Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Aby niekto nebol sklamaný, keď našporí, rozbije prasátko a potom ho už ako nagelovaného manekýna na pani Gale V4 na komponenty rozloží alebo aspoň mu bude viac ako rovným súperom japonský superbajk spred r. 2010 pred smrťou:
Half-Price Hack? 2020 Ducati Panigale V4 S vs. 2005 Suzuki GSX-R 1000
https://www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI
Pre úplny zážitok a pobavnie je vhodná jemne nadpriemerná znalosť angličtiny a vytrvať až do konca
Teda táto nová je už možno úplne iná ako tá model 2020
Stejně nerozumím politice nabízet normálním smrtelníkům motorku s výkonama, na který nemá ani většina jezdců MS. Připadá mi to jako chvástání výrobců - hele, kam až jsme to dotáhli. Jinak to je úplně k hovnu a každej, kdo se tady bude honosit a psát bláboly o úžasných emocích a tak, bude s největší pravděpodobností jen pozér. Výkony takový motorky jsou mimo možnosti normálních smrtelníků. Zůstane jen snobárna o naditý šrajtofli. Sorry.
Ten výkon 215+ PS (avšak nevím kde měřený) je asi *dostatečný*
pro jakýkoliv level okruhových jezdců, aspoň podle mého názoru
Ale tito mají smůlu poněvadž "pan CE" zrušil kategorii WSBK-SSTK ...
Čekal jsem výraznější změnu na designu, přesto ergonomie nádrže by mohla být zajímavá.
Zase jí udělali "rychlejší" tím pádem "hodnější", hm , kouzlo agresivní 2018 asi u mě vydrží další dva. roky. Uvidíme na jaře.
Nadherna. Akorat ta cena 605T v zakladu je astronomicka. Ale alespon tady clovek vi, za co zaplatil…
Aby niekto nebol sklamaný, keď našporí, rozbije prasátko a potom ho už ako nagelovaného manekýna na pani Gale V4 na komponenty rozloží alebo aspoň mu bude viac ako rovným súperom japonský superbajk spred r. 2010 pred smrťou:
Half-Price Hack? 2020 Ducati Panigale V4 S vs. 2005 Suzuki GSX-R 1000
https://www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI
Pre úplny zážitok a pobavnie je vhodná jemne nadpriemerná znalosť angličtiny a vytrvať až do konca
Teda táto nová je už možno úplne iná ako tá model 2020
1 reakce
Stejně nerozumím politice nabízet normálním smrtelníkům motorku s výkonama, na který nemá ani většina jezdců MS. Připadá mi to jako chvástání výrobců - hele, kam až jsme to dotáhli. Jinak to je úplně k hovnu a každej, kdo se tady bude honosit a psát bláboly o úžasných emocích a tak, bude s největší pravděpodobností jen pozér. Výkony takový motorky jsou mimo možnosti normálních smrtelníků. Zůstane jen snobárna o naditý šrajtofli. Sorry.
8 reakcí
Nádherná.
Doma vedle vánočního stromku by se na ní hezky koukalo.
Ten výkon 215+ PS (avšak nevím kde měřený) je asi *dostatečný*
pro jakýkoliv level okruhových jezdců, aspoň podle mého názoru
Ale tito mají smůlu poněvadž "pan CE" zrušil kategorii WSBK-SSTK ...
Čekal jsem výraznější změnu na designu, přesto ergonomie nádrže by mohla být zajímavá.
Zase jí udělali "rychlejší" tím pádem "hodnější", hm , kouzlo agresivní 2018 asi u mě vydrží další dva. roky. Uvidíme na jaře.
a kdyby vydržela o chlup dýl ikdyž tyhle výkony už prostě nějak extra dlouhospolehlivý bejt asi ani nemůžou...
Jeden kun sem, ctyri milimetry tam...
Pak se clovek rozhledne po dronech a zjisti, ze kdo chce na okruhu zrychlit, koupi aktualni R1.
2 reakce
Pěkná a chytrá
Toto je opravdová krasavice ve všech oblastech. Mmm.
Tak to je brutalita. Jen kdo takový výkon dokáže bezpečně využít? Kromě Pepy Sršně
7 reakcí