yamaha_demo_tour




Co máme v garážích aneb hrabali jsme ve statistikách

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gasoline.man (0) napsal 15.02.2007 v 19:44

Musíte si sečíst kategorie L1+LA, L2+LC, L3+LC atak dále. Je to totiž starší (L číslo) a novější (L písmeno) označení a definice téže kategorie moto. Takže kdo nenajde tu svoji třeba v LC, tak bude nejspíš v L3. Tohleto L je ale až rozdělení na KATEGORIE vozidel (mopedy, skútry, motorky, se sajdou, tříkolky, čtyřkolky, atd.) ještě předtím je rozdělení na DRUHY vozidel, v našem případě M (motocykl), MM (malý motocykl), MS (motocykl silniční) a MT (motocykl terénní). Je jasný, že motocykl může být současně motocyklem jako takovým, navíc ještě malým a zároveň třeba silničním). Takže úředníci mají hodně příležitostí, kde to zvorat. Dost chyb ale taky vzniká už při neúplným nebo nesprávným uvedením modelu v techničáku, což může bejt jak cyba úředníků, tak ale i individuálních dovozců. To jen jako vodítko pro ty, kteří se tam hledali a nenašli, nebo vědí o 50 mašinách a našli jich tam 5. Už si to přesně nepamatuju, ale vloni jsem potřeboval šéfům stáhnout statistiky o motoparku v ČR, tak jsem tyhle tabulky stahoval, pak se musely nějak přetavit do normálního excelu, ale dodatečně ještě pořádně "učesat", aby se v tom dalo vyznat. I tak jsou tam samozřejmě blbosti třeba typu VW Golf, nebo zn.Honda model Honda. Byla to děsná pakárna, jejímž výsledkem je nicméně excelová tabulka, kde si přidáním filtru můžu třídit a vybírat podle druhu, kategorie, značky, modelu, krajů, okresů a průměrnýho stáří danýho modelu. Akorát je smůla, že to mám aktuální k červenci 2006, takže dnes už je to zase trochu jinak. Ale tím, že mě zajímají starší mašiny řekněme do roku 1980, tak mi to plně vyhovuje a registrace nových mašin mě nezajímaj. Podruhý už bych ale takovejhle výcuc a jeho zgramotnění nedělal (pokud teda nebudu muset) - strávil jsem na tom skoro 3 dny.

Martius (0) napsal 13.02.2007 v 16:24

To by mě zajímalo, kolik je u nás mašin celkem, já osobně mám z 8 kousků registrovaný 2

VlastíkPlamínek (0) napsal 13.02.2007 v 11:04

to bude dobrej bordel na uřadech prej jenom 4 guzzi vim minimálně o 40

zdenik (2) napsal 11.02.2007 v 18:37

Zdravím motorkáře.<br />
I já se stal obětí úředního omylu. Podle pana nejmenovaného pojistitele jsem sedlal automobil aprilia rsv. Chyba byla napravena a nijakou újmu na duši mi nezpůsobila. I úředníci jsou jen lidi. <br />
<br />
Někteří kolegové kritici. Přečtěte si svoje příspěvky a červenejte se. Kolik chyb jste schopní nasekat v jednom odstavci.

lukfa (0) napsal 11.02.2007 v 11:13

bledemon: taky jsem na to koukal, dle meho je 714000 vsech i kdysi registrovanych jaw, dnes jich zbyva onech 500000...tak jsem to tedy pochopil, ovsem podani od Ministersva je bordel, a tady redakce motorkaru to taky moc nezlepsila. podala to jako kdyby jich bylo 714000

megacruiser (38) napsal 09.02.2007 v 13:20

lynx: &quot;Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí.&quot; No nevím, když jsem dělal povinné ručení na svou Kawu GPZ 550 tak na mě babka koukala co že to mám za divnou motorku, že nic takového v počítači nemá. Jedinou 550 od Kawy tam měla Zephyr 550, tak jsem nakonec souhlasil aby ho vybrala... Neříkám že je GPZ 550 z roku 82 nějaká novinka, ale jezdí jich ještě plno... Jinak Hondy jsou skvělý motorky, stejně jako ostatní 3 japonský značky. Akorát teda Yamaha poslední dobou kazí jednu motorku za druhou a emisní limity nás za pár let donutí jezdit na elektroskůtrech

lynx (98) napsal 08.02.2007 v 08:57

Smekám před redakcí, hrabat se v tom úřednickém bordelu se asi na lačno nedalo. Ty statistiky bohužel moc velkou vypovídací hodnotu nemají - ovšem mimo toho, že se nám opět připomnělo koho si platíme z daní. Přesnější data by asi poskytla kancelář pojistitelů. Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí. Jenom nevim, zda by ty informace poskytli.<br />
Ještě k nadšení hondistů. Honda samozřejmě dělá kvalitní stroje, ale ještě kvalitnější reklamu. Povedlo se jim proniknout do podvědomí běžného čecháčka. A ten pokud usoudí, že mít doma mašinu je zrovna in, volí pouze mezi H-D nebo Hondou. Nikoho jiného totiž nezná. Na H-D by byl moc drsnej, tak zvolí Hondu. S motorkářema to nemá nic společnýho, toto je pustá komerce (to nemyslim každého majitele Hondy, jenom mají mezi sebou největší podíl těchto konzumních chudáků). Asi nejzajímavější - a neuskutečnitelná - statistika by byla mezi motorkářema co kupují a jezdí srdcem, tam by ty výsledky byly úplně jiný. Nekamenujte mě, vím že je to nesmysl

BOBs06 (0) napsal 08.02.2007 v 05:08

Je je, kdybych vedel, ze v republice jsou jen 4 kusy ZX600G (jednu z nic jsem mel, ZX-6R), tak bych si ji cenil vic a prodla bych ji jako unikat :D. Jinych znacek jesm si moc nevsimal, ale Kawasaki v tom bordelu ma vsechny ninji asi pod 10 nazvama :(

Interceptor (108) napsal 07.02.2007 v 21:51

co máte pořád proti těm ouřadům?? jsou to jen lidi a mně je úplně jedno jestli jsem v nějaké statistice nebo ne , hlavně když mám svoje papíry v cajku a jestli mě zařadili mezi skůtry nebo traktory mě nemusí trápit a taky netrápí..

Pivko (85) napsal 07.02.2007 v 20:48

Po dnešku vlasně vím ,že jsem si nekoupil yamahu ,Jezdím na něčem LC,nebo jak se to v tabulce značí přesně?Jsem facht z toho v pi...

Pivko (85) napsal 07.02.2007 v 20:43

Je vidět jak &quot;ředníci mají v práci jasno. Časem zase stoupnem do front na nějakou novou registraci ,pro známku ,nebo dražší čip a bordel bude stále.Já jsem tu svou motku v grafu našel, chvála bohu.

smazany17219 (0) napsal 07.02.2007 v 18:14

koupím od šťastných majitelů ty dva kusy strojů značky SPERMANN..

Johann (2) napsal 07.02.2007 v 13:55

Je to nrzutý, nenašel jsem zde svůj milovaný stroj. Představte si letní podvečer a já si to valím někde po pěkný silnici. Najednou si vzpomenu na ty něšťastný excelový tabulky z letošního února. A co se neděje? Kam se najednou poděla motorka? Sice pokračuji dál v jízdě, ale nějak divně. Vlastně se vznáším přes půl metru nad silnicí a s nohama dopředu a rukama v předpažení. Motor slyšet není, taky jak by mohl, když neexistuje, že? Říkám si, jede to, tak co. Tragédii z toho dělat nebudu. V tom silniční hlídka. Jeden má hrůzu v očích druhý, statečnější sahá do futrálu pro kvér. Hned jak zastavím, uklidňuji bledého a vyděšeného policistu: To nic, příteli. To je v pohodě. Jedu pouze na úředně neexistujícím motocyklu...

MedaSV (56) napsal 07.02.2007 v 12:18

No nejakou vypovidaci hodnotu to jiste ma,ale pravda je ze v tech typech je neskutecnej bordel.Mohli tu databazi dat par motorkarum at to roztridej aby to melo trochu uroven Treba ze u nas jezdej 2ks DUCATY 800 jsem vazne netusil

bledemes (0) napsal 07.02.2007 v 12:15

ok, tak Jawa typ ČZ je započítaná v Jawách, ale jak vysvětlit ten skok přes 200t ks jaw?

bledemes (0) napsal 07.02.2007 v 11:56

ještě poslední připomínka (to jsem votravnej co ). V roce 2004 je evidováno 491 000 Jaw kategorie L a k roku 2007 715 000 Jaw (a to dokonce ne všechny Lka). Z toho mi plyne, že za 3 roky přibylo v registru 224 000 kusů jaw (to má ta naše Jawa ale prodejnost co? Jo kdyby v registru neuváděli ten typ JAWA-ČZ= 171 000 ks, tak by dnes bylo v registru 715 minus 171 = 544 000 kusů Jaw (a tomu by se dalo již věřit).<br />
Tak kde dělám chybu?

bledemes (0) napsal 07.02.2007 v 11:39

Tak 634-640tky Jawy to nebudou (v tabulce xls je máte na nižších pozicích). To jsem z toho jelen.

bledemes (0) napsal 07.02.2007 v 11:28

Ten model JAWA-ČZ to je co? (asi i 350tky řady 632-640 ne?. A jetli jsem to dobře pochopil tak staré motorky L3 se dnes při výrobě označují LC (tudíš se mi zdá 3.graf zavádějící - ta ppřevaha Hondy nad Jawou)

Zpustlík (0) napsal 07.02.2007 v 09:41

Zajímavá analýza

PauloX (0) napsal 07.02.2007 v 07:49

Hurá, našel jsem tam nejen své Sůzy (ještě nepřihlášené, takže jim můžeme přičíst letos 1 až 2 body ) ale i skůtříka CityBike alias Zhongyu na 49. místě .

Tomash (2) napsal 07.02.2007 v 07:38

Dost zajímavé <br />
<br />
Škoda jen těch nepřesností v detailní databázi typů. Je ale pravda, že já mám nepřesnosti i v techničáku - a to zdaleka nejsem sám




TOPlist