hsq_cervenec_spart401




Ducati má další speciální edici, ale jenom pro vyvolené

Zatímco nedávno představeného barevného Hypermotarda 950 RVE si v klidu může koupit kdokoli z nás, o novém Scrambleru Club Italia to už říct nemůžeme. Šanci na jeho pořízení mají jen členové prestižního italského klubu.

Představte si, že máte partu kámošů a kámošek se společnými zájmy. Setkáváte se, klábosíte, vymýšlíte, jezdíte na společné dovolené a dospěje to až tak daleko, že si zařídíte společnou klubovnu nebo koupíte dohromady nějakou chatičku. No, a teď tuhle klasickou představu o spolku přátel posuňte o několik kast výše, někam, kam sahají nejdelší chapadla italského automobilového průmyslu. Teď už asi budete mít představu o spolku s názvem Scuderia Club Italia. Prostě partička kamarádů a známých, kteří mají tu pověstnou „passione“ pro italská klasická sportovní auta a vlastně všechno italské a hezké. Mezi šedesáti členy najdete třeba Lucu Cordero di Montezemolo, bývalého předsedu Ferrari a Fiat, Piera Ferrariho, jednoho ze synů samotného Enza, Maura Forghieriho, konstruktéra závodních Ferrari z let 1960 až 1987 včetně nejprestižnějších monopostů F1 a další vysoká jména nejen z automobilového průmyslu, ale i z kulturního a politického prostředí. Prostě vybraná společnost, která asi nemá problém utratit pár desítek tisíc euro za speciálně upraveného Scramblera. Nutno dodat, že z každé motorky půjde 500 euro pro nemocnici Sant’Orsola v Bologni na boj proti Covid-19.

No a co si tahle partička lidí starající se o italské automobilové dědictví může pořídit? Vcelku sériového Scramblera 1100 Sport PRO s několika designovými úpravami. A protože jde o lidi z nejvyšších pater s vytříbeným vkusem, nejde o nic vykřičeného. Ostatně ani první spolupráce Ducati s Clubem Italia nebyla nijak výrazná, to v roce 1995 vzniklo 36 strojů Monster 900 Club Italia. Tentokrát designové oddělení Ducati vsadilo na speciální odstín modré na nádrži a trubkovém rámu doplněné o červené a hliníkové prvky. První jmenovanou barvu najdete vykukovat pod bočními panely nádrže a na sedle. To pro Scramblera ušili v prestižním salónu s nábytkem a nechybí na něm samozřejmě logo klubu. To najdete také na nádrži nedaleko víčka nádrže frézovaného z hliníku.

To samozřejmě dodala další italská značka Rizoma, která pro Ducati vyrábí i další doplňky. Třeba páčky, blinkry, nádobky na brzdovou kapalinu a jejich víčka, stupačky nebo záslepky rámu. Tohle všechno tu najdete a k tomu ještě přední mřížku světla. Hliník najdete také na obou blatnících s decentní italskou trikolorou a tento materiál je odhalený také v případě podsedlového rámu. Hodně se vzhledem dělají také černá drátěná kola, vyhřívanými hefty se myslelo i na praktickou stránku, no a na závěr nesmí chybět pořádné výfuky, jak jinak než od italského výrobce. Noví majitelé z vybrané společnosti k tomu dostanou ještě přilbu Bell ve stejné barvě (óda na apeninský poloostrov a přilba Bell, no nevadí…), plachtu a certifikát stvrzující, že je jeden ze dvaceti vyrobených kousků opravdový originál. My ostatní se můžeme tak maximálně pokochat detaily nebo si do podobných barev hodit „obyčejného“ Scramblera.

Informace o redaktorovi

Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 6 Kč od 2 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist