globalmoto_duben_nolan




CFMoto představilo cestovní koráb 1250TR-G

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Strit.626 (2) napsal 03.10.2020 v 21:42

Jsem fanda BMW a nyní lítám na LT, příští moto (max do 2 - 3 let) bych chtěl GTL ale mít to CFmoto kardan tak by to byl možný favorit. Jsem rozmazlen a z určitých parametrů neslevím - kardan, rádio, pohodlí,... .

SuperSic58 (1307) napsal 02.10.2020 v 05:06-1

na to, že to stloukla tlupa divochů z bambusu a rákosí, to má docela fazónku, narozdíl od toho plesnivýho týneckýho pelechu z Indie

Hofix (34) napsal 01.10.2020 v 12:25

To je hnus autobus.
Půl roku tady lítáme z hadrem na ksichtu!
A pak nám servírují toto...

NXram (68) napsal 01.10.2020 v 09:01-2+1

Motorka vypadá velmi dobře a fakt, že CF Moto je fakt velká a úspěšná firma je již neoddiskutovatelné. Nejsem příznivcem levných šmejdů, ale tohle už u téhle značky neplatí a když do toho s nima jde KTM, tak to asi nebude tak špatný ne. Chápu že někteří modrobíle uvažující jedinci, to nedají jen kvůli tomu, že by se to mohlo otřít o jejich BMW, ale to asi fakt ne, tam tahle motorka zatím nesměřuje. Ale na druhou stranu se jí to asi povedlo,když je to tak nadzvedlo ne
Vyrábí se vždy to, po čem je hlad a poptávka, to je logika obchodu. A naše zaprděná a zakomplexovaná ČR nikoho kvůli prodejům nezajímá .....
Podívejte na HD, jelo si jen svoje a nemyslelo dopředu a na to, že se společnost i potřeby a chutě mění a jaké bylo prozření.....
Já nikdy nikoho nepodceňuju, nikdy nevíš..........

Zedsdead (293) napsal 30.09.2020 v 20:57-1+1


Soudruzi si myslí, že se z ty jejich kopie poděláme.
Ne, tady v Evropě a v USA ještě vymyté mozky nemáme a dokážeme rozeznat kočičí zlato od pravého zlata. Ať si to kupuje jejich novodobá smetánka. (ta už vůbec nebude)

Páčkalíny (24) napsal 30.09.2020 v 20:11-2+3

Aspoň tomu debilně netrčej válce do strany...

kittiwake (3) napsal 30.09.2020 v 17:23+1

Kopie to je, ale me se celkem libi. Rad bych to zkusil projet a udelal si nazor pak.

vopák (51) napsal 30.09.2020 v 15:46-1+1

Co znamená to CF?To je covid feeling?

Ray_Janus (133) napsal 30.09.2020 v 14:24-1+5

Uvědomme si konečně, že Evropa přestává být jako trh zajímavá. ČR už není zajímavá vůbec. Pokud chce firma prodávat v Číně a nechce aby ji clo požralo zisk, musí založit společnou společnost s čínským partnerem. Akcionář požaduje dividendy a je mu šumák, kde se na ně vydělalo. V Evropě se buduje ekologie, v Asii ekonomika. Evropani budou běhat nahatý v ekologické rezervaci a asiati se na ně budou chodit dívat. Kam dovedla USA ekonomika služeb je vidět v Detroitu.

soccer (480) napsal 30.09.2020 v 13:21+2

Do 200 tis Kč by to šlo...

Obycejny_clovek (323) napsal 30.09.2020 v 13:09+10

Nejen v motocyklovém průmyslu se dobrovolně vzdáváme know-how a ženeme se za cenou a množstvím. Výsledkem jsou všechny ty CFMota, Yuki, Maxon a jim podobné. Zároveň tradiční evropské nebo americké značky přechází na asijské komponenty, motory apod.

Je to začarovaný kruh. Chceme nižší cenu za evropskou značku, tak to dáme do Číny. Je to v Číně a na výrobě tak v Evropě lidé nevydělají. Na výrobě není výdělek, tedy lidé chtějí nižší cenu.Značka na tom dočasně profituje, ale z dlouhodobého hlediska je to ekonomická sebevražda.

Pořád zastávám názor, že nechci čínskou motorku za nízkou cenu, ale chci mít takový plat, abych si mohl koupit tu v Evropě vyrobenou, poctivou a kvalitní.

Co s tím můžeme udělat hned? Přestat takové motorky kupovat.

Pedl (178) napsal 30.09.2020 v 13:06

Velké koráby mě nezajímají, ale uvidíme jak ten motor pošlape a jak to bude s cenama...

JohnnyS08 (219) napsal 30.09.2020 v 12:59-1

Že se číňan dere do nejvyšších pater motoprodukce mě nepřekvapuje. Překvapuje mě spíš to, že si pro první krok vybral umírající kategorii velkejch cesťáků.

rogih (1003) napsal 30.09.2020 v 12:59+1

Že by v sérii o sto tisíc levnější než BMW byl semiaktivní podvozek a špičková Bremba, s tím bych nepočítal. Ale je mi to fuk, stejně to nekoupím.

Guzza (-4) napsal 30.09.2020 v 12:48

Už dlho tu nebol článok o CF-moto.

papiboy (1260) napsal 30.09.2020 v 12:44+2

Dobré ráno, stará mama

Jawa predáva čínu a indiu, VW "nenápadne" testuje výrobu Škodoviek v Indii, v Česku sa vyrábajú korejské autá, na Slovensku zas iné korejské autá...

Kto predal svoje know-how ázijcom, aspoň niečo zarobil, ostatných jednoducho okradli.

Ja, keď kúpim čorku od zlodeja, idem do basy, ale keď číňan vyrába čorky, je ospevovaný, čo všetko dokáže vyrobiť. Vedia dokonale využiť chamtivosť, pretvárku, faloš a nemohúcnosť vyspelého sveta, ktorý sa onedlho prebere a dostane, čo si zalúži...

Lebo v Európe vraj sa už nič neoplatí vyrábať...
Tak budeme žrať, čo nám sem hodia, no dpč...

Ten káčer Donald od trampov už niečo tuší, ale vraj je už neskoro...

31081 (670) napsal 30.09.2020 v 12:08

Čína valí kupředu a Evropa a jde do velké prdele,pomale,ale jistě.Luxus za dobré peníze,asi.Co bude za pár let nikdo neví ,ale musíme přijmot fakt,že jsou čím dál lepší i když kopírují ,jen to nemůžem nějak strávit...

sekáčmagor (128) napsal 30.09.2020 v 12:03+1

Konec kolébky výroby motocyklů se blíží...

petao (86) napsal 30.09.2020 v 11:58+3

Motor tedy není žádná kopie, ale regulérní licence staršího agregátu KTM, který má osvědčenou konstrukci a prověřenou spolehlivost. Ostatní komponenty taky nejsou brak.... Číňani si našli vlastní cestu, a nám nezbude než to přijmout jako fakt, že už nejsou v tomhle byznysu jen do počtu.

Thorien (9) napsal 30.09.2020 v 11:33+1

keby to nemalo retaz mozno by som rozmyslal ci kupit toto alebo jazdene RT ... ale takto nemam o com vobec rozmyslat :)

K2 (38) napsal 30.09.2020 v 10:04+5

KTM si pod sebou a pod evropskými a Japonskými výrobci řeže větev.
Čína okopíruje co může + pak to stát na nějakou dobu zadotuje, aby se prosadili na světovém trhu.
Optimisticky si přeji, aby se v motorkách nekonalo to, co se děja v automobilovém průmyslu

Volvo, Pirelli jsou čínské a největším akcionářem Mercedes je rovněž čínská firma....

Kde jsou časy, když Japonci kopírovali MX ČZ - špičku ve své třídě

Ty šikmooké národy se učí strašně rychle a k tomu jsou pracovití

Pomáhej nám Panbůh

Lucasbiker (175) napsal 30.09.2020 v 09:49+1

A dobře jim tak... Tedy těm zavedeným výrobcům, kteří si tam nechávají vyrábět své stroje nebo komponenty, příp. jim prodávají licence. Číňana prostě ne, i když se kvalita zlepšila, pořád nedosahuje úrovně opravdu japonských strojů. Čína a Euronormy-konec spolehlivých a kvalitních motocyklů.

MartasUS (109) napsal 30.09.2020 v 09:19-2+5

Vrchol drzosti jak se ti šikmáči nestydí kopírovat BMW a ještě to takhle v klídku prezentují. Jak sem psal i jinde. Tohle je takovej Adibas nebo PLIMA




TOPlist