yamaha_demo_tour




CCM GP-450 Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sadil (2) napsal 04.06.2016 v 13:41

Už je k mání i v Česku!//www.ccm450.cz/

klondajk (5) napsal 09.01.2014 v 23:34

motorka je to moc pekna uz nekdy kolem roku 2000 tato firma prisla s podobnou motorkou ale o obsahu tusim 950ccm nekde bych mel mit i obrazek ale to bych musel hodne pohledat ale tehda se motorka moc nechytla

zmulin (371) napsal 16.08.2013 v 14:07

Úplně si dovedu představit,jak dojedu po svých někam k Rumunsko-Ukrajinskejm hranicím a tam přesednu na tohle jen s nutnejma věcma na den v TC.Mě se i líbí,zpracování se mi zdá taky dobrý a 40Ps mi na plazení se po horách se 130-ti kg lehkou motorkou bohatě stačí a užiju si to
Když se podívám,kde končej kluci na 250kách v endurových závodech,tak si myslim není uplně nutnejch 50Ps+...

matuS (26) napsal 16.08.2013 v 12:26+1

Pani kritici vykonu, toto je cestovne enduro. Cestovne enduro nie je pikacovina, ktora ma 250kg, ktoru ked mate nalozenu dvihnut parkrat za hodinu, tak ste skoncili.

Je to motorka pre cloveka, ktory ma este druhu motorku ak chce jazdit cestu.

Ond3x (21) napsal 14.08.2013 v 22:55-1+1

Ha! Každý tu furt kafrá jak jsou ty nové motorky těžké a když je konečně jedna lehounká, zase se jim nelíbí malé číslo u výkonu Je adekvátně slabší jako malá tenerka. Spíš spotřeba 4,5L je na 130kg motorku dost.

Ten rám by měl mít teoreticky velké výhody. Je z výkovků a výkovky jsou při stejné váze vždy pevnější. Není svařovaný, čímž nevzniká žádné pnutí oslabující rám. Jak někde něco rupne, neměl by být problém díl vyměnit. Za mě určitě ano

Interceptor (108) napsal 11.08.2013 v 00:34

Drakis-nedrandím GS12 a nemám je rád, jezdím s 50k v enduro a je to málo. Mluvím o enduru ne o krosu, ale endurovych 40k je prostě málo, do terénu na hraně, na silnici málo. Tím netvrdím, že se na tom či onom člověk nevyblbne i s 40k.

papirek (-6) napsal 09.08.2013 v 19:26

Myslim ze docela slusna konkurence treba k Tenerce, zvedat v terenu o cca 60 kg mene,to uz bude asi docela vyhoda. A na silnici to taky nebude nijak velkej rozdil, vzhledem k vykonum a hmotnostem obou stroju...

PetrAT (74) napsal 09.08.2013 v 10:39+2

Dovedu si představit jak si na CCM užiju Albošku, Makedonii a další skvělé balkánské země
Skvělý počin a opět přišel z Evropy
Cena je daná maloseriovostí

Honza-K (830) napsal 08.08.2013 v 14:08

Je to moc hezký, ale nějak mi unikají výhody takhle sešroubovanýho rámu...??

Drakis (67) napsal 08.08.2013 v 08:42+8

Masakr,ale samozřejmně to není pro kefíry s 1200gs,kterým by chyběly koníky při ,,off road adventure´´ výpravách na Gross Glockner,či Makarskou riviéru.

BorekS (96) napsal 08.08.2013 v 08:31+1

No konečně ale 600 nebo 650 by byla žádanější... Za mě

Honza-XT (-6) napsal 07.08.2013 v 22:28+1

Mohli by udelat jeste jednu verzi - 650 ccm. Akorat je to realtivne neznama znacka, takze si to stejne moc lidi nekoupi, protoze se toho bude bat.

Lukyyyy (7) napsal 07.08.2013 v 22:22

Do krámu pro rohlíky by stačila pěkná

Interceptor (108) napsal 07.08.2013 v 21:59

Líbilo by se mi to, ale proč jen 450? OK jako endurko do lehčího sem tam i těžšího vše-terenu bohatě dostačujících 40k, ale enduro není jen na ježdění v terénu a na silnici je to proklatě málo. 20-25K navíc, klidně s pár kily a bylo by to ok. Cena je vysoká. Mno na chalupu na popojíždění zbytečně drahé a na ježdění jako takové-enduro tedy všude... ee.

pernik92 (163) napsal 07.08.2013 v 20:21

vypadá to moc pěkně

kokonhead (28) napsal 07.08.2013 v 18:23

dle jejich stránek //www.ccm-motorcycles.com/ je servis. interval 8000km...
víc to specifikovaný není...

Mig_35 (345) napsal 07.08.2013 v 16:12-2

Vypadá to jako G650X od BMW...

sushi7474 (5) napsal 07.08.2013 v 15:20

Skvela moto, pokial by to ale chceli predavat ako cestovne enduro (a tomu nasvedcuju napr. dlhe servisne intervaly), mohli skusit nieco okolo 600 ccm.
Ta 450 mi pride celkom drobna (aj ked pri vahe ~130 kg...)

Moto ale vyzera super, uz sa tesim vidiet nazivo + cena tiez OK.

dawka (22) napsal 07.08.2013 v 15:11-1

Pěkný koncept, nicméně dakar nedakar, podle mě patří na dálkové rallye větší objemy motorů. Klidně ať si frantíci na dakaru snižujou kubatury třeba až na 125ccm. Jinak fakt pěkné moto, taky záleží na servisních intervalech. Věřím že jinak bude lepší poježdění třeba na exc 450 nebo 525 s velkou nádrží od Acerbisu.

husatko (16) napsal 07.08.2013 v 14:43

skoda, ze nieje fotka aj z lava, takto nevidno, ci je vyvodove kolecko v osi kyvky ako na BMW a HQA. ten ram je zaujimavy, s pomocou loctite :) to hadam bude drzat. hmotnost je trosku sklamanie, ale zaujimavy by bol aj udaj o servisnom intervale a realnej vydrzi a spolahlivosti motora.

Martic (13) napsal 07.08.2013 v 14:40

Moc se mi to líbí . Skoro přesně to co tu chybí. Akorát ta cena

Karoo (2) napsal 07.08.2013 v 14:16+2

To je ale kocour!
Klobouk dolů před výrobcem, že se pustil do takového stroje. Cena je vyšší, ale nabízí se následující srovnání: Beta 450 za 180.000Kč a k tomu Adventure kit Boano za 1.3000€ (nádrž a čumák) a nebo v komentářích zmiňovaná KTM 690 za 229.000Kč a k tomu od RallyRaidProducts nádrž a Aventure čumák za cca 1700£ a také si vzpomínám na GasGas 450 Desert. 40 koní může být OK, jen jestli to bude stačit v písku. Místo kufrů by stačil malý hlinikový topcase (třeba na cennosti) a na ostatní textilní brašny. Tohle je stroj třeba na trasu Merzouga - M'hamid v Maroku! Článek je pochopitelně krátký - bude to chtít pořádnou recenzi.

Anti (390) napsal 07.08.2013 v 12:05-5

Vypadá to dobře.Ale osobně bych tam nacpal nějakou šest pade a rozhodně to nezabíjel nějakými cestovními kufry.Lehký enduro a cesťák jsou pro mě neslučitelné kategorie.

Olaf187 (3) napsal 07.08.2013 v 11:55+1

Tak ta cena je fakt mazec... Ale jinak se mě docela líbí, taková vosa

STV4ever (6) napsal 07.08.2013 v 10:32+1

Jako pěkná mašinka, ale je fakt, že je to drahota

MetallicaFan (2) napsal 07.08.2013 v 10:15+2

Mě se to líbí. Hmotnost tak akorát, vzhledově taky nemám nic proti. Osobně bych si tohle koupil radši než nějakou nabroušenou potvoru. 40 koní je dostačující aby to projelo všude.

sxs525 (138) napsal 07.08.2013 v 10:02-1

tak o ten agregát nemá zájem BMW ani KTM takže po tom kimku skočilo CCM jako v RVHP možná kdyby byla jawa pružnější tak posvařujou nějaký trubky a mohlo to jezdit v červeným drezu ale maj asi hodně práce na tý krutopřísně luxusní 12ce

bledemon (126) napsal 07.08.2013 v 09:59-1+1

hmotnost výborná na cestovní variantu. Šroubovanej rám asi spíš machrovinka, čim víc spojů, tím víc potencionálních problémů.

mart. (11) napsal 07.08.2013 v 09:54

to Navrc.WR-F:
srovnání s TTR bylo jen takové pošťouchnutí, protože váhu jsem očekával menší s ohledem na rám apod.
nicméně se taky nabízí srovnání s KTM 690, která má bez paliva 138 kg

to ale nemění nic na tom, že koncept CCM- GP 450 je záslužnej počin

Sergej1145 (2) napsal 07.08.2013 v 09:49

konečne dačo aj pre začínajúcich čo nemajú 30 000€ na závodný špeciál. Taká hobby tréningová moto ku veľkej, alebo také ľahké RU s nádychom ťažkého offu musí byť super.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist