někde jinde...

polopost (67) napsal 20.02.2011 v 00:13

axa-pneu:
A není 500km zatraceně málo? Za 500 km pomalu neokoukáš všechny tvary mašiny, natož aby ses s ní sžil natolik, že bys ji mohl pomlouvat, ne?

SHREK-CZ (0) napsal 19.02.2011 v 23:46

Nádhera..

Orgovany (796) napsal 19.02.2011 v 22:00

Bože muj, ten vejfuk je tenkej jako z dvoutaktu . Ale zbytek je .

nuclear (1) napsal 19.02.2011 v 21:46

už jsem se lek, že vepředu to má ty placaté uhlíkové dráty co byly na horských kolech.
Hmotnost tuhost dobrý, ale prstem to šlo trochu promáčknout,
na to prostě musí mít člověk náturu,
důvěru v technologie, jako to bylo v seriálu
"návrat do budoucnosti" - musíš myslet čtyřrozměrně

pipiiiiiii (-1) napsal 19.02.2011 v 20:52

Mooc pěkná prácička, ale ještě by to chtělo poladit lauf, přední masku a vrátit se zpět k řemenu! Eriku, jen tak dál! A Ty se Vaklafe nečil, ono veškerý ježdění je hlavně v té "spojce" mezi řídítky a sedlem a hold každej se na Buellu jezdit nenaučí!

Amík (5) napsal 19.02.2011 v 20:47

Na to už se zase dá dívat! Moc pěkná práce!!! Až na tu zmiňovanou koncovku. Stejně by tam šel hned laďák. Osobní zkušenost s Buellem 1125R "axa-pneu" beru, prostě mu nesedla, nenadchla ho. Jen mne zaráží, že to nezjistil ještě před koupí. Erikovi velké díky hlavně za XB12S, které mne dostalo.

Toxy (5) napsal 19.02.2011 v 19:37

axa-pneu>no jo zas promluvila jedna velká zkušenost

pylot (27) napsal 19.02.2011 v 18:30

axa-pneu> Hele nemiva buel v ramu schovanou nadrz na benzin? Nebo co to tam vevnitr vlastne je?

RoadRunner (0) napsal 19.02.2011 v 18:27

Naprostá špica

hollas (-2) napsal 19.02.2011 v 18:21

Tak to je paráda!

axa-pneu (1) napsal 19.02.2011 v 17:57

To MIK27
Já ale mluvím o 1125R - osobní(neskutečně špatná) zkušenost.
To Vaklaf
Najel jsem na něm přesně 500 km - potom to muselo z domu. Jo a já se moc nebavil. Asi nejsem ten správnej borec...Většina lidí tady komentují něco, co viděli jen na obrázku. Faktem je, že na obrázku to vypadá super, ale skutečnost je tak trošku jiná. (P.S. nejezdím na japonci)

ofca (0) napsal 19.02.2011 v 17:27

Souhlas... Paráda až na ten lauf..

MIK27 (0) napsal 19.02.2011 v 17:04

axa-pneu - je Buell a Buell. Myslíš tradiční typy s motorem z HD a tedy vzducháče nebo 1125R/CR/RR? Tam je to celkově trochu jiné..

sxs525 (138) napsal 19.02.2011 v 16:58

hezký pěkný až na ten vejfuk

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist