Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no, přímej vstřik bych za "samozřejmost" nepovažoval, ale myslím že se autor jenom přepsal spíš by stálo za to vypíchnout přechod od řemenu k řetězům, což je tu patrný jen podle obrázků...
podobně má rozvod hnanej husqvarna zajímala by mě komprese
toho agregátu myslim že těhle výkonů ve Vdvojce je schopen jen desmodrom z itálie i když honda je dokázala porazit jejich vlastní zbraní
Ta suchá spojka mě bude chybět. Přece jenom má svoje kouzlo, dodává stroji jedinečnost(vzhled a rachtání) a dobře se servisuje. Rozvodový řetěz je podle mě zase plus, kvůli servisním intervalům, bude na něj větší spoleh. Hlavně jsem zvědavej na cenu, aby nevyskočila hodně nad cenu 1198. Myslím, že to bude super motor který bude japončíky budit ze spaní. A jak je znám tak udělají skoro kopii bez desma , na to nemají.
Mna by zaujimalo, kto to odjazdi...
Mozes to vyuzit snad len na okruhu, mimo neho to rozflakas.
Este by som chcel vidiet borca, co bude psychicky tak "hore" ze s tym na okruh fakticky pojde, a nedajboze to tam rozflaka...
Inak, v Bologni umej, to sa musi nechat.
uff, docela mazec čísla. Přesně s tím servisem, na okruhu budeš dělat ventily co 5000-7000km jen z principu. Mimo okruh to v ČR bude stejně za trest(jak pro řidiče/tak pro mašinu).Napadá mě, že když na to navěsíš laufy a hodíš jinou mapu v ECU o 5-7% tam určitě ještě nahoníš ...což už při tý vaze ty Gixera pěkně pozlobí
Vnitřnosti toho motoru se mi líbí a jsem rád, že se Ducati pořád drží dvouválu. Modernizace je nevyhnutelná. Osobně se mi nikdy ty chrastící spojky nelíbily, něco jako pane, vy to máte rozbitý.
Komentář Vito Corleone:
Tohle bude čistě okruhová záležitost, takže ten interval 24 tis.km je jen takovej marketingovej taháček. Vyjet s touhle bestií na naše zdevastované silnice, to je jak jezdit s vodnim skůtrem po zvoranym poli...
Na papíře pěkné...
Tak to je mazec už abych začal šetřit a do důchodu jí mám
Krasa
japonci na dvou valy kaslou momentalne...
sucha spojka skoda ji
no, přímej vstřik bych za "samozřejmost" nepovažoval, ale myslím že se autor jenom přepsal spíš by stálo za to vypíchnout přechod od řemenu k řetězům, což je tu patrný jen podle obrázků...
masakrrrrrr mazec...chci ji doma...
No hurá. Konečně zahodili ty řemeny. Až přijdou i na to, proč jim vždycky odejde zadní válec a ne přední, tak to bude super
Hmm,tak teď už jen dobrou životní pojistku...
masakr... chci,chci,chci
Krása, pokrok holt nezastavíš, ale při tomhle výkonu spotřeba nepůjde pod 10 litrů. Ale aspoň se člověk pořádně sveze...
at koukam jak koukam, prime vstrikovani opravdu nikde nevidim ...ma to neprimy vstrikovani jako vsechny ostatni motorky...
Krásné obrázky.A konečně je vidět vývoj.Suchá spojka ani řemeny by mě nechyběli.Za mě
spojka v oleji, rozvod řetězem?
podobně má rozvod hnanej husqvarna zajímala by mě komprese
toho agregátu myslim že těhle výkonů ve Vdvojce je schopen jen desmodrom z itálie i když honda je dokázala porazit jejich vlastní zbraní
Ale notak, rachtat se určitě bude, ale za příplatek
Tak to je masakr, začínám šetřit
Ta suchá spojka mě bude chybět. Přece jenom má svoje kouzlo, dodává stroji jedinečnost(vzhled a rachtání) a dobře se servisuje. Rozvodový řetěz je podle mě zase plus, kvůli servisním intervalům, bude na něj větší spoleh. Hlavně jsem zvědavej na cenu, aby nevyskočila hodně nad cenu 1198. Myslím, že to bude super motor který bude japončíky budit ze spaní. A jak je znám tak udělají skoro kopii bez desma , na to nemají.
To asi už trochu pojede , ale bude to vůbec ještě "to" vono?
notak už asi neuslyšíme řeči o tom že by se italům z lenosti nechtělo nic vyvijet
jak nemam dvojvalce rad tak je tento nadherny...
fakt zversky kusok roboty...
+ konecne normalna spojka
Mna by zaujimalo, kto to odjazdi...
Mozes to vyuzit snad len na okruhu, mimo neho to rozflakas.
Este by som chcel vidiet borca, co bude psychicky tak "hore" ze s tym na okruh fakticky pojde, a nedajboze to tam rozflaka...
Inak, v Bologni umej, to sa musi nechat.
Technická nádhera.Škoda těch řemenů, ale asi to jinak nešlo,protože je to celý postavený odznova.
Asi to bude dooooost dobré srdce
uff, docela mazec čísla. Přesně s tím servisem, na okruhu budeš dělat ventily co 5000-7000km jen z principu. Mimo okruh to v ČR bude stejně za trest(jak pro řidiče/tak pro mašinu).Napadá mě, že když na to navěsíš laufy a hodíš jinou mapu v ECU o 5-7% tam určitě ještě nahoníš ...což už při tý vaze ty Gixera pěkně pozlobí
Super, už žádný řemeny, ale rozvodovej řetěz.
mega, asi zase GSXR pude z domu
Slast pro oči galeje pro ruce
Těch 24000km podle mě určitě není malá GO, ale kontrola nastavení rozvodů, kontrola spojky atd...
Vnitřnosti toho motoru se mi líbí a jsem rád, že se Ducati pořád drží dvouválu. Modernizace je nevyhnutelná. Osobně se mi nikdy ty chrastící spojky nelíbily, něco jako pane, vy to máte rozbitý.
Komentář Vito Corleone:
Hustý mlýnek na špagety
Tohle bude čistě okruhová záležitost, takže ten interval 24 tis.km je jen takovej marketingovej taháček. Vyjet s touhle bestií na naše zdevastované silnice, to je jak jezdit s vodnim skůtrem po zvoranym poli...