CFMOTO 700 CL-X Adventure jde do výroby

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Reno108 (7) napsal 09.08.2022 v 14:52

Krásná motorka, mě se líbí moc.

Gege (1) napsal 31.07.2022 v 08:39+1

A povedztě nám Kefalín, čo vy si predstavujetě pod takým slovom adventure?

Aha, no jo, no jo no, tak se mějte pěkně páni továrníci.

kovosrotmorava (-1) napsal 30.07.2022 v 13:12+2

Tady je takova malá ukázka co by měl bez problémů zvládnout motocykl který používá označení ADVENTURE. Výrobce je taky z Asie, aby jsme srovnávali rovný s rovným a z určitého pohledu možná ještě zaostalejší než CFmoto.
https://www.youtube.com/watch?v=YcpGbvITx0I
a tady další do party
https://www.youtube.com/watch?v=U7FwYxrD0ps
Obě značky použily v názvu motorek označení SCRAMBLER protože Adventure provedení mají v nabídce taky a rozdíly mezi nimy jsou.

Plameňák01 (21) napsal 30.07.2022 v 08:38

Vzhledově nevypadá špatně, ale nazvat ji Adventure, je trochu moc.
Malá nádrž, malé zdvihy, blatník trochu nahoře, jako u plnohodnotnýho endura, i když dneska jsou schopni nazvat motorku, ze SS základem, jako Adv. To je jako nazvat Yamahu TDM motorkou s Adventure zaměřením
No uvidíme, to X sem viděl u prodejce na vlastní oči a mě se vcelku líbí, zajímali mě jejich nové 800, ale ani jednu neměli na prodejně, škoda.

dan1024 (18) napsal 30.07.2022 v 07:32

ja osobne bych redakci nepodezrival z toho, ze jsou tyto clanky zaplacene. vzhledem k tomu, kolik nenavisti vyvola kazda zminka o cinske motorce, bych spise na miste Journeymana solil tezke prachy za to, aby o techo strojich radeji nepsali vubec zajmave je, ze treba Enfieldy takove emoce nebudi, byt cistotou zpracovani za Cinou zaostavaji. kvalitu neposoudim.

ale to srovnani s NineT nebo Desert Sledem je fakt mimo. mozna design delal ten samy clovek co navrhoval Ducatky i Agusty, ale asi mel jine zadani, rozpocet (toto asi ne), nebo proste jen motivaci, ale rozhodne nestvoril dalsi sexy Italku. inspirace Desert Sledem z toho uplne strika, ale na me to pusobi spise jako klasicka ne prilis povedena cinska kopirka

chce to cas, jednou budou mozna cinske stroje vnimany stejne jako dnes ty japonske, ale potrva to. Japonci se z toho opovrhovani taky nevyhrabali pres noc

Stadakk11 (211) napsal 29.07.2022 v 09:00

journeyman-cz: zajímalo by mne kde tedy redakce vzala tento motocykl když ani autorizovaný dovozce o ničem neví a je udiven... Místo hádání se s lidma by bylo možná vhodnější udělat osvětu například o záručním a hlavně pozáručním servisu. Jaká je dostupnost a doba dodání dílů na dvouleté a například pětileté motocykly.

kovosrotmorava (-1) napsal 28.07.2022 v 09:49

Článek napsaný tímhle podbízivým způsobem by tady na serveru neměl vůbec být. Nebo by měl bý v sekci REKLAMA.
Páni redaktoři, myslím si, mají dost zkušeností na to aby poznali že váha 200kg rozhodně není příznivá pro začínající jezdce, jezdce nižších postav a už vůbec ne pro slečny - jak je to v článku napsáno! Stejné to je se srovnáním s Ducati a BMW na což už zde upozornilo mnoho pisatelů.
Čte to tady spousta nezkušených, začínajícich, nerozhodnutých, váhajícich, ..... kteří si po přečtení tohoto (a nejen tohoto) článku řeknou, seriózní web = seriózní informace. Tahle skupina lidí nemá dostatek vlastních zkušeností na to aby poznala, že v článku je spousta lží o tom že tenhle motocykl rozhodně NENÍ ADVENTÚÚÚRE. A teď neřeším jestli je to číňan, Japonec, Rakušák nebo Němec, dívám se jen na konstrukční uspořádání.
V tomhle článku jde jen o to že inzerent ZAPLATIL a redaktor zveřejnil co si inzerent přál. Pokud bude redakce i nadále psát články tímto způsobem stane z tohoto webu směšné smetiště.
Nejde totiž reagovat na všechno, ale test BSA Gold Star z 23.7. je úplně stejný reklamní odpad jako tohle CFmoto. Druhý článek během tří dnů, na to nešlo nezareagovat.

Marex (2064) napsal 27.07.2022 v 23:14

Vypadá to pěkně, přestože jsem na tuhle motorku moc vysoký, svezl bych se. Vyšší zdvihy a ochrana kolen svodů, by mohla pro tuto kategorii být lepší, než větší přední kolo. Přední 19-ka mi přijde zbytečná na allroud s preferencí město a okrska, sem tam lehká šotolinka. Spíš bych ocenil nějakou tu ochranu proti kamínkům a pádu.
Edit: Teda to srovnávání s Desert Sled a NineT, je trochu přestřelený,ale s ohledem na cenu asi chápu, co tím autor chtěl sdělit.

petao (77) napsal 27.07.2022 v 20:41+2

Tyhle diskuse kolem čehokoliv co má cedulku "Made in China" anebo Jawa mně vždycky baví. Tolik diskutérů a hejtrů se v jiných (a často velmi zajímavých a podrobně vyčerpávajících článcích) nikdy nesejde. Připadá mi to, že jedním z všeobecných důvodů je obava, že by to někdy mohlo mít úspěch jak technicky tak dizajnově. Pak už zbudou jen ty kecy, že nákupem podpoříš komunistickou Čínu a raději si koupíš novej iPhone...ale i ten je tam vyrobenej, vlastně většina všechno čeho se denně dotýkáš. No a pak k té "zaplacené redakci" a "zaplacenému PR" - ruku na srdce, redakcí prošly už spousty strojů z Číny, takže mají logicky s čím srovnávat, a zřejmě ten progres v kvalitě vidí z nás všech asi nejvíc. I když tenhle článek nebyl testem, spousta lidí si myslí opak. Chyba. Na přímý test budu zvědav, i když neřeším dilema koupit/nekoupit.
P.S. ne, opravdu to není do terénu ať už to má přívlastek jakýkoliv, to z jediné fotky odhadne i průměrně inteligentní vopice a tím bych ty offroadové ambice dál nerozpitvával, stejně jako moje evropské SUV s pěti různými režimy včetně bláta a písku(!) a downhill asistenta (proboha proč?) je čistokrevná silnice, víc jsem neočekával, ale výrobce musí něčím ospravedlnit cenovku a vypíchnout ty extras. Takže berte s velkou rezervou klíčová slova jako adventure, rally, trail nebo cross, z 90% je to marketingový tah, protože na to dneska lidi slyší, stejně jako si pletou SUV s teréním autem.

CB600 (13) napsal 27.07.2022 v 20:12

...po stránce designu může tato novinka směle konkurovat třeba Desert Sledu od Ducati nebo NineT Scrambler/Urban od BMW....

Tak určitě

Komik64 (1604) napsal 27.07.2022 v 12:49

Jinak, zastánci - neříkejte mi, že když se podíváte na fotce č. 2 jen na tu dlní část za předním kolem, že se Vám to zdá O. K. ?! A "divně" (nebudu provokovat přímo slovem špatně...) je tam toho daleko víc.

A přirovnávat přístup Japonců kdysi (hlavně druhá polovina 20. století...) a Číňanů teď (řekněme hlavně 21. století...) asi není úplně správný...

muchosj (16) napsal 27.07.2022 v 12:09

Ahoj často se tu rozebírá cena,mě to přijde docela dost,která motorka obsahu kolem 700 stojí 400000?

PetrosPV (20) napsal 27.07.2022 v 07:49

Ty CF mota je v poslední době často vidět a v téhle kategorii to má ještě větší smysl, koupit motorku za 400 000 a pak to položit na polňačce není příjemné proto s nimi do terénu nikdo nejezdí.

MartasUS (64) napsal 26.07.2022 v 22:51+1

Poslední dobou jsou ty články spíše jako placená reklama než výstižné a pravdivé články o dané motorce.

petr1000001 (145) napsal 26.07.2022 v 22:18+1

Tááákže,na začátek,já bych si ji nekoupil.
Ale své kupce určitě má,...a to i jako ojetá,protože si za ní majitel bude moci říct zase jen málo...
A to bude pro někoho zajímavé. Stejně tak jako za novou,kolik adventuremanů si pořídí to nejlepší a z nejlepšího asfaltu nikdy nesjedou...
Tam bude její trh a rozhodně nebude malej...
Mně to radost nedělá,ba naopak,háže klacky pod nohy těm,kteří vědí co dělají...
Ale ono se to zase vyfiltruje,jak ve fabrice,tak na silnici.
Tím nezpochybňuji to,že bude jezdit roky,jen to,že to není off náčiní a stejně tak nebude jezdce řadit do skupny advetůůůre... což Vám může dát nejvíc jen vyvoňené GS co bláto nikdy nevidělo
Tím se vracím k prvotní myšlence...kdo to chce na drandění ,asi si i užije kopu zábyvy,ale na cestu kolem světa cestou/necestou to rozhodně není. Klobouk dolů,před těmi,co to tak berou a nedělají ze sebe "borce na cestě kolem zeměkoule"
ps: názory Kinga José Horneta jsou mi více než u prdele... a dolní dva komenty mají můj +

KubaGSF (5) napsal 26.07.2022 v 22:11+4

Pepa tomu da v autosalonu korunu. Nejlepsi kup roku?

Zelinář (266) napsal 26.07.2022 v 21:58+9

Von vam to Sršáň vysvětlí, ze lepsi motorku v životě neřídil

papiboy (630) napsal 26.07.2022 v 21:21+1

Človek predsa môže mať svoj názor aj na vec, ktorú si nikdy nekúpi...

MartinXL650V (59) napsal 26.07.2022 v 20:15+2

To je zase diskuse jako v mateřský školce. Tak si to proboha nekupujte a je to, ne ?

DeaDDream (-3) napsal 26.07.2022 v 18:33

Dizajn je lákavý ale už to dali na 3tiu moto a po čase to zovšednie a potom čo s tym? Toto nie je na náš trh ,ja som to pozeral ,nie je to zle to CF ale už nemam 20 a po par dalšich pohladoch som povedal nie ,tože je to čina mi nevadi ,všetky vyrobky už maju niećo z číny ,len bmw a ducati po čase predam a nebudem total v strate ale čina sa predava zle

K167 (548) napsal 26.07.2022 v 18:19

Že by motocyklovou veřejnost vzrušila zpráva o CFMOTO? A opakovaně? Né! Nebo ano? Tak v takovém případě doporučuji studenou sprchu a ... :


https://youtu.be/wHCNiDPQij0

Codo (152) napsal 26.07.2022 v 16:52

Nejdobrodružnější z celý jízdy bude, až si člověk někde v terénu dokurví na spodku motorky všechny ty nechráněný, zranitelný místa.

Komorerth (60) napsal 26.07.2022 v 15:38

ako bolo popisane nizsie - tie zvody, olejovy filter a chladic su v podstate zranitelne ako ruski muzici pri dovolenkovani na Ukrajine. Nadrz mi tiez prijde srandovna, okay niekde som vycital ze spotreba je tesne cez 4l ale aj tak je to na "adventuru" celkom biedny dojazd. 15l by som bral ako minimum. Cenu vidim tesne pod 200 000kc, co je asi okay ale stale si myslim ze ak clovek nepozera len na kone tak CB500x od Hodny bude lepsou volbou pre cenovo citlivejsich cestovatelov

Zelinář (266) napsal 26.07.2022 v 12:50+2

Mel sem cf moto 520 ctyrkolku, kterou sem kupoval jako novou. Klobouk dolu, fungovalo to, bylo to pekny, zpracovani velmi dobre. Verim ze i motorky budou na stejné úrovni. Nicméně motorka je pro radost a mit na nadrzi napsano CF moto radost neni
Takze asi tak...

Sir_CHerokee (52) napsal 26.07.2022 v 12:42

Tohle je asi za mě nejhezčí CF Moto. Zajímavá novinka... jediné, co mě mrzí, že nemá 2 kotouče ve předu. A ještě to chce ochranu motoru zespoda. Docela rád bych si ho vyzkoušel.

Komik64 (1604) napsal 26.07.2022 v 12:38+1

Dobře to píšete...
Café-scrambler do města - jenže fakt nejsou sami, kdo jde touhle cestou "advíků maximálně pro hipstery apod." (ty pak můžou bejt i elektrický...)...

U těchhle "kopií" je nejhorší, že "konstruktér" (tvrdím, že Taliáni desingují sice většinou hezky, ALE někdy i ne úplně "šikovně", ale tady si myslím, že se na to dost vykašlali = něco někde vobkreslili a typický "čínský chyby" moc nekorigovali...) vůbec nezná zákonitosti jízdy na motorce i jen tak trochu mimo silnici (různej bordel, nějakej ten šutr, klacek...) a je to často vidět na úplně první pohled - maník, co u nás dělá, koupil "čínu" synovi, postavil jí vedle mý Tenerky (a jsou i podstatně "geniálnějš" udělaný a chráněný motorky...) a tak jsem mu hned ukazoval nesmysly, který "konstruktérovi" nedošly = plno věcí nechráněnejch, i jen zbytečně vyčuhujících apod., takže k ulomení stačí snad i jen drobný uklouznutí nohy a "rukama bržděný položení na bok ze stoje", spodní plech před bordelem moc nechrání, spíš ho, protože je nízko a nevohnutej nahoru, shromažďuje, půlmetrová nožní brzda, co vede pod většinou spodku a ještě zbytečně daleko od všeho, si vo "navlečení" klacku zrovna říká atd.

P.S.: Teprve teď jsem si všiml tý "neotřelý" plastový (?) kotvy za sedlem...

vinokurov (342) napsal 26.07.2022 v 12:08+1

Je to k smíchu!

Long (0) napsal 26.07.2022 v 12:07

Tomuto říkám článek pro článek, jiný význam v tom nevidím.

kovosrotmorava (-1) napsal 26.07.2022 v 12:00

Jak udělat z již tak hnusné motorky "Adventure bajk" Zvedneme blatník pod spodní brýle, nazujeme offroad pneu, zvýšíme plexi ......
K čemu je 150mm zdvih předních tlumičů??? I kdyby měli 320mm nebo jen 80mm je to jedno, S takhle vedenými svody nemůžete přejet ani ke stanu na louce v kempu. Nemuvím o tom že na nějakě polní cestě by jste s nimi utrhli i ten precizně umístěný olejový filtr.
Proč v článku píšete o "kulatém světle" Já tam vidím jakýsi patvar připomínající písmeno X s kulatou parabolou uvnitř. To si zřejmě číňan chtěl hrát na Italského designéra a spadla mu bambusová tříska do oka..
Vrchol všeho je 180-tka zadní pneu. To je pro motorku, která je podle názvu schopna jízdy mimo asfalt ideální šiřka. V Asii jsou hold dál než mi tady v Evropě, tam se jezdí po asfaltu i na rýžové pole.

Ptám se, jak tuhle "ódu na radost" může zveřejnít server který má mezi motorkářskou veřejností pověst solidního informačního média? Redaktor, zřejmě po propařeném víkendu, a ověření z účtárny že platba byla připsáma na účet, použil všem známou kombinaci zkratek Ctrl-C Ctrl-V na text který mu byl zaslán dovozcem-prodejcem Cfmoto.

ROBO44 (14) napsal 26.07.2022 v 11:53+6

Konkurence NineT??? Soudnost pisatele klesla na samotné dno. Kolik stojí Journeyman takový článek???

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist