Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.
Copak je to platné, že u m ě j í ! Když u nás přes Říhu v Dekře neprotlačíš na "papíry" ani rezavé kolo!
A tím pádem ani přes STK! Absolutní česká závistivá p a k á r n a !
Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.
mno, není nad vlastnoručně upravenou mašinu... to je teprv ta skutečná radost a požitek. ... ne každý tohle zažije, ale přeji každému zažít ten pocit...
Jednoho dne až budu velkej, bych rád věděl, jak v dnešní době (kdy se tlačí na kačku víc než kdy jindy...), dokáží ještě firmy jako CCM a Jawa přežívat.
Klubko: Tak oni mají i 450 enduro s kapotáží a to má 125kg suché váhy. Takže proč tomu nevěřit u tohodle. SWM 650r má hmotnost 144kg s náplněmi a bez benzínu.
Moc rád bych té váze věřil, ale mám pocit, že je to nereálny. Myslím si, že tuhle motorku můžu srovnat s mým motárdem nebo současnyma endurama podobnyho objemu.
Můj VOR má okolo 115kg. Ale nemá vstřikování, nemá ABS, nemá katalyzátor, nemá startér, nemá baterku, nemá ani spínačku, má hliníkovej průchozí tlumič výfuku, kryty motoru jsou z magnézia, má mini tachometr, nemá řídící jednotku. Tam je jasny, díky čemu je ta váha tak nízká. Jenže tohle všechno jak z pohledu legislativy, tak z pohledu požadavků trhu současně produkovany motorky musí (nebo nemůžou) mít. A kolik váží SM/EN, ktery tyhle požadavky splňuje? Např. Husqvarna 701 má 145-150kg. Dokonce ani Yamaha WR250R/X s polovičním motorem, bez ABS, s EUR3 má přes 130kg. Tak kde to ušetřili tu váhu?
Plameňák01 (13) napsal 6.5.2017
Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.
Copak je to platné, že u m ě j í ! Když u nás přes Říhu v Dekře neprotlačíš na "papíry" ani rezavé kolo!
A tím pádem ani přes STK! Absolutní česká závistivá p a k á r n a !
Plameňák01: ta motorka už postavena je //www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/february/ccm-spitfire-600-launch/
Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.
mno, není nad vlastnoručně upravenou mašinu... to je teprv ta skutečná radost a požitek. ... ne každý tohle zažije, ale přeji každému zažít ten pocit...
Ještě jste měli napsat již od Jinak mám doma starou Jawu 20 a prodal bych vám ji pouze za 185 000,-,co vy na to britští kluci
Za 300 litrů si to strčte do prdele
Jednoho dne až budu velkej, bych rád věděl, jak v dnešní době (kdy se tlačí na kačku víc než kdy jindy...), dokáží ještě firmy jako CCM a Jawa přežívat.
Taky ručně vyrobená,má sice o 25kg víc ale 5x levnější
//www.motorkari...rambler-1127101.html
ccm na hrad
Klubko: Tak oni mají i 450 enduro s kapotáží a to má 125kg suché váhy. Takže proč tomu nevěřit u tohodle. SWM 650r má hmotnost 144kg s náplněmi a bez benzínu.
poprdět okolo komína dobrý
Moc rád bych té váze věřil, ale mám pocit, že je to nereálny. Myslím si, že tuhle motorku můžu srovnat s mým motárdem nebo současnyma endurama podobnyho objemu.
Můj VOR má okolo 115kg. Ale nemá vstřikování, nemá ABS, nemá katalyzátor, nemá startér, nemá baterku, nemá ani spínačku, má hliníkovej průchozí tlumič výfuku, kryty motoru jsou z magnézia, má mini tachometr, nemá řídící jednotku. Tam je jasny, díky čemu je ta váha tak nízká. Jenže tohle všechno jak z pohledu legislativy, tak z pohledu požadavků trhu současně produkovany motorky musí (nebo nemůžou) mít. A kolik váží SM/EN, ktery tyhle požadavky splňuje? Např. Husqvarna 701 má 145-150kg. Dokonce ani Yamaha WR250R/X s polovičním motorem, bez ABS, s EUR3 má přes 130kg. Tak kde to ušetřili tu váhu?
A ono to jde..