husqvarna_svartpilen_801_2




Evoluce radosti pokračuje třemi modely Ducati Scrambler

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
deluxa (347) napsal 04.10.2018 v 08:00+1

Scrambler icon sa mi od zaciatku nepacil. Potom som si to obzrel a vyskusal. Stale sa mi nepaci, lebo je fakt otrasny, ale je to zabavny,vsestranny a pouzitelny bajk na kazdodene jazdenie. Osobne by som si ho sice nekupil, ale teraz mam respekt. Vobec sa necudujem,ze ponukaju rozne varianty, lebo zaujem je. Ponaucenie pre mna a ostatnych...nesud bajk len podla toho ako vyzera

ALW (30) napsal 03.10.2018 v 13:32-1+1

Na mě je už těch Retro, Café, Scramblerů apod. nějak moc. Jeden jako druhý, všichni na tom vystajlovaný jak podle šablony, hlavně aby to bylo nový a vypadalo to co nejvíc starý Většina takových uživatelů nerozpozná ani počet válců a jejich rozložení, neví o tom lautr nic, ale jsou přeci IN Už je to z mého pohledu podle hesla "všeho moc škodí". Nikomu to neberu, určitě si to své příznivce najde, ale pro mě to není. Líbí se mi originalita typu nové Katany od Suzuki, H2 SX od Kawy a samozřejmě moje Afra, ve které od začátku vidím rysy těch dvou starých Afric, co jsem měl. Věřím, že Intermot přinese i něco dalšího, nového, neokoukaného...

Tommy911 (16) napsal 03.10.2018 v 11:00

to dofakovali s tymi ciernymi diskami u DS

tomasiiik (-1) napsal 03.10.2018 v 09:21

konečně je udělali s hezkým sedlem !!! ten žlutej se bude dobře prodávat :)

Dablicek200Mph (298) napsal 02.10.2018 v 17:55+1

Ten stříbrno-modrý mě fakt ničí.

opic26 (457) napsal 02.10.2018 v 14:48+2

..tak oni to fakt myslí vážně s tím, že zasypou Scramblery celý trh. Když už Café, tak kdy příjde důstojný nástupce božské svalnaté Sport 1000?

nevo7 (95) napsal 02.10.2018 v 14:46

Kafáč skoro fajn, len predok chcem s poriadnou S kapotážou.
Zvyšok taká klasika, čo sme už u Ducati videli.

rogih (1003) napsal 02.10.2018 v 14:44

Taky jsem o něm přemýšlel, ale odradila mne cenovka...

Georgio88 (1219) napsal 02.10.2018 v 13:58

V českých vodách nejní mrtvo... Jen nikdo letos nesál na cecíku dotací pro nějakej další nesmyslnej prototyp typu cruiser 2,5 litru 4vál turbodiesel boxer. Já myslím, že po Jawě a FGR naše motocyklové počiny nemůže nikdo brát vážně.

Marex (2570) napsal 02.10.2018 v 13:01+1

Ten kafáč je fantastickej!!!

dasik (10) napsal 02.10.2018 v 12:43+1

Na můj vkus je těch verzí stíále málo to je jak všechny ty Xlajny u Favorita z počátku devadesátek

Paulo (2561) napsal 02.10.2018 v 12:29+1

Každej tady sype jednu novinku za druhou a v českých vodách mrtvo

Lucasbiker (175) napsal 02.10.2018 v 12:22-1+1

Tenhle trend "od jednoho modelu 4 verze" se mi vazne prestava libit Uz to tak delaji Guzzi, BMW a ted i Ducati

t_freedom (153) napsal 02.10.2018 v 12:08

tý brďo ...tak modrej cafe-rasor mě tedy sedí moc... ten bych si snad i koupil...




TOPlist