Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já ceny moto vidím tak, že 300 klacků je cca. strop pro normálního zaměstnance. Dál už je to pro lidi, co love mají. A pak na ceně zase tolik nezáleží, pravda..
Tzn. plebs na tuhle mašinu nedošáhne a zbytek pořídí nějakou luxusnější alternativu.
Krásná motorka, ale proč tam jsou samé fotky z okruhu ? Tak se hodí trochu jiné motorky než naháče. Cena kolem 450 je OK, zákazníci Ducati to akceptují. Jen se obávám, aby v CZ nedopadla jako Panigale V2 nebo Multistrada 950, které se všem líbí, ale většina přihodí něco navíc a jde do Panigale nebo Multi V4.....
Za mě to dává neskutečný smysl! A každopádně klobouk dolů před Ducati. V2SF je super nápad, ale poměrně riskantní střelba do vlastních řad. Podle mě naprostej hrob monsteru. Moc nerozumím tomu, proč nenechali dál monstera s trubkovým rámem, když teď přišli s tímhle. Nový monster je unikátní stroj a za mě neskutečný upgrade a klidně bych do toho šel, ale proč potom pohřbili Monstera??? Nová MT-10 může jen tiše závidět ten design...
Parádní stroje. Po V2 bych možná někdy i sáhnul. Volba zadního ráfku a obutí je jednoduše nej . Zvíře SP je na cestu, za mnou předpokládaných cca 850t, prostě moc.
Tak to se jim teda povedlo, malej streetfighter je krásnej jako velkej, ale těžko soudit jak moc pohodlnej a malej, kazdpopadně testovačku bych si nechal líbit. No a ty karbonový kola u SP jsou total sex
Krasna. Snad k ni jednou dospeju. Zatim dlouho, nebo mozna porad, bude mit na de mnou prevahu novej Monster. Libil by se mi nejakej kompromis, jako Tuono, Z900, nejaka trosku aerodinamicka ochrana pro vyssi rychlosti. Takhle si pripadam na rovince jak na delovej kouli. Na silnici je to v poradku, tam prez kolem 200 nejedu, ale na okruhu by se sikla nejaka polokapotaz.
a já hlupák si do dneška myslel, že streetfighter se jakýsi super-sportovní základ zbavený kapot a všelikerých přebytečných plastů. Ale tady ... Motorka to určitě bude hooodně zábavná, ale za sebe říkám ne, děkuji.
je to krásný zajímavé atd i s tím světlem ze ZEDA
Ježíšku vidíš to ?
4 reakce
Já ceny moto vidím tak, že 300 klacků je cca. strop pro normálního zaměstnance. Dál už je to pro lidi, co love mají. A pak na ceně zase tolik nezáleží, pravda..
Tzn. plebs na tuhle mašinu nedošáhne a zbytek pořídí nějakou luxusnější alternativu.
17295 eur
Krásná motorka, ale proč tam jsou samé fotky z okruhu ? Tak se hodí trochu jiné motorky než naháče. Cena kolem 450 je OK, zákazníci Ducati to akceptují. Jen se obávám, aby v CZ nedopadla jako Panigale V2 nebo Multistrada 950, které se všem líbí, ale většina přihodí něco navíc a jde do Panigale nebo Multi V4.....
1 reakce
Na vyřádění slušnej mátroš
Vypadá báječně
Cena tak 450??
1 reakce
Za mně dobrý
1 reakce
Za mě to dává neskutečný smysl! A každopádně klobouk dolů před Ducati. V2SF je super nápad, ale poměrně riskantní střelba do vlastních řad. Podle mě naprostej hrob monsteru. Moc nerozumím tomu, proč nenechali dál monstera s trubkovým rámem, když teď přišli s tímhle. Nový monster je unikátní stroj a za mě neskutečný upgrade a klidně bych do toho šel, ale proč potom pohřbili Monstera??? Nová MT-10 může jen tiše závidět ten design...
2 reakce
Parádní stroje. Po V2 bych možná někdy i sáhnul. Volba zadního ráfku a obutí je jednoduše nej . Zvíře SP je na cestu, za mnou předpokládaných cca 850t, prostě moc.
Konecne
Tak se dívám na SF V2 A Yamahu MT-10 a já mám jasno. :)
Porad jeste mohou sahnout do supliku a predstavit V2 1300ccm...
1 reakce
Tak to se jim teda povedlo, malej streetfighter je krásnej jako velkej, ale těžko soudit jak moc pohodlnej a malej, kazdpopadně testovačku bych si nechal líbit. No a ty karbonový kola u SP jsou total sex
Krasna. Snad k ni jednou dospeju. Zatim dlouho, nebo mozna porad, bude mit na de mnou prevahu novej Monster. Libil by se mi nejakej kompromis, jako Tuono, Z900, nejaka trosku aerodinamicka ochrana pro vyssi rychlosti. Takhle si pripadam na rovince jak na delovej kouli. Na silnici je to v poradku, tam prez kolem 200 nejedu, ale na okruhu by se sikla nejaka polokapotaz.
1 reakce
Oči z toho toľko nebolia, ako pri japoncovi.
Ale rozumné využitie takej mašiny je snáď len na okruhu,či?
5 reakcí
Pekne … sice prakticnost myho gsxska to asi nepobere … ale jako pozerska masina se to tentokrat povedlo (jako vetsina ducen).
7 reakcí
Tuono je oproti Streetfigtheru tlustá Berta, krásnej Chuligán
To je zvěřátko parádní!!!
P.s.: ale asi zase moto pro půlčíky
Základní streetFighter má 153kobyl a takovej jako standard 208..A není to jako málo? Twl masakr jako.
Ta je! At uz je jaro a dostupna predvadecka
To je náááádhera, tak mají vypadat současné mašiny !!!!!!
a já hlupák si do dneška myslel, že streetfighter se jakýsi super-sportovní základ zbavený kapot a všelikerých přebytečných plastů. Ale tady ... Motorka to určitě bude hooodně zábavná, ale za sebe říkám ne, děkuji.
1 reakce
nádhernej design (nebo jak píšou zdejší analfabeti "desing") japonci, učte se...
1 reakce
Ten úvod sedí a nejen u streetfightera.