yamaha_demo_tour




Eicma Ducati: nová generace Hypermotardu a Panigale V4 R s aerodynamickými křidélky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Majki (672) napsal 07.11.2018 v 17:21

Adasrr: To mě taky zarazilo. Sériovka točí 16 a půl což je fakt mazec! A taková Kawa dostala strop 14100... Jsem teda zvědav co vedení WSBK vymyslí pro Ducati, jestli se budou ohýbat regule apod.

adasrr (3) napsal 06.11.2018 v 19:34

Jen nechápu proč ten motor tak šponovali, když musí jít do závodů WSBK s nižžšímy otáčkamy a tudíš i výkonem. Ve Wsbk je limit 14 nebo 14500, takže když to má výkon až při 15300, tak to je průser

dave_32 (8) napsal 05.11.2018 v 20:08+1

Já proti Ducati nic nemám. V serisu stavíme okruhovky a pokud chceš jezdit Ducati na okruhu (nemyslím hobíka kterej jede 2x za rok) tak do toho musíš nasypat obrovskej balík peněz aby to fungovalo. S origo elektronikou to nejde moc dohromady Pokud si myslíš, že jsem pohádkář (nevím proč bych si to vymýšlel) tak jdi na ducati forum a hledej V4 řazení a uvidíš jaký kupě lidí odešlo řazení během cca prvním 1000km. Takže až budeš psát že jsem pohádkář zkus si zjistit jak fungujou origo Panigale na okruhu v plném zápřahu. První panigale fungovala skvěle, protože v ní nebyla elektronika na tak velký urovní, ale na nových je to průser. Odpoj na V4 přední světlo a už ti to hodí "závažnou" chybu v diagnostice, která ti po chvíli používání hodí motorku do nouzového režimu. Něco si okruhouvém ježdění a úpravě motorek na okruh zjisti a pak se ukaž Ano věřím a vím, že i Japonci se serou. Jsou to všechno jen stroje, jen u Ducati tomu musíš dát podstatně víc, než jen sundat kapoty, dát lamináty a hotovo.

Farage (277) napsal 05.11.2018 v 19:57

Ja zase znam lidi, co dukny jezdi a zavad maji jako ostatni na japoncich...evidentne preferujes japonske bajky, ale to je ok. Kazdy ma to svoje..ale takovych pohadkaru jako jsi ty je tady spousta ty logicu

dave_32 (8) napsal 05.11.2018 v 19:33

Evidentně Farage ví o čem píšu 🙂 s tím člověkem co tyhle všechny Ducati vlastní, jsem jel celou sezónu, tak vím co s nima má. Ale jak koukám, tak ty to víš líp 🤔😀 the logic jak prase 🤦

Farage (277) napsal 05.11.2018 v 18:34

A pak se dave_32 probudil a musel se jít prebalit

dave_32 (8) napsal 05.11.2018 v 18:09+2

Ducati jsou krásný o tom žádná, ale na okruh nebrat. Panigale 1299FE - na sezonu byla nová. Odjezdila necelý 3 okruhový dny a elekronika je úplně v prdeli. Nic na tý motorce nefunguje a tak jede v protect režimu... V půlce sezony pořídil V4 Speciale, která vydržela 2 okruhové dny a pak oděšlo řazení... Jediná co fungovala byla Panigale 1199R a tam prasknul karter při 3tis km, 848 která funguje pořád, protože to je asi jedinej držák, poctivý železo bez elektroniky. Shrnuto - Pořídíš 2 motorky, který s úpravama dají dohromady cca 3 míče, svezeš se na nich 5x a pak se poserou, tak musíš jezdit na "bábě" 848

alexa7 (101) napsal 05.11.2018 v 17:45+1

nevo7: tracer je len natiahnuty nepohodlny nahac , lacna turisticka komedia. Stoji presne tolko coho je hoden.
MS950 ma vsetko z velke MS a to je velky rozdiel vo vsetkom.

ps. proti Yamahe nic nemam, jednu novu mam doma

nevo7 (95) napsal 05.11.2018 v 17:31

MTS950S fajn. Aj farbu dali ako u Tracera. Neprekoňovaná motorka so semiaktívnym podvozkom a všetkou turistickou výbavou. Bral by som, ale ta cena je mimo realitu konkurencie.

alexa7 (101) napsal 05.11.2018 v 16:45

950ka multistrada stala minuly rok v SK 12500€ pod 14 tis som mal ponuku s koplet turistickou vybavou, bola o dost lacnejsia ako uplne hola Afrika Twin.
Takmer som si ju objednal, len som narazil na inu motorku.

RenekD (48) napsal 05.11.2018 v 15:46

Lidi, u te panigale to není porno, to už je hyperporno 🤪

drippera (32) napsal 05.11.2018 v 15:23

SF V4S asi až 2020.. Ale stejně už na to jebu. Kůpím MTS 950S a popiči..

dejf. (1341) napsal 05.11.2018 v 15:18

strop vykonu v 15500? Kolik bude omezovac, 16? To uz je celkem ulet, zajimalo by me, jak dlouho tenhle bajk vydrzi.
Ale je to krasny porno.

Tifone (147) napsal 05.11.2018 v 13:27

V4R - 39.990€

Paulo (2561) napsal 05.11.2018 v 13:11

Čím dál hezčí stroje

_Hans_ (26) napsal 05.11.2018 v 11:18

Beru zpet
Cenovka za Multistradu 950 je 14390€, 950S 16360€

Jacob82 (142) napsal 05.11.2018 v 10:26

Anything before or after is just "waiting"..

_Hans_ (26) napsal 05.11.2018 v 10:02

Cenovka za Multistradu 950S je 14390€ - zdroj ducati.it Takze s kuframa, vyhrivanyma heftama a hlavnim stojanem to tech 400 000 bude

pk14 (175) napsal 05.11.2018 v 09:57+2

... Ducati navoněné, to taloši umí
Mně by zítra potěšila ZXR 750 H2K, zelená, vzteklá, foukaná... Klidně bez show, jen malý obrázek...

JA-NE (767) napsal 05.11.2018 v 09:52+1

Nutne musim vyskusat noveho Hyposa. najzabavnejsia motorka na svete

DoktorARO (2) napsal 05.11.2018 v 08:59

Za mě ten hpm. To je pecka, nej motorka na cestu. Jednoho jsem pustil a SF změním za novějšího

chooki (100) napsal 05.11.2018 v 08:46

Ducati ako vzdy. Vzdy tieto premiery mega pecka, samozrejme hlavne V4R

sramis (95) napsal 05.11.2018 v 08:25

Maly Monster bez zadniho letmace At se jdou vycpat. Drive to slo (S2R 800) tak proc to do haje nedelat? Monster tim u me ztraci dost bodu.

BlackSabbath (434) napsal 05.11.2018 v 08:22+1

Rko...Prostě výkon nahnali otáčkama. Krouťák nic moc. Sice jich moc jezdit nebude, ale když spolehlivost klasických V4 není nic moc, toto bude černá díra na peníze majitele...

Frankie (731) napsal 05.11.2018 v 07:49

Uvítal bych Supersport 1200 S

Paura19 (15) napsal 05.11.2018 v 07:48

za Corse verzi bych hned měnil. A streetfighter nikde

wario (126) napsal 05.11.2018 v 06:10

Docela by mě HM lákalo koukal jsem na 5 let stary 821 a ty cenovky jsou šílený hold Ducati. Pangiale kupuje ještě někdo na silnici ? zvěř

Roman_ST1 (14) napsal 05.11.2018 v 05:53+3

Sledoval jsem celou premieru a ta Multistrada 950S je parádní. Už letos jsem uvožoval o koupi modeli 2018. Verze S se mi hodně libí, ale obávám se, že cenovka bude kolem 400tis.Kč
Model S krom Semi aktivního podvozku má výbavu podobnou jako Tracer GT a ten je za 319tis. Kč včetně kufrů, což je velký argument.

opic26 (457) napsal 04.11.2018 v 23:37

To R-ko je fakt zlo , Diavel solidně - stejně si myslím že se stále prodává lépe než X-Diavel, no a HM SP . Ten předchozí byl za mne parádní strojovna s dvěma mouchama - ucukaným plynem a cenovkou co tuhle motorku pohřbila.

Jarda (281) napsal 04.11.2018 v 20:13

petr1000001 > Tak jo, ahooj.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist