Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když se řekne karbon, mám před očima materiál, který je lehký, tvrdý a křehký. Materiál, který je vhodný stejně tak na kokpit formule 1, či rám speciálu MGP, nebo na díly, jako je hnací hřídel pro F1 s obrovskou odolností a pevností, při zachované - VELMI nízké hmotnosti.
Moc z toho mi k Diavelu nesedí. Diavel mi asociuje silnou bestii, které nejsou svaly přítěží.
jsem rád, že tu nemusím číst:
- tohle už není DUCATI
- je to jenom pro mastňáky s krizí středního věku
- tohle nemá s motorkou nic společného
- je to narvané elektronikou až po vrch
- tohle bych nechtěl:)
Dovolil bych si upresnit posledni vetu podle informaci z rozhovoru s Claudiem Domenicalim pro Moto.it.
Tech 9 "novych" modelu ma Ducati predstavit do konce roku postupne. Z toho prvni je Monster 1200R a druhym tento Diavel. Zbylych sedm jich ma byt predstaveno na (live streaming) tiskove konferenci Ducati World Premiere 16.listopadu pred zahajenim EICMA. Ne vsechny novinky jsou uplne nove modely, jak dokazuji ty dva uz predstavene. Domenicali rekl, ze dva by meli byt "temer nove" a jeden "uplne novy". Ale asi nejvetsi prekvapeni ma byt, ze bude predstaven uplne novy model v Ducati dosud neobsazenem segmentu trhu a podle naznaku by mel patrit do modelove vetve Scrambler, takze to nebude primarne sportovni moto, ale stylovka. Dal to vypada, ze to bude moto "do mesta" a mozna i ten maxiskutr nebo nejaky jemu podobny crossover. Ale to je spekulace, pockejme si a uvidime.
Ulítávám na lehčích a sportovnejších strojích, ale mně se tohle prostě líbí. Když se na něj podívám z boku tak bych řekl, že takhle nějak má vypadat moderní silniční dragster. Pěkně jej Ducati za dobu výroby vypiplala
je prima vědět že taliáni měli soudnost a dali na to jen jedno sedlo. jen tak dál teď ještě trochu upravit cenovku a běžím pro ni
Když se řekne karbon, mám před očima materiál, který je lehký, tvrdý a křehký. Materiál, který je vhodný stejně tak na kokpit formule 1, či rám speciálu MGP, nebo na díly, jako je hnací hřídel pro F1 s obrovskou odolností a pevností, při zachované - VELMI nízké hmotnosti.
Moc z toho mi k Diavelu nesedí. Diavel mi asociuje silnou bestii, které nejsou svaly přítěží.
tohle je prostě hezčí !!!
jsem rád, že tu nemusím číst:
- tohle už není DUCATI
- je to jenom pro mastňáky s krizí středního věku
- tohle nemá s motorkou nic společného
- je to narvané elektronikou až po vrch
- tohle bych nechtěl:)
DRAGSTERUM MONSTERUM DRCATIUM
V noci pujdu s kuklou po benzinkach a zitra je divocak doma...
Na cestu do pekla to asi bude dobrý
Ducati se mi líbí, tyhle stroje typu dragster taky, ale Vmaxe carbon považuji designově za dotaženějšího...
Dovolil bych si upresnit posledni vetu podle informaci z rozhovoru s Claudiem Domenicalim pro Moto.it.
Tech 9 "novych" modelu ma Ducati predstavit do konce roku postupne. Z toho prvni je Monster 1200R a druhym tento Diavel. Zbylych sedm jich ma byt predstaveno na (live streaming) tiskove konferenci Ducati World Premiere 16.listopadu pred zahajenim EICMA. Ne vsechny novinky jsou uplne nove modely, jak dokazuji ty dva uz predstavene. Domenicali rekl, ze dva by meli byt "temer nove" a jeden "uplne novy". Ale asi nejvetsi prekvapeni ma byt, ze bude predstaven uplne novy model v Ducati dosud neobsazenem segmentu trhu a podle naznaku by mel patrit do modelove vetve Scrambler, takze to nebude primarne sportovni moto, ale stylovka. Dal to vypada, ze to bude moto "do mesta" a mozna i ten maxiskutr nebo nejaky jemu podobny crossover. Ale to je spekulace, pockejme si a uvidime.
Ulítávám na lehčích a sportovnejších strojích, ale mně se tohle prostě líbí. Když se na něj podívám z boku tak bych řekl, že takhle nějak má vypadat moderní silniční dragster. Pěkně jej Ducati za dobu výroby vypiplala