Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak je to holka nebo kluk?
sorry jako, ale každá správná mašina v tom má jasno:
tlustej dědek = velkej haryk
silnej fotr = speed triple
rychlej frajer = street triple
mladá co to má ráda = ninja
kočička s drápkama = monster
střelenej teenager = ducati scrambler
sráč s kravatou = burgman
Ale tohle? to je zase další transka s pinďou a kozama.
A tu hadici tam dali jako moderní designový prvek, ne?
Pevně doufám, že je to jen něčí garážový počin, který by se dal v tom případě označit za luxusní.
Pokud to má však být počin Ducati ve fabrických podmínkách, je mi, jako Ducatistovi, smutno...
Café Racer a Icon 800 stojí 290tis, takže 1100 se myslím bude už v základu tlačit k 320-ti až 350-ti. Cpát do ní další peníze bych tedy rozhodně nechtěl. Mám za to, že už s motorem 800 je prvotní myšlenka duálního motocyklu Scrambler (i do lehkého terénu) tak akorát na hraně. Tenhle hrubián měl bušit v další generaci nádherné žluté Sport 1000 a basta.
puffybodie má recht
Abbany:ty bud radsi ticho,je snad normalni,ze vzdy budou souhlasne i nesouhlasne ohlasy,kazdej reaguje jinak ,tak je to ok.
Je videt,ze si mimo a asi neprobehl prasecek ci mas komplex,bez si radsi zacvicit
Tovarni moto pro upravy jsou okruhovky. Ostatni do provozu si normalni clovek za cca 500.000 koupi hotovou motorku. Kdo ne...no radeji pomlcim... Televizi si taky kupujes s tim, ze jeste doma dopajis nejake obvody? Auto si taky kupujes s tim, ze jeste budes muset nejake veci dodelat? Chleba si taky doma dopeces? Obleceni si doma taky dosijes?
A zase je tu remcalov, čo dokážu len okecávať a sami nič lepšie nevymyslia.
Továrenska moto je na to, aby si ju každý mohol upraviť podľa vlastnej fantázie a chuti.
Až vtedy pocíti radosť so svojho biku. Ak na to nemáte gule, tak aspon držte huby.
Vypadá dobře, ostatně stejně jak menší brácha Každopádně to musí mít ve fabrice dobře spočítaný, že se do toho pustili.Protože kdyby o to nebyl zájem a lidi to nekupovali, těžko by jen tak z nudy dělali dalšího. A že je to mašina jen na kratší vzdálenosti ??? no a co , kdo má v dnešní uspěchané době čas, pořád někam cestovat. Takhle si po práci majitel udělá svoje kolečko, zadriftuje si na rovné polnašce a s prádnou hlavou dojede dom
Zajímavé mně příjdou ty budíky a tím to končí. Přívody vzduchu k olej.chladiči, výfuky ala M1100/Panigale a vůbec celý ten stavebnicový systém mně připadne jako by u Ducati chtěli zákazníky všemi těmi Scarmblery zadusit. Od uvedení nádherných Sport Classiců v roce 2006 čekám co za libové sportovní retro z nich ještě vypadne, když už drží vzducháče stále při životě, a oni nacpou největší Desmodue do 4 roky starého kabátu prodávaného na všech frontách. Je čas zvednout telefon a volat Terblanche, nebo se ohlédnout do nedávné minulosti a oprášit třeba brka jako byly 851/888 apod. Jsem hoši fanda, ale BMW a Triumph jsou na tom v tomhle sektoru momentálně lépe. Jsem zvědav jak na tu letošní "dopovací aféru" (Panigale V4 a tohle) příznivci značky zareagují. Scramblera 1100 bych v garáži asi nesnesl (Desert Sled 800 jo).
Neni to uplne tragicke,tyhle retro moto jsou koneckoncu vcelku hezke,ale na tehle mi neco prijde dost nevyladene.
Bijou me do oci hlavne ty dekly kovoveho nadechu u prvniho valce a to same u predniho teleskopu pod blatnikem-je to tam jen na ohyzd.
Vyfuk mohl byt taky lepsi...mozna to dela zvolena ceĺkova barva,ale bez tech deklu tam by to bylo hezci.
Bohužel na obrázcích je viďět že dnešní motorky, jejich tvary i základní technická řešení se rodí v počítaci. Stejně jako zveřejněné fotky před představením motocyklu. Takže se nechám ,,překvapit", zda to v reálu dopadlo dobře...
Šimi57: Hold, sú aj ľudia, ktorí sú radi, keď na nich na motorke fúka. Chápem, že majitelia cestných "poloautobusov" nie sú cieľovou skupinou predmetnej motorky. Uznávam ale, že tá brzdová hadica je trochu cirkusantsky vedená, no tie tlakové hadice pri motore určite "nebincajú", mám ich na mojej rovnako a bez problému.
Nejsem příznivec těchto typů motorek, Všechny ty scamblety, café racery a retro moto jsou na jízdy tak max. kolem komína za suprového počasí. Na těchto po 100km v dešti, nebo za špatného počasí musí jezdec zákonitě chcípnout. U této ducatky mě fascinuje brzdová hadice nad řídítky a jistě bincající se tlakové hadice u motoru. To je fakt super. Ale když to někdo chce, proč ne. Já bych to nechtěl ani zadarmo.
Super, že opäť vytiahli starý vzducháč 1100. Aj keď po Desert Sled-e už asi nič nebude dosť "scramblerózne", tak chápem, že je to ich podznačka pre "retro" a nebudú to meniť, aj keď je to už "iba" veľký naháč bez vážnejších terénnych schopností. Za mňa.
Než jsem si přečetl o co jde, připadlo mi to jako vopice. Další a další a další rádoby retro. Asi všem došla šťáva a netuší jak dál, tak se nabízí jednoduché řešení - retro.
Aby sa už z tejto mody neposr.ali...Scrambler sem Scrambler tam...Furt to mrdajú všetci...A pritom ide o úplne normálnu motorku, na ktorej nie je nič iné ako na akejkoľvek inej...Detto všetky tie "café racery" a ešte neviem aké iné Guči mrdali...Ja neviem nemôže sa to volať proste Ducati 1100?
Ten název to zbytečně deklasuje, ale jinak je to hezká poměrně všestranná motorka... až na ten budík a švihadlo, samozřejmě :)
Mám rád scramblery. Ale tydle ty věci od ducati se mi už od začátku nelíbí. Radši postavit něco v garáži než toto...
Tak je to holka nebo kluk?
sorry jako, ale každá správná mašina v tom má jasno:
tlustej dědek = velkej haryk
silnej fotr = speed triple
rychlej frajer = street triple
mladá co to má ráda = ninja
kočička s drápkama = monster
střelenej teenager = ducati scrambler
sráč s kravatou = burgman
Ale tohle? to je zase další transka s pinďou a kozama.
A tu hadici tam dali jako moderní designový prvek, ne?
puffybodie : Treba rozlišovať medzi "môžeš" a "musíš".
Paradny stroj...klasicky moderny jednoduchy nahacik typu scrambler...toto by som bral hned...
Pevně doufám, že je to jen něčí garážový počin, který by se dal v tom případě označit za luxusní.
Pokud to má však být počin Ducati ve fabrických podmínkách, je mi, jako Ducatistovi, smutno...
Café Racer a Icon 800 stojí 290tis, takže 1100 se myslím bude už v základu tlačit k 320-ti až 350-ti. Cpát do ní další peníze bych tedy rozhodně nechtěl. Mám za to, že už s motorem 800 je prvotní myšlenka duálního motocyklu Scrambler (i do lehkého terénu) tak akorát na hraně. Tenhle hrubián měl bušit v další generaci nádherné žluté Sport 1000 a basta.
puffybodie má recht
No tak já nemám zájem
Abbany:ty bud radsi ticho,je snad normalni,ze vzdy budou souhlasne i nesouhlasne ohlasy,kazdej reaguje jinak ,tak je to ok.
Je videt,ze si mimo a asi neprobehl prasecek ci mas komplex,bez si radsi zacvicit
Tovarni moto pro upravy jsou okruhovky. Ostatni do provozu si normalni clovek za cca 500.000 koupi hotovou motorku. Kdo ne...no radeji pomlcim... Televizi si taky kupujes s tim, ze jeste doma dopajis nejake obvody? Auto si taky kupujes s tim, ze jeste budes muset nejake veci dodelat? Chleba si taky doma dopeces? Obleceni si doma taky dosijes?
abbany: ano aj. Ale ono není jak uvádíš. STK nemá bohužel v ČR takovou benevolenci ke kreacím domácího řazení. Na Záhorí se máte no.
krásná motorka
A zase je tu remcalov, čo dokážu len okecávať a sami nič lepšie nevymyslia.
Továrenska moto je na to, aby si ju každý mohol upraviť podľa vlastnej fantázie a chuti.
Až vtedy pocíti radosť so svojho biku. Ak na to nemáte gule, tak aspon držte huby.
Myšlenka dobrá, ale ten vytrčenej digitální budík a nad ním se tyčící brzdová hadice jak dětský švihadlo , Ducati pod koncernem jde do kopru...
Vypadá dobře, ostatně stejně jak menší brácha Každopádně to musí mít ve fabrice dobře spočítaný, že se do toho pustili.Protože kdyby o to nebyl zájem a lidi to nekupovali, těžko by jen tak z nudy dělali dalšího. A že je to mašina jen na kratší vzdálenosti ??? no a co , kdo má v dnešní uspěchané době čas, pořád někam cestovat. Takhle si po práci majitel udělá svoje kolečko, zadriftuje si na rovné polnašce a s prádnou hlavou dojede dom
Zajímavé mně příjdou ty budíky a tím to končí. Přívody vzduchu k olej.chladiči, výfuky ala M1100/Panigale a vůbec celý ten stavebnicový systém mně připadne jako by u Ducati chtěli zákazníky všemi těmi Scarmblery zadusit. Od uvedení nádherných Sport Classiců v roce 2006 čekám co za libové sportovní retro z nich ještě vypadne, když už drží vzducháče stále při životě, a oni nacpou největší Desmodue do 4 roky starého kabátu prodávaného na všech frontách. Je čas zvednout telefon a volat Terblanche, nebo se ohlédnout do nedávné minulosti a oprášit třeba brka jako byly 851/888 apod. Jsem hoši fanda, ale BMW a Triumph jsou na tom v tomhle sektoru momentálně lépe. Jsem zvědav jak na tu letošní "dopovací aféru" (Panigale V4 a tohle) příznivci značky zareagují. Scramblera 1100 bych v garáži asi nesnesl (Desert Sled 800 jo).
A mně se to moc líbí. Až na tu brzdovou hadici.
Neni to uplne tragicke,tyhle retro moto jsou koneckoncu vcelku hezke,ale na tehle mi neco prijde dost nevyladene.
Bijou me do oci hlavne ty dekly kovoveho nadechu u prvniho valce a to same u predniho teleskopu pod blatnikem-je to tam jen na ohyzd.
Vyfuk mohl byt taky lepsi...mozna to dela zvolena ceĺkova barva,ale bez tech deklu tam by to bylo hezci.
Mohla by mi říkat pane
Bohužel na obrázcích je viďět že dnešní motorky, jejich tvary i základní technická řešení se rodí v počítaci. Stejně jako zveřejněné fotky před představením motocyklu. Takže se nechám ,,překvapit", zda to v reálu dopadlo dobře...
tak toto ne
Šimi57: Hold, sú aj ľudia, ktorí sú radi, keď na nich na motorke fúka. Chápem, že majitelia cestných "poloautobusov" nie sú cieľovou skupinou predmetnej motorky. Uznávam ale, že tá brzdová hadica je trochu cirkusantsky vedená, no tie tlakové hadice pri motore určite "nebincajú", mám ich na mojej rovnako a bez problému.
Nejsem příznivec těchto typů motorek, Všechny ty scamblety, café racery a retro moto jsou na jízdy tak max. kolem komína za suprového počasí. Na těchto po 100km v dešti, nebo za špatného počasí musí jezdec zákonitě chcípnout. U této ducatky mě fascinuje brzdová hadice nad řídítky a jistě bincající se tlakové hadice u motoru. To je fakt super. Ale když to někdo chce, proč ne. Já bych to nechtěl ani zadarmo.
Super, že opäť vytiahli starý vzducháč 1100. Aj keď po Desert Sled-e už asi nič nebude dosť "scramblerózne", tak chápem, že je to ich podznačka pre "retro" a nebudú to meniť, aj keď je to už "iba" veľký naháč bez vážnejších terénnych schopností. Za mňa.
Nechcem moto bez normálneho, klasického ANALÓGOVÉHO tachometra.
Než jsem si přečetl o co jde, připadlo mi to jako vopice. Další a další a další rádoby retro. Asi všem došla šťáva a netuší jak dál, tak se nabízí jednoduché řešení - retro.
To je okopirovana Jawa 1000 ne?
Ovšem reseni brzdove hadice nad budikem, by technik STK mohl brat jako bráněníi ve vyhledu řidiče
rozhodně se to dalo čekat a bude to super, všichni chtějí retro s velkým motorem a ducati to umí, takže proč si z toho koláče nevzít.
Aby sa už z tejto mody neposr.ali...Scrambler sem Scrambler tam...Furt to mrdajú všetci...A pritom ide o úplne normálnu motorku, na ktorej nie je nič iné ako na akejkoľvek inej...Detto všetky tie "café racery" a ešte neviem aké iné Guči mrdali...Ja neviem nemôže sa to volať proste Ducati 1100?
Já ti nevim, to už není ono ne? Je to takový bachratý a bude to "těžký".