Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
motorka je to moc pekna uz nekdy kolem roku 2000 tato firma prisla s podobnou motorkou ale o obsahu tusim 950ccm nekde bych mel mit i obrazek ale to bych musel hodne pohledat ale tehda se motorka moc nechytla
Úplně si dovedu představit,jak dojedu po svých někam k Rumunsko-Ukrajinskejm hranicím a tam přesednu na tohle jen s nutnejma věcma na den v TC.Mě se i líbí,zpracování se mi zdá taky dobrý a 40Ps mi na plazení se po horách se 130-ti kg lehkou motorkou bohatě stačí a užiju si to
Když se podívám,kde končej kluci na 250kách v endurových závodech,tak si myslim není uplně nutnejch 50Ps+...
Pani kritici vykonu, toto je cestovne enduro. Cestovne enduro nie je pikacovina, ktora ma 250kg, ktoru ked mate nalozenu dvihnut parkrat za hodinu, tak ste skoncili.
Je to motorka pre cloveka, ktory ma este druhu motorku ak chce jazdit cestu.
Ha! Každý tu furt kafrá jak jsou ty nové motorky těžké a když je konečně jedna lehounká, zase se jim nelíbí malé číslo u výkonu Je adekvátně slabší jako malá tenerka. Spíš spotřeba 4,5L je na 130kg motorku dost.
Ten rám by měl mít teoreticky velké výhody. Je z výkovků a výkovky jsou při stejné váze vždy pevnější. Není svařovaný, čímž nevzniká žádné pnutí oslabující rám. Jak někde něco rupne, neměl by být problém díl vyměnit. Za mě určitě ano
Drakis-nedrandím GS12 a nemám je rád, jezdím s 50k v enduro a je to málo. Mluvím o enduru ne o krosu, ale endurovych 40k je prostě málo, do terénu na hraně, na silnici málo. Tím netvrdím, že se na tom či onom člověk nevyblbne i s 40k.
Myslim ze docela slusna konkurence treba k Tenerce, zvedat v terenu o cca 60 kg mene,to uz bude asi docela vyhoda. A na silnici to taky nebude nijak velkej rozdil, vzhledem k vykonum a hmotnostem obou stroju...
Dovedu si představit jak si na CCM užiju Albošku, Makedonii a další skvělé balkánské země
Skvělý počin a opět přišel z Evropy
Cena je daná maloseriovostí
Masakr,ale samozřejmně to není pro kefíry s 1200gs,kterým by chyběly koníky při ,,off road adventure´´ výpravách na Gross Glockner,či Makarskou riviéru.
Líbilo by se mi to, ale proč jen 450? OK jako endurko do lehčího sem tam i těžšího vše-terenu bohatě dostačujících 40k, ale enduro není jen na ježdění v terénu a na silnici je to proklatě málo. 20-25K navíc, klidně s pár kily a bylo by to ok. Cena je vysoká. Mno na chalupu na popojíždění zbytečně drahé a na ježdění jako takové-enduro tedy všude... ee.
Skvela moto, pokial by to ale chceli predavat ako cestovne enduro (a tomu nasvedcuju napr. dlhe servisne intervaly), mohli skusit nieco okolo 600 ccm.
Ta 450 mi pride celkom drobna (aj ked pri vahe ~130 kg...)
Moto ale vyzera super, uz sa tesim vidiet nazivo + cena tiez OK.
Pěkný koncept, nicméně dakar nedakar, podle mě patří na dálkové rallye větší objemy motorů. Klidně ať si frantíci na dakaru snižujou kubatury třeba až na 125ccm. Jinak fakt pěkné moto, taky záleží na servisních intervalech. Věřím že jinak bude lepší poježdění třeba na exc 450 nebo 525 s velkou nádrží od Acerbisu.
skoda, ze nieje fotka aj z lava, takto nevidno, ci je vyvodove kolecko v osi kyvky ako na BMW a HQA. ten ram je zaujimavy, s pomocou loctite :) to hadam bude drzat. hmotnost je trosku sklamanie, ale zaujimavy by bol aj udaj o servisnom intervale a realnej vydrzi a spolahlivosti motora.
To je ale kocour!
Klobouk dolů před výrobcem, že se pustil do takového stroje. Cena je vyšší, ale nabízí se následující srovnání: Beta 450 za 180.000Kč a k tomu Adventure kit Boano za 1.3000€ (nádrž a čumák) a nebo v komentářích zmiňovaná KTM 690 za 229.000Kč a k tomu od RallyRaidProducts nádrž a Aventure čumák za cca 1700£ a také si vzpomínám na GasGas 450 Desert. 40 koní může být OK, jen jestli to bude stačit v písku. Místo kufrů by stačil malý hlinikový topcase (třeba na cennosti) a na ostatní textilní brašny. Tohle je stroj třeba na trasu Merzouga - M'hamid v Maroku! Článek je pochopitelně krátký - bude to chtít pořádnou recenzi.
Vypadá to dobře.Ale osobně bych tam nacpal nějakou šest pade a rozhodně to nezabíjel nějakými cestovními kufry.Lehký enduro a cesťák jsou pro mě neslučitelné kategorie.
Mě se to líbí. Hmotnost tak akorát, vzhledově taky nemám nic proti. Osobně bych si tohle koupil radši než nějakou nabroušenou potvoru. 40 koní je dostačující aby to projelo všude.
tak o ten agregát nemá zájem BMW ani KTM takže po tom kimku skočilo CCM jako v RVHP možná kdyby byla jawa pružnější tak posvařujou nějaký trubky a mohlo to jezdit v červeným drezu ale maj asi hodně práce na tý krutopřísně luxusní 12ce
to Navrc.WR-F:
srovnání s TTR bylo jen takové pošťouchnutí, protože váhu jsem očekával menší s ohledem na rám apod.
nicméně se taky nabízí srovnání s KTM 690, která má bez paliva 138 kg
to ale nemění nic na tom, že koncept CCM- GP 450 je záslužnej počin
konečne dačo aj pre začínajúcich čo nemajú 30 000€ na závodný špeciál. Taká hobby tréningová moto ku veľkej, alebo také ľahké RU s nádychom ťažkého offu musí byť super.
Už je k mání i v Česku!//www.ccm450.cz/
motorka je to moc pekna uz nekdy kolem roku 2000 tato firma prisla s podobnou motorkou ale o obsahu tusim 950ccm nekde bych mel mit i obrazek ale to bych musel hodne pohledat ale tehda se motorka moc nechytla
Úplně si dovedu představit,jak dojedu po svých někam k Rumunsko-Ukrajinskejm hranicím a tam přesednu na tohle jen s nutnejma věcma na den v TC.Mě se i líbí,zpracování se mi zdá taky dobrý a 40Ps mi na plazení se po horách se 130-ti kg lehkou motorkou bohatě stačí a užiju si to
Když se podívám,kde končej kluci na 250kách v endurových závodech,tak si myslim není uplně nutnejch 50Ps+...
Pani kritici vykonu, toto je cestovne enduro. Cestovne enduro nie je pikacovina, ktora ma 250kg, ktoru ked mate nalozenu dvihnut parkrat za hodinu, tak ste skoncili.
Je to motorka pre cloveka, ktory ma este druhu motorku ak chce jazdit cestu.
Ha! Každý tu furt kafrá jak jsou ty nové motorky těžké a když je konečně jedna lehounká, zase se jim nelíbí malé číslo u výkonu Je adekvátně slabší jako malá tenerka. Spíš spotřeba 4,5L je na 130kg motorku dost.
Ten rám by měl mít teoreticky velké výhody. Je z výkovků a výkovky jsou při stejné váze vždy pevnější. Není svařovaný, čímž nevzniká žádné pnutí oslabující rám. Jak někde něco rupne, neměl by být problém díl vyměnit. Za mě určitě ano
Drakis-nedrandím GS12 a nemám je rád, jezdím s 50k v enduro a je to málo. Mluvím o enduru ne o krosu, ale endurovych 40k je prostě málo, do terénu na hraně, na silnici málo. Tím netvrdím, že se na tom či onom člověk nevyblbne i s 40k.
Myslim ze docela slusna konkurence treba k Tenerce, zvedat v terenu o cca 60 kg mene,to uz bude asi docela vyhoda. A na silnici to taky nebude nijak velkej rozdil, vzhledem k vykonum a hmotnostem obou stroju...
Dovedu si představit jak si na CCM užiju Albošku, Makedonii a další skvělé balkánské země
Skvělý počin a opět přišel z Evropy
Cena je daná maloseriovostí
Je to moc hezký, ale nějak mi unikají výhody takhle sešroubovanýho rámu...??
Masakr,ale samozřejmně to není pro kefíry s 1200gs,kterým by chyběly koníky při ,,off road adventure´´ výpravách na Gross Glockner,či Makarskou riviéru.
No konečně ale 600 nebo 650 by byla žádanější... Za mě
Mohli by udelat jeste jednu verzi - 650 ccm. Akorat je to realtivne neznama znacka, takze si to stejne moc lidi nekoupi, protoze se toho bude bat.
Do krámu pro rohlíky by stačila pěkná
Líbilo by se mi to, ale proč jen 450? OK jako endurko do lehčího sem tam i těžšího vše-terenu bohatě dostačujících 40k, ale enduro není jen na ježdění v terénu a na silnici je to proklatě málo. 20-25K navíc, klidně s pár kily a bylo by to ok. Cena je vysoká. Mno na chalupu na popojíždění zbytečně drahé a na ježdění jako takové-enduro tedy všude... ee.
vypadá to moc pěkně
dle jejich stránek //www.ccm-motorcycles.com/ je servis. interval 8000km...
víc to specifikovaný není...
Vypadá to jako G650X od BMW...
Skvela moto, pokial by to ale chceli predavat ako cestovne enduro (a tomu nasvedcuju napr. dlhe servisne intervaly), mohli skusit nieco okolo 600 ccm.
Ta 450 mi pride celkom drobna (aj ked pri vahe ~130 kg...)
Moto ale vyzera super, uz sa tesim vidiet nazivo + cena tiez OK.
Pěkný koncept, nicméně dakar nedakar, podle mě patří na dálkové rallye větší objemy motorů. Klidně ať si frantíci na dakaru snižujou kubatury třeba až na 125ccm. Jinak fakt pěkné moto, taky záleží na servisních intervalech. Věřím že jinak bude lepší poježdění třeba na exc 450 nebo 525 s velkou nádrží od Acerbisu.
skoda, ze nieje fotka aj z lava, takto nevidno, ci je vyvodove kolecko v osi kyvky ako na BMW a HQA. ten ram je zaujimavy, s pomocou loctite :) to hadam bude drzat. hmotnost je trosku sklamanie, ale zaujimavy by bol aj udaj o servisnom intervale a realnej vydrzi a spolahlivosti motora.
Moc se mi to líbí . Skoro přesně to co tu chybí. Akorát ta cena
To je ale kocour!
Klobouk dolů před výrobcem, že se pustil do takového stroje. Cena je vyšší, ale nabízí se následující srovnání: Beta 450 za 180.000Kč a k tomu Adventure kit Boano za 1.3000€ (nádrž a čumák) a nebo v komentářích zmiňovaná KTM 690 za 229.000Kč a k tomu od RallyRaidProducts nádrž a Aventure čumák za cca 1700£ a také si vzpomínám na GasGas 450 Desert. 40 koní může být OK, jen jestli to bude stačit v písku. Místo kufrů by stačil malý hlinikový topcase (třeba na cennosti) a na ostatní textilní brašny. Tohle je stroj třeba na trasu Merzouga - M'hamid v Maroku! Článek je pochopitelně krátký - bude to chtít pořádnou recenzi.
Vypadá to dobře.Ale osobně bych tam nacpal nějakou šest pade a rozhodně to nezabíjel nějakými cestovními kufry.Lehký enduro a cesťák jsou pro mě neslučitelné kategorie.
Tak ta cena je fakt mazec... Ale jinak se mě docela líbí, taková vosa
Jako pěkná mašinka, ale je fakt, že je to drahota
Mě se to líbí. Hmotnost tak akorát, vzhledově taky nemám nic proti. Osobně bych si tohle koupil radši než nějakou nabroušenou potvoru. 40 koní je dostačující aby to projelo všude.
tak o ten agregát nemá zájem BMW ani KTM takže po tom kimku skočilo CCM jako v RVHP možná kdyby byla jawa pružnější tak posvařujou nějaký trubky a mohlo to jezdit v červeným drezu ale maj asi hodně práce na tý krutopřísně luxusní 12ce
hmotnost výborná na cestovní variantu. Šroubovanej rám asi spíš machrovinka, čim víc spojů, tím víc potencionálních problémů.
to Navrc.WR-F:
srovnání s TTR bylo jen takové pošťouchnutí, protože váhu jsem očekával menší s ohledem na rám apod.
nicméně se taky nabízí srovnání s KTM 690, která má bez paliva 138 kg
to ale nemění nic na tom, že koncept CCM- GP 450 je záslužnej počin
konečne dačo aj pre začínajúcich čo nemajú 30 000€ na závodný špeciál. Taká hobby tréningová moto ku veľkej, alebo také ľahké RU s nádychom ťažkého offu musí byť super.