Novinky Ducati: Panigale 1299 a Multistrada 1200
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 3.11.2014 | Zobrazeno: 28 921x
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 3.11.2014 | Zobrazeno: 28 921x
Redaktor nejspis v Milane nebyl Panigale R je totiz 1199 a ne 1299 jak je uvedeno v clanku , krome toho v clanku chybi jakýkoliv text o R. Mimo jine fakt,že motor R je identický s Superleggerou!!! a to je dost důležitá informace. Jediný rozdíl R a Superleggery je to, že R nemá magnesiový rám a titanové šrouby jinak jsou obě motorky identické.
No já fakt remcat na 205 koní a 145 Nm nebudu Jen tajně doufám, že i 1299 bude mít ten kopanec na 8-9000 otáčkách. Jestli ho vyhladili, tak mě nase... eee teda rozesmutní. To dávalo té motorce ty koule, který prostě jinak skvělá 899 nikdy mít nebude.
Jinak o využitelnost toho výkonu na silnici bych se rozhodně nebál - 1199 jako celek fungovala tak skvěle, že se na okreskách dalo jezdit hodně zle (na rozdíl třeba od Mostu, kde jsem jí prostě nezkrotil a na "šestce" bych byl rychlejší).
A nechápu tu část s tim quick shifterem - 1199 i 899 ho mají sériově už od začátku.
Důrazně apeluji na všechny co na to mají peníze, začněte honem nakupovat, ať jsou za dva roky na prodej ojetý!! (moc nejezdit, jen leštit)
//i2.wp.com/www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Ducati-Multistrada-1200-02.jpg
Marex> Neco podobneho?
U motorek specifikace MotoGP se nastaveni/setup cele motorky meni v zavisloti na poloze na trati (dle GPS).
Tohle "automaticke-dynamicke" nasteveni na ostry bajk nepatri, jak jsem psal, na Multinu je to ok.
Floo: na to bacha jinak budeš za dědka, mrčouna, zpátečníka a závistivýho idiota co nemá na novou motorku a tak jenom závidí a slintá
Sleeper: Něco podobného mají ve WSBK a MGP, tak proč by to nemělo dávat smysl?
Panigale je pořád pěkná mašina. Scramber se mi líbí mooooc,ale Multoška rozhodně nepřekonala designově předchozí model. Tohle působí děsně mohutně a těžkopádně.
Multisranda parádní . Panigale krásná, ale 13ka dvouvál v supersportu je rachot . Ale elektronika za jezdce asi vše zařídí
to jsme minimálně dva Floo
ja jsem z toho nejakej zmatenej.. z tech vykonu, faceliftu a vubec smerovani moto prumyslu. Mam dojem ze zacinam inklinovat k caferacerum a motorkam co maji "pouhych" 100 koni. Ze soucasne produkce mam pocit nalesteneho pozlatka...nic vic.. a to ducati je ma srdcovka :(
899: ale podávals to, jako by sis byl jistý.. nic. většinou je to vždy opačně s těma zaručenejma info od výrobce, pokud něco prosákne. já prodejcům už nevěřím nic od nákupu Fabie, kdy mě ujišťovali, že facelift nepřijde a měsíc po nákupu byl na světě..
dave lister-představ si,že to vím,ale nevím o čem ty tady píšeš??
Petta: Nikdo si nevystřelil, v době kdy jsem se ptal věděli 0... až během posledního týdne už Petr "něco" věděl. je logický, že když tam na základě kachny na webu jako dealer z absurdistánu zavoláš, tak ti řeknou zero.
Ta Panigale bude dobre fungujici naradi, ale moc dobre u tohoto stroje nechapu semi-aktivni podvozek. U Multistrady to je fajna vec, ale davat tohle do superbiku?
Krásne ako vždy! Ale prečo sa sakra už aj z tých prístrojoviek stávajú tablety?
Hovada
t_freedom
V Olbrachtovce si vystřelili asi z tebe, chudas899..
Slyšel jsem, že chirurgové už dneska dokážou vytvořit 45cm penis - souložit se s tím normálně vůbec nedá(ženská by to nevydržela), takže ti implantujou čip na kontrolu délky penisu dle tvojí partnerky - většina snese tak 17 - 25cm ... ale v případě, že najdeš i takovou - můžeš použít všech 45cm...
Opravdu hezké stroje. Jen by mě zajímalo kam se ubírá současný trend, dělají se mohutně výkonné stroje, kontra spousta asistentů.. .
s objemem asi dohanějí KTM.. nebo zbytek poblazněného světa
To ullw:vis vubec, ze je duc 2valec?muzes mi rict,ktery japonsky vyrobce produkuje dvouvalce?uvedomujes si vubec rozdil mezi dvou a ctyrvalcem?
pani je pecka. Treba to bude aspon trochu pouzitelny na cestu - vetsi rozsah pouzitelnejch otacek. 1199 je naradi ciste okruhovy, tohle na okruh diky objemu nema (pokud SBK neupravi zas pravidla) vyuziti moc. Tak treba na tu sviznou turistiku v provozu to bude dobry
To jako u ducati neumi nic jineho nez zvysit objem? kam az to pujde?
v clanku to neni pisane ale zo streamu som vyrozumel ze quickshifter bude fungovat aj dole nielen pri radeni nahor. ako to je ? bude to mat uz zakladna verzia ?
a panigalku do pokoja na kochani a prilezitostny sex
Být přiměřeně hodně bohatý, Scrambler okolo komína a na pláž, Multistradou kamkoli dále.. Aj to by byl krásný život..
Pokud udělají třináctistovku supersport japonci,tak výkon bude bez problémů na 220-230ps a krouťák kolem 150,taky nebude problém.Nejsem proti duc,ale ceny mají nesmyslný
916 Best of!
A za pár let postupnými krůčky a ústupky v pravidlech SBK Ducati docílí a slavnostně představí superbike o zdvihovém objemu 1999 ccm... Motorka pěkná, ale tahle cesta zvyšování objemu oproti konkurenci se mi nelíbí. I když nejsem fanouškem Yamahy, fandím jim, aby byli zdatnými soupeři novému BMW...