Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Musíte si sečíst kategorie L1+LA, L2+LC, L3+LC atak dále. Je to totiž starší (L číslo) a novější (L písmeno) označení a definice téže kategorie moto. Takže kdo nenajde tu svoji třeba v LC, tak bude nejspíš v L3. Tohleto L je ale až rozdělení na KATEGORIE vozidel (mopedy, skútry, motorky, se sajdou, tříkolky, čtyřkolky, atd.) ještě předtím je rozdělení na DRUHY vozidel, v našem případě M (motocykl), MM (malý motocykl), MS (motocykl silniční) a MT (motocykl terénní). Je jasný, že motocykl může být současně motocyklem jako takovým, navíc ještě malým a zároveň třeba silničním). Takže úředníci mají hodně příležitostí, kde to zvorat. Dost chyb ale taky vzniká už při neúplným nebo nesprávným uvedením modelu v techničáku, což může bejt jak cyba úředníků, tak ale i individuálních dovozců. To jen jako vodítko pro ty, kteří se tam hledali a nenašli, nebo vědí o 50 mašinách a našli jich tam 5. Už si to přesně nepamatuju, ale vloni jsem potřeboval šéfům stáhnout statistiky o motoparku v ČR, tak jsem tyhle tabulky stahoval, pak se musely nějak přetavit do normálního excelu, ale dodatečně ještě pořádně "učesat", aby se v tom dalo vyznat. I tak jsou tam samozřejmě blbosti třeba typu VW Golf, nebo zn.Honda model Honda. Byla to děsná pakárna, jejímž výsledkem je nicméně excelová tabulka, kde si přidáním filtru můžu třídit a vybírat podle druhu, kategorie, značky, modelu, krajů, okresů a průměrnýho stáří danýho modelu. Akorát je smůla, že to mám aktuální k červenci 2006, takže dnes už je to zase trochu jinak. Ale tím, že mě zajímají starší mašiny řekněme do roku 1980, tak mi to plně vyhovuje a registrace nových mašin mě nezajímaj. Podruhý už bych ale takovejhle výcuc a jeho zgramotnění nedělal (pokud teda nebudu muset) - strávil jsem na tom skoro 3 dny.
Zdravím motorkáře.<br />
I já se stal obětí úředního omylu. Podle pana nejmenovaného pojistitele jsem sedlal automobil aprilia rsv. Chyba byla napravena a nijakou újmu na duši mi nezpůsobila. I úředníci jsou jen lidi. <br />
<br />
Někteří kolegové kritici. Přečtěte si svoje příspěvky a červenejte se. Kolik chyb jste schopní nasekat v jednom odstavci.
bledemon: taky jsem na to koukal, dle meho je 714000 vsech i kdysi registrovanych jaw, dnes jich zbyva onech 500000...tak jsem to tedy pochopil, ovsem podani od Ministersva je bordel, a tady redakce motorkaru to taky moc nezlepsila. podala to jako kdyby jich bylo 714000
lynx: "Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí." No nevím, když jsem dělal povinné ručení na svou Kawu GPZ 550 tak na mě babka koukala co že to mám za divnou motorku, že nic takového v počítači nemá. Jedinou 550 od Kawy tam měla Zephyr 550, tak jsem nakonec souhlasil aby ho vybrala... Neříkám že je GPZ 550 z roku 82 nějaká novinka, ale jezdí jich ještě plno... Jinak Hondy jsou skvělý motorky, stejně jako ostatní 3 japonský značky. Akorát teda Yamaha poslední dobou kazí jednu motorku za druhou a emisní limity nás za pár let donutí jezdit na elektroskůtrech
Smekám před redakcí, hrabat se v tom úřednickém bordelu se asi na lačno nedalo. Ty statistiky bohužel moc velkou vypovídací hodnotu nemají - ovšem mimo toho, že se nám opět připomnělo koho si platíme z daní. Přesnější data by asi poskytla kancelář pojistitelů. Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí. Jenom nevim, zda by ty informace poskytli.<br />
Ještě k nadšení hondistů. Honda samozřejmě dělá kvalitní stroje, ale ještě kvalitnější reklamu. Povedlo se jim proniknout do podvědomí běžného čecháčka. A ten pokud usoudí, že mít doma mašinu je zrovna in, volí pouze mezi H-D nebo Hondou. Nikoho jiného totiž nezná. Na H-D by byl moc drsnej, tak zvolí Hondu. S motorkářema to nemá nic společnýho, toto je pustá komerce (to nemyslim každého majitele Hondy, jenom mají mezi sebou největší podíl těchto konzumních chudáků). Asi nejzajímavější - a neuskutečnitelná - statistika by byla mezi motorkářema co kupují a jezdí srdcem, tam by ty výsledky byly úplně jiný. Nekamenujte mě, vím že je to nesmysl
Je je, kdybych vedel, ze v republice jsou jen 4 kusy ZX600G (jednu z nic jsem mel, ZX-6R), tak bych si ji cenil vic a prodla bych ji jako unikat :D. Jinych znacek jesm si moc nevsimal, ale Kawasaki v tom bordelu ma vsechny ninji asi pod 10 nazvama :(
co máte pořád proti těm ouřadům?? jsou to jen lidi a mně je úplně jedno jestli jsem v nějaké statistice nebo ne , hlavně když mám svoje papíry v cajku a jestli mě zařadili mezi skůtry nebo traktory mě nemusí trápit a taky netrápí..
Je vidět jak "ředníci mají v práci jasno. Časem zase stoupnem do front na nějakou novou registraci ,pro známku ,nebo dražší čip a bordel bude stále.Já jsem tu svou motku v grafu našel, chvála bohu.
Je to nrzutý, nenašel jsem zde svůj milovaný stroj. Představte si letní podvečer a já si to valím někde po pěkný silnici. Najednou si vzpomenu na ty něšťastný excelový tabulky z letošního února. A co se neděje? Kam se najednou poděla motorka? Sice pokračuji dál v jízdě, ale nějak divně. Vlastně se vznáším přes půl metru nad silnicí a s nohama dopředu a rukama v předpažení. Motor slyšet není, taky jak by mohl, když neexistuje, že? Říkám si, jede to, tak co. Tragédii z toho dělat nebudu. V tom silniční hlídka. Jeden má hrůzu v očích druhý, statečnější sahá do futrálu pro kvér. Hned jak zastavím, uklidňuji bledého a vyděšeného policistu: To nic, příteli. To je v pohodě. Jedu pouze na úředně neexistujícím motocyklu...
No nejakou vypovidaci hodnotu to jiste ma,ale pravda je ze v tech typech je neskutecnej bordel.Mohli tu databazi dat par motorkarum at to roztridej aby to melo trochu uroven Treba ze u nas jezdej 2ks DUCATY 800 jsem vazne netusil
ještě poslední připomínka (to jsem votravnej co ). V roce 2004 je evidováno 491 000 Jaw kategorie L a k roku 2007 715 000 Jaw (a to dokonce ne všechny Lka). Z toho mi plyne, že za 3 roky přibylo v registru 224 000 kusů jaw (to má ta naše Jawa ale prodejnost co? Jo kdyby v registru neuváděli ten typ JAWA-ČZ= 171 000 ks, tak by dnes bylo v registru 715 minus 171 = 544 000 kusů Jaw (a tomu by se dalo již věřit).<br />
Tak kde dělám chybu?
Ten model JAWA-ČZ to je co? (asi i 350tky řady 632-640 ne?. A jetli jsem to dobře pochopil tak staré motorky L3 se dnes při výrobě označují LC (tudíš se mi zdá 3.graf zavádějící - ta ppřevaha Hondy nad Jawou)
Hurá, našel jsem tam nejen své Sůzy (ještě nepřihlášené, takže jim můžeme přičíst letos 1 až 2 body ) ale i skůtříka CityBike alias Zhongyu na 49. místě .
Dost zajímavé <br />
<br />
Škoda jen těch nepřesností v detailní databázi typů. Je ale pravda, že já mám nepřesnosti i v techničáku - a to zdaleka nejsem sám
Musíte si sečíst kategorie L1+LA, L2+LC, L3+LC atak dále. Je to totiž starší (L číslo) a novější (L písmeno) označení a definice téže kategorie moto. Takže kdo nenajde tu svoji třeba v LC, tak bude nejspíš v L3. Tohleto L je ale až rozdělení na KATEGORIE vozidel (mopedy, skútry, motorky, se sajdou, tříkolky, čtyřkolky, atd.) ještě předtím je rozdělení na DRUHY vozidel, v našem případě M (motocykl), MM (malý motocykl), MS (motocykl silniční) a MT (motocykl terénní). Je jasný, že motocykl může být současně motocyklem jako takovým, navíc ještě malým a zároveň třeba silničním). Takže úředníci mají hodně příležitostí, kde to zvorat. Dost chyb ale taky vzniká už při neúplným nebo nesprávným uvedením modelu v techničáku, což může bejt jak cyba úředníků, tak ale i individuálních dovozců. To jen jako vodítko pro ty, kteří se tam hledali a nenašli, nebo vědí o 50 mašinách a našli jich tam 5. Už si to přesně nepamatuju, ale vloni jsem potřeboval šéfům stáhnout statistiky o motoparku v ČR, tak jsem tyhle tabulky stahoval, pak se musely nějak přetavit do normálního excelu, ale dodatečně ještě pořádně "učesat", aby se v tom dalo vyznat. I tak jsou tam samozřejmě blbosti třeba typu VW Golf, nebo zn.Honda model Honda. Byla to děsná pakárna, jejímž výsledkem je nicméně excelová tabulka, kde si přidáním filtru můžu třídit a vybírat podle druhu, kategorie, značky, modelu, krajů, okresů a průměrnýho stáří danýho modelu. Akorát je smůla, že to mám aktuální k červenci 2006, takže dnes už je to zase trochu jinak. Ale tím, že mě zajímají starší mašiny řekněme do roku 1980, tak mi to plně vyhovuje a registrace nových mašin mě nezajímaj. Podruhý už bych ale takovejhle výcuc a jeho zgramotnění nedělal (pokud teda nebudu muset) - strávil jsem na tom skoro 3 dny.
To by mě zajímalo, kolik je u nás mašin celkem, já osobně mám z 8 kousků registrovaný 2
to bude dobrej bordel na uřadech prej jenom 4 guzzi vim minimálně o 40
Zdravím motorkáře.<br />
I já se stal obětí úředního omylu. Podle pana nejmenovaného pojistitele jsem sedlal automobil aprilia rsv. Chyba byla napravena a nijakou újmu na duši mi nezpůsobila. I úředníci jsou jen lidi. <br />
<br />
Někteří kolegové kritici. Přečtěte si svoje příspěvky a červenejte se. Kolik chyb jste schopní nasekat v jednom odstavci.
bledemon: taky jsem na to koukal, dle meho je 714000 vsech i kdysi registrovanych jaw, dnes jich zbyva onech 500000...tak jsem to tedy pochopil, ovsem podani od Ministersva je bordel, a tady redakce motorkaru to taky moc nezlepsila. podala to jako kdyby jich bylo 714000
lynx: "Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí." No nevím, když jsem dělal povinné ručení na svou Kawu GPZ 550 tak na mě babka koukala co že to mám za divnou motorku, že nic takového v počítači nemá. Jedinou 550 od Kawy tam měla Zephyr 550, tak jsem nakonec souhlasil aby ho vybrala... Neříkám že je GPZ 550 z roku 82 nějaká novinka, ale jezdí jich ještě plno... Jinak Hondy jsou skvělý motorky, stejně jako ostatní 3 japonský značky. Akorát teda Yamaha poslední dobou kazí jednu motorku za druhou a emisní limity nás za pár let donutí jezdit na elektroskůtrech
Smekám před redakcí, hrabat se v tom úřednickém bordelu se asi na lačno nedalo. Ty statistiky bohužel moc velkou vypovídací hodnotu nemají - ovšem mimo toho, že se nám opět připomnělo koho si platíme z daní. Přesnější data by asi poskytla kancelář pojistitelů. Pojišťovny mají přece jenom větší přehled o vozidlech co skutečně jezdí. Jenom nevim, zda by ty informace poskytli.<br />
Ještě k nadšení hondistů. Honda samozřejmě dělá kvalitní stroje, ale ještě kvalitnější reklamu. Povedlo se jim proniknout do podvědomí běžného čecháčka. A ten pokud usoudí, že mít doma mašinu je zrovna in, volí pouze mezi H-D nebo Hondou. Nikoho jiného totiž nezná. Na H-D by byl moc drsnej, tak zvolí Hondu. S motorkářema to nemá nic společnýho, toto je pustá komerce (to nemyslim každého majitele Hondy, jenom mají mezi sebou největší podíl těchto konzumních chudáků). Asi nejzajímavější - a neuskutečnitelná - statistika by byla mezi motorkářema co kupují a jezdí srdcem, tam by ty výsledky byly úplně jiný. Nekamenujte mě, vím že je to nesmysl
Je je, kdybych vedel, ze v republice jsou jen 4 kusy ZX600G (jednu z nic jsem mel, ZX-6R), tak bych si ji cenil vic a prodla bych ji jako unikat :D. Jinych znacek jesm si moc nevsimal, ale Kawasaki v tom bordelu ma vsechny ninji asi pod 10 nazvama :(
co máte pořád proti těm ouřadům?? jsou to jen lidi a mně je úplně jedno jestli jsem v nějaké statistice nebo ne , hlavně když mám svoje papíry v cajku a jestli mě zařadili mezi skůtry nebo traktory mě nemusí trápit a taky netrápí..
Po dnešku vlasně vím ,že jsem si nekoupil yamahu ,Jezdím na něčem LC,nebo jak se to v tabulce značí přesně?Jsem facht z toho v pi...
Je vidět jak "ředníci mají v práci jasno. Časem zase stoupnem do front na nějakou novou registraci ,pro známku ,nebo dražší čip a bordel bude stále.Já jsem tu svou motku v grafu našel, chvála bohu.
koupím od šťastných majitelů ty dva kusy strojů značky SPERMANN..
Je to nrzutý, nenašel jsem zde svůj milovaný stroj. Představte si letní podvečer a já si to valím někde po pěkný silnici. Najednou si vzpomenu na ty něšťastný excelový tabulky z letošního února. A co se neděje? Kam se najednou poděla motorka? Sice pokračuji dál v jízdě, ale nějak divně. Vlastně se vznáším přes půl metru nad silnicí a s nohama dopředu a rukama v předpažení. Motor slyšet není, taky jak by mohl, když neexistuje, že? Říkám si, jede to, tak co. Tragédii z toho dělat nebudu. V tom silniční hlídka. Jeden má hrůzu v očích druhý, statečnější sahá do futrálu pro kvér. Hned jak zastavím, uklidňuji bledého a vyděšeného policistu: To nic, příteli. To je v pohodě. Jedu pouze na úředně neexistujícím motocyklu...
No nejakou vypovidaci hodnotu to jiste ma,ale pravda je ze v tech typech je neskutecnej bordel.Mohli tu databazi dat par motorkarum at to roztridej aby to melo trochu uroven Treba ze u nas jezdej 2ks DUCATY 800 jsem vazne netusil
ok, tak Jawa typ ČZ je započítaná v Jawách, ale jak vysvětlit ten skok přes 200t ks jaw?
ještě poslední připomínka (to jsem votravnej co ). V roce 2004 je evidováno 491 000 Jaw kategorie L a k roku 2007 715 000 Jaw (a to dokonce ne všechny Lka). Z toho mi plyne, že za 3 roky přibylo v registru 224 000 kusů jaw (to má ta naše Jawa ale prodejnost co? Jo kdyby v registru neuváděli ten typ JAWA-ČZ= 171 000 ks, tak by dnes bylo v registru 715 minus 171 = 544 000 kusů Jaw (a tomu by se dalo již věřit).<br />
Tak kde dělám chybu?
Tak 634-640tky Jawy to nebudou (v tabulce xls je máte na nižších pozicích). To jsem z toho jelen.
Ten model JAWA-ČZ to je co? (asi i 350tky řady 632-640 ne?. A jetli jsem to dobře pochopil tak staré motorky L3 se dnes při výrobě označují LC (tudíš se mi zdá 3.graf zavádějící - ta ppřevaha Hondy nad Jawou)
Zajímavá analýza
Hurá, našel jsem tam nejen své Sůzy (ještě nepřihlášené, takže jim můžeme přičíst letos 1 až 2 body ) ale i skůtříka CityBike alias Zhongyu na 49. místě .
Dost zajímavé <br />
<br />
Škoda jen těch nepřesností v detailní databázi typů. Je ale pravda, že já mám nepřesnosti i v techničáku - a to zdaleka nejsem sám