Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na pohled to dukárna je. To, že neoslovuje některé skalní asi znamená, že značka usiluje v novém segmentu o nové zákazníky. Takový pokusy přece dělají i automobilky. Je to vývoj a trh to vyřeší.
Tywe soudit, jestli to má nebo nemá na V-Maxe
když nejsou známý ani jízdní vlastnosti ani parametry motoru je dost o ničem. Design zatím jenom ze "spy" fotek taky není 100% směreodatnej.
Na druhou stranu nechápu, proč se v Bologni vydali tímhle směrem. Tahle kategorie je fakt asi jenom o masírce a zřejmě podstatná část zákazníků taková je. Jinak jsou to motky úplně na ho*no. Těžký a neohrabaný na lítání v zatáčkách nebo na blbnutí po zadním. Nedá se s tím jezdit rychle delší dobu kvůli skoro nulový ochraně před větrem. Na cestování to taky není. Pocit z akcelerace dá klidně i slabší a lehčí moto, který ale poskytne větší univerzálnost.
Ducati přestala se svým jasně italským designem počínajíc 696kou-pak přišel novej monster 1100 a byl konec jedný epochy klasickej,lehkejch a čistě italskejch naháčů.Tohle je bohužel další motorka pro"lakýrky" co se potřebujou předvádět.Že na tom maj bremba, Öhlinse, tuhou příhradu je je jim úplně jedno - jezdit na tom nepůjde a showbike neměla Duckna podle mě zapotřebí. Stokoňovej monster to stejně pobije kdy si vzpomene - tedy na rovinách asi ne, no ...
Ne, nee, neee, néééééééééééé...
celej předek až k sedlu je něco mezi japonskou studií a "novinkou" od YUKI. Já chci Itala!!!
Doufám, že je to jen součást reklamy a finále bude jiný
Je to fakt divný , zlatej design Ducati na přelomu tisíciletí (a před ním). Proč se Italové snaží kopírovat rejže... V-max je podle mě jako pizza se všemi možnými ingrediencemi, ve stylu čím víc, tím líp - nakonec pěknej hnus. Mě tahle dukna přijde dost podobná. Bohužel.
//1.bp.blogspot.com/_eSQ6LlLAFu0/TLLYG4aqkGI/AAAAAAAACs8/tmCp-eGejUg/s1600/Ducati_Diavel_11_blck_l.jpg
to predni svetlo je z monstrika zatim docastne nebo tam budou davat neco lepsiho???
Ehm, ta bílá Octavia v pozadí (ač mázlá), je ve srovnaní s tímto designový skvost!
Jsem vlastníkem jedné italské krásky, ale toto?... to snad ne... škoda, že se Ducati inspiruje designem u Japonců :( drásá mě to srdce
Jediný co by mi od Ducati nevadilo v garáži je nová Strada, tohle bych zakryl prašivou dekou a pak rychle do starýho železa bo na směťák -za mě hnusss
Dragmax> HD je přece hemburgr , BMW je bramborák...
Ale rejži si dám opravdu už jen k jídlu!
pěkné
Dramax 18:50: Tak to jsem se posmál!!! Dobrý jak sviň!!!
...co máte pořád s tim jídlem ,v garáži rejži?špagety?Jawa asi knedlíky a HD brambory???
pěknééé
ve španělsku jezdí škodovek mraky
Nemůžu říct, že se mi to nelíbí, ale furt je to trochu čoproidní Ducati Streetfighter je tvarově mnohem vyváženější
je krásná, a komu se nelíbí má nejen na zahrádce trmpajzlíka, ale co je ještě horší, v garáži rejži...
Na pohled to dukárna je. To, že neoslovuje některé skalní asi znamená, že značka usiluje v novém segmentu o nové zákazníky. Takový pokusy přece dělají i automobilky. Je to vývoj a trh to vyřeší.
A to vyfotili u nás, že se v pozadí prohání škodovácká oktávka.
Tywe soudit, jestli to má nebo nemá na V-Maxe
když nejsou známý ani jízdní vlastnosti ani parametry motoru je dost o ničem. Design zatím jenom ze "spy" fotek taky není 100% směreodatnej.
Na druhou stranu nechápu, proč se v Bologni vydali tímhle směrem. Tahle kategorie je fakt asi jenom o masírce a zřejmě podstatná část zákazníků taková je. Jinak jsou to motky úplně na ho*no. Těžký a neohrabaný na lítání v zatáčkách nebo na blbnutí po zadním. Nedá se s tím jezdit rychle delší dobu kvůli skoro nulový ochraně před větrem. Na cestování to taky není. Pocit z akcelerace dá klidně i slabší a lehčí moto, který ale poskytne větší univerzálnost.
BOŽE !!! Právě sem si stříknul do trenek. TOHLE CHCI CHCI CHCI .
Du si vyměnit prádlo a vsadit sportku
Ducati přestala se svým jasně italským designem počínajíc 696kou-pak přišel novej monster 1100 a byl konec jedný epochy klasickej,lehkejch a čistě italskejch naháčů.Tohle je bohužel další motorka pro"lakýrky" co se potřebujou předvádět.Že na tom maj bremba, Öhlinse, tuhou příhradu je je jim úplně jedno - jezdit na tom nepůjde a showbike neměla Duckna podle mě zapotřebí. Stokoňovej monster to stejně pobije kdy si vzpomene - tedy na rovinách asi ne, no ...
Docela dobrý, ale v Ducati si přesto mohou říci: Ať děláme co děláme, na V-Maxe stejně nemáme
miura: co když nemám zahrádku?
Ne, nee, neee, néééééééééééé...
celej předek až k sedlu je něco mezi japonskou studií a "novinkou" od YUKI. Já chci Itala!!!
Doufám, že je to jen součást reklamy a finále bude jiný
Jinak Ducati by opět potřebovala jako sůl pana Tamburiniho...
Je to nějaký divný...
Uz vim, za co vymenim sveho m1800R...at uz je to tady!!
Komu se to nelíbí,tak je milovník tý popelnice za tim vole f TéDéÍčku
Je to zmňáganina MT a V-RoDU...
Jo skoro v každe picovine z uSA hraje Ducati ...
Inspirace V-Maxem je zřetelná,ale vypadá to líp. Jestli se to bude líp pohybovat? Uvidíme. Každopádně mašina jak do filmu.
Je to fakt divný , zlatej design Ducati na přelomu tisíciletí (a před ním). Proč se Italové snaží kopírovat rejže... V-max je podle mě jako pizza se všemi možnými ingrediencemi, ve stylu čím víc, tím líp - nakonec pěknej hnus. Mě tahle dukna přijde dost podobná. Bohužel.
šukózní mašinka=) jedna z mála od Ducati, co se mi líbí
za mě dobrý a do finále stejně ještě nějakej detail změní