husqvarna_svartpilen_801_2




Parametry motoru pro Ducati 1199 Panigale

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 13.10.2011 v 22:00

Na papíře pěkné...

SemiTLR (5) napsal 13.10.2011 v 10:00

Tak to je mazec už abych začal šetřit a do důchodu jí mám

Pjercak (48) napsal 12.10.2011 v 22:53

Krasa
japonci na dvou valy kaslou momentalne...
sucha spojka skoda ji

FiZzeR (362) napsal 12.10.2011 v 13:19

no, přímej vstřik bych za "samozřejmost" nepovažoval, ale myslím že se autor jenom přepsal spíš by stálo za to vypíchnout přechod od řemenu k řetězům, což je tu patrný jen podle obrázků...

Bači (23) napsal 12.10.2011 v 12:08

masakrrrrrr mazec...chci ji doma...

Rudýn (24) napsal 12.10.2011 v 10:36

No hurá. Konečně zahodili ty řemeny. Až přijdou i na to, proč jim vždycky odejde zadní válec a ne přední, tak to bude super

zmulin (371) napsal 12.10.2011 v 10:00

Hmm,tak teď už jen dobrou životní pojistku...

dewwil (50) napsal 11.10.2011 v 22:32

masakr... chci,chci,chci

figifox (6) napsal 11.10.2011 v 20:35

Krása, pokrok holt nezastavíš, ale při tomhle výkonu spotřeba nepůjde pod 10 litrů. Ale aspoň se člověk pořádně sveze...

Jindra650 (35) napsal 11.10.2011 v 20:31

at koukam jak koukam, prime vstrikovani opravdu nikde nevidim ...ma to neprimy vstrikovani jako vsechny ostatni motorky...

Anti (390) napsal 11.10.2011 v 19:44

Krásné obrázky.A konečně je vidět vývoj.Suchá spojka ani řemeny by mě nechyběli.Za mě

DESMOFulcrum (11) napsal 11.10.2011 v 19:34

spojka v oleji, rozvod řetězem?

sxs525 (138) napsal 11.10.2011 v 19:14

podobně má rozvod hnanej husqvarna zajímala by mě komprese
toho agregátu myslim že těhle výkonů ve Vdvojce je schopen jen desmodrom z itálie i když honda je dokázala porazit jejich vlastní zbraní

driverin (2) napsal 11.10.2011 v 18:02

Ale notak, rachtat se určitě bude, ale za příplatek

DaveLister (82) napsal 11.10.2011 v 17:06

Tak to je masakr, začínám šetřit

Blackforce (661) napsal 11.10.2011 v 16:50

Ta suchá spojka mě bude chybět. Přece jenom má svoje kouzlo, dodává stroji jedinečnost(vzhled a rachtání) a dobře se servisuje. Rozvodový řetěz je podle mě zase plus, kvůli servisním intervalům, bude na něj větší spoleh. Hlavně jsem zvědavej na cenu, aby nevyskočila hodně nad cenu 1198. Myslím, že to bude super motor který bude japončíky budit ze spaní. A jak je znám tak udělají skoro kopii bez desma , na to nemají.

DMC.motobiker (-23) napsal 11.10.2011 v 16:21

To asi už trochu pojede , ale bude to vůbec ještě "to" vono?

memphis.unv (17) napsal 11.10.2011 v 16:08

notak už asi neuslyšíme řeči o tom že by se italům z lenosti nechtělo nic vyvijet

deep-sk (474) napsal 11.10.2011 v 15:37

jak nemam dvojvalce rad tak je tento nadherny...
fakt zversky kusok roboty...
+ konecne normalna spojka

Vostok_Ducati (0) napsal 11.10.2011 v 14:31

Mna by zaujimalo, kto to odjazdi...
Mozes to vyuzit snad len na okruhu, mimo neho to rozflakas.
Este by som chcel vidiet borca, co bude psychicky tak "hore" ze s tym na okruh fakticky pojde, a nedajboze to tam rozflaka...
Inak, v Bologni umej, to sa musi nechat.

Šuty (19) napsal 11.10.2011 v 14:27

Technická nádhera.Škoda těch řemenů, ale asi to jinak nešlo,protože je to celý postavený odznova.

polysejtak (-3) napsal 11.10.2011 v 14:01

Asi to bude dooooost dobré srdce

t_freedom (153) napsal 11.10.2011 v 12:49

uff, docela mazec čísla. Přesně s tím servisem, na okruhu budeš dělat ventily co 5000-7000km jen z principu. Mimo okruh to v ČR bude stejně za trest(jak pro řidiče/tak pro mašinu).Napadá mě, že když na to navěsíš laufy a hodíš jinou mapu v ECU o 5-7% tam určitě ještě nahoníš ...což už při tý vaze ty Gixera pěkně pozlobí

Blackforce (661) napsal 11.10.2011 v 12:48

Super, už žádný řemeny, ale rozvodovej řetěz.

viki999 (3) napsal 11.10.2011 v 11:52

mega, asi zase GSXR pude z domu

karf (54) napsal 11.10.2011 v 11:46

Slast pro oči galeje pro ruce

Rimmerak (-8) napsal 11.10.2011 v 11:35

Těch 24000km podle mě určitě není malá GO, ale kontrola nastavení rozvodů, kontrola spojky atd...

Lemur.R1 (13) napsal 11.10.2011 v 11:31

Vnitřnosti toho motoru se mi líbí a jsem rád, že se Ducati pořád drží dvouválu. Modernizace je nevyhnutelná. Osobně se mi nikdy ty chrastící spojky nelíbily, něco jako pane, vy to máte rozbitý.
Komentář Vito Corleone:

Italofil (41) napsal 11.10.2011 v 11:31

Hustý mlýnek na špagety

SuperSic58 (1307) napsal 11.10.2011 v 11:11

Tohle bude čistě okruhová záležitost, takže ten interval 24 tis.km je jen takovej marketingovej taháček. Vyjet s touhle bestií na naše zdevastované silnice, to je jak jezdit s vodnim skůtrem po zvoranym poli...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist