husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ROBO44 (13) napsal 11.04.2022 v 12:43-1

zaplacený marketing tu jede na plný obrátky. Je smutný, že jediný, co lze opsat z prospektu od Journeyman je jméno Kiska, odkazovat se na KTM a tvrdit, že 320 000 za čínskou stavebnici je fantastická cena.

SuperSic58 (1306) napsal 02.04.2022 v 20:36+2

no jak tu někteří tvrdí, že číňani tlačí cenu dolu a vubec, že ještě ceny pudou dolu, tk bych si moc jistej nebyl... Spíš se budem už jen divit, jak to pude nahoru...

Motofighter (471) napsal 31.03.2022 v 21:48+1

Soudruzi, vetsina z nas neni tak bohata, aby si mohla kupovat levne veci .

cunado (184) napsal 31.03.2022 v 14:46+2

Jak vidím článek k čínským motorkám, tak si nemůžu nevzpomenout na legendární komentář o "těsných mušličkách" v nějaké tehdejší diskuzi A teď vážně - designově jsou opravdu pěkné, otázky jsou samozřejmě ohledně spolehlivosti a témat s tím souvisejících, jako např. jaká bude hodnota té motorky po 5 letech s 30 nebo 50 tis. km, ale to ukáže čas a velmi těžko nyní spekulovat. U motorky si člověk nekupuje jen kus železa, důležitá je taky emoce a sounáležitost s danou značkou, ale to nechávám na subjektivním posouzení každého soudruha

JA-NE (767) napsal 31.03.2022 v 12:12

som milo prekvapeny

K167 (1469) napsal 31.03.2022 v 11:08+2

Něco na odlehčení:
Koukám, že zastoupení CFMOTO v ČR do toho jde prsama (i zadkama).

maraton (180) napsal 31.03.2022 v 10:38+1

Z některých současných novinek bolí oči, například o nové Aprilii Tuareg nebo Harley-Davidsonu PanAmerica lze s určitou shovívavostí přinejlepším prohlásit, že jsou osobité, kdežto CF 800MT je z mého pohledu opravdu pěkná motorka, řízných, vyvážených tvarů. Přitom to není žádná kopie něčeho, to už se dnes jen tak nevidí, i když výjimky jsou, např. Moto Morini.
Vzhledově se mi líbí i řada 700CL-X, Carles Solsona Martí prostě navrhuje pěkné motorky, což není v současné době úplně samozřejmé. To alespoň u mě hraje podstatnou roli, já bych si určitě nekoupil mašinu, která se mi nelíbí, jen kvůli tomu, že to je známá zavedená značka.

Hydropes (46) napsal 31.03.2022 v 00:21+5

Já jsem o nějakém CFku přemýšlel...ALE...zkuste se podívat, kolik spotřebáku lze sehnat v aftermarketu na CF moto, které už jsou na trhu několik let... a nebavím se o čtyřkolkách...
Filtry, řetězovka, gufera do tlumičů, blinkry atd.
Nikdo to nemá v katalogu...
A o příslušku na daný typ ani nemluvě... Třeba SW-motech...
A koukněte na to samé pro třeba v-stromek, africu, tenere, SVcko, CBcko, GS atd.

To byl pro mě důvod, proč CFmoto zatím ne

K167 (1469) napsal 30.03.2022 v 23:12

Mně osobně Číňan vadí ve chvíli, kdy se tváří, že není Číňan. Ale když Číňan nezapírá, že je Číňan, tak ať jde a ukáže, co tam má a co to umí.

Motofighter (471) napsal 30.03.2022 v 21:51+3

Add Cina
Nebrat, nebrat a nebrat nebo z toho budes nastvanej, ze jsi usetril sice dvacku, ale ono to tamto, ono to tamhleto, atd ...

Add design
To Cine slo vzdy, neco napodobovat, ale funkcnost vzdy zaostavala - zname napr. z jejich obleceni

Add Srsen
Ten si jede svuj svet, umi jezdit i ucit, ale ty jeho recenze jsou u me spise pro pobaveni .



Codo (353) napsal 30.03.2022 v 21:49+1

Někdy je docela fajn se začít blížit ke stáří. Člověk se může vys..at na nový hráče na trhu, zejména, když jsou z Číny Já už si to klidně dokopu s rejží v garáži a další žluťase vidět nepotřebuju.

Pixly (24) napsal 30.03.2022 v 20:09+1

Ahoj / dobrý den podle toho jak mě kdo vnímá. 800MT jsem viděl na MotoTestCampu minulý rok a upřímně souhlasím s tím že CFMOTO do toho šlape a investuje peníze jako asi žádný jiný Čínský výrobce. Druhá věc je ovšem spokojenost zákazníků, kterou neznám... Zde jsou body, které mě osobně trkly do uší při sledování této recenze.
1) Nastavení zadního tlumiče se sundáním plastů - upřímně by mě zajímalo, jak jiní lidé nastavují zadní tlumič, ale doporučeno je nastavení po krocích, což znamená pokaždé sundat plasty a zkusit, jestli je to OK. to samé, pokud člověk chce jet někam dále ve dvou.
2) Vestavěné ochranné rámy - jaká je dodací doba těchto rámů? Při pádu, nedojde k poškození PLASTOVÉHO uchycení v přední části motorky? Kolik to stojí, pokud ano? Doba dodání dílů?
3) Lehkost spojkové páčky, tohle si myslím že bude proti novým modelům Japoncům, nebo Němcům, Italům mimo.
4) Mělo by být příslušenství, které nyní není...Kdy bude, bude vůbec? Z produkce Číny je mi toto hodně nejasné.
5) Ovladače působí levně. Podle mně i zrcátka působí levně...
6) Jaká je dodací lhůta originálních kufrů, pokud je člověk poškodí? Typicky pádem na bok, tudíž bočních.
7) JAKÁ JE DODACÍ LHŮTA PŘÍSLUŠENSTVÍ, ABY JSTE BYLI SCHOPNI UPEVNIT NĚJAKÉ KUFRY pokud si koupíte variantu bez?
Nechci ať to vyzní jako nějaký hejt, CFMOTO se opravu snaží minimálně dva roky, ale pokud na ně nebudeme mít stejné nároky jako na jiné výrobce, tak nikdy nemohou mít porovnatelnou cenu a my budeme buď v depresi proč jsme si koupili tak drahou motorku, nebo v depresi, proč musíme čekat na neznámý termín dodání náhradního dílu.

JohnnyS08 (218) napsal 30.03.2022 v 19:55+2

Je pravda, že těch novinek letos tolik neni, ale jestli se někdo v konkurenci NT od Hondy, GT od Suzy, malýho RS od Kawy, R7 od ladiček, Tigra od Trumpety a Elefanta od Ducati těší na tuhle čínskou Otylku (pozor, výhodná koupě, 80% kvalitní motorky za 90% ceny!), tak bych na jeho místě zvážil vyměnit áčkovej řidičák za lítačku na městskou

soccer (480) napsal 30.03.2022 v 18:29

800 MT z dálky zajímavé... Klíčové budou zkušenosti se spolehlivostí např. po 50 tis km...

Spíš se dost divím oranžovým, že ke Žluté řece pustili svoje know-how... Nechají se dobrovolně a s otevřenou náručí zkanibalizovat...

Cena půjde stejně ještě trochu dolů...

Fyro (121) napsal 30.03.2022 v 18:03+3

Vidíte to je ta naše svoboda, každej si můžeme koupit co chceme, a to je pěkný ne? Konkurence snižuje ceny, co už bysme chtěli víc?

plmarek (1) napsal 30.03.2022 v 17:26+1

Povedený stroj, ovšem cenovka 270k je už přespříliš. Osobně si myslím, že většina lidí za ty peníze raději pořídí Tenere 700 nebo ještě levnější Dl 650 a CF 800 se určitě nebude prodávat tak dobře jako MT 650..

Obycejny_clovek (323) napsal 30.03.2022 v 14:41-1+4

Čínu neberu a nechci, pořád mám naštěstí možnost volby a pořídit si motorku mimo "Made in PRC".

puod (50) napsal 30.03.2022 v 14:30-1+3

Ty ceny, za Čínu nechápu, kdo si to koupí, ta neustála propagace asi funguje, na mě teda ale nebude nikdy.

banditt (77) napsal 30.03.2022 v 13:52+11

Doba se mění... Blbá doba... Nevhodná doba... Jediný, kdy za něco mohla doba, byla doba ledová, jinak nic takovýho jako doba neexistuje.
Za slovo doba si vždy dosaď lidi a seš v realitě.... A podporováním Číny se to rozhodně nezlepší. To už bude blbá "doba" navždy Ale samozřejmě, než to přijde, tak se na tom pár jedinců napakuje. Takže buď budete jako sršeň podporovat činu pro svůj prospěch a smiříte se s tím, že vaše děti budou makat pro Číňany, jako před dvaceti lety oni šili tenisky pro nás a nebo jednoduše ne!

31081 (669) napsal 30.03.2022 v 12:08+1

Musím říci,že jsou to hodně hezké a povedené motorky vzhledově určitě a kvalita se časem prověří.Holt Asie a Čína expanduje a Evropa půjde za nedlouho do velké řitě.Snad se pletu




TOPlist