Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Docela by mě zajímalo, jak jim funguje ta věhlasně vychvalovaná elektronika, konkrétně kontrola trakce atd., protože pokud vím, u krosek se téměř nepoužívá...
Ale asi vědí, co dělají...
Když si vzpomenu, s jakou rychlou poruchovostí vlítla do GP Aprílka s 2 válcem a pak se stejně rychle vypařila.....
Je až k neuvěření, že ty motorky DRŽEJ a ještě se snad nestalo aby na tech.poruchu nedojeli závod do cíle (obdobně jako Triumph). .otázkou je, zda maj motor na jízdu nebo podobně....
Motorka se mi vzhledově nelíbí ... a v továrních polepech je to ještě horší...
Jsem zvědav jak to bude s díly, ale v porovnání s aktuální dostupností nd u nejježděnějších motorek KTM to už zas tak větší katastrofa snad nebude....
Chápu, že je to závodní náčiní, ale pro laika informace, že je výměna pístu něco, co ani nespadá pod pojem "velký servis", je, no... úsměvná
Každopádně kvituji, že ta motorka i pro mě, kterému krosky vůbec nic neříkají, opravdu vypadá jinak, než všechny ty ostatní. Ani nedokážu říct v čem, protože pořád má zubaté gumy, úzké sedlo, dlouhou kyvku a přední blatník, ale prostě... kucí italský to nějak uměj. Nebo jim zkrátka na eleganci záleží i v oblastech, kde ostatní jdou tvrdě po funkčnosti a vzhled vůbec neřeší (maximálně polepy, aby odlišili výrobní ročníky).
Pravděpodobně už počítají, že ktm končí, tak si taky chtějí utrhnout něco z ježdění v bahně.
Je opravdu krásná ! Jsem zvědav zase videa stejnou cestou jako Triumph ? A to že časem představí i verzi enduro ......
Docela by mě zajímalo, jak jim funguje ta věhlasně vychvalovaná elektronika, konkrétně kontrola trakce atd., protože pokud vím, u krosek se téměř nepoužívá...
Ale asi vědí, co dělají...
1 reakce
Když si vzpomenu, s jakou rychlou poruchovostí vlítla do GP Aprílka s 2 válcem a pak se stejně rychle vypařila.....
.otázkou je, zda maj motor na jízdu nebo podobně....
Je až k neuvěření, že ty motorky DRŽEJ a ještě se snad nestalo aby na tech.poruchu nedojeli závod do cíle (obdobně jako Triumph).
Motorka se mi vzhledově nelíbí ... a v továrních polepech je to ještě horší...
Jsem zvědav jak to bude s díly, ale v porovnání s aktuální dostupností nd u nejježděnějších motorek KTM to už zas tak větší katastrofa snad nebude....
Chápu, že je to závodní náčiní, ale pro laika informace, že je výměna pístu něco, co ani nespadá pod pojem "velký servis", je, no... úsměvná
Každopádně kvituji, že ta motorka i pro mě, kterému krosky vůbec nic neříkají, opravdu vypadá jinak, než všechny ty ostatní. Ani nedokážu říct v čem, protože pořád má zubaté gumy, úzké sedlo, dlouhou kyvku a přední blatník, ale prostě... kucí italský to nějak uměj. Nebo jim zkrátka na eleganci záleží i v oblastech, kde ostatní jdou tvrdě po funkčnosti a vzhled vůbec neřeší (maximálně polepy, aby odlišili výrobní ročníky).
Top nástroj, cena taky :)
díky za každou novou krosku