yamaha_demo_tour




Britská značka CCM plánuje limitovanou edici Scrambler

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hog (11) napsal 09.02.2018 v 14:20

Plameňák01 (13) napsal 6.5.2017

Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.

Copak je to platné, že u m ě j í ! Když u nás přes Říhu v Dekře neprotlačíš na "papíry" ani rezavé kolo!
A tím pádem ani přes STK! Absolutní česká závistivá p a k á r n a !

Kome (64) napsal 09.05.2017 v 08:09

Plameňák01: ta motorka už postavena je //www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/february/ccm-spitfire-600-launch/

Plameňák01 (24) napsal 06.05.2017 v 08:37

Jenom pocitacova grafika a kam chlapci schovali elektroinstalaci, baterii, ABS, co treba hadice na vodu, kryty retezu a dalsi veci. Takze vsechen bordel od zadniho kola, bude litat primo do sani motoru. Pustili do sveta skicu nefunkcni motorky, hlavne ze vypada pekne, fungovat nemusi. Myslim ze spousta kluku u nas umi postavit hezci, ale hlavne funkci motorku.

abbany (137) napsal 03.05.2017 v 19:37+1

mno, není nad vlastnoručně upravenou mašinu... to je teprv ta skutečná radost a požitek. ... ne každý tohle zažije, ale přeji každému zažít ten pocit...

Spinks (34) napsal 03.05.2017 v 19:06+1

Ještě jste měli napsat již od Jinak mám doma starou Jawu 20 a prodal bych vám ji pouze za 185 000,-,co vy na to britští kluci

gresini (4459) napsal 03.05.2017 v 18:49+2

Za 300 litrů si to strčte do prdele

Georgio88 (1219) napsal 03.05.2017 v 15:19

Jednoho dne až budu velkej, bych rád věděl, jak v dnešní době (kdy se tlačí na kačku víc než kdy jindy...), dokáží ještě firmy jako CCM a Jawa přežívat.

pecanGSX-R (5) napsal 03.05.2017 v 15:01+3

Taky ručně vyrobená,má sice o 25kg víc ale 5x levnější

//www.motorkari...rambler-1127101.html

meloking (22) napsal 03.05.2017 v 12:31

ccm na hrad

Kome (64) napsal 03.05.2017 v 11:50

Klubko: Tak oni mají i 450 enduro s kapotáží a to má 125kg suché váhy. Takže proč tomu nevěřit u tohodle. SWM 650r má hmotnost 144kg s náplněmi a bez benzínu.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 03.05.2017 v 10:29

poprdět okolo komína dobrý

klubko (18) napsal 03.05.2017 v 10:05

Moc rád bych té váze věřil, ale mám pocit, že je to nereálny. Myslím si, že tuhle motorku můžu srovnat s mým motárdem nebo současnyma endurama podobnyho objemu.
Můj VOR má okolo 115kg. Ale nemá vstřikování, nemá ABS, nemá katalyzátor, nemá startér, nemá baterku, nemá ani spínačku, má hliníkovej průchozí tlumič výfuku, kryty motoru jsou z magnézia, má mini tachometr, nemá řídící jednotku. Tam je jasny, díky čemu je ta váha tak nízká. Jenže tohle všechno jak z pohledu legislativy, tak z pohledu požadavků trhu současně produkovany motorky musí (nebo nemůžou) mít. A kolik váží SM/EN, ktery tyhle požadavky splňuje? Např. Husqvarna 701 má 145-150kg. Dokonce ani Yamaha WR250R/X s polovičním motorem, bez ABS, s EUR3 má přes 130kg. Tak kde to ušetřili tu váhu?

waclav (13) napsal 03.05.2017 v 09:34

A ono to jde..




TOPlist