yamaha_mt09




Evoluce radosti pokračuje třemi modely Ducati Scrambler

Už před výstavou představený základní model Ducati Scrambler Icon v příští sezóně doplní další tři verze. V Kolíně boloňská továrna představila Cafe Racer odkazující na závodní stopětadvacítku, další generaci Desert Sleda a nakonec také flattrackovou verzi jejich bestseleru.

Kapitoly článku

#Joyvolution není žádná revoluce, spíš jde o evoluci s drobným vylepšováním. Všechny tři představené modely dostaly, zcela pochopitelně, stejná vylepšení se kterými přišel základní model Icon. Nový přední světlomet s funkcí denního svícení DRL, LED blinkry, hydraulické ovládání spojky, upravené boční panely nádrže, to vše najdete také u nově představených verzí. Stejně tak upravený vzhled motoru, zatáčecí ABS a budík s ukazatelem zařazeného kvaltu, palivoměrem a možností konektivity s mobilním telefonem. Stejně jako Icon, tak i ostatní modely by měly být pohodlnější díky jinak naladěným tlumičům a nastavitelným páčkám. Co se u jednotlivých modelů nemění jsou technické údaje.

První z představých derivátů Icona nese jméno Cafe Racer. U něj je nejzásadnější změnou použití kol s drátěným výpletem, který tohohle kafáče posouvá o pořádný kus dál. Také změna barev mu hodně prospěla. Při jejich vybírání se designéři inspirovali historickou Grand Prix stopětadvacítkou, takže tu je po jejím vzoru modrý rám a stejnou barvu má i sedlo, které je zcela nové. Vše doplňuje stříbrná karoserie a černé výfukové koncovky. V téhle barvě parádně vynikne přední štítek kolem světla a krátký přední blatníček. Cafe Racer dospěl a najednou vypadá mnohem seriózněji.

Druhou hvězdou, kterou Claudio Domenicali na pódiu představil, je oblíbený teréňák Desert Sled. Na něm se příliš změn neodehrálo, na první pohled si kromě světla všimnete hlavně nového barevného provedení. Na ráfky se nastěhovala černá barva, rám s podsedlákem dostal pro příští rok červenou. Podsedlový rám také nese jednu z hlavních úprav Deserta, kterou je sedlo s novým „štrikováním“. Technické údaje zústávají, takže se nemusíte bát, že by ztratil něco ze svých off-roadových schopností. I proto u nového zatáčecícho ABS najdete offroad režim, který umožňuje jeho vypnutí a jsou tu také ostatní zmiňované drobnosti z Icona.

Posledním z trojice je flattrackový Full Throttle. V letošním roce závodil na Ducati v americkém šampionátu American Super Hooligan Championship kalifornský jezdec Frankie Garcia a právě barvy jeho speciálu přebírá Full Throttle. K nim u flattrackeru přibylo nové sedlo s krytem ve stejných barvách a stylové boční panely. Jinak se na tuhle verzi moc nesáhlo, mimo už zmíněných vylepšení společných pro všechny Scramblery.

 

Oficiální video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 6 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
marafzs600 přispěl 3 Kč
masi přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist