journeyman_brezen




Do Tyrolska nesmějí hlučné motorky. Ani ty sériové

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pepa004 (32) napsal 26.06.2020 v 13:36+2

Yamaha Raider 1900 v techničáku mám na místě 93 decibelů takže pohodička a naprosto s těma tyrolákama souhlasím.
Bydlím asi kilometr od dálnice volným terénem a co je odsud kolikrát slyšet .. no hrůza
Hudla až si ukroutí zápěstí , otáčkoměr až do červenýho ... ( asi extáze ) a davaj.
Jako proč ne, k určitýmu typu motorek to patří , ale na okruhu .. ne na silnici za barákem.

Papanhe (2) napsal 21.06.2020 v 05:14+1

Diky za komentář a upozornění. Jedna věc je pocit, čím mi to víc řve tím mi to víc jede. A druhá. věc to celý den poslouchat.

Juky (1) napsal 13.06.2020 v 21:12

Je to ich "kúsok zeme" tak nech si tam robia čo chcú a na vás je, ako sa k tomu postavíte. Ja už dávno necestujem na západ takže mne je to vlastne jedno. A keď to nevadí domácim, čo v Rakúsku vlastní motorku každý druhý tak my to stejne nezmeníme. Majte sa

Veldak (0) napsal 13.06.2020 v 15:35

Pánové a dámy, pochopitelně motorkářky, ví někdo, jak amatérsky snížit hluk výfuků? Poradí mi někdo prosím? Mám chopper Virago 1100, výfuky byly kdysi upraveny, zvuk fantastický...... Díky za rady !!!!

faux4 (34) napsal 13.06.2020 v 14:25

K tomu Nemecku. Takhle to vypada v realu.

HusKa701 (11) napsal 11.06.2020 v 22:34+1

Mám jasno kamarádi. Budu to řešit stejně jako u nás doma. Když nás kdesi "vyhnali" z náměstíčka, kde jsme si chtěli dát kafčo a trochu si oddechnout, tak jsme prostě popojeli do vedlejšího městečka. Tam byli za naší návštěvu rádi a chovali se k nám moc hezky. Myslím , že o tom to je. Normální "selskej rozum" Do Rakouska jezdíme od revoluce. Nejen na motorky, hlavně na turistiku, do hor. Budeme zřejmě jezdit i nadále ale nekoupím tam nic CO NEBUDE NEZBYTNĚ NUTNÝ Máme možnost si v podstatě všechno přivést z domova. Nedělali jsme to. Nakupovali jsme tam. Od teďka JEN TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ. A místním taky budu vysvětlovat Z JAKÉHO DŮVODU . A na motorce se bez Rakouska fakt v pohodě obejdu...NA HRUBEJ PYTEL, HRUBÁ ZÁPLATA

Ricard (1) napsal 11.06.2020 v 15:49

Co se týče místní dopravní úpravy, tedy "Zákaz vjezdu motocyklů", tak to by neměl být zas takový problém, to se celkem dá a není to nic nad čím by měl někdo podivovat. Příslušná dopravní značka existuje už od nepaměti, tak proč ji v odůvodněném případě nepoužít?

Co se týká restrikce jen vůči některým motorkám, tak tam už je to výrazně horší:
Úplně za prvé: tak jim tu motorku neměli schvalovat pro normální provoz. O nějakejch laďákách ani nemluvě.
Za druhé: jak se to bude hlídat: já v malém techničáku žádnou hlučnost zapsanou nemám, není tam ani na to kolonka. Podle čeho se tedy budu dohadovat, jestli jsem v "zákazu vjezdu" nebo nejsem?

A co se týká těch úvah o celoplošném zákazu, které např. probíhají v Německu, tak to je už úplně zcestný. Co když jiné vozidlo než motorku ani nemám? To jako mám být v neděli bez rohlíků?

Ricard (1) napsal 11.06.2020 v 15:33

"Vítáni jsou jezdci všech značek motocyklů, ale jednoznačně mezi nimi převládají harleye."

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/motorky/sraz-motocyklu-faak-am-see-harley-davidson-fxdr.A180910_104400_motorky_taj

Tak už asi ne...

SuperSic58 (1296) napsal 11.06.2020 v 09:09+1

to je divný, a tisíce kamionů denně, co vyloženě ničej statiku budov, to nevadí? Když už omezit, tak ten úsek třeba spoplatnit, ale zakázat homologovaným strojům vjezd, to je další eurobolševická prasárna. Tady v dědině máme mostek 15tun max a jezdí tu denně stovky kamionů a leta to nikoho nezajímá, ani fízláky, takže je zákaz a zákaz..

petblack (8) napsal 11.06.2020 v 07:14+9

Zdravím všechny...je tady hodně názorů, s některými souhlasím a s některými ne... V každém případě si myslím, že to je začátek konce motorek v Alpách jako takových. Jen připomenutí pro ty co "pamatují" začátek "faak am see harley davidson", kdy slézali z kopců rakušáci dolů k silnicím s nůší plnou klobás a zastavovali motorkáře, aby jim dali klobásy za bundu, aby se vrátili do Alp k nim znovu...to se nám to obrátilo... Tahle první fáze je zkušební...k té se přidají časem další země a to bude smutné...ta roztříštěnost našich postojů a názorů...když někteří se snaží tohle startovací stanovisko rakušáků pochopit jim nahrává...peníze které jim tam vozíme jim celá léta nesmrděli, ale teď když mají ty svoje tyrolácké chaloupky opravené, rádi by se zbavili těch co jim tam vozí éčka...já tam jezdím 18 let...výfuk mám na své K12r sériový...tak bych se neměl obávat...ale jak pozoruji vývoj, tak oni testují a nestojí o motorky jako celek. Do budoucna se těší na ty pěšáky, elektrokola a elektromašiny, které budou jezdit a dají si tam u nich ten "šnicl" a ubytování stejně jako my co tam jezdíme léta....a řešení ?
Dle mého názoru se k tomu postavit jako celek teď, hned a vysrat se na ně ...pojedeme východní Evropu kde to nemáme najeté, protože jsme jezdili západ...aby ekonomicky poznali, že budou /možná/ ečka od nás chybět... ať tam koukají sami na sebe...tyrolácký burani ... a policejníma hlídkama u silnice s hlukoměrem...náš koníček nebude nikdy ekologický...protože benzín nám bude vždycky vonět...budeme špinavý, mokrý, utahaný...ale šťastný i když jsme nejohroženější skupinou účastníků silničního provozu ... protože náš koníček je takový a tak hodně štěstí na dvou kolech i Vašim baťůžkům ..klobouk dolů Vám všem...je načase držet spolu... my nikdy nebudeme zelení a už vůbec ekologický ...

Lucasbiker (175) napsal 10.06.2020 v 21:52+2

Souhlasím s komentáři Hekiho. Motorky byly vždycky o svobodě a trochu jiném přístupu k životu. Teď se nám tu svobodu a "vítr ve vlasech" snaží vzít. Nejdřív v Rakousku, pak v Německu, pak to napadne pár "chytrých" hlav u nás a průšvih je na světě. Zákazy se vymyslí snadno, ale myslíte, že je pak někdo dokáže změnit, případně zrušit? Ne, zde není cesty zpět, povolí opasek maximálně o jednu dírku Resp. budeme moci jezdit na motorce jen v tydnu od 8-16hod
A že s podobně nesmyslnými nařízeními souhlasí i někteří motorkáři, kteří by měli mít motorismus v krvi, naprosto nechápu Ano, jsou mezi námi i tací, kteří to přehání, ale troufnu si tvrdit, že naprostá většina je vcelku normální a snaží se brát alespoň trochu ohled i na ostatní - paušálně jsme dobrý A pokud by něco podobného mělo dorazit i k nám, navrhuji domluvit společnou jízdu a demonstraci proti omezování osobní svobody a potlačování zájmových skupin. Je to k nevíře, jak se "svobodná" evropa mění ke stále více a více svazujícímu spolku sluníčkářů a "lepšolidí" Kurva lidi SELSKEJ ROZUM a OHLEDUPLNOST, to je oč tu běží, začněte to zase používat a začněte nejdříve každý sám u sebe!

LuckyLoser (88) napsal 10.06.2020 v 21:22+2

Tak on jim covid nestačil. Trochu nechápu tu logiku, odehnat si 77% potencionálních zákazníků. Slunickari už neví co by. Je to jako by cikány nechali rozhodovat, kdo bude brát jaké dávky a kolik. Za chvíli mi nějakej zelenej bude počítat kolikrát týdně soulozim a jestli nejsem přes limit. Dělají z nás ovce.

Blanka_Protrhlá (20) napsal 10.06.2020 v 17:21+1

No tak , pochlapte se trochu , tak jim těch dvěstě ojro dáme , když nás chytnou .

JA-NE (763) napsal 08.06.2020 v 12:55+4

Mna sa to netyka neni som turista ale prekvapilo ma kolko z vas to viac menej schvaľuje. Hluk zacina byt problem aj na niektorych okruhoch takze chapem ze domácim rev motora v horách vadi. Neozumiem ale preco sa zákaz vzťahuje na sériové stroje. to je z mojho pohladu na hlavičku. a povedal by som ze bude aj horsie.

slabak2 (3) napsal 07.06.2020 v 11:10

Mam moto 90db. Mam na ni homologovany vyfuk LeoVince s db killerem, homol.karticka atd. Bohuzel, nikde na karticce nebo materialech k vyfuku neni uvedena hlucnost. Tak predpokladam, ze pokud me zastavi, budou merit hluk. Nebo me rovnou zastreli, pochcijou a shodi ze skaly?

durino (4) napsal 05.06.2020 v 10:50-1+3

ono to asi miestni takto schváliť možu úplne legálne. Ak mohli napríklad zakázať vjazd iba dieslom alebo autám s nejakou emisnou triedou (a to boli okolo toho aj súdy), budú nás bohužiaľ častejšie obmedzovať aj s vecami okolo motoriek. Čakám kedy nejakého vola napadne emisná pre motorky a následne zakáže vjazd starších strojov do centra...

31081 (664) napsal 05.06.2020 v 09:44-2+6

Nejhorší na tom je,že někteří stále vůbec nepochopili,oč tady vlastně jde.(Dnes ti zakážou chleba zítra máslo)

Komik64 (2970) napsal 05.06.2020 v 09:12+1

NEPŘEHLÉDNĚTE TO NĚMECKO (neděle a svátky...) !!!

NXram (67) napsal 05.06.2020 v 06:49-1+2

Ono je to velmi těžké nestraně zhodnotit, nikdo z nás tam asi nebydlí že .....
Jako titulek je to samozřejmě strašné a člověk má pocit, že už nikam ani jezdit nebude, ale třeba to má mít hlavně tenhle důvod. Motorek je na silnicích za poslední dobu spousta a pitomců tím pádem také hodně. Každý se vymlouvá na svoji svobodu, ale nezapomínejme, že ¨Moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda Tvoje¨
Přijde mi opravdu divné, že mě tam nepustí se sériovou motorkou, to by možná bylo na žalobu u evropského soudu ...... ale kdo to udělá ..... jedině výrobce postižených motorek
A k té svobodě a demokracii to již krásně řekl Benjamin Franklin
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři.
Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat

Jen si jdu zjistit kolik Db má ten můj Akrap na 1290

HusKa701 (11) napsal 05.06.2020 v 00:08-2+5

Nerozumím jak může kdokoli schvalovat zakázaný vjezd HOMOLOGOVANÝCH strojů BEZ ÚPRAV na BĚŽNOU KOMUNIKACI. (dokonce nových strojů aktuálně prodávaných podle všech platných pravidel EU) "Je to jejich země" ??? Ano, ale je to EU se stejnými pravidly...nebo že bychom "si byli všichni rovni", ale někteří by byli "rovnější" Vždyť ono to tak v praxi je, co si budeme nalhávat . Toto je pošlapání práv VŠECH LIDÍ, kteří provozují stroj s platným STK nebo stejným systémem kontroly dle dané země v rámci EU. Když o tom tak uvažuju...s hodně velkým časovým nadhledem, jak se všechno během let omezuje, zakazuje... jak je pro motorkáře (ale nejen pro nás) "čím dál menší rybník" strčit dneska "nos" na lesní cestu - neskutečnej prohřešek - tak tam teďko řáděj VE VELKÝM harvestory ...a to je v pohodě ani na polní cestě by se nemělo jezdit. (za mejch mladejch let naprostá pohoda ) A lidi žili bez konfliktů s tímto . (předpokládám , že mně nyní spousta lidí odepíše , jak vůbec můžu myslet , že bych vjel na enduru do lesa , nebo na polňačku, COŽ BYLO DŘÍV NAPROSTO NORMÁLNÍ!!!!!!!!)
ALE TEĎ KAMARÁDI JEDNÉ STOPY, TEĎ PŘITUHUJE a to platí i vám co byste mně za průjezd lesem nebo polní cestou, i když jsem tam nedělal žádnej bor... NEJRADĚJI ZASTŘELILI , teď i vám zakazují, dokonce s motorkou která je v EU provozována legitimně, podle všech pravidel, VJEZD NA VYBRANÉ SINICE ...Co s tím ? ...Časem už půjde akorát vytlačit mašinu na kopec a svést se dolů bez nastartovanýho motoru ... schválně (doufám) přeháním , aby si toho co se děje všimli i ti "nejotrlejší" , ti "přisluhovači"

HiddenSnake (27) napsal 04.06.2020 v 22:05-1+2

No tak holt ty prachy, ktery kazdy rok utracim na vyletu do Alp utratim nekde jinde .... easy. Ja si myslim, ze jim brzo dojde, ze neni euro neni laska.

Skrunch (1388) napsal 04.06.2020 v 18:02-1+6

No...z rakouské strany je to asi logický postup. Proč? Problém bych hledal v lidech, kteří brázdí silnice. Nejde ani tak o to, že mám otevřený výfuk (zvuk k motorce patří, jsme chlapi ne..), ale problém je, že těch motorek takto "upravených" je na silnicích mnoho. Stejně tak jak zhoustl provoz, zhoustlo tak procento kreténů. Do této kategorie kreténů patří lidé jak v autech, náklaďácích, tak i na motorkách...bohužel. Tím pádem jsou ve větším počtu lidé, kteří nerespektují potřeby druhých a pravidla, o morálce se ani nebavím..
Na druhou stranu...mně třeba serou počty kamionů, autíčkářů, duní to pod oknama jakoby se nechumelilo a nikdo nic!? Protože motocyklisté jsou v menšině a jsou zlí suroví bordeláři...?
Ten zákaz je spíše "omezení" pro některé sériové stroje (kupodivu, avšak místní úprava regionu to dovoluje) a stroje upravené.
50km od domu jsou známé Buchlovské kopce. Když jsme tam před 20 roky jezdili, bylo nás tam tak 20-30. Jezdilo se, nikdo se nepředváděl, nemachroval, byly tam opravdoví motorkáři a nevelký provoz. Časem se to profláklo, motorku má kde kdo, hromada lidí a i křížků kolem cesty, větší provoz a logicky policie v zatáčkách. Už tam prakticky nejezdíme..
Všecko je to o lidech...jen si říkám, že ten "svobodný a lidský přístup" k věcem a životnímu prostoru se jaksi vytrácí...

Pěknou sezonu všem

ricardos (1) napsal 04.06.2020 v 17:37

tam nejedu....

Broxigar (5) napsal 04.06.2020 v 17:09-1+4

Zdar všichni příznivci jedné stopy. Kde je teď ta slavná unie s jejich nařízeníma a korekcema? Ať se na mě nikdo nezlobí, plně chápu, když chtěj omezit lidi s vykotlanejma výfukama. Ale já si koupil motorku s homologací, nikdy sem laďák neměl ani o něm neuvažoval. Multistrada 950 má taky v TP 98dB.Jak někdo může zakázat něco,co je schválený pro provoz na pozemní komunikaci a splňuje všechny náležitý normy?Teď by měl někdo zasáhnout.Jak tady někdo povidal,svoboda jednoho končí kde začíná svoboda druhýho.Přesně můj názor.Proto semsi koupil motorku, která z výroby splňuje co má.Takže to beru, že to spíš omezujou ve svobodě mě, než já je.Proto ty homologace jsou ne?Teď by se měla ukázat EU.Co sportovní auta co mají vyšší dB?Těch se to netýká.Takže jen diskriminace v jiným podání.To, že nás motorkářů někde jezdí hodně, přece není důvod. Zakážou fotbalový utkání protože,když je fanoušků hodně a skandujou dělaj moc velkej hluk?Svět se v h.... obrací.

JoskaH (439) napsal 04.06.2020 v 15:51-1+10

Zásadní věc: Je to jejich země, nikoli těch, co se tam jezdí na motorce dovolenkovat.
A těm lidem vadí stav, ve který se to během let dostalo, a který se postupně a stále zhoršuje. Hledají řešení. Možná (zjevně) ne ideální pro motorkáře, ale jim nespíš pomůže...
Co je na tom nepochopitelného?
Svoboda, svoboda, svoboda, a´t mi nikdo neomezuje svobodu...Oni si to svobodně odhlasovali prostřednictvím volených zástupců na svém vlastním území. To je svoboda, nikoli to že já tam přijedu a bude po mém.

CRF1000 (91) napsal 04.06.2020 v 14:58-2

HEKI, zatím žijeme v relativně svobodné Evropě a pokud někomu vadí nadměrný hluk, je logické že se tomu brání...v ČR zatím něco podobného není možné, protože naše vítězné hnutí samo neví, koho a čí zájmy má vlastně zastupovat....je to pro nás také hooodně poučné

K167 (1435) napsal 04.06.2020 v 14:00-1+2

Heki, nechci mluvit za ostatni, ale mně nepřijde, že by tu lidi tleskali tomu, že nám něco zakázali, mně spíš přijde, že se spíš někteří lidi zde snaží zamyslet nad tím, proč nám to zakázali a nebojí se hledat příčinu i u nás samotných. Jak už tady někdo psal příklad, pokud budeš mít pozemky a někdo Ti bude jezdit po louce a po poli, tak to chvíli vydržíš vysvětlovat: "Po polňačce na mých pozemcích si jezděte, to mi nevadí, ale prosím mimo cestu přes pole mi nejezděte." Normální lidi to pochopí, ale pár debilů mu tam bude jezdit dál. No tak co udělá? Naštve se a zahradi to natvrdo všechno a pro všechny - nebudou tam smět ani ti normalní, co mu tam zlobu nedělali. A a tím hlukem je to stejné. Blbec v našich řadách je totiž hrozně viditelnej, ale Ti, co mají opravdu rádi motorky, chtějí prostě žít a jezdit, uznávají, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého, Ti jsou snadno přehlédnutelní. A jsou přehlésnutelní stejně jako motorkář, který se blíží na křižovatce na horizontu s motorkou s pěkným, hezky slyšitelným zvukem, za nímž jede magor s výfukem slyšitelným 10 km - to znamená bez šance pro ostatní rozpoznat, jak je vlastně daleko. Tolik jen můj osobní názor jako řidiče motorky, ale i řidiče auta a pracovních strojů, také chodce a obyvatele vesnice.

31081 (664) napsal 04.06.2020 v 11:50

Heki
Přesně!!!

Heki (394) napsal 04.06.2020 v 11:17-1+13

Mě je úplně smutno z toho, kolik lidí - i zde přítomných - tleská tomu, že nám zase něco zakázali

Tady přece nikdo neříká, že je v pořádku někomu dělat kravál pod oknem otevřeným výfukem - tady jde o to, že omezují homologované sériové motorky. A to se nezlobte to je hrábnutí do svobod jako blázen.

Za chvíli se dožijeme toho, že si půjdem do krámu pro motorku a k tomu dostanem mapku ve stylu kolem Opavy můžeš, ale do Ostravy nesmíš a když pojedeš do Havířova musíš to objet tudy... Ale když si místo toho koupíš tohohle naháče tak máš tu objížďku o 20 km kratší, protože v té vesnici mají limit o 2 db vyšší.

A to to jako mám schvalovat stylem ''mě se to teď netýká, protože se tam vlezu'' ? A co řeknete až zakážou benzinové motory úplně?

Nízkoemisní zóny už na pár místech existují. Včera jsem tam mohl, dneska nesmím?

Nezlobte se na mě, ale vysvětlovat to stylem nefňukej a dodržuj co Ti nařídili - to je cesta do pekel. S tímhle přístupem nám jednou zakážou i dýchat.

Komik64 (2970) napsal 04.06.2020 v 10:02+2

Jo a..., bydlím na kraji Šumavy (715 m. n. m.) přímo nad silnicí E53 vedoucí z Plzně (Klatov) do Reichu, od Běšin nevhodnou pro největší náklaďáky, ale zato zábavnou pro motorkáře (mimochodem, při motocestě do práce jedu kolem mnoha míst, kde m. zemřeli...).
Mně časté (?..., dřív jezdilo zvlášť Němců snad i víc...) průjezdy nevadí, já to mám dokonce i celkem rád (i když někdy se člověk zvuku přece jen až mírně "lekne"... ), ale fakt dost lidem fakt jo (a furt řešej i rychlost "přes městys/vesnici" apod.) !!!
Motorka trochu svádí "mávnout nad vším rukou" a nechat to za sebou (i hrozící venkovany... ), ale ledacos člověka časem dohoní...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist