yamaha_demo_tour




Ducati Diavel

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
drippera (32) napsal 31.08.2010 v 12:37

Tohle určitě není finální design a ten v Bologni vždycky uměli, takže já jsem v klidu. Určitě to bude pecka, zatím jako všechno co z Ducati fabriky vylezlo a je fakt, že muscle bike v nabídce chyběl. Streetfighter, monster a totok a máme řadu naked biků ucelenou. Každý si vybere. K tomu MULTISTRADA a pár variant supersportů a jako třešnička na dortu HYPERMOTARD. Nabídka luxusní a hlavně zajímavá.

zmulin (371) napsal 30.08.2010 v 20:50

A co takhle? //www.infomotori.com/moto/2010/08/26/ducati-diavel-registrato-nel-regno-unito/

Petr-RSV (38) napsal 30.08.2010 v 16:01

Další fotky:
//dalefranks.com/cycles/wp-content/uploads/2010/07/Ducati-Project-0803.jpg
//dalefranks.com/cycles/wp-content/uploads/2010/07/Ducati-Project-0803-Spy-Shot-2.jpg

GSX1400R (0) napsal 29.08.2010 v 19:35

Má to zajímavě vyřešený zadní stupačky,sklopný.Skoro nejsou normálně vidět. Jinak se mi to dost líbí, nevypadá to nijak násilně, prostě naháč. I to přední světlo se jim povedlo, šikulové.Počkáme si...

Interceptor (108) napsal 29.08.2010 v 00:17

já už na tom jel a je to nuda :))))))))))))))))

DMC.motobiker (-23) napsal 28.08.2010 v 23:22

Pokud nejde o jízdní vlastnoti, jako že u této kategorie Muscle Biků o ně fakt moc nejde , tak si myslím že na rozměru pneu moc nezáleží! Pak už jde hlavně o vzhled , a ten ta 240ka rozhodně jedině umocní a ještě víc vynikne ta "svalnatost" stroje... Je to jako říct, že na čoprech jsou zadní pneu hodně přes 200 zbytečné , protože víc 190 se stejně nedá rozumně využít! Jo a s těma V4, jediná "šlechta" je mezi nima Desmosedici , a částečně RSV4 , tím ta šlechta končí a tohle tam společně s V-MAXem rozhodně patřit nebude... Ale asi ani nemá, je to přeci jen Muscle Bajk ne? A to BMW s šestíválem bude jen další nudná Německá motorka , jako každý BMW! Přes 100 Kw bude mít tento stroj určitě, proč by neměl?! Dneska má přes 100 Kw každá čtyřventilová Ducati... Ale na Streetfighter to nebude mít ani zdaleka, pro mě tento stroj rozhodně nebude...

dizzi (0) napsal 28.08.2010 v 23:17

Nebudou to LCD ale LED svetla

dr.rath (-5) napsal 28.08.2010 v 19:18

Jack: né jó? a já myslel, že VMax zvětší, kurňa . Bavorák nebude véčko a je jasný, že véčko zvětšuje péro nejmíň o dvacet procent, italský o třicet, takže žádná šlechta, jen šestiválcová řadová nuda. Jó takový FGR 2,5 V6, to bude zvětšovadlo!

Jack82 (0) napsal 28.08.2010 v 18:32

dr.rath: péro ti nezvětší ani Vmax. a že je V4 šlechta, na to si přišel jak? co teda potom bude BMW R6 1600?

Jack82 (0) napsal 28.08.2010 v 18:28

Váňa: 240 je na běžný ježdění nesmysl. maximální rozumnej rozměr je 190. jenže když chtěj ukázat svaly, tak by to vypadalo trapně na takovym peklostroji. nebude to štika jako Streetfighter, ale zlobike

dr.rath (-5) napsal 28.08.2010 v 18:19

Nechápu smysl takovéto motorky. Péro to nikomu nezvětší, mezi šlechtu s motory V4 to taky patřit nebude, tak k čemu to je???

DMC.motobiker (-23) napsal 28.08.2010 v 15:06

Váňa> "A jako čím širší tím víc IN?"

JO!

sejrac (13) napsal 28.08.2010 v 14:15

Me to k Ducati nejak nesedi, ale je to jejich vec, co si poslepuji. Nicmene tyhle fotky jsou o houne, si budem muse jeste pockat.

Toni (53) napsal 28.08.2010 v 08:42

Tak na to se těším až to někde uvidim.

nuclear (1) napsal 28.08.2010 v 03:47

tohle bych si chtěl pučit, a kolem fízla dát spojku a dvakrát naprázdno frknout laufama když by byl otočený zády.
na 100% by se po*****

Matt-y (0) napsal 28.08.2010 v 00:53

Vypada to zajimavě, vzhledově docela dobry ale dle mě ten zadek vypada jak když navrhaři končila směna tak tam dokreslil par věci a konec, každopadně se nemužu dočkat na srovnaní s V-maxem a B-kingem, jsem zvědavej :)u mě zatím palec nahoru

Váňa (33) napsal 27.08.2010 v 21:41

Jack82: A jako čím širší tím víc IN?

Goblajz (0) napsal 27.08.2010 v 19:56

Ty první dvě fotky jsou fotomontáž...

hitman (-1) napsal 27.08.2010 v 19:31

tak tohle se může rovnat s Maxem tak maximálně v šířce zadní gumy, hnus fialovej. To jste nemysleli vážně s tím, že to bude konkurent

zmulin (371) napsal 27.08.2010 v 19:25

dunric: Naprostej souhlas

Interceptor (108) napsal 27.08.2010 v 18:45

ä souhlasím Max je MAXX

Interceptor (108) napsal 27.08.2010 v 18:37

Naštěstí z těch fotek jde prd poznat, ale z toho mála musím říct tfůůůj motor jak čerpadlo na sračky vzhledově a celé jak fekál

Jack82 (0) napsal 27.08.2010 v 16:34

Grizzly_Luboš: 100kW??? si se posral??? I Streetfighter má 115 a tohle musí být v hierarchii výš, bude mít nejmíň 125.

Váňa: ta zadní pryž je na 100% 240ka, kámoš má V-Rod Muscle a to je opticky stejná šíře. Dvoukilo má B-King a to je proti tomuhle válci nudlička

Deyw (0) napsal 27.08.2010 v 16:32

Vítr v peněžence tohle přezout

Grizzly_Luboš (2) napsal 27.08.2010 v 15:43

jestli to bude 4V a bude to mit aspon 100kw a slusnej kroutak du do toho

Dave.OL (5) napsal 27.08.2010 v 15:13

Nemůžu si pomoct, ale zatím se mi to moc nelíbí, hlavně ta prdel. Je ale pravda, že zatím není taky nic moc vidět.

Tuoňák (0) napsal 27.08.2010 v 13:27

Co dodat. Italové to prostě umí a hotovo.

Dutch (2) napsal 27.08.2010 v 13:05

Ducati Streetfighter bylo absolutně to nejlepší na čem jsem kdy jezdil, a jestli se Italům povede některý z parametrů strýta ještě vylepšit, daruju játro abych jí jednou sedlal... Jinak taky mám radši dva vejfuky po stranách než nad sebou, ale s tou velkou stabilní jednoramennou kyvkou by to asi nebylo moc hezký.

teamwhd (74) napsal 27.08.2010 v 12:54

přesně slovo PORNO to vystihuje

hluska (156) napsal 27.08.2010 v 12:35

Ja bych radsi V-maxe

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist