Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro Semir: To není pravda. V Supermotu byl test, kterej dělali v Austrálii a 1098 byla první. Je jasný, že výsledky se budou lišit podle okruhu a pod. Co se týká těch provozních nákladů, tak to byla odpověď na některé příspěvky, ve kterých kdosi tvrdí, že Ducati má drahej servis. Cena 400 Kč/hod vč. DPH v Ducati v Praze je o 20,- Kč nižší, než např. v MMB v Boleslavi. Je mi vcelku jedno, jestli stojí hodina 350 nebo 400 Kč. Jedná se skutečně jen o reakci na uvedené příspěvky. I ceny dílů jsou srovnatelné v podstatě se neliší. Jinak musím říct, že JÍRA mi hovoří z duše. Vývoj zastavit nejde, ale na linii 916 to prostě nemá.
Novej Monster nic moc. Z dokonalýho rámu zbyla jen přední část která je namontovaná na "plastové" podsedlovce, takže řešení jako u Aprilie Shiver. Díry v nádrži a překombinovaný světlo, tak to je taky krása. Zadek jako z Triumph Street Triple. Nesmyslně vedený výfukový koleno od předního válce, aby co nejvíc překáželo. Navíc s euro3 reakce na plyn rozhodně bude zase horší a zpomalenější. Ach jo, kde jsou časy prvního Monstera 900. 848 a 1098 jsou hezký hlavně ve srovnání s divnou předchozí generací se světlama nad sebou, ale na uhlazenu eleganci a dokonalý design Ducati 916 nebo 996 prostě nebudou mít nikdy. Ale zase chápu že hlavně mladší budou z rádoby futuristických prvků na novým Monsterovi unešení... <br />
Teda, koukám že jsem opravdu nechutnej zpátečník kterej vůbec nerozumí trendům dnešní doby
DOG042: tak to jsi mě, Pavle, nasral... Ba ne, moc ti to přeju, ale prosim, prosim smutně koukám - musíš mi jí poskytnout na malililinkou a opatrnou testovací jízdu... Tě ukecám, uplatím, ulichotím, ale nakonec podlehneš... <br />
<br />
Honzis: 748 dobrý, 848 LEPŠÍ... Musím to nějak pořešit a 848 prostě sehnat...
Pro luigi: desmotechnika je tak špatná, že o desmodromickém rozvodu uvažuje pro moto GP Honda, je tak špatná, že Stoner vyhrál nejprestižnější třídu a dokonce je tak špatná, že ve srovnávacím testu má 1098 ve srovnání s R1, GSX-R1000 a Hondou nejnižší servisní náklady. Servisní vůz za Tebou jezdit nemusí, protože by Tě měli vozit v sanitce.
Italové jsou mistři detailu. Nový Monster je toho důkazem. Kyvka, světlo, klasický rám ... jednotlivé části jsou parádní, bohužel po seskládání do celku to působí křečovitě a celek už tak dokonale nepůsobí. <br />
Záměr s 848 je jasný. Zachování krásného kabátu s lidštějším motorem. 1098 je krásná, ale na alespoň trochu běžné ježdění není. <br />
Jinak co se připravilo na příští rok ve WSBK je obyčejné protěžování jedné značky. Dukati musí vyhrát a pokud to bude moc okaté, během sezony (!)upraví pravidla, aby to moc netlouklo do očí a lidi se na to divadýlko chodili koukat. Dělají z toho takový wrestling - zvítězí ten správný a prosťáček se pobaví.
..novej Monstrik je tak trochu japonskej... prvni generace je a vzdy bude nenapodobitelna klasika, ale musim rict ze se mi nastupce docela libi i kdyz vyhrady rozhodne mam. Ale silnejsi varianty budou urcite jiny kafeee, je to jak srovnavat soucasny 695 a S4RS, taky uplne jiny stroje.
spica...vzdyt to vypada, jak nejakej francouzskej buldocek...vepredu svetlo z japonce, letmac v prdeli a z ramu zbyla pulka...o tech vejfuckach radeji ani nemluvim...omlouvam se, ale monster, ktery je vystaven i v muzeu designu mel zustat a skoncit takovy jaky byl...muj nazor...jsem rad, ze jsem si stihnul objednat S4R, nez to zprznili
Nádherný motorky, ale.... mám tak nějak obavy, že Ducati už přestává být Ducati. U některých modelů mizí suchá spojka, ještě chvíli a Monster nebude k rozeznání od Horneta nebo Fazera. Prostě tou pravou Ducati byla řada Supersport a ze superbiků 916,996 a 998. Průjezd městem musel být utrpením, do levé ruky tě chytaly od spojky křeče, ulicí se rozléhal zvuk spadlého regálu ve Feroně. Nádherný motorky, ale.... prostě už to pro mě není úplně Ducati. To neplatí pro 1098, které už jsem tu šikmookou masku odpustil, protože jede úžasně. Objem 695 u monstera je na dvouvál poměrně málo - akorát tak pro slečnu. Měl jsem možnost se povozit na letošním M 695, ale ta motorka proti S4R nebo Rs prostě nejede.
no monster teda nic moc a kyvka podsedlovej rám vypdaj jak z plastu a hlavně, ten svod vejfuku z předního válce, to je prostě hrůza , vypadá, jak z nějakýho endura, nevim, proč ho nevedou klasicky pod motorem,... ale jinak 848 v tej bílej, vypadá fakt úžasně
1098 je žrádlo už dlouho, teď vidím, že 848 je taky kus a v tý bílý, kůůůůvvňa . <br />
Moňo se taky povedlo, pořád se na to dá dívat s odkapáváním sliny od huby, né jako nová ninja (ble ) <br />
<br />
Díkes VIVA ITALIA
No pro 1098 R nemám slov <br />
Ale nevim jakej má význam ta 848 ? Vždyť s ní nemůžou do SSP kvůli objemu, tak k čemu to je ???<br />
A ten Monster neni špatnej, ale měnit něco co bylo téměř dokonalý co se desigenu týče nemůže dopadnout jinak než hůř [] . Ale on neni ošklivej, ale ten starej byl prostě
To jsem tu jedinej komu se ten novej Monster nelíbí ? Nejvíc mi tam nesedí ten hnusně zatočenej svod u předního válce...pak se mi nelíbí ta díra v nádrži či co to tam je...a to světlo..no nevim, trochu mi to připomíná MV Agustu Brutale
Nový Monster je parádní, změna byla žádoucí. Fakt je, že staré brutální devítikilo s karbecema bylo o něčem jiném, ale vývoj nezastavíš. Jsem zvědavý na verze se silnějším motorem a doufám, že jednostrannou kyvkou.<br />
848 je dobrý kompromis, ale na koně si člověk časem zvykne a pak můžou chybět. Jinak design je geniální.<br />
Co se týká servisu Ducati - intervaly jsou od modelů 07 12 tis. km. Z vlastní zkušenosti vím, že servis není o moc dražší, než u japonců, kde je u spousty modelů výměna oleje předepsaná třeba již po 6 tis. km.
rudýn: pokud se nepletu tak nové ducny mají servisní intervaly 12 000km. co se ceny týče, nepřijde mi nějaká nadsazená, nepřiměřená, řekl bych že je v klidu.<br />
a co se nového monstříka týče, budu si muse zvyknout , ale asi si zvyknu rychle
Monsteru ještě budu muset pořádně přijít na chuť, ale z 848 mam moc velkou radost, protože jsem doufal, že bude mít 135 koníků, nakonec má 134, což je ideál a pasuji ji na novou kamarádku k SSku...<br />
<br />
1098R je na silnici dost zbytečná, ale 848 má výkon PŘESNĚ akorát...<br />
<br />
Mám moc velkou rados!!!
promoter wsbk řekl,že pokud budou 4valce nekonkurence schopne dostanou 2valce zavažíčka.Ducati šlo jen o to získat větší krouták,asi vykonove nemuzou konkurovat.Proto si myslim,že zavody budou ješte více vyrovnane.A nove modely...... nádhera,nic jineho jsem ani nečekal.
Pro Semir: To není pravda. V Supermotu byl test, kterej dělali v Austrálii a 1098 byla první. Je jasný, že výsledky se budou lišit podle okruhu a pod. Co se týká těch provozních nákladů, tak to byla odpověď na některé příspěvky, ve kterých kdosi tvrdí, že Ducati má drahej servis. Cena 400 Kč/hod vč. DPH v Ducati v Praze je o 20,- Kč nižší, než např. v MMB v Boleslavi. Je mi vcelku jedno, jestli stojí hodina 350 nebo 400 Kč. Jedná se skutečně jen o reakci na uvedené příspěvky. I ceny dílů jsou srovnatelné v podstatě se neliší. Jinak musím říct, že JÍRA mi hovoří z duše. Vývoj zastavit nejde, ale na linii 916 to prostě nemá.
Novej Monster nic moc. Z dokonalýho rámu zbyla jen přední část která je namontovaná na "plastové" podsedlovce, takže řešení jako u Aprilie Shiver. Díry v nádrži a překombinovaný světlo, tak to je taky krása. Zadek jako z Triumph Street Triple. Nesmyslně vedený výfukový koleno od předního válce, aby co nejvíc překáželo. Navíc s euro3 reakce na plyn rozhodně bude zase horší a zpomalenější. Ach jo, kde jsou časy prvního Monstera 900. 848 a 1098 jsou hezký hlavně ve srovnání s divnou předchozí generací se světlama nad sebou, ale na uhlazenu eleganci a dokonalý design Ducati 916 nebo 996 prostě nebudou mít nikdy. Ale zase chápu že hlavně mladší budou z rádoby futuristických prvků na novým Monsterovi unešení... <br />
Teda, koukám že jsem opravdu nechutnej zpátečník kterej vůbec nerozumí trendům dnešní doby
DOG042: tak to jsi mě, Pavle, nasral... Ba ne, moc ti to přeju, ale prosim, prosim smutně koukám - musíš mi jí poskytnout na malililinkou a opatrnou testovací jízdu... Tě ukecám, uplatím, ulichotím, ale nakonec podlehneš... <br />
<br />
Honzis: 748 dobrý, 848 LEPŠÍ... Musím to nějak pořešit a 848 prostě sehnat...
ale no tak kuci se hned necertete, tak kdyz ne servisni vuz pro odtah sve ducati, ale minimalne pritel na telefonu co v nouzi pomuze ..
Pro luigi: desmotechnika je tak špatná, že o desmodromickém rozvodu uvažuje pro moto GP Honda, je tak špatná, že Stoner vyhrál nejprestižnější třídu a dokonce je tak špatná, že ve srovnávacím testu má 1098 ve srovnání s R1, GSX-R1000 a Hondou nejnižší servisní náklady. Servisní vůz za Tebou jezdit nemusí, protože by Tě měli vozit v sanitce.
Ducati nebrat - italšrot, hrozný... A ty ceny servisu - no děs... Honzis by mohl vyprávět..
Luigi: ty jsi pořád zůstal kusem vola...
na ducati bych jezdil jen kdyby za mnou jezdil servisni vuz .. design peknej ale desmotechnika proste klasickej italsrot
Italové jsou mistři detailu. Nový Monster je toho důkazem. Kyvka, světlo, klasický rám ... jednotlivé části jsou parádní, bohužel po seskládání do celku to působí křečovitě a celek už tak dokonale nepůsobí. <br />
Záměr s 848 je jasný. Zachování krásného kabátu s lidštějším motorem. 1098 je krásná, ale na alespoň trochu běžné ježdění není. <br />
Jinak co se připravilo na příští rok ve WSBK je obyčejné protěžování jedné značky. Dukati musí vyhrát a pokud to bude moc okaté, během sezony (!)upraví pravidla, aby to moc netlouklo do očí a lidi se na to divadýlko chodili koukat. Dělají z toho takový wrestling - zvítězí ten správný a prosťáček se pobaví.
..novej Monstrik je tak trochu japonskej... prvni generace je a vzdy bude nenapodobitelna klasika, ale musim rict ze se mi nastupce docela libi i kdyz vyhrady rozhodne mam. Ale silnejsi varianty budou urcite jiny kafeee, je to jak srovnavat soucasny 695 a S4RS, taky uplne jiny stroje.
spica...vzdyt to vypada, jak nejakej francouzskej buldocek...vepredu svetlo z japonce, letmac v prdeli a z ramu zbyla pulka...o tech vejfuckach radeji ani nemluvim...omlouvam se, ale monster, ktery je vystaven i v muzeu designu mel zustat a skoncit takovy jaky byl...muj nazor...jsem rad, ze jsem si stihnul objednat S4R, nez to zprznili
ten monster se mi hodně líbí na 695 a už radialní brzdy kolik to tak bude stát........
Nádherný motorky, ale.... mám tak nějak obavy, že Ducati už přestává být Ducati. U některých modelů mizí suchá spojka, ještě chvíli a Monster nebude k rozeznání od Horneta nebo Fazera. Prostě tou pravou Ducati byla řada Supersport a ze superbiků 916,996 a 998. Průjezd městem musel být utrpením, do levé ruky tě chytaly od spojky křeče, ulicí se rozléhal zvuk spadlého regálu ve Feroně. Nádherný motorky, ale.... prostě už to pro mě není úplně Ducati. To neplatí pro 1098, které už jsem tu šikmookou masku odpustil, protože jede úžasně. Objem 695 u monstera je na dvouvál poměrně málo - akorát tak pro slečnu. Měl jsem možnost se povozit na letošním M 695, ale ta motorka proti S4R nebo Rs prostě nejede.
...možná bude ten monster vypadat ve skutečnosti úplně jinak, neříkam, ale na fotkach zatim nic moc...
Nejdriv se mi ten Monster nepozdaval, ale... no je to pekne. Uz se tesim na osobni setkani.
no monster teda nic moc a kyvka podsedlovej rám vypdaj jak z plastu a hlavně, ten svod vejfuku z předního válce, to je prostě hrůza , vypadá, jak z nějakýho endura, nevim, proč ho nevedou klasicky pod motorem,... ale jinak 848 v tej bílej, vypadá fakt úžasně
1098 je žrádlo už dlouho, teď vidím, že 848 je taky kus a v tý bílý, kůůůůvvňa . <br />
Moňo se taky povedlo, pořád se na to dá dívat s odkapáváním sliny od huby, né jako nová ninja (ble ) <br />
<br />
Díkes VIVA ITALIA
Monstra v mých očích pěkně podělali
No pro 1098 R nemám slov <br />
Ale nevim jakej má význam ta 848 ? Vždyť s ní nemůžou do SSP kvůli objemu, tak k čemu to je ???<br />
A ten Monster neni špatnej, ale měnit něco co bylo téměř dokonalý co se desigenu týče nemůže dopadnout jinak než hůř [] . Ale on neni ošklivej, ale ten starej byl prostě
aha, tak pár nás tu je, sorry, četl jsem hlavně spodní příspěvky
To jsem tu jedinej komu se ten novej Monster nelíbí ? Nejvíc mi tam nesedí ten hnusně zatočenej svod u předního válce...pak se mi nelíbí ta díra v nádrži či co to tam je...a to světlo..no nevim, trochu mi to připomíná MV Agustu Brutale
Nový Monster je parádní, změna byla žádoucí. Fakt je, že staré brutální devítikilo s karbecema bylo o něčem jiném, ale vývoj nezastavíš. Jsem zvědavý na verze se silnějším motorem a doufám, že jednostrannou kyvkou.<br />
848 je dobrý kompromis, ale na koně si člověk časem zvykne a pak můžou chybět. Jinak design je geniální.<br />
Co se týká servisu Ducati - intervaly jsou od modelů 07 12 tis. km. Z vlastní zkušenosti vím, že servis není o moc dražší, než u japonců, kde je u spousty modelů výměna oleje předepsaná třeba již po 6 tis. km.
Po těch všech ne moc povedených spekulacích mě ten nový Monster velice příjemně překvapil!
rudýn: pokud se nepletu tak nové ducny mají servisní intervaly 12 000km. co se ceny týče, nepřijde mi nějaká nadsazená, nepřiměřená, řekl bych že je v klidu.<br />
a co se nového monstříka týče, budu si muse zvyknout , ale asi si zvyknu rychle
Monsteru ještě budu muset pořádně přijít na chuť, ale z 848 mam moc velkou radost, protože jsem doufal, že bude mít 135 koníků, nakonec má 134, což je ideál a pasuji ji na novou kamarádku k SSku...<br />
<br />
1098R je na silnici dost zbytečná, ale 848 má výkon PŘESNĚ akorát...<br />
<br />
Mám moc velkou rados!!!
promoter wsbk řekl,že pokud budou 4valce nekonkurence schopne dostanou 2valce zavažíčka.Ducati šlo jen o to získat větší krouták,asi vykonove nemuzou konkurovat.Proto si myslim,že zavody budou ješte více vyrovnane.A nove modely...... nádhera,nic jineho jsem ani nečekal.
1098R 180 koní a jen 165kg ve V2 naprosto nechápu to musí bejt maso
Klidně ať je Dukárna 1,5L , hlavně když bude vážit suchá do 170kg <br />
A monster, ten vypadá k sežrání - holky by na něj měly dostávat slevu!
ale naaaadheernyyy masinky