globalmoto_duben_nolan




Novinky Ducati: Panigale 1299 a Multistrada 1200

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
haverlo (1) napsal 09.11.2014 v 12:34

Redaktor nejspis v Milane nebyl Panigale R je totiz 1199 a ne 1299 jak je uvedeno v clanku , krome toho v clanku chybi jakýkoliv text o R. Mimo jine fakt,že motor R je identický s Superleggerou!!! a to je dost důležitá informace. Jediný rozdíl R a Superleggery je to, že R nemá magnesiový rám a titanové šrouby jinak jsou obě motorky identické.

Droppi (3) napsal 05.11.2014 v 12:41+1

No já fakt remcat na 205 koní a 145 Nm nebudu Jen tajně doufám, že i 1299 bude mít ten kopanec na 8-9000 otáčkách. Jestli ho vyhladili, tak mě nase... eee teda rozesmutní. To dávalo té motorce ty koule, který prostě jinak skvělá 899 nikdy mít nebude.
Jinak o využitelnost toho výkonu na silnici bych se rozhodně nebál - 1199 jako celek fungovala tak skvěle, že se na okreskách dalo jezdit hodně zle (na rozdíl třeba od Mostu, kde jsem jí prostě nezkrotil a na "šestce" bych byl rychlejší).
A nechápu tu část s tim quick shifterem - 1199 i 899 ho mají sériově už od začátku.

cechjann (5) napsal 04.11.2014 v 23:34+1

Důrazně apeluji na všechny co na to mají peníze, začněte honem nakupovat, ať jsou za dva roky na prodej ojetý!! (moc nejezdit, jen leštit)
//i2.wp.com/www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Ducati-Multistrada-1200-02.jpg

SLEEPER (1002) napsal 04.11.2014 v 18:47

Marex> Neco podobneho?
U motorek specifikace MotoGP se nastaveni/setup cele motorky meni v zavisloti na poloze na trati (dle GPS).
Tohle "automaticke-dynamicke" nasteveni na ostry bajk nepatri, jak jsem psal, na Multinu je to ok.

memphis.unv (17) napsal 04.11.2014 v 18:31-1

Floo: na to bacha jinak budeš za dědka, mrčouna, zpátečníka a závistivýho idiota co nemá na novou motorku a tak jenom závidí a slintá

Marex (2570) napsal 04.11.2014 v 14:16

Sleeper: Něco podobného mají ve WSBK a MGP, tak proč by to nemělo dávat smysl?

Marex (2570) napsal 04.11.2014 v 14:15

Panigale je pořád pěkná mašina. Scramber se mi líbí mooooc,ale Multoška rozhodně nepřekonala designově předchozí model. Tohle působí děsně mohutně a těžkopádně.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 04.11.2014 v 13:20

Multisranda parádní . Panigale krásná, ale 13ka dvouvál v supersportu je rachot . Ale elektronika za jezdce asi vše zařídí

t_freedom (153) napsal 04.11.2014 v 12:13

to jsme minimálně dva Floo

Floo (67) napsal 04.11.2014 v 11:57

ja jsem z toho nejakej zmatenej.. z tech vykonu, faceliftu a vubec smerovani moto prumyslu. Mam dojem ze zacinam inklinovat k caferacerum a motorkam co maji "pouhych" 100 koni. Ze soucasne produkce mam pocit nalesteneho pozlatka...nic vic.. a to ducati je ma srdcovka :(

Petta (377) napsal 04.11.2014 v 11:32

899: ale podávals to, jako by sis byl jistý.. nic. většinou je to vždy opačně s těma zaručenejma info od výrobce, pokud něco prosákne. já prodejcům už nevěřím nic od nákupu Fabie, kdy mě ujišťovali, že facelift nepřijde a měsíc po nákupu byl na světě..

ullw (-277) napsal 04.11.2014 v 10:13

dave lister-představ si,že to vím,ale nevím o čem ty tady píšeš??

Chuďas899 (314) napsal 04.11.2014 v 09:56

Petta: Nikdo si nevystřelil, v době kdy jsem se ptal věděli 0... až během posledního týdne už Petr "něco" věděl. je logický, že když tam na základě kachny na webu jako dealer z absurdistánu zavoláš, tak ti řeknou zero.

SLEEPER (1002) napsal 04.11.2014 v 09:55

Ta Panigale bude dobre fungujici naradi, ale moc dobre u tohoto stroje nechapu semi-aktivni podvozek. U Multistrady to je fajna vec, ale davat tohle do superbiku?

Woozie02 (9) napsal 04.11.2014 v 09:18

Krásne ako vždy! Ale prečo sa sakra už aj z tých prístrojoviek stávajú tablety?

Jindřej (472) napsal 04.11.2014 v 09:12

Hovada

Tifone (147) napsal 04.11.2014 v 09:10

t_freedom

Petta (377) napsal 04.11.2014 v 09:05

V Olbrachtovce si vystřelili asi z tebe, chudas899..

t_freedom (153) napsal 04.11.2014 v 08:10+4

Slyšel jsem, že chirurgové už dneska dokážou vytvořit 45cm penis - souložit se s tím normálně vůbec nedá(ženská by to nevydržela), takže ti implantujou čip na kontrolu délky penisu dle tvojí partnerky - většina snese tak 17 - 25cm ... ale v případě, že najdeš i takovou - můžeš použít všech 45cm...

Tentum (2) napsal 04.11.2014 v 07:54+1

Opravdu hezké stroje. Jen by mě zajímalo kam se ubírá současný trend, dělají se mohutně výkonné stroje, kontra spousta asistentů.. .

Pjercak (48) napsal 04.11.2014 v 07:52

s objemem asi dohanějí KTM.. nebo zbytek poblazněného světa

DaveLister (82) napsal 04.11.2014 v 07:34

To ullw:vis vubec, ze je duc 2valec?muzes mi rict,ktery japonsky vyrobce produkuje dvouvalce?uvedomujes si vubec rozdil mezi dvou a ctyrvalcem?

dejf. (1341) napsal 04.11.2014 v 07:26

pani je pecka. Treba to bude aspon trochu pouzitelny na cestu - vetsi rozsah pouzitelnejch otacek. 1199 je naradi ciste okruhovy, tohle na okruh diky objemu nema (pokud SBK neupravi zas pravidla) vyuziti moc. Tak treba na tu sviznou turistiku v provozu to bude dobry

Stana.k. (130) napsal 04.11.2014 v 06:02

To jako u ducati neumi nic jineho nez zvysit objem? kam az to pujde?

edm_0185 (8) napsal 04.11.2014 v 01:10

v clanku to neni pisane ale zo streamu som vyrozumel ze quickshifter bude fungovat aj dole nielen pri radeni nahor. ako to je ? bude to mat uz zakladna verzia ?

p3p3k (0) napsal 04.11.2014 v 00:57+1

a panigalku do pokoja na kochani a prilezitostny sex

northspace (17) napsal 03.11.2014 v 23:58

Být přiměřeně hodně bohatý, Scrambler okolo komína a na pláž, Multistradou kamkoli dále.. Aj to by byl krásný život..

ullw (-277) napsal 03.11.2014 v 23:07

Pokud udělají třináctistovku supersport japonci,tak výkon bude bez problémů na 220-230ps a krouťák kolem 150,taky nebude problém.Nejsem proti duc,ale ceny mají nesmyslný

Mario81 (7) napsal 03.11.2014 v 23:04

916 Best of!

BlackSabbath (434) napsal 03.11.2014 v 22:47

A za pár let postupnými krůčky a ústupky v pravidlech SBK Ducati docílí a slavnostně představí superbike o zdvihovém objemu 1999 ccm... Motorka pěkná, ale tahle cesta zvyšování objemu oproti konkurenci se mi nelíbí. I když nejsem fanouškem Yamahy, fandím jim, aby byli zdatnými soupeři novému BMW...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist